|
|
| Pagina 18 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Wielrennen
hansken schreef: hou ons hier is op de hoogte als er zo e koersken is ier in de geburen aub, spionkop lee maakt er ne groepsuitstap van men gedacht! ![]() Emilia Fahlin (met gele trui van Team Colombia - Highroad op de foto), die rijdt normaal gezien mee op het EK. Dit vindt plaats in België op 4 juli 2009 met start in Oostende en aankomst in Hooglede-Gits. Alle info hierover op http://www.vwchoogledegits.be/eur_ned/index.htm _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Jun 2009, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor al die jeugdige gasten hier zal ik misschien youtube erbij moeten betrekken om hun te kunnen overtuigen.
http://www.youtube.com/watch?v=qhLK9hPH ... re=related_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Jun 2009, 21:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Voor al die jeugdige gasten hier zal ik misschien youtube erbij moeten betrekken om hun te kunnen overtuigen. http://www.youtube.com/watch?v=qhLK9hPH ... re=relatedVoor de oudere gasten deze foto's om hun te overtuigen ![]() ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jun 2009, 21:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik wou over die foto's net geen melding maken, anders kan ik binnenkort niet meer rustig naar de koers gaan.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Jun 2009, 23:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Gruunwit schreef: Ik wou over die foto's net geen melding maken, anders kan ik binnenkort niet meer rustig naar de koers gaan. Wanneer is 't terug koers? Pikte gij mij op? _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Jun 2009, 23:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Boris schreef: Gruunwit schreef: Ik wou over die foto's net geen melding maken, anders kan ik binnenkort niet meer rustig naar de koers gaan. Wanneer is 't terug koers? Pikte gij mij op? Gevaarlijk niet doen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jun 2009, 0:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
4juli dagje zee? wie gaat er mee?
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Jun 2009, 10:09 |
|
|
hansken schreef: 4juli dagje zee? wie gaat er mee? ![]() Na een volle week vertoef op Den Iendracht voor Expo 90 zal ik maar eens bij mijn Madam thuis blijven zeker ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jun 2009, 10:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: 4juli dagje zee? wie gaat er mee? ![]() dedju, kzit nog in frankrijk _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Jun 2009, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Eerst zaterdag Heerlen nog eens op zijne kop zetten.(efkens aanklikken). 't Is zelfs op aanvraag.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 23 Jun 2009, 22:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Gruunwit schreef: Emilia Fahlin (met gele trui van Team Colombia - Highroad op de foto), die rijdt normaal gezien mee op het EK. Emilia Fahlin is afgelopen woensdag Zweeds kampioene tijdrijden geworden. ==>>> http://iof1.idrottonline.se/templates/N ... px?id=4861 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 26 Jun 2009, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Gisteren naar Aywaille geweest en Tom Boonen Belgisch Kampioen zien worden. ('k vroeg in de Walen eigenlijk de weg naar Hawaii met zen palmbomen, 't was er het weer voor hé!)
'k kreeg ook weer spectakel want ze (een 4-tal renners) gingen weer eens goed tegen de vlakte net waar ik stond, o.a Bert De Waele. 't Was wel een beetje te verwachten, want net na de afdaling naar de finish lag daar nog een verraderlijke chicane op 500 m van de meet. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Jun 2009, 23:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: Gisteren naar Aywaille geweest en Tom Boonen Belgisch Kampioen zien worden. ('k vroeg in de Walen eigenlijk de weg naar Hawaii met zen palmbomen, 't was er het weer voor hé!) 'k kreeg ook weer spectakel want ze (een 4-tal renners) gingen weer eens goed tegen de vlakte net waar ik stond, o.a Bert De Waele. 't Was wel een beetje te verwachten, want net na de afdaling naar de finish lag daar nog een verraderlijke chicane op 500 m van de meet. Zijdegij nu ineens voor de mannen geworden??? Of zijdegij echt geïnteresseerd in wielrennen??? |
| 30 Jun 2009, 20:48 |
|
|
Nationale Ploeg
salvador schreef: Of zijdegij echt geïnteresseerd in wielrennen??? Ik ben in alles geïnteresseerd wat je onder het begrip 'Racing' kan verstaan. By the way: De dames elite rijden vrijdagavond een wedstrijd bijna in uwe achtertuin, nl. in Merelbeke. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 01 Jul 2009, 9:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En Tom Boonen mag de tour rijden !
|
| 03 Jul 2009, 12:52 |
|
| Pagina 18 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 113 Volgende |