|
|
| Pagina 357 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 355 356 357 358 359 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: de Dendertopic
Bakkie schreef: Smajic kiest voor Sporting LokerenSulejman Smajic zakt niet mee met FCV Dender naar de tweede voetbalklasse. De Bosniër staat momenteel dicht bij een overgang naar Sporting Lokeren. Smajic stond eerder ook in de belangstelling van Nederlandse eersteklassers. Meesterdetective Inspector geeroms,zou je in Lokeren eens willen kijken,of deze transfer niets te maken heeft met jullie 0-2 overwinning. Anders moet je eens contact opnemen met maffiabaas Orlansdo,die zal er wel meer over weten en dan toch nog degraderen ![]() Miljaar, 't was abnormaal dat ze zo gemakkelijk de drie punten konden halen in Lokeren. En dan denk je nog met de medewerking van O... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Jun 2009, 23:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: Bakkie schreef: Smajic kiest voor Sporting LokerenSulejman Smajic zakt niet mee met FCV Dender naar de tweede voetbalklasse. De Bosniër staat momenteel dicht bij een overgang naar Sporting Lokeren. Smajic stond eerder ook in de belangstelling van Nederlandse eersteklassers. Meesterdetective Inspector geeroms,zou je in Lokeren eens willen kijken,of deze transfer niets te maken heeft met jullie 0-2 overwinning. Anders moet je eens contact opnemen met maffiabaas Orlansdo,die zal er wel meer over weten en dan toch nog degraderen ![]() Miljaar, 't was abnormaal dat ze zo gemakkelijk de drie punten konden halen in Lokeren. En dan denk je nog met de medewerking van O... ![]() als er nen orlans in de buurt is weet ge het wel zeker .... ze zullen hen waarschijnlijk e percentje aangeboden hebben op de verkoop van den drank en het verbruik van de vellekes wc papier op dender ... dan beginnen zijn oogskes te blinken ... ![]() |
| 09 Jun 2009, 23:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Blijven Deflandre en Berthelin bij Dender?
Dender wil in tweede klasse verder met verdediger Eric Deflandre en doelman Cedric Berthelin. Beide spelers kregen een contractvoorstel. Zowel de 32-jarige Berthelin (foto) als de 35-jarige Deflandre zijn einde contract bij de fusieploeg. Fabrice Mvembe, Norman Sylla en Alexandre Martinovic krijgen geen contractverlening en mogen de club verlaten. |
| 10 Jun 2009, 11:19 |
|
|
forumlegende
Als ze Deflandre een contractverlenging geven, dan vrees ik dat derde klasse akelig dichtbij zal komen voor onze buren.
|
| 10 Jun 2009, 11:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Deflandre heeft er een erg goed seizoen opzitten en heeft tenminste de juiste mentaliteit.
|
| 10 Jun 2009, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Ja maar met alleen een "goeie mentaliteit" komde er ni e ...
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 10 Jun 2009, 12:37 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
De_steve schreef: Ja maar met alleen een "goeie mentaliteit" komde er ni e ... Hadden ze er allemaal hun hoofd voorgelegd gelijk Deflandre, we zaten nog in 1ste. Sommige ballerina's hadden schrik om hun voetje te zetten. |
| 10 Jun 2009, 12:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Eeuwige vraag blijft de verhouding prijs/kwaliteit, nietwaar. Zoals er staat, ze hebben een contractVOORSTEL gedaan, volgens mij is dat met een aangepast loon voor tweede klasse.
