|
|
| Pagina 142 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 140 141 142 143 144 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ajoinenfan schreef: Xander schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Zou er nog een spits bijkomen???? Spijtig genoeg niet. Tegen nieuwjaar zullen ze wel inzien dat we er nog ene nodig hebben. ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften |
| 17 Jun 2009, 18:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Ajoinenfan schreef: Xander schreef: Spijtig genoeg niet. Tegen nieuwjaar zullen ze wel inzien dat we er nog ene nodig hebben. ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften Ik bekijk het zeker positief , maar naar mijn bescheiden mening zou een extra spits zeker geen kwaad kunnen. Zeker als Depoitre zou tegenvallen. Ik kreft toch niet door men eigen mening te geven zeker ? |
| 17 Jun 2009, 18:45 |
|
|
Junior
DT schreef: Ajoinenfan schreef: Xander schreef: Spijtig genoeg niet. Tegen nieuwjaar zullen ze wel inzien dat we er nog ene nodig hebben. ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() Amai, dat is ook optimistisch zenne... Kijk hé, je speelt maar met 1 echte spits - normaliter gaat het dus tussen Delie en Depoitre, waarvan er 1 automatisch op de bank zal moeten zitten. Dan moet je toch geen drie dezelfde types speler aantrekken??? Dubbele bezetting op elke positie vind ik voor een derdeklasser al meer dan voldoende. Als je dan al die namen ziet van hierboven, denk ik niet dat er daarvan een gaat komen om alle weken in de tribune te zitten... Niemand stelt een sterke kern samen op basis van eventuele blessures... Maar als het tegenslaat heb je wel mensen nodig die het moeten opvangen en dan heb je momenteel de reservespits (de andere dan de starter van hierboven), Lord, Galucci en Niels Spotbeen en zelfs Troch indien echt nodig. Ofwel ga je voor kwaliteit ofwel ga je zoals vorig jaar voor kwantiteit, en we hebben gezien hoever we daar mee zijn geraakt... Panikeren voor niks noem ik dat... mjah... remember verleden seizoen met Nguekam-blessureleed ? volgens mij heeft het niet vervangen van den Arnold ons de titel gekost maar de redenering met Nieuwjaar was toen ook 'we zetten die of die wel efkes op die plek'. maar ik geef het toe: ik zag vooral graag de Wittesaele komen. jonge Belgische targetmannen met body, in mijn ogen moet ge als je als club een opportuniteit kunt doen in dat segment dat altijd pakken want diejen betaalt zijn eigen wel af. maar idd, met Delie en Spotbeen hebben we talent dat haar kans moet krijgen. en voor hetzelfde geld is diejen Depoitre van gewapend beton en niet kapot te krijgen. ik hoop het... |
| 17 Jun 2009, 18:45 |
|
|
Junior
eendrachter'80 schreef: Ajoinenfan schreef: Xander schreef: Spijtig genoeg niet. Tegen nieuwjaar zullen ze wel inzien dat we er nog ene nodig hebben. ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften zeg hallo klein klind dat is hier wel een forum he ! gaat potverdekke ergens aan uwen prozac verder zuigen en houd uw mond aub ! |
| 17 Jun 2009, 18:47 |
|
|
Junior
eendrachter'80 schreef: Ajoinenfan schreef: Xander schreef: Spijtig genoeg niet. Tegen nieuwjaar zullen ze wel inzien dat we er nog ene nodig hebben. ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften belachelijken tiep. terug naar Denjer ! |
| 17 Jun 2009, 18:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Pillekes vergeten pakken, jongeman?
![]() |
| 17 Jun 2009, 18:55 |
|
|
Junior
De Jean schreef: Pillekes vergeten pakken, jongeman? ![]() seffes een Duvelken, dat zal volstaan. voor een forum is da hier soms niet echt een openminded-bedoening zenne. als ge der niet tegen kunt dat iemand anders eventueel een lichtjes andere zienswijze dan jezelf zou hebben... is een forum niet the place to be ! |
| 17 Jun 2009, 19:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ajoinenfan schreef: mjah... remember verleden seizoen met Nguekam-blessureleed ? volgens mij heeft het niet vervangen van den Arnold ons de titel gekost maar de redenering met Nieuwjaar was toen ook 'we zetten die of die wel efkes op die plek'. maar ik geef het toe: ik zag vooral graag de Wittesaele komen. jonge Belgische targetmannen met body, in mijn ogen moet ge als je als club een opportuniteit kunt doen in dat segment dat altijd pakken want diejen betaalt zijn eigen wel af. maar idd, met Delie en Spotbeen hebben we talent dat haar kans moet krijgen. en voor hetzelfde geld is diejen Depoitre van gewapend beton en niet kapot te krijgen. ik hoop het... Met die blessure van Arnold was het toen vooral het probleem dat we meer dan een jaar enkel met dat systeem hadden gespeeld zonder iets anders te proberen, zonder echt noemenswaardige blessures ook... Daardoor was een Akanakimana als spits trouwens al eens geofferd wegens toch niet aan spelen toekomend. Bovendien was Limpens er ook de trainer niet naar om iets anders te proberen, dat zagen we jammer genoeg tijdens de voorbereiding op het net afgelopen seizoen. Ik ga wel akkoord dat Arnold vervangen had moeten worden in de winterstop toen, maar het feit dat we ondanks het uitvallen van Arnold, Thomas en Tim op Wetteren