|
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 72 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Beste speler ooit
Onderkroiper schreef: supersossis schreef: t was mischien niet DEN beste speler aller tijden maar ik zag diene gast wel graag bezig op t veld en da was cosimo sarli ( of zo iet) das dienen italiaan die hier eens enkele maanden heeft gespeeld.weet eigenlijk iemand waar dienen nu zit en of die nog voetbalt? maar mijne voorkeur als beste speler (in den tijd da ik al kom kijken en mij herinner) zou ik best wel vanderhaeghe of vanderheyden willen zeggen . Cosimo Sarli geboren 13 03 1979 speelde seizoenen 1998-1999 & 1999-2000 bij Den Iendracht. Kwam van Southampton. Scoorde in eerste seizoen 7 keer op 10 matchen en 5 keer op 15 matchen een jaar later. Speelt nog steeds zie hier zijn loopbaan. 1997-1998 F.C. TORINO 1998-1999 SOUTHAMPTON 1998-1999 EENDRACHT AALST 1999/2000 EENDRACHT AALST Verdere informatie hier te vinden http://www.tuttocalciatori.net/Sarli_Cosimo Die is nog maar 30 jaar ![]() |
| 10 Jun 2009, 16:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Cosimo Sarli speelde tussen zijn twee periodes bij ons in de heenronde van het seizoen 1999 - 2000 nog voor Nice dat toen nog eigendom was van Milan Mandaric. Maar daar was het geld op, waarop hij terugkeerde naar ons.
Hij maakte trouwens twee seizoenen na elkaar zijn debuut tegen Lommel, viel telkens bij de rust in en scoorde telkens nog twee goals in de terugronde. Zijn tweede passage bij ons was wel al merkelijk minder. Het was wel ne klasbak natuurlijk, maar lag blijkbaar ook verschrikkelijk slecht in de groep. Ik zie dat hij nu in Italië voor Siracusa in de Serie D speelt. |
| 10 Jun 2009, 16:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
AlostanA schreef: Die is nog maar 30 jaar ![]() Ja, was echt wel nog jong toen hij bij ons toekwam. Voor zijn capaciteiten heeft hij uiteindelijk wel niet veel meer van zijn carrière gemaakt. Is altijd blijven hangen in de lagere regionen van het Italiaanse voetbal. |
| 10 Jun 2009, 16:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
We kunnen Sarli misschien nog eens terughalen.
![]() |
| 10 Jun 2009, 16:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Cosimo Sarli speelde tussen zijn twee periodes bij ons in de heenronde van het seizoen 1999 - 2000 nog voor Nice dat toen nog eigendom was van Milan Mandaric. Maar daar was het geld op, waarop hij terugkeerde naar ons. Hij maakte trouwens twee seizoenen na elkaar zijn debuut tegen Lommel, viel telkens bij de rust in en scoorde telkens nog twee goals in de terugronde. Zijn tweede passage bij ons was wel al merkelijk minder. Het was wel ne klasbak natuurlijk, maar lag blijkbaar ook verschrikkelijk slecht in de groep. Ik zie dat hij nu in Italië voor Siracusa in de Serie D speelt. Het was blijkbaar een serieus ettertje naast de grasmat... maar maakte wel goals uit het niets... Andere wit zwarte merels die enorm veel in hun mars hadden, maar waar het nooit echt is uitgekomen, zeker ni bij ons: Emmanuel Ebiede (die gast kon echt wel ballen zenne, maar dan naar Heerenveen dacht ik en vooral te veel aan de -te jonge- vrouwkes gezeten net zoals de Godwin), Jesus Carlos Junior (die op een blauwe woensdag nog met Kaiserslautern Champions League heeft gespeeld) en Riva dos Santos... allemaal mannen met een actie en snelheid... Hoewel als beenharde verdediger en rots in de branding Justice Djeumen Sandjon een tweetal jaar ook wel ijzersterk was hoor... En ben ik nu zo mis, maar Vanderhaeghe is bij ons toch ni echt toptop geweest??? Speelde eerst als zuivere nummer tien en dan zelfs als libero, maar kende toch pas echt zijn doorbraak bij Moeskroen? Was op den tien toch een pak minder dan een Van Wambeke in elk geval... |
| 10 Jun 2009, 16:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DT schreef: Bartos schreef: Cosimo Sarli speelde tussen zijn twee periodes bij ons in de heenronde van het seizoen 1999 - 2000 nog voor Nice dat toen nog eigendom was van Milan Mandaric. Maar daar was het geld op, waarop hij terugkeerde naar ons. Hij maakte trouwens twee seizoenen na elkaar zijn debuut tegen Lommel, viel telkens bij de rust in en scoorde telkens nog twee goals in de terugronde. Zijn tweede passage bij ons was wel al merkelijk minder. Het was wel ne klasbak natuurlijk, maar lag blijkbaar ook verschrikkelijk slecht in de groep. Ik zie dat hij nu in Italië voor Siracusa in de Serie D speelt. Het was blijkbaar een serieus ettertje naast de grasmat... maar maakte wel goals uit het niets... Andere wit zwarte merels die enorm veel in hun mars hadden, maar waar het nooit echt is uitgekomen, zeker ni bij ons: Emmanuel Ebiede (die gast kon echt wel ballen zenne, maar dan naar Heerenveen dacht ik en vooral te veel aan de -te jonge- vrouwkes gezeten net zoals de Godwin), Jesus Carlos Junior (die op een blauwe woensdag nog met Kaiserslautern Champions League heeft gespeeld) en Riva dos Santos... allemaal mannen met een actie en snelheid... Hoewel als beenharde verdediger en rots in de branding Justice Djeumen Sandjon een tweetal jaar ook wel ijzersterk was hoor... En ben ik nu zo mis, maar Vanderhaeghe is bij ons toch ni echt toptop geweest??? Speelde eerst als zuivere nummer tien en dan zelfs als libero, maar kende toch pas echt zijn doorbraak bij Moeskroen? Was op den tien toch een pak minder dan een Van Wambeke in elk geval... Hij had toch ook een serieus aandeel in onze glorieperiode. |
| 10 Jun 2009, 17:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
de beste spelers ooit waren zonder twijfel Lozana en Van Himst, dat waren toen toppers in hun tijd, maar inderdaad op hun retour bij Aalst.
