|
|
| Pagina 21 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
supersossis schreef: Timoilsjt schreef: Om 18u achter tickets gegaan. Reeds meer dan 1000 tickets voor blok K verkocht! Zittribune zoals gezegd bijna volledig uitverkocht. Zittribune achter de goal is voor die van anderlecht. als ( buiten de uitgenodigden ) 3/4 van het volk dat komt kijken na deze match overtuigd is van de kwaliteit van de ploeg en terug regelmatig eens terug komt kijken , dan zie ik het nog een plezant seizoentje worden met goed gevulde tribunes ... t is mischien nog wa heel erg vroeg maar hoe zit het eigenlijk met de abonementenverkoop tegenover vorig seizoen?iemand iets over opgevangen? weet er iemand of er voor de match iets gepland staat?en om welk uur ze daar dan aan beginnen aangezien da de match om 19.30 al begint...? De nieuwe spelersgroep zal rond 19.00 worden voorgesteld . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2009, 0:28 |
|
|
Junior
Voor de wedstrijd tegen RSCA zullen de 3500 zitplaatsen volledig bezet zijn.
Voor de staanplaatsen mogen er 1500 ticketten verkocht worden. Tel daar de vrijkaarten bij + de kinderen die gratis binnen mogen en wij komen zeker aan een totaal van 5200 toeschouwers. Mooi is dat, maar vooral een tijdje geleden. Als onze ploeg nu nog een goeie indruk geeft dan zullen ook de abonnementen in stijgende lijn gaan. |
| 25 Jun 2009, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
* ... en de stadionomroeper die de mensen aanmaant om wat dichter bij elkaar te schuiven omdat ze aan de ingang staan te drummen om binnen te kunnen *
Was dat niet de promotiematch tegen Lokeren? Zouden ze de recette moeten delen met Anderlecht? Deze match zou ons anders een aardige cent kunnen opleveren nog voordat de competitie is begonnen. |
| 25 Jun 2009, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: * ... en de stadionomroeper die de mensen aanmaant om wat dichter bij elkaar te schuiven omdat ze aan de ingang staan te drummen om binnen te kunnen * Was dat niet de promotiematch tegen Lokeren? Zouden ze de recette moeten delen met Anderlecht? Deze match zou ons anders een aardige cent kunnen opleveren nog voordat de competitie is begonnen. ik denk dat het grootste gedeelte van de recette sowieso zal dienen om anderlecht te vergoeden. Volgens mij betalen ze zich daar paars aan om die "grootheid van het Belgische voetbal" naar Aalst te laten komen. Ik heb het er moeilijk mee. Niet alleen omdat ik zo al niet 's lands grootste supporter van paarswit ben. Maar vooral omdat het eigenlijk feitelijk heel duidelijk maakt dat we de jongste jaren diep gezakt zijn. Niet zo heel lang geleden, speelden we anderlecht hier nog naar huis. En nu moeten we al op dankbaar op onze knieën vallen en veel geld betalen omdat ze hier een oefenmatchke komen spelen. Ik kijk reikhalzend uit naar de expo, maar die "galamatch" .... nee, daar zien ze me niet. |
| 25 Jun 2009, 11:21 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: Zouden ze de recette moeten delen met Anderlecht? Deze match zou ons anders een aardige cent kunnen opleveren nog voordat de competitie is begonnen. Als ze de recette delen denk ik dat Anderlecht volgend jaar rap zal voorstellen om nog eens een oefenmatchke te spelen. Als ge dit vergelijkt met hun wedstrijden op bvb. Wolvertem... |
| 25 Jun 2009, 11:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fillou schreef: ik denk dat het grootste gedeelte van de recette sowieso zal dienen om anderlecht te vergoeden. Volgens mij betalen ze zich daar paars aan om die "grootheid van het Belgische voetbal" naar Aalst te laten komen. Ik heb het er moeilijk mee. Niet alleen omdat ik zo al niet 's lands grootste supporter van paarswit ben. Maar vooral omdat het eigenlijk feitelijk heel duidelijk maakt dat we de jongste jaren diep gezakt zijn. Niet zo heel lang geleden, speelden we anderlecht hier nog naar huis. En nu moeten we al op dankbaar op onze knieën vallen en veel geld betalen omdat ze hier een oefenmatchke komen spelen. Ik kijk reikhalzend uit naar de expo, maar die "galamatch" .... nee, daar zien ze me niet. Ik moet eerlijk zeggen, ik ga daar nu wel naartoe, maar dan wel enkel om onze ploeg aan het werk te zien. Of dat nu tegen Anderlecht is of tegen een provinciale ploeg van het kaliber pakweg Dender of Lebeke Aalst of zo, dat kan me echt niks schelen. Zoals ik al gezegd heb, bij Anderlecht zit echt geen enkele speler waarvoor ik naar een stadion zou gaan hoor. Ik kijk al uit naar de match volgende week dinsdag, maar niet meer dan ik bijvoorbeeld uitkijk naar de match op Terjoden Welle. Alhoewel, misschien dat ik zelfs nog iets meer uitkijk naar de altijd plezante oefenmatch (vooral de verlengingen dan) op Terjoden Welle . |
| 25 Jun 2009, 11:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De Jean schreef: elfahem schreef: Zouden ze de recette moeten delen met Anderlecht? Deze match zou ons anders een aardige cent kunnen opleveren nog voordat de competitie is begonnen. Als ze de recette delen denk ik dat Anderlecht volgend jaar rap zal voorstellen om nog eens een oefenmatchke te spelen. Als ge dit vergelijkt met hun wedstrijden op bvb. Wolvertem... Der is hier al eens vernoemd geweest wat we Anderlecht betalen voor hier te komen spelen (ik weet het niet juist meer, maar het was veel), ik denk niet dat ze bovenop dat bedrag nog eens een stuk van de recette ook zullen krijgen zeker. |
| 25 Jun 2009, 11:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ALLE zitplaatsen zijn de deur uit !