Zou mij niet verwonderen dat iemand als Deflandre dan rustig op zoek gaat naar een derdeklasser met veel geld. Al mag hij van mij bij Dender geld met hopen blijven verdienen hoor. |
| 10 Jun 2009, 13:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Jean schreef: Eeuwige vraag blijft de verhouding prijs/kwaliteit, nietwaar. Zoals er staat, ze hebben een contractVOORSTEL gedaan, volgens mij is dat met een aangepast loon voor tweede klasse. Zou mij niet verwonderen dat iemand als Deflandre dan rustig op zoek gaat naar een derdeklasser met veel geld. Al mag hij van mij bij Dender geld met hopen blijven verdienen hoor. Een Van Mieghem contract ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Jun 2009, 15:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: De Jean schreef: Eeuwige vraag blijft de verhouding prijs/kwaliteit, nietwaar. Zoals er staat, ze hebben een contractVOORSTEL gedaan, volgens mij is dat met een aangepast loon voor tweede klasse. Zou mij niet verwonderen dat iemand als Deflandre dan rustig op zoek gaat naar een derdeklasser met veel geld. Al mag hij van mij bij Dender geld met hopen blijven verdienen hoor. Een Van Mieghem contract ![]() Het is precies weer mode aan het worden om lange contracten af te sluiten... Destorme - toch ook al 28/29 - voor 4 seizoenen naar KV Mechelen... Is een goede speler maar voor 4 jaar vastleggen? Van Mieghem is nen trendsetter geweest! ![]() |
| 10 Jun 2009, 17:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
DT schreef: Bakkie schreef: De Jean schreef: Eeuwige vraag blijft de verhouding prijs/kwaliteit, nietwaar. Zoals er staat, ze hebben een contractVOORSTEL gedaan, volgens mij is dat met een aangepast loon voor tweede klasse. Zou mij niet verwonderen dat iemand als Deflandre dan rustig op zoek gaat naar een derdeklasser met veel geld. Al mag hij van mij bij Dender geld met hopen blijven verdienen hoor. Een Van Mieghem contract ![]() Het is precies weer mode aan het worden om lange contracten af te sluiten... Destorme - toch ook al 28/29 - voor 4 seizoenen naar KV Mechelen... Is een goede speler maar voor 4 jaar vastleggen? Van Mieghem is nen trendsetter geweest! ![]() stel u voor dat er weer zo iets ontstaat als trouwheid aan een club of een ploeg met enkel gasten uit de streek .... die ge een voor een kent en bijnamen kunt geven zoals in de vroegere jaren ... t zou wa zijn ... maar ja, da contract van destorme bij kvm zal wel te maken hebben met zekerheid op inkomsten in deze tijden zeker ... k zou ook direct mijne kribbel zetten hoor. |
| 10 Jun 2009, 17:44 |
|
|
Freak
Blijven Deflandre en Berthelin bij Dender?
deflandre en berthelin de 2 knokkers van onze ploeg en stinkenden ajoin aaft aan bek stik skerft. 'boeregat' muahaha en oilst dan he zit daar goe in derde meer verdiende nie blijft daar maar kamperen. morgen nog een match tegen roeselare gon zien en dan kunnen we ons opmaken weer voor 2de khad natuurlijk liever in eerste gebleven maar he kunt natuurlijk nie ontkennen dat 2de ook nog een mooie reeks is maja das dan ook alles e !! oilsjt ajoin skerft en skuim!! door denderhool,de elite van de denderstreek. ![]() |
| 10 Jun 2009, 18:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Dender is naar't schijnt bezig met Marco Guidone van Verviers. Die kerel zou blijkbaar transfervrij zijn?
|
| 10 Jun 2009, 18:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
De Jean schreef: Dender is naar't schijnt bezig met Marco Guidone van Verviers. Die kerel zou blijkbaar transfervrij zijn? Enen van de Italiaanse maffia? |
| 10 Jun 2009, 21:31 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: Blijven Deflandre en Berthelin bij Dender? deflandre en berthelin de 2 knokkers van onze ploeg en stinkenden ajoin aaft aan bek stik skerft. 'boeregat' muahaha en oilst dan he zit daar goe in derde meer verdiende nie blijft daar maar kamperen. morgen nog een match tegen roeselare gon zien en dan kunnen we ons opmaken weer voor 2de khad natuurlijk liever in eerste gebleven maar he kunt natuurlijk nie ontkennen dat 2de ook nog een mooie reeks is maja das dan ook alles e !! oilsjt ajoin skerft en skuim!! door denderhool,de elite van de denderstreek. ![]() morgen nog een match tegen roeselare gon zien _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Jun 2009, 0:07 |
|
| Pagina 357 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 355 356 357 358 359 … 711 Volgende |