"Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" - Pagina 31 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 65
 "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
@Rimba

ebt ge de truitjes met als truitjessponsor: dekaply (zwart), john saey (mottig grijs) en safir (wit) ?

ge ebt mijnen gsmnr. al opgeschreven met de laatste expo90 vergadering,
anders breng ik ze woensdag mee as ik achter men ticket gon.

22 Jun 2009, 18:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jan schreef:
zotvawies schreef:
Onderkroiper schreef:
Idem voor mij want na de Galamatch begin ik reeds om 05.00
Het zal een kort nachtje worden :stom:

Ik begin de dag erna om 04u00, wie biedt nog meer af?

Amai 4u :crazy:

Das om 03u15 vertrekken want ik moet naar Gent.

22 Jun 2009, 19:00
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
zotvawies schreef:
Jan schreef:
zotvawies schreef:

Dan zal ik nog niet thuis zijn vd galamatch :D

22 Jun 2009, 19:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
zotvawies schreef:
Jan schreef:
zotvawies schreef:

Ik zoek nog een goede ziel van een collega die mijn shift overneemt, dan kan ik ook extra nablijven :D
Straks eens de diensttabels uitpluizen voor volgende week.
Ik zou graag willen helpen 's morgens om de Expo opnieuw op te stellen.

22 Jun 2009, 21:32
Duivelke

jongens, gisteren bij het ophangen van de foto's echt verschoten,de collectie is gewoonweg SUPER ,vooral de foto's van van himst ,salva, lockefeer...enz
langs deze weg vraag ik aan alle supporters om de expo te bezoeken want dit mogen jullie niet missen :EA: :EA:

23 Jun 2009, 7:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
gunther11 schreef:
jongens, gisteren bij het ophangen van de foto's echt verschoten,de collectie is gewoonweg SUPER ,vooral de foto's van van himst ,salva, lockefeer...enz
langs deze weg vraag ik aan alle supporters om de expo te bezoeken want dit mogen jullie niet missen :EA: :EA:

Hugo en Onderkroiper zijn straffe mannen :worship: :EA:

23 Jun 2009, 9:32
nieuw in de eerste ploeg

@ Hugo of Onderkroiper

Wanneer kwamen die interviews nu in de gazet? Was dat deze week of volgende week?

23 Jun 2009, 9:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Stond deze morgen al in HET NIEUWSBLAD :EA:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tCode=9300

23 Jun 2009, 10:03
Duivelke

tentoonstelling '90 jaar stamnummer 90' in de kantine van het Pierre Cornelisstadion, Bredestraat is toegankelijk op zaterdag 27 en zondag 28 juni van 10 tot 20 uur, op maandag 29 juni van 17 tot 21 uur, woensdag 1 juli van 14 tot 21 uur en donderdag 2 en vrijdag 3 juli van 17 tot 21 uur. De toegang is gratis.

23 Jun 2009, 10:47
nieuw in de eerste ploeg

Beste supporter,

Het bestuur wenst jullie van harte te bedanken voor het vertrouwen. Zowel de verkoop van kaarten voor de galawedstrijd tegen Anderlecht als de aanschaf van abonnementen voor het komende seizoen lopen als een trein. We weten op dit ogenblik reeds dat er meer abonnees op onze tribunes zullen plaatsnemen dan vorig seizoen. We kunnen jullie hiervoor alleen maar oprecht dankbaar zijn!

Zoals jullie weten viert Eendracht Aalst dit jaar zijn 90e verjaardag. De 90-jarige is springlevend en is dan ook (uiteraard) volop in feeststemming. Het aftellen naar de galaweek is begonnen. Op zaterdag 27 juni staat de openingsdag van onze "hall of fame" (door en voor de supporters) op het programma.

Onze club heeft er alles aan gedaan om zoveel mogelijk oud-spelers naar Aalst trachten te halen gedurende deze feestweek. Eendracht wil dit jaar immers opnieuw bol staan van eendrachtige familiesfeer en sportief positivisme. Mogen wij dan ook vragen dit positivisme over te brengen naar alle ex-spelers en ex-medewerkers die het heilige grasveld van het Pierre Cornelisstadion betreden?