Dus enkel nog staanplaatsen verkrijgbaar voor de galamatch ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2009, 12:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Alez, we gaan in een oefenmatch meer volk halen dan onze buren doen in de competitie tegen rsca
![]() |
| 25 Jun 2009, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Jeroen schreef: Alez, we gaan in een oefenmatch meer volk halen dan onze buren doen in de competitie tegen rsca ![]() en da zonder gratis inkomstkaarten ... geloof mij , t voetbalbeestje begint hier in oilsjt terug te kriebelen bij velen ... en das maar goed ook! nu nog een overtuigende prestatie - niet alleen tegen den anderlecht maar in de hele voorbereiding - zien en er komt (terug) weer wa meer volk op af. k zou hier al een klein dankwoordje willen zetten naar het nieuwe bestuur die toch de rust heeft teruggebracht bij zowel de ploeg als de supporters , die volgens mij echt nie te lang meer kunnen wachten tot het seizoen eindelijk opnieuw mag beginnen .... ![]() |
| 25 Jun 2009, 14:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
supersossis schreef: Jeroen schreef: Alez, we gaan in een oefenmatch meer volk halen dan onze buren doen in de competitie tegen rsca ![]() en da zonder gratis inkomstkaarten ... ![]() het is wel een galalmatch, met oud-spelers die zijn uitgenodigd ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jun 2009, 15:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Vandaag met een anderlecht-sup gesproken en die brengen naar t schijnt toch heel wa volk mee in de voorbereiding. Volgens hem zijn er op hun jaarlijkse uitstapje naar knokke zo'n 3000 sups en wordt er daar geregeld eens
Gaat ons bezoekersvakske da kunnen houden ![]() _________________ MCMXIX |
| 25 Jun 2009, 17:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
69 schreef: Vandaag met een anderlecht-sup gesproken en die brengen naar t schijnt toch heel wa volk mee in de voorbereiding. Volgens hem zijn er op hun jaarlijkse uitstapje naar knokke zo'n 3000 sups en wordt er daar geregeld eens Gaat ons bezoekersvakske da kunnen houden ![]() Knokke is dan ook meestal de eerste voor Anderlecht. Tegen dat ze dinsdag komen hebben die mannen er al 2-3 oefenmatchen opzitten. Dat het daar al wel eens wil missen heeft vooral te maken met het feit dat Brugge niet zo ver is van in Knokke. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Jun 2009, 18:14 |
|
|
Scholier
Het heet daar dan ook niet voor niks 'Knokke'
![]() |
| 25 Jun 2009, 18:37 |
|
|
forumlegende |
Casual1919 schreef: 69 schreef: Vandaag met een anderlecht-sup gesproken en die brengen naar t schijnt toch heel wa volk mee in de voorbereiding. Volgens hem zijn er op hun jaarlijkse uitstapje naar knokke zo'n 3000 sups en wordt er daar geregeld eens Gaat ons bezoekersvakske da kunnen houden ![]() Knokke is dan ook meestal de eerste voor Anderlecht. Tegen dat ze dinsdag komen hebben die mannen er al 2-3 oefenmatchen opzitten. Dat het daar al wel eens wil missen heeft vooral te maken met het feit dat Brugge niet zo ver is van in Knokke. ik dacht maar 1(die van nu zaterdag tegen knokke) en dat van anderlecht op knokke da er daar meestal eens gevochten wordt is waarschijnlijk idd verbonden me het feit da brugge zo dicht ligt _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Jun 2009, 18:57 |
|
| Pagina 21 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 34 Volgende |