Indien beste spelers tijdens hun tijd bij Aalst, mag er toch geen twijfel over De Bilde bestaan. Hoe die kon drie verdedigers op een hoopje zetten, doelpunten uit alle mogelijke hoeken maakte... Dat was echt ongelooflijk. Ik durf zelfs beweren dat De Bilde bij Aalst zijn beste 2 jaren uit zijn voetballoopbaan heeft gespeeld en dat niet echt meer geevenaard heeft bij Anderlecht noch bij PSV. Heb hem een 3 jaar geleden ontmoet bij een event en met hem gepraat en hij gaf dat zelf half toe. Zijn uitleg was dat hij bij Aalst echt plezier in het voetbal had zonder enige druk. Dat straalde toch ook af in zijn spel. Er zijn uiteraard vele goede spelers, zeker de ploeg 94-95 wat zonder twijfel de beste ploeg was die EA ooit heeft gehad, en nadien ook een Lassen en zo. Maar het niveau dat De Bilde bij ons haalde in 93-95 was nooit gezien bij Aalst en zal nooit meer gezien worden. Heb onlangs nog eens mijn DVD van dat seizoen bekeken,de doelpunten die hij maakte, dat waren geen inleggertjes he... altijd de actie maken, 2-3 man in de wind... ongelooflijk, En tesamen met Van Ankeren was het een gouden duo. Die jongen heeft trouwens veel te weinig uit zijn talent gehaald. bon, ieder zijn mening he. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 10 Jun 2009, 17:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Gaskonijn schreef: Ives Cordier ![]() Volgens mij heeft er iemand iets nodig ![]() |
| 10 Jun 2009, 18:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Justice Sandjon is trouwens buitenwipper tegenwoordig.
En zowaar nog een afschrikwekkender beest dan tijdens zijn passage bij ons Zou eens moeten proberen aan een interview te komen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Jun 2009, 19:23 |
|
|
DT schreef: En ben ik nu zo mis, maar Vanderhaeghe is bij ons toch ni echt toptop geweest??? Speelde eerst als zuivere nummer tien en dan zelfs als libero, maar kende toch pas echt zijn doorbraak bij Moeskroen? Was op den tien toch een pak minder dan een Van Wambeke in elk geval... Ik herinner mij een wereldgoal van Vanderhaeghe: ik dacht tegen Cercle Brugge. ![]() |
| 10 Jun 2009, 19:35 |
|
|
Bram schreef: Justice Sandjon is trouwens buitenwipper tegenwoordig. En zowaar nog een afschrikwekkender beest dan tijdens zijn passage bij ons Zou eens moeten proberen aan een interview te komen. In België? |
| 10 Jun 2009, 19:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Salvador was inderdaad tweede klasse, dat is toch nog iets anders dan 2 keer Club Brugge kloppen halfweg de jaren '90 in eerst. En met Salvador en verder een stevige ploeg raakten we niet uit tweede weg, met De Bilde wel...
Van wie ik gekend heb dus zonder twijfel Gilles De Bilde! Ik ga het eens aan mijn vader vragen, maar wie zeker ook in aanmerking komt is Karel Voogt. |
| 10 Jun 2009, 19:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gilles schreef: Bram schreef: Justice Sandjon is trouwens buitenwipper tegenwoordig. En zowaar nog een afschrikwekkender beest dan tijdens zijn passage bij ons Zou eens moeten proberen aan een interview te komen. In België? Heb hem ondertussen al weten te traceren. Zou in normale weekends portier zijn in den Deca Dance in Gent. Nekeer horen of ik hem kan contacteren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Jun 2009, 19:49 |
|
|
forumlegende |
Mariner schreef: Dries schreef: Mariner schreef: en Peter Lassen ![]() Lassen staat al in het lijstje e, na de vleeschouwer ![]() dank u meester graag gedaan mariner nee, ma kzei het gewoon maar omda hij er al bijstond en ge er blijkbaar overgelezen had e ofwel had ik het natuurlijk verkeerd verstaan da zou ook wel kunne ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Jun 2009, 20:55 |
|
|
Lid geworden op: 20 Mar 2006, 20:21 Berichten: 8 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst |
wie herinnert zich de tv reportage nog van Sandjon, die dan zomaar doodleuk een biljartbal 11m ver wegkopte?
heeft iemand dat filmpje nog ofzo? |
| 10 Jun 2009, 21:01 |
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 72 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |