|
|
| Pagina 363 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 361 362 363 364 365 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
Bericht Re: de Dendertopic
sjneer_fcd schreef: En inderdaad, Asselman blijft trainer. Toont nog maar eens aan hoe we gegijzeld worden door die hele Asselmanclan Dan is 't aan jullie om te reageren, da zou bij ons gene waar zijn zè. Wij slijten wel drie trainers op een jaar. ![]() Maar bij VDH heb ik nu wel een goe gevoel. ![]() _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 20 Jun 2009, 9:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
sjneer_fcd schreef: Er zullen wel die-hards bijzijn die nooit naar een fusieclub zullen gaan kijken en respect dat jullie zich zo tegen een fusie verzet hebben. Maar wees maar zeker dat er zelf een groot deel Aalstenaars naar een nieuwe club zouden gaan kijken als hun iendracht er niet meer is. Altijd da gezever trouwens over een fusieclub, we zijn misschien met niet veel maar wij houden evenveel van onze club als jullie van den iendracht. Trouwens, ik denk dat we de laatste 2 jaar enorm aan klantenbinding gedaan hebben bij de jongeren in de Denderstreek, daar gaat zeker een deel van blijven hangen. Dat we nooit 8000 supporters zullen hebben is wel duidelijk, is trouwens ook helemaal niet nodig om een feestje te bouwen. En clubliefde hangt nu eenmaal niet af van hoeveel supporters er daar staan bij u. Daar hebt ge gelijk in. Ik herinner mij nog goe de verplaatsingen waar we met niet al te veel meer waren maar den ambiance was er op zen minst gezegd niet minder om. Daar merkt ge ook wie de club blijft steunen in moeilijke tijden ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Jun 2009, 9:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Asselman staat vandaag in HLN met een volledige pagina en het gaat over hoe slecht Bossi wel is en dat hij hem heeft gezegd ik maak U carriere kapot, zelfs charerloi wil mij niet meer als assistent , ik ben dan maar bij Dender gebleven ,heel mijn reputatie is om zeep zelfs mijn vrouw heeft naar Boskamp willen bellen om hem te zeggen wat hij mij allemaal aandeed .... ik heb wel 2 zakdoeken vol gesnotterd toen ik dat allemaal gelezen heb.
![]() |
| 20 Jun 2009, 10:05 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Verbechio schreef: sjneer_fcd schreef: Er zullen wel die-hards bijzijn die nooit naar een fusieclub zullen gaan kijken en respect dat jullie zich zo tegen een fusie verzet hebben. Maar wees maar zeker dat er zelf een groot deel Aalstenaars naar een nieuwe club zouden gaan kijken als hun iendracht er niet meer is. Altijd da gezever trouwens over een fusieclub, we zijn misschien met niet veel maar wij houden evenveel van onze club als jullie van den iendracht. Trouwens, ik denk dat we de laatste 2 jaar enorm aan klantenbinding gedaan hebben bij de jongeren in de Denderstreek, daar gaat zeker een deel van blijven hangen. Dat we nooit 8000 supporters zullen hebben is wel duidelijk, is trouwens ook helemaal niet nodig om een feestje te bouwen. En clubliefde hangt nu eenmaal niet af van hoeveel supporters er daar staan bij u. Daar hebt ge gelijk in. Ik herinner mij nog goe de verplaatsingen waar we met niet al te veel meer waren maar den ambiance was er op zen minst gezegd niet minder om. Daar merkt ge ook wie de club blijft steunen in moeilijke tijden ... Veeral die leste verplosjing was er wa oever hein... