|
|
| Pagina 140 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 138 139 140 141 142 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Jeroen schreef: Kestens meer voetbalkwaliteiten dan Coulibaly of Steurs ? Dat durf ik ten zeerste te betwijfelen. Bovendien, waarom al dat gezaag op Steurs ? "Het gaat allemaal om geld" zeggen sommigen hier, zou het niet kunnen dat het bestuur trouwens gewoon geen deftig voorstel gedaan heeft ? Al dat gezaag op die jongen terwijl niemand de twee kanten van het verhaal kent. En zolang ge die niet kent, dan moet ge zwijgen, zeker als't over iemand gaat die toch wel een heel seizoen zéér goed heeft gespeeld en elke match zijn kop ervoor heeft gelegd. ik zaag hier niet op steurs ... das ne goeie speler maar ik geef enkel mijn mening ... en tegenwoordig gaat elke speler waar hij wil , das e feit . dus zagen over iemand heeft geen enkele zin ... en om welke reden dan ook dat steurs of andere spelers hier vertrekken da laat mij siberisch koud hoor ... dat interesseerd mij geen kl**** als we maar een beter seizoen krijgen dan wat we nu hebben moeten doorspartelen.... ![]() |
| 16 Jun 2009, 12:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mariner schreef: Hij is weg, dus ik lig daar nie meer wakker van. voila, nooit wakker van gelegen ook. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat we volgend jaar voor Hamme gaan eindigen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jun 2009, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: Mariner schreef: Hij is weg, dus ik lig daar nie meer wakker van. voila, nooit wakker van gelegen ook. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat we volgend jaar voor Hamme gaan eindigen. Dat denk ik ook ja _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Jun 2009, 12:23 |
|
|
forumlegende |
Bram schreef: Mariner schreef: Hij is weg, dus ik lig daar nie meer wakker van. voila, nooit wakker van gelegen ook. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat we volgend jaar voor Hamme gaan eindigen. en dan hoop ik da hamme 2de eindigt ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jun 2009, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, als ik indertijd hier opperde dat die studies en lange afstand zever waren werd dit afgedaan als quatsch hé.
Maarja, het was te realistisch natuurlijk ........ vandaar de kritiek !!! Ik hoop nu dat iedereen wakker is en op dat niveau beseft dat dit allemaal geen rol speelt. Wie als voetballer in derde klasse geraakt is al een teken dat hij de faciliteiten bezit qua werkregime. En als daar genoeg eurootjes tegenoverstaan is afstand en heel de andere zaken geen enkel probleem. Komaan zeg, een voetballer komt niet voor de "schone ogen " van de supporters spelen,hoor, hoe trouw en hoeveel in aantal dat publiek toch is..... Het is natuurlijk als speler mooi meegenomen om voor zo een publiek te spelen, dat is iets anders..... Maargoed, ik ben blij dat het bewijs geleverd is dat studies en al die zever niet meespeelden, iets waar ik dus trouwens geen 2 eurocent in geloofde ....... |
| 16 Jun 2009, 13:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
marc2 schreef: Nja, als ik indertijd hier opperde dat die studies en lange afstand zever waren werd dit afgedaan als quatsch hé. Maarja, het was te realistisch natuurlijk ........ vandaar de kritiek !!! Ik hoop nu dat iedereen wakker is en op dat niveau beseft dat dit allemaal geen rol speelt. Wie als voetballer in derde klasse geraakt is al een teken dat hij de faciliteiten bezit qua werkregime. En als daar genoeg eurootjes tegenoverstaan is afstand en heel de andere zaken geen enkel probleem. Komaan zeg, een voetballer komt niet voor de "schone ogen " van de supporters spelen,hoor, hoe trouw en hoeveel in aantal dat publiek toch is..... Het is natuurlijk als speler mooi meegenomen om voor zo een publiek te spelen, dat is iets anders..... Maargoed, ik ben blij dat het bewijs geleverd is dat studies en al die zever niet meespeelden, iets waar ik dus trouwens geen 2 eurocent in geloofde ....... moeste ze mij hier ooit e contract geve kzou vazeleive nimeer wegwille ze man zelfs ni nor real! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Jun 2009, 14:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
En maar opletten dat velen die hier vertrekken het ons volgend seizoen niet "lappen", en we gaan der een resem tegenkomen blijkbaar....
