|
|
| Pagina 32 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 65 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
Bartos schreef: supersossis schreef: t zou natuurlijk getuigen van een zeer minieme verstandelijke inhoud op den dag van de galamatch een paar mensen te verwelkomen me boe-geroep en andere apengeluiden he....ja, er zijn er die iet uitgestoken hebben da nooit goedgepraat kan worden maar das daar dan echt de moment niet voor om da weeral eens boven te halen , die spelers of mensen hebben ook meegeholpen den eendracht groot te maken .... een beetje tact zou daar wel even op zijn plaats zijn ... Ik kan u daar redelijk ver in volgen. Bijvoorbeeld nen De Bilde zal van mij zeker geen boe-geroep krijgen. Maar ge kunt nu toch moeilijk verwachten dat we voor Patrick Orlans gaan applaudiseren . Het zou van een vrij minieme verstandelijke inhoud getuigen om op den dag van ons galamatch mensen uit te nodigen die hier dusdanig veel kapot gemaakt hebben (ook al hebben ze eerst zelf veel opgebouwd). Op zo nen dag kunt ge al eens wa toleranter zijn, maar Orlans en Garré, da zijn er nu toch twee wiense kop ik echt niet meer wil zien in ons stadion.zou orlans komen denkt ge? k had het eigenlijk meer over de bilde hoor ... en mag van mij zeker komen en zal ook een deftig applaus krijgen als ze hem op t veld laten komen , t is toch een van de zovele die ea ferme diensten heeft bewezen he... da geld voor iedere ex-speler hoor. k vind het gewoon tijd om diene zever eens te vergeten , t is ook al meer dan 10 jaar geleden ook dat da is gebeurd ... want een groot deel van de supporters in t stadion heeft de bilde zelfs nooit weten spelen bij ea omda ze gewoon nog te jong zijn, en gelijk da die dan vorige keren da hij op ea kwam als speler zo onnozel deden tegenover hem snapte ik eigenlijk nie zo goed , ma ja ... |
| 23 Jun 2009, 12:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Los Beldos schreef: rené1919 schreef: @Rimba ebt ge de truitjes met als truitjessponsor: dekaply (zwart), john saey (mottig grijs) en safir (wit) ? ge ebt mijnen gsmnr. al opgeschreven met de laatste expo90 vergadering, anders breng ik ze woensdag mee as ik achter men ticket gon. Wit truitje van Safir : Ik heb hier in mijn kast nog het witte truitje liggen met de safir op in't blauw, maar tis wel een kindermaatje van in der tijd. Als ge der iets kunt mee aanvangen voor den expo late maar iets weten ?! Grtz Los Beldos ik heb er hier ook zo nog twee liggen me safirreclame op die ik vandaag zal gaan afgeven .... met nummers 9 en 11 van lauwers en lassen.en nog enkele andere attributen zoals een geldzakske,sjaal van lang geleden,voetbalmanneken om in den auto te plakken,boxershort en cd me e lieken op voor den eendracht van onze kameraad sergio.... zouden ze dienen ook uitgenodigd hebben? ![]() |
| 23 Jun 2009, 12:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De Bilde heeft er toe bijgedragen dat we een schitterende periode beleefd hebben. Hij verdiend dan ook geen negatieve opmerkingen, maar enkel applaus.
Zou Alexandre Lecomte ook komen? ![]() |
| 23 Jun 2009, 12:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tingel schreef: @ Hugo of Onderkroiper Wanneer kwamen die interviews nu in de gazet? Was dat deze week of volgende week? Er verscheen vandaag reeds een artikel in Het nieuwsblad over Expo 90 ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2009, 12:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: tingel schreef: @ Hugo of Onderkroiper Wanneer kwamen die interviews nu in de gazet? Was dat deze week of volgende week? Er verscheen vandaag reeds een artikel in Het nieuwsblad over Expo 90 ! heb eens nagevraagd, blijkbaar woensdag om 18u in pc-stadion _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Jun 2009, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik stel voor dat iedereen eens de video in de Hall of Fame bekijkt, geloof mij, De Bilde zal een stevig applaus krijgen als je dat allemaal eens herbekijkt
![]() |
| 23 Jun 2009, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
'k heb nog een liedje doorgestuurd over den Iendracht, hopelijk zijn jullie er nog iets mee...