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 20 Jun 2009, 11:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gio schreef: Verbechio schreef: sjneer_fcd schreef: Er zullen wel die-hards bijzijn die nooit naar een fusieclub zullen gaan kijken en respect dat jullie zich zo tegen een fusie verzet hebben. Maar wees maar zeker dat er zelf een groot deel Aalstenaars naar een nieuwe club zouden gaan kijken als hun iendracht er niet meer is. Altijd da gezever trouwens over een fusieclub, we zijn misschien met niet veel maar wij houden evenveel van onze club als jullie van den iendracht. Trouwens, ik denk dat we de laatste 2 jaar enorm aan klantenbinding gedaan hebben bij de jongeren in de Denderstreek, daar gaat zeker een deel van blijven hangen. Dat we nooit 8000 supporters zullen hebben is wel duidelijk, is trouwens ook helemaal niet nodig om een feestje te bouwen. En clubliefde hangt nu eenmaal niet af van hoeveel supporters er daar staan bij u. Daar hebt ge gelijk in. Ik herinner mij nog goe de verplaatsingen waar we met niet al te veel meer waren maar den ambiance was er op zen minst gezegd niet minder om. Daar merkt ge ook wie de club blijft steunen in moeilijke tijden ... Veeral die leste verplosjing was er wa oever hein... ![]() wielsbeke? daar was nu is geene zak te beleven ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jun 2009, 12:36 |
|
|
Scholier
Maessie schreef: sjneer_fcd schreef: En inderdaad, Asselman blijft trainer. Toont nog maar eens aan hoe we gegijzeld worden door die hele Asselmanclan Dan is 't aan jullie om te reageren, da zou bij ons gene waar zijn zè. Wij slijten wel drie trainers op een jaar. ![]() Maar bij VDH heb ik nu wel een goe gevoel. ![]() Wa moete we dan doen? Dat is nu eenmaal tnadeel bij ons, voor sfeeracties of protestacties zijn we net met iets te weinig die-hards om onze stem te laten gelden. Alhoewel ik vind dat we de laatste wedstrijd tegen Roeselare duidelijk 90 minuten laten horen hebben dat we het beu zijn met de Asselmans. Ma bon, De Doncker heeft hem weer laten neuken in stilte denk ik. |
| 20 Jun 2009, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
sjneer_fcd schreef: Maessie schreef: sjneer_fcd schreef: En inderdaad, Asselman blijft trainer. Toont nog maar eens aan hoe we gegijzeld worden door die hele Asselmanclan Dan is 't aan jullie om te reageren, da zou bij ons gene waar zijn zè. Wij slijten wel drie trainers op een jaar. ![]() Maar bij VDH heb ik nu wel een goe gevoel. ![]() Wa moete we dan doen? Dat is nu eenmaal tnadeel bij ons, voor sfeeracties of protestacties zijn we net met iets te weinig die-hards om onze stem te laten gelden. Alhoewel ik vind dat we de laatste wedstrijd tegen Roeselare duidelijk 90 minuten laten horen hebben dat we het beu zijn met de Asselmans. Ma bon, De Doncker heeft hem weer laten neuken in stilte denk ik. zen ontslag eisen e, of ze nekeer ver een lege tribune laten spelen (da moe ver eir toch gien probleem zen e )_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 20 Jun 2009, 14:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
sjneer_fcd schreef: Maessie schreef: sjneer_fcd schreef: En inderdaad, Asselman blijft trainer. Toont nog maar eens aan hoe we gegijzeld worden door die hele Asselmanclan Dan is 't aan jullie om te reageren, da zou bij ons gene waar zijn zè. Wij slijten wel drie trainers op een jaar. ![]() Maar bij VDH heb ik nu wel een goe gevoel. ![]() Wa moete we dan doen? Dat is nu eenmaal tnadeel bij ons, voor sfeeracties of protestacties zijn we net met iets te weinig die-hards om onze stem te laten gelden. Alhoewel ik vind dat we de laatste wedstrijd tegen Roeselare duidelijk 90 minuten laten horen hebben dat we het beu zijn met de Asselmans. Ma bon, De Doncker heeft hem weer laten neuken in stilte denk ik. ik denk dat er meer aan de hand is dan dat iedereen weet waarom de asselmannekes daar heer en meester blijven ondanks alles wat er gebeurd is en blijft gebeuren .... het blijft allemaal mislopen en iedereen weet aan wie het ligt , maar er durft niemand iets tegen te doen omdat die persoon in questie de donkere kant van het verhaal kent en die mag niet uitkomen.... ja , t is juist dat asselman senior