|
|
| Pagina 33 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 65 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
Boris schreef: Onderkroiper schreef: Het huidige bestuur kan NIET verantwoordelijk worden gesteld voor feiten die zich vroeger hebben afgespeeld. Dat zegt toch niemand ![]() Natuurlijk niet maar indien er wel boe-geroep zou komen staan ze mooi voor schut ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jun 2009, 19:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
denk wel niet dat het bestuur dit soort mensen zal uitnodigen ze...
_________________ MCMXIX |
| 23 Jun 2009, 19:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Ik zou het ook fantastisch vinde da we De Bilde juist op een wedstrijd tegen Anderlecht eindelijk is kunne vergeve en hem een staande ovatie zoue geven !!!
Ok hij heeft een serieuse fout gemaakt maar op zo ne speler moete toch alleen mo fier zijn da ge die hebt mee helpe groot make zeker !!! Hij verdient da, zeker wete! ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 23 Jun 2009, 19:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Olensen iendrachter schreef: Ik zou het ook fantastisch vinde da we De Bilde juist op een wedstrijd tegen Anderlecht eindelijk is kunne vergeve en hem een staande ovatie zoue geven !!! Ok hij heeft een serieuse fout gemaakt maar op zo ne speler moete toch alleen mo fier zijn da ge die hebt mee helpe groot make zeker !!! Hij verdient da, zeker wete! ![]() ik had het over garré en orlans, van de bilde ben ik wel voorstander, denk wel dat die van de partij zal zijn _________________ MCMXIX |
| 23 Jun 2009, 19:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
elfahem schreef: tingel schreef: @ Hugo of Onderkroiper Wanneer kwamen die interviews nu in de gazet? Was dat deze week of volgende week? Morgen, donderdag of vrijdag in HLN. Ik koop deze morgen HLN en er staat niets in ![]() |
| 24 Jun 2009, 8:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ah, dan zal je HLN nog 1 of 2 dagen langer moeten kopen...
|
| 24 Jun 2009, 8:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Zeg mannekes, die vergeven, die niet ... Er zijn er maar héél weinig die in Aalst niks goed gedaan hebben. Eigenlijk is de enige die ik mij voor de geest kan halen De Cock. Dat was regelrechte maffia en die is van in het begin naar Aalst gekomen met het idee: "Het is daar toch allemaal verloren, maar ik ga hen eerst het één en het ander beloven, om daarna zo snel mogelijk dat wat er van die club nog rest, zoveel mogelijk te stropen."
Orlans is rijk geworden in Aalst, maar heeft van een amateurclub wel een goed gestructureerde, succesvolle eersteklasser gemaakt, waar op een gegeven moment elke andere Belgische club zonder uitzondering op het veld gewoon bang van was. Had het toenmalig bestuur Orlans een klein beetje meer gecontroleerd (en er waren beheerders genoeg die in die tijd mee champagne dronken met Mister Orlans en hem voor de rest lustig zijn gang lieten gaan; of ge dat nu trouwens graag hoort of niet: die champagnecultuur boven het hoofd van de gewone supporter hoort er tegenwoordig nu eenmaal bij in eerste, en zelfs daaronder ...), dan hadden we nu nog in de eerste kolom van eerste klasse gestaan. Dus eigenlijk: als ge op Orlans wilt fluiten, dan moogt ge op al die bestuursleden van toen ook gerust fluiten, want zij zijn even verantwoordelijk voor al wat er toen is misgegaan ... En Garré, tja, daar heb ik het ook moeilijk mee, maar ge kunt niet rond het feit dat ge zonder Garré de 90ste verjaardag niet meer had moeten vieren, want dan waren ze schielijk overleden op de gezegende leeftijd van 83. Daar zou ik dus ook vooral mijn energie niet in steken ... Ze mogen van mij allemaal, uitgezonderd die De Cock (maar die zal wel niet komen; als die zijn hoofd laat zien, staat de gerechtelijke politie hem op te wachten nog voor hij in de Bredestraat is, denk ik ...). Als er ene "boe" roept op zo'n dag, dan zegt dat alleen iets, zeg maar veel, over de verstandelijke capaciteiten van die bepaalde supporter. |
| 24 Jun 2009, 15:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik ben akkoord wat De Bilde betreft, maar Garré dat is toch een serieuze bandiet hoor. Ok, hij heeft de club gered maar wat hij daarna allemaal heeft uitgestoken is zelden gezien in de Belgische voetbalgeschiedenis... Die lachte de supporters gewoon regelrecht uit, en wou daarna de club simpelwel verpatsen aan AA Gent.