![]() |
| 23 Jun 2009, 13:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gijzegem Vaneigest schreef: 'k heb nog een liedje doorgestuurd over den Iendracht, hopelijk zijn jullie er nog iets mee... ![]() Bedankt is reeds aan het printen en neem het straks meen naar de Expo 90 Blijkt toch iets te klein te zijn om te lezen ..........maar NIET getreurd ik zal het in het copycenter op A3 laten vergroten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2009, 13:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
zou Fredje met zijn Trompetje ook komen dat was ook een fantastische speler .
|
| 23 Jun 2009, 14:23 |
|
|
eendrachter'80 schreef: zou Fredje met zijn Trompetje ook komen dat was ook een fantastische speler . Hopelijk zien we Fredjen nog eens terug alsook Van Ankeren ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2009, 15:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Zijn er al ex spelers die ZEKER komen?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 23 Jun 2009, 17:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: supersossis schreef: t zou natuurlijk getuigen van een zeer minieme verstandelijke inhoud op den dag van de galamatch een paar mensen te verwelkomen me boe-geroep en andere apengeluiden he....ja, er zijn er die iet uitgestoken hebben da nooit goedgepraat kan worden maar das daar dan echt de moment niet voor om da weeral eens boven te halen , die spelers of mensen hebben ook meegeholpen den eendracht groot te maken .... een beetje tact zou daar wel even op zijn plaats zijn ... Ik kan u daar redelijk ver in volgen. Bijvoorbeeld nen De Bilde zal van mij zeker geen boe-geroep krijgen. Maar ge kunt nu toch moeilijk verwachten dat we voor Patrick Orlans gaan applaudiseren . Het zou van een vrij minieme verstandelijke inhoud getuigen om op den dag van ons galamatch mensen uit te nodigen die hier dusdanig veel kapot gemaakt hebben (ook al hebben ze eerst zelf veel opgebouwd). Op zo nen dag kunt ge al eens wa toleranter zijn, maar Orlans en Garré, da zijn er nu toch twee wiense kop ik echt niet meer wil zien in ons stadion.Het gaat tenslotte over het 90 jarig bestaan van onze club en als ons bestuur die mensen erbij willen dan is het niet aan ons om daarover te oordelen.Ik ga voor die mensen ook niet applaudiseren,maar ik zal hen ook niet trakteren op boe geroep. Ik hoop dat iedereen op de gala dag dan ook zo slim zal zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Jun 2009, 18:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Het gaat tenslotte over het 90 jarig bestaan van onze club en als ons bestuur die mensen erbij willen dan is het niet aan ons om daarover te oordelen.Ik ga voor die mensen ook niet applaudiseren,maar ik zal hen ook niet trakteren op boe geroep. Ik hoop dat iedereen op de gala dag dan ook zo slim zal zijn. ![]() |
| 23 Jun 2009, 18:47 |
|
|
Bakkie schreef: Bartos schreef: supersossis schreef: t zou natuurlijk getuigen van een zeer minieme verstandelijke inhoud op den dag van de galamatch een paar mensen te verwelkomen me boe-geroep en andere apengeluiden he....ja, er zijn er die iet uitgestoken hebben da nooit goedgepraat kan worden maar das daar dan echt de moment niet voor om da weeral eens boven te halen , die spelers of mensen hebben ook meegeholpen den eendracht groot te maken .... een beetje tact zou daar wel even op zijn plaats zijn ... Ik kan u daar redelijk ver in volgen. Bijvoorbeeld nen De Bilde zal van mij zeker geen boe-geroep krijgen. Maar ge kunt nu toch moeilijk verwachten dat we voor Patrick Orlans gaan applaudiseren . Het zou van een vrij minieme verstandelijke inhoud getuigen om op den dag van ons galamatch mensen uit te nodigen die hier dusdanig veel kapot gemaakt hebben (ook al hebben ze eerst zelf veel opgebouwd). Op zo nen dag kunt ge al eens wa toleranter zijn, maar Orlans en Garré, da zijn er nu toch twee wiense kop ik echt niet meer wil zien in ons stadion.Het gaat tenslotte over het 90 jarig bestaan van onze club en als ons bestuur die mensen erbij willen dan is het niet aan ons om daarover te oordelen.Ik ga voor die mensen ook niet applaudiseren,maar ik zal hen ook niet trakteren op boe geroep. Ik hoop dat iedereen op de gala dag dan ook zo slim zal zijn. De slogan is : " Aalst viert FEEST " dus boe-geroep hoort er niet bij ! Het huidige bestuur kan NIET verantwoordelijk worden gesteld voor feiten die zich vroeger hebben afgespeeld. Hopelijk mogen we deze galamatch later nog herinneren als iets uniek ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2009, 18:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Onderkroiper schreef: Het huidige bestuur kan NIET verantwoordelijk worden gesteld voor feiten die zich vroeger hebben afgespeeld. Dat zegt toch niemand ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Jun 2009, 19:07 |
|
| Pagina 32 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 65 Volgende |