de club ver heeft gebracht en da zo ook de junior daar is bijgekomen in de laatste jaren en dat dit voor die mensen op den duur een soort vaste benoeming is bij die club . maar da mag nu toch niet ten koste van alles zijn om daar aan vast te houden en u als bestuurder van een club zo altijd te laten doen door die gasten? dan moeten ze maar in het bestuur gaan zetelen (als dit al het geval niet is , dat weet ik niet...) ... ik vraag mij dit af : asselman weg , geld weg , toekomst weg? zou het zo iets kunnen zijn waarom dat die bestuurders van dender daar zo ne schrik hebben om daar tegen in te gaan en ze aan de kant te schuiven? wat hebben de asselmannen of die ene in dat hele denderverhaal ingebracht of uitgestoken da ze er van t bestuur uit niets durven tegen te doen? door zaken zoals deze vergaat een club op den duur in al zijn glorie....wie vooruit wil met een club moet beslissingen durven nemen en sommige personen op kant durven zetten (daarmee denk ik ook aan dat verhaal bij ons rond nieuwjaar , naar mijn inzien was dat hier echt nodig en nu staan ze hier zo ver dat alles terug op zijn plooi begint te komen en de rust is teruggekeerd , ook bij de supporters want die kijken uit naar volgend seizoen , ondanks het geklodder van vorig (eenmans)bestuur en het kutseizoen dat hiermee gepaard ging) . desnoods moeten de supporters van dender maar zelf het innitiatief durven nemen en druk uitoefenen met acties zoals ze da hier bij den eendracht al enkele keren hebben laten voelen aan enkele personen .... |
| 20 Jun 2009, 15:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
supersossis schreef: ... ik vraag mij dit af : asselman weg , geld weg , toekomst weg? zou het zo iets kunnen zijn waarom dat die bestuurders van dender daar zo ne schrik hebben om daar tegen in te gaan en ze aan de kant te schuiven? wat hebben de asselmannen of die ene in dat hele denderverhaal ingebracht of uitgestoken da ze er van t bestuur uit niets durven tegen te doen? door zaken zoals deze vergaat een club op den duur in al zijn glorie....wie vooruit wil met een club moet beslissingen durven nemen en sommige personen op kant durven zetten Dat slaat toch niet op dender zeker. Voor derest hebde wel een punt, maar er zitten veel clowns in de voetbal ze, hoeveel ploegen zijn er niet waar alle jaren geld tegen wordt tegen gesmeten voor niks. Dan vind ik dat wij nog niet mogen klagen _________________
|
| 20 Jun 2009, 15:39 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Asselman: "Boskamp heeft mij te kakken gezet"
In een lang interview met Het Laatste Nieuws haalt Patrick Asselman hard uit naar Johan Boskamp, met wie hij "samenwerkte" bij het gedegradeerde Dender. "Na een bepaald incident zei Boskamp me zelfs dat hij op mijn bakkes ging slaan. Mijn reputatie is nu wel om zeep", zegt de coach. Lees ook: Johan Boskamp is nieuwe trainer van Beveren "Het ging niet meer tussen Asselman en mij" "Twee spelers gingen zaterdagnacht op stap" Dender ruilt eerste voor tweede klasse, hij leefde in onmin met Johan Boskamp, kreeg van zijn eigen fans zware kritiek en vorige week stierf zijn schoonvader. "Ik heb het zwaar gehad", zegt Patrick Asselman in Het Laatste Nieuws. Belga "Ik ben het slachtoffer van de mediaoorlog tussen mijn naamgenoot/neef/clubmanager Patrick Asselman en Boskamp. Een deel van de fans speelde daar op in. Jammer, want dat heeft niks met mij als coach te maken. Mijn naam deed me de das om. Als ik geen Asselman was, was er nooit miserie geweest. Misschien draagt onze zoon beter de naam van mijn vrouw." Asselman stelt zich vragen bij de handelswijze van Boskamp, vooral toen Boskamp geopereerd werd aan zijn knie. "Eerst was de samenwerking goed, Boskamp meende dat ik zijn ideale opvolger zag." "Maar uiteindelijk deed ik alles: training geven, theorie voor