Garré vind ik echt waar nog een trap erger dan Orlans. Dat was duidelijk niet alleen zijn fout, aangezien hij nu bij Lokeren al meer dan 10 jaar wél goed werk levert. Maar Orlans, Garré, De Cock, die horen toch echt niet thuis op een viering van onze club. Het zou niemand interesseren trouwens ook, in tegenstelling tot oude spelers. Hoe zit dat eigenlijk, heeft de club uitnodigingen gestuurd naar het gros van de ex-spelers ? Want een Van Cleemput, De Voeght, Cordier,... zouden toch ook zeker niet mogen ontbreken vind ik. |
| 24 Jun 2009, 15:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Ik ben akkoord wat De Bilde betreft, maar Garré dat is toch een serieuze bandiet hoor. Ok, hij heeft de club gered maar wat hij daarna allemaal heeft uitgestoken is zelden gezien in de Belgische voetbalgeschiedenis... Die lachte de supporters gewoon regelrecht uit, en wou daarna de club simpelwel verpatsen aan AA Gent. Garré vind ik echt waar nog een trap erger dan Orlans. Dat was duidelijk niet alleen zijn fout, aangezien hij nu bij Lokeren al meer dan 10 jaar wél goed werk levert. Maar Orlans, Garré, De Cock, die horen toch echt niet thuis op een viering van onze club. Het zou niemand interesseren trouwens ook, in tegenstelling tot oude spelers. Hoe zit dat eigenlijk, heeft de club uitnodigingen gestuurd naar het gros van de ex-spelers ? Want een Van Cleemput, De Voeght, Cordier,... zouden toch ook zeker niet mogen ontbreken vind ik. Er zullen er wel veel uitgenodigd zijn. Michael De Meyst bvb (collega van mij op werk) heeft mij eergisteren gezegd dat hij vrijdag naar den Expo gaat op uitnodiging... |
| 24 Jun 2009, 18:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik heb het geluk gehad de expohal al 's te mogen betreden en wil de organisatoren nu al feliciteren met het fantastische werk dat ze hebben verricht! De tentoonstelling ademt letterlijk nostalgie uit. Verloren gewaande herinneringen uit m'n jeugdjaren kwamen spontaan opborrelen bij het zien van de prachtige foto's en artikelen. Ik heb er trouwens een foto van m'n alter ego El Fahem mogen bewonderen. Ploegfoto's leren me trouwens dat het truitje met ASLK erop dat ik heb uitgeleend dateert van 90-91. Mooi, mooi !
|
| 24 Jun 2009, 20:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
elfahem schreef: Ik heb het geluk gehad de expohal al 's te mogen betreden en wil de organisatoren nu al feliciteren met het fantastische werk dat ze hebben verricht! De tentoonstelling ademt letterlijk nostalgie uit. Verloren gewaande herinneringen uit m'n jeugdjaren kwamen spontaan opborrelen bij het zien van de prachtige foto's en artikelen. Ik heb er trouwens een foto van m'n alter ego El Fahem mogen bewonderen. Ploegfoto's leren me trouwens dat het truitje met ASLK erop dat ik heb uitgeleend dateert van 90-91. Mooi, mooi ! Je bent niet alleen die verrast is met het resultaat van deze Expo 90. Een jaar geleden was er hier zelfs nog géén sprake van dat dit zou plaatsvinden. Wijzelf als initiatiefnemers zijn verbaast wat er allemaal door de oud-spelers en supporters ter beschikking is gesteld om deze expo mogelijk te maken. Is inderdaad een expo door en voor de supporters. Ik vermoed dat de oudspelers zelf perplex zullen staan om foto's van jaren geleden te mogen aanschouwen. Nu ben ik alleen maar nieuwsgierig wie er allemaal zal komen ! Nog effen geduld tot zaterdag om eens te komen piepen naar deze uitzonderlijk samenraapsel van Eendracht-spullen. Wie komt trekt liefst minstens een uurtje uit om dit te komen bekijken. Als kers op de taart zal er een film te zien zijn van rond de 30 minuten van onvergetelijke Iendrachtmomenten. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2009, 0:20 |
|
|
PROFICIAT EENDRACHT AALST MET JE 90STE VERJAARDAG :
25 JUNI 1919 - - 25 JUNI 2009 OP NAAR DE 100 JAAR ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2009, 0:33 |
|
|
forumlegende |
verdomme ge zijt mij voor
achja, van mij dus ook ne gelukkige verjaardag aan ons aller geliefde eendracht aalst! ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Jun 2009, 0:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Dries schreef: verdomme ge zijt mij voor achja, van mij dus ook ne gelukkige verjaardag aan ons aller geliefde eendracht aalst! ![]() ![]() |
| 25 Jun 2009, 1:00 |
|
|
Dries schreef: verdomme ge zijt mij voor achja, van mij dus ook ne gelukkige verjaardag aan ons aller geliefde eendracht aalst! ![]() Daarom noemen ze mij " Den Onderkroiper " ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2009, 6:22 |
|
| Pagina 33 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 65 Volgende |