eigenlijk heel knap voetbal brachten tot de winterstop met een super Ewen, een degelijke Boto en een aartsgevaarlijke Jens zal ertoe bijgedragen hebben dat die vervanger er dan toch niet kwam... Mocht er nu echter in de voorbereiding iets misgaan met een van onze twee diepe spitsen, dan is er nog tijd genoeg om te reageren denk ik. Arnold werd ook pas heel laat aangetrokken bijvoorbeeld. Maar om nu al een nieuwe spits bij te kopen, een derde terwijl je er maar met 1 speelt, gewoon uit voorzichtigheid, dat zou ik niet doen. Zou trouwens ook niet echt goed vallen bij Depoitre of Delie denk ik naar vertrouwen toe... Plus: als iedereen fit blijft, zou je zeker met een probleem zitten... Een goeie spits die niet speelt, is de eerste om te mekkeren en onrust te stoken binnen een selectie... Ook niet vergeten dat er dit seizoen wel eens - in onze ogen - gevestigde waarden op de bank of in de tribune zullen terechtkomen als je ziet wat er is bijgekomen qua kwaliteit. Rustig afwachten hoe alles evolueert |
| 17 Jun 2009, 20:10 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: en alles werd opgevolgd met hartslagmeters, en aan de zijkant zaten ze met de laptop bezig. tmag geld kosten vandejaar ![]() Kost niet zoveel hoor, wij hebben dat vorig jaar in Opwijk ook al een paar keer gedaan. Is echt extreem gedetailleerd, heel leuk om te bekijken... _________________
|
| 17 Jun 2009, 20:18 |
|
|
Junior
eendrachter'80 schreef: Ajoinenfan schreef: Xander schreef: Spijtig genoeg niet. Tegen nieuwjaar zullen ze wel inzien dat we er nog ene nodig hebben. ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften konijn. |
| 17 Jun 2009, 21:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ajoinenfan schreef: eendrachter'80 schreef: Ajoinenfan schreef: ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften konijn. Konijn met pruimen Benodigdheden voor 4 personen: 1 konijn 2 flesjes bruin bier 2 ajuinen 1 el PH groentenbouillon 1/2dl l water 20 gedroogde pruimen 4 el balsamico azijn bruine suiker tijm & laurier 4 el bloem 4 el peterselie 200 gr spekblokjes Fama Bak & Braadmargarine Bereiding: Snijd het konijn in stukken Snijd de ajuin in schijfjes Bak het konijn bruin in Fama Bak & Braadmargarine en een wijde pan samen met de ajuin en het spek Overstrooi met 4 el bloem en blus met het bier en het water Voeg de bouillon toe samen met de balsamico, bruine suiker, tijm en laurier Laat opkoken en verder garen op een licht vuurtje gedurende +- 1.30u tot 2.00 uur Overstrooi met de peterselie en serveer met een gekookt patatje _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Jun 2009, 21:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
![]() |
| 17 Jun 2009, 21:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
eendrachter'80 schreef: ik vrees er ook voor. ge gaat da altijd zien: in de voorbereiding Depoitre out voor een maandje of 3-4 en ons systeem ligt al op zijn gat zonder targetman. bij Denjer zit Wittesaele nog, en hij is er niet overdreven gelukkig. die kan ook als zwervende spits spelen. bij kvm heb je De Lange, Kielo-Lezi maar da zijn geen echte targetmannen. of de vinnie verhoeven ![]() bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften[/b][/quote] Ik moet nu wel zeggen dat ik het woord "possetief" toch ook niet ken ![]() |
| 17 Jun 2009, 21:39 |
|
|
Junior
ok I'm going ddep: voor mij is 1 van de mooiste dingen aan Oilsjt (en ik heb in half de wereld gewoond) dat iedereen zijn gedacht zegt en daarna een pint drinkt met elkaar. ik ben er dan ook extra-erg allergisch aan als ik zo van die extreem-rechtse spasten in mijn mooie stad nazi-achtige uitspraken weet doen. geheel tegen mijn leef en lat leven overtuiging in vind ik dat die no-brain gastjes es zwaar tegen hun schenen mogen gestampt worden, kwestie dat ze dan is ervaren aan eigen lijf dat da niet te prettig voelt. sorry aan alle iet of wat normale supps voor de rest.
|
| 17 Jun 2009, 21:58 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Ajoinenfan schreef: eendrachter'80 schreef: bekijk het aub eens possetief in bij anderlecht en brugge kunnen ze het nog niet opvangen als er een belangrijke speler uitvalt waarom kom jij dan hier kreften konijn. Konijn met pruimen Benodigdheden voor 4 personen: 1 konijn 2 flesjes bruin bier 2 ajuinen 1 el PH groentenbouillon 1/2dl l water 20 gedroogde pruimen 4 el balsamico azijn bruine suiker tijm & laurier 4 el bloem 4 el peterselie 200 gr spekblokjes Fama Bak & Braadmargarine Bereiding: Snijd het konijn in stukken Snijd de ajuin in schijfjes Bak het konijn bruin in Fama Bak & Braadmargarine en een wijde pan samen met de ajuin en het spek Overstrooi met 4 el bloem en blus met het bier en het water Voeg de bouillon toe samen met de balsamico, bruine suiker, tijm en laurier Laat opkoken en verder garen op een licht vuurtje gedurende +- 1.30u tot 2.00 uur Overstrooi met de peterselie en serveer met een gekookt patatje Jam jam, wanneer mag ik komen eten, ziet er best lekker uit ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jun 2009, 22:00 |
|
| Pagina 142 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 140 141 142 143 144 … 280 Volgende |