Over van mieghem mag men zeggen wat men wil..... die heeft bewezen in verleden een goed voetballer te zijn, het is niet omdat ge een minder of slecht seizoen speelt dat ge alle kwaliteiten verliest.... trouwens de vraag waarom hij niet goed speelde weet niemand,hé..... der zijn zoveel randfactoren die prestaties op het veld beinvloeden..... En over een steurs denk ik volgende ..... als ge je elke week zo ijverig speelt in een groep die me alle respect zich dit seizoen niet kon opladen en niet bepaald uitblonk in inzet, wel dan is dit feit alleen al een kwaliteit op zich..... Ik denk dan ook dat zulke types der in een groep waarin het klikt dubbel en dik zullen voor spelen ! Ik vind het spijtig dat hij weggaat maar geef zijn vervanger alle kansen ! |
| 16 Jun 2009, 14:51 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
[quote="marc2"]En maar opletten dat velen die hier vertrekken het ons volgend seizoen niet "lappen", en we gaan der een resem tegenkomen blijkbaar....
Over van mieghem mag men zeggen wat men wil..... die heeft bewezen in verleden een goed voetballer te zijn, het is niet omdat ge een minder of slecht seizoen speelt dat ge alle kwaliteiten verliest.... trouwens de vraag waarom hij niet goed speelde weet niemand,hé..... der zijn zoveel randfactoren die prestaties op het veld beinvloeden..... En over een steurs denk ik volgende ..... als ge je elke week zo ijverig speelt in een groep die me alle respect zich dit seizoen niet kon opladen en niet bepaald uitblonk in inzet, wel dan is dit feit alleen al een kwaliteit op zich..... Ik denk dan ook dat zulke types der in een groep waarin het klikt dubbel en dik zullen voor spelen ! Ik vind het spijtig dat hij weggaat maar geef zijn vervanger alle kansen ![/quote kvond claesens dan toch een groter verlies ze, als ge die twee is naast mekaar zet, steurs en claesens mijn keuze is rap gemaakt + dit is verleden tijd, laten we nu dit slechte seizoen achter ons laten en focussen op komend seizoen, kben is benieuwd naar den 30ste ze ![]() |
| 16 Jun 2009, 14:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
had bij ons iedereen fit geweest en op niveau gespeeld zoals het gemoeten had, dan hadden we hier van steurs nooit gehoord! Maar hij heeft zijn kans gehad en gegrepen en heeft op zowat alle posities gespeeld buiten keeper denk ik? Maar denk toch dat 3de zijn limiet is.
![]() |
| 16 Jun 2009, 15:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
tis alleszins ne schijnheilige leugenaar en dat kunne we op oilsjt wel missen, we hebben al genoeg paljassen de revue zien passeren
_________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Jun 2009, 15:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Twas in ieder geval een rare affaire. De stadionomroeper die de laatste match aankondigde dat hij bleef en dan kondigt steurs later zelf zijn vertrek aan...
|
| 16 Jun 2009, 16:10 |
|
|
Freak
ik was al vergeten dat die nog hier was.
|
| 16 Jun 2009, 16:21 |
|
|
Junior
ne Steurs raakt nooit aan ne Lord die er goesting in heeft zijn enkels.
|
| 16 Jun 2009, 17:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ajoinenfan schreef: ne Steurs raakt nooit aan ne Lord die er goesting in heeft zijn enkels. Bij VDH zal hij wel altijd goesting moeten hebben of hij zal gauw in de tribune zitten. |
| 16 Jun 2009, 18:47 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Uitgebreide fotoreportage van de 1e training op de officiële website.
|
| 16 Jun 2009, 22:26 |
|
| Pagina 140 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 138 139 140 141 142 … 280 Volgende |