Dit staat op de site. Als ik die laatste zin lees denk ik echt dat Gilles De BIlde gaat komen

23 Jun 2009, 11:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
tingel schreef:
@ Hugo of Onderkroiper

Wanneer kwamen die interviews nu in de gazet? Was dat deze week of volgende week?

Morgen, donderdag of vrijdag in HLN.

23 Jun 2009, 11:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Xander schreef:
Beste supporter,

Het bestuur wenst jullie van harte te bedanken voor het vertrouwen. Zowel de verkoop van kaarten voor de galawedstrijd tegen Anderlecht als de aanschaf van abonnementen voor het komende seizoen lopen als een trein. We weten op dit ogenblik reeds dat er meer abonnees op onze tribunes zullen plaatsnemen dan vorig seizoen. We kunnen jullie hiervoor alleen maar oprecht dankbaar zijn!

Zoals jullie weten viert Eendracht Aalst dit jaar zijn 90e verjaardag. De 90-jarige is springlevend en is dan ook (uiteraard) volop in feeststemming. Het aftellen naar de galaweek is begonnen. Op zaterdag 27 juni staat de openingsdag van onze "hall of fame" (door en voor de supporters) op het programma.

Onze club heeft er alles aan gedaan om zoveel mogelijk oud-spelers naar Aalst trachten te halen gedurende deze feestweek. Eendracht wil dit jaar immers opnieuw bol staan van eendrachtige familiesfeer en sportief positivisme. Mogen wij dan ook vragen dit positivisme over te brengen naar alle ex-spelers en ex-medewerkers die het heilige grasveld van het Pierre Cornelisstadion betreden?

Dit staat op de site. Als ik die laatste zin lees denk ik echt dat Gilles De BIlde gaat komen

Nee, Orlans komt den Expo openen. Sampanje à gogo !

23 Jun 2009, 11:11
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
t zou natuurlijk getuigen van een zeer minieme verstandelijke inhoud op den dag van de galamatch een paar mensen te verwelkomen me boe-geroep en andere apengeluiden he....ja, er zijn er die iet uitgestoken hebben da nooit goedgepraat kan worden maar das daar dan echt de moment niet voor om da weeral eens boven te halen , die spelers of mensen hebben ook meegeholpen den eendracht groot te maken .... een beetje tact zou daar wel even op zijn plaats zijn ...

23 Jun 2009, 11:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
supersossis schreef:
t zou natuurlijk getuigen van een zeer minieme verstandelijke inhoud op den dag van de galamatch een paar mensen te verwelkomen me boe-geroep en andere apengeluiden he....ja, er zijn er die iet uitgestoken hebben da nooit goedgepraat kan worden maar das daar dan echt de moment niet voor om da weeral eens boven te halen , die spelers of mensen hebben ook meegeholpen den eendracht groot te maken .... een beetje tact zou daar wel even op zijn plaats zijn ...

Ik kan u daar redelijk ver in volgen. Bijvoorbeeld nen De Bilde zal van mij zeker geen boe-geroep krijgen. Maar ge kunt nu toch moeilijk verwachten dat we voor Patrick Orlans gaan applaudiseren :? . Het zou van een vrij minieme verstandelijke inhoud getuigen om op den dag van ons galamatch mensen uit te nodigen die hier dusdanig veel kapot gemaakt hebben (ook al hebben ze eerst zelf veel opgebouwd). Op zo nen dag kunt ge al eens wa toleranter zijn, maar Orlans en Garré, da zijn er nu toch twee wiense kop ik echt niet meer wil zien in ons stadion.

23 Jun 2009, 11:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
rené1919 schreef:
@Rimba

ebt ge de truitjes met als truitjessponsor: dekaply (zwart), john saey (mottig grijs) en safir (wit) ?

ge ebt mijnen gsmnr. al opgeschreven met de laatste expo90 vergadering,
anders breng ik ze woensdag mee as ik achter men ticket gon.

Wit truitje van Safir :

Ik heb hier in mijn kast nog het witte truitje liggen met de safir op in't blauw, maar tis wel een kindermaatje van in der tijd. :D
Als ge der iets kunt mee aanvangen voor den expo late maar iets weten ?!

Grtz Los Beldos

23 Jun 2009, 11:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33 65