de match, coaching tijdens de match, persconferentie erna. Maar zonder me te consulteren stelde Boskamp toch de ploeg op. Na zijn operatie belde ik hem verschillende keren. Hij nam pas na een paar dagen op en vroeg niet eens hoe het met de ploeg was. Daarna gebruikte hij de media om me te kakken te zetten." "Boskamp kleedde zich om in zijn bureau" "Het probleem van Boskamp is dat hij met mensen werkt die voor hem springen. Ze lopen naar de supermarkt als hij thuis zonder melk zit", beweert Asselman nog in Het Laatste Nieuws. "Ik ben zo geen robot." Belga "Maar omdat onze voorzitter met de rug tegen de muur stond, zette ik een stap terug. Vanaf toen gaven Boskamp en ik elkaar alleen nog een hand. Hij ging zich zelfs in zijn bureau omkleden, omdat hij met ons niets meer te maken wilde hebben." "Na een incident zei hij zelfs dat hij op mijn bakkes zou slaan. De bom is toen gebarsten. Al denk ik dat hem dat vooral goed uitkwam om hier weg te gaan." Volgens Boskamp zaagde Asselman al vanaf de eerste minuut aan zijn poten. Asselman ontkent: "Dat is een belachelijke uitspraak. Als dat zo zou zijn, lag ik al na twee maanden buiten. De laatste keer dat hij me zag, zei hij letterlijk: "Nu maak ik je kapot in de media. Ik zal er voor zorgen dat je nergens nog aan de bak komt"." "Dat is wat nu gebeurt. Misschien had ik me wat eerder moeten verdedigen, maar ik wilde niet met modder gooien. Mijn reputatie is nu wel om zeep, al weten veel mensen dat Boskamp niet alleen die sympatieke kerel is die op tv komt." "Asselman blijft bij Dender" Nog volgens Het Laatste Nieuws hoeft Patrick Asselman niet te hard te wanhopen, want het bestuur van Dender zou beslist hebben dat Asselman volgend seizoen hoofdcoach van Dender is in tweede klasse. Roland Vanden Bosch zal Asselman assisteren |
| 20 Jun 2009, 18:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Dieje kerel is gewoon ZIEK!
![]() |
| 20 Jun 2009, 18:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jan schreef: Dieje kerel is gewoon ZIEK! ![]() mja, maar diejen Boskamp is al even erg. Ne grote geldwolf. |
| 20 Jun 2009, 19:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
El Falco schreef: supersossis schreef: ... ik vraag mij dit af : asselman weg , geld weg , toekomst weg? zou het zo iets kunnen zijn waarom dat die bestuurders van dender daar zo ne schrik hebben om daar tegen in te gaan en ze aan de kant te schuiven? wat hebben de asselmannen of die ene in dat hele denderverhaal ingebracht of uitgestoken da ze er van t bestuur uit niets durven tegen te doen? door zaken zoals deze vergaat een club op den duur in al zijn glorie....wie vooruit wil met een club moet beslissingen durven nemen en sommige personen op kant durven zetten Dat slaat toch niet op dender zeker. Voor derest hebde wel een punt, maar er zitten veel clowns in de voetbal ze, hoeveel ploegen zijn er niet waar alle jaren geld tegen wordt tegen gesmeten voor niks. Dan vind ik dat wij nog niet mogen klagen sorry , glorie is nu net iets TE , maar da slaat nu nie direct op dender zelf dus moogt ge da als "da probleem geld voor elke club" lezen.... ![]() |
| 20 Jun 2009, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
op Asselman zenne nek moeten de fcvdeh supps
né te veel zitten. Em eit joaren geleejen --ver het vriggere fc DenjerLieje --genoeg geldj in eir baksken gebrocht (verniet van standaard Luik nor FCD en tein nen super verkoeip nor Maritimo Funcal). +/- 50 % fcvdeh supps woaren tein nog zoigelingen _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Jun 2009, 19:45 |
|
|
Freak
ze hebben toch al 2 spelers uit 3e klasse gekocht,en de beste zijn weg,op naar een denderend seizoen.?
![]() |
| 22 Jun 2009, 13:23 |
|
| Pagina 363 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 361 362 363 364 365 … 711 Volgende |