|
|
| Pagina 23 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Jeroen schreef: Een nieuwe tribune ? Laat dat maar zo, in Belgie zijn't allemaal sfeerloze gedrochten. Een ouderwetse staantribune, niks beter ! Groeit gelijk Waar vindt ge in België nog een stadion da ge zo ne sfeer kunt creëren, zelfs al is er maar 3000man!? Op STVV was er ne mega sfeer, maar die ging grotendeels de mist in door het grote kale stadion... Doordat ons stadion kleiner is, en volledig overdekt, blijft de sfeer veel beter hangen. En zeg nu zelf, staanplaatsen zijn vele plezantter as zitplaatsen! Hopelijk mag ons bouwvallige staantribune nog lang standhouden!!! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Jun 2009, 18:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Timoilsjt schreef: Jeroen schreef: Een nieuwe tribune ? Laat dat maar zo, in Belgie zijn't allemaal sfeerloze gedrochten. Een ouderwetse staantribune, niks beter ! Groeit gelijk Waar vindt ge in België nog een stadion da ge zo ne sfeer kunt creëren, zelfs al is er maar 3000man!? Op STVV was er ne mega sfeer, maar die ging grotendeels de mist in door het grote kale stadion... Doordat ons stadion kleiner is, en volledig overdekt, blijft de sfeer veel beter hangen. En zeg nu zelf, staanplaatsen zijn vele plezantter as zitplaatsen! Hopelijk mag ons bouwvallige staantribune nog lang standhouden!!! ![]() Het is anderzijds wel te hopen dat ze ze ooit afkeuren vooraleer ze op onze kop valt. |
| 26 Jun 2009, 18:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Timoilsjt schreef: Jeroen schreef: Een nieuwe tribune ? Laat dat maar zo, in Belgie zijn't allemaal sfeerloze gedrochten. Een ouderwetse staantribune, niks beter ! Groeit gelijk Waar vindt ge in België nog een stadion da ge zo ne sfeer kunt creëren, zelfs al is er maar 3000man!? Op STVV was er ne mega sfeer, maar die ging grotendeels de mist in door het grote kale stadion... Doordat ons stadion kleiner is, en volledig overdekt, blijft de sfeer veel beter hangen. En zeg nu zelf, staanplaatsen zijn vele plezantter as zitplaatsen! Hopelijk mag ons bouwvallige staantribune nog lang standhouden!!! ![]() er staat toch nergens dat als er een nieuwe tribune word gezet dat ge hetzelfde soort dan wat er stond niet moogt behouden ? als ze ooit iets verbouwen mogen ze van mij een ding in dezelfde aard van wat er nu staat zetten hoor . en ja, op staanplaatsen is het gewoon veel plezanter en is er meer sfeer .om te beginnen hebt ge op een zitplaats maar de breedte van het zetelken en op een staanplaats zoveel bewegingsruimte als ge zelf wilt ... als ze er natuurlijk geen 500 man meer willen bijstampen dan goed is he .. persoonlijk sta ik liever recht om naar een match te kijken dan dat ik 90 minuten op mijn gat moet blijven zitten , zonder dat dienen achter mij begint te kreften dak moet blijven zitten .... ![]() |
| 26 Jun 2009, 22:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik heb vroeger ook gestaan. Nu zit ik en wil ik nietmeer staan. Op een zitplaats zie je honderd keren beter en meer dan op een staanplaats.
Langs andere kant is der meer sfeer of wordt er iets meer sfeer gecreerd op een staanplaats tov een zitplaats. Ook heb je op een zitplaats je vaste companie van mensen in de omgeving van je zitje en dat creert toch ook een aparte sfeer. Het is zeker niet zo dat iedereen daar apathisch toekijkt ! Het is ook sfeer maar op andere manier. |
| 27 Jun 2009, 7:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
marc2 schreef: Ik heb vroeger ook gestaan. Nu zit ik en wil ik nietmeer staan. Op een zitplaats zie je honderd keren beter en meer dan op een staanplaats. Langs andere kant is der meer sfeer of wordt er iets meer sfeer gecreerd op een staanplaats tov een zitplaats. Ook heb je op een zitplaats je vaste companie van mensen in de omgeving van je zitje en dat creert toch ook een aparte sfeer. Het is zeker niet zo dat iedereen daar apathisch toekijkt ! Het is ook sfeer maar op andere manier. Als er iemand bij jou zit elke week,die alles beter weet dan heb je inderdaad veel sfeer ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Jun 2009, 8:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Ik heb vroeger ook gestaan. Nu zit ik en wil ik nietmeer staan. Op een zitplaats zie je honderd keren beter en meer dan op een staanplaats. Langs andere kant is der meer sfeer of wordt er iets meer sfeer gecreerd op een staanplaats tov een zitplaats. Ook heb je op een zitplaats je vaste companie van mensen in de omgeving van je zitje en dat creert toch ook een aparte sfeer. Het is zeker niet zo dat iedereen daar apathisch toekijkt ! Het is ook sfeer maar op andere manier. Wat je zegt is zeker waar, maar geef mij toch maar een staantribune. |
| 27 Jun 2009, 8:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bakkie schreef: marc2 schreef: Ik heb vroeger ook gestaan. Nu zit ik en wil ik nietmeer staan. Op een zitplaats zie je honderd keren beter en meer dan op een staanplaats. Langs andere kant is der meer sfeer of wordt er iets meer sfeer gecreerd op een staanplaats tov een zitplaats. Ook heb je op een zitplaats je vaste companie van mensen in de omgeving van je zitje en dat creert toch ook een aparte sfeer. Het is zeker niet zo dat iedereen daar apathisch toekijkt ! Het is ook sfeer maar op andere manier. Als er iemand bij jou zit elke week,die alles beter weet dan heb je inderdaad veel sfeer ![]() op de staantribune hebt ge da ook maar daar kunt ge u nog wa tacktisch verzetten als de persoon naast of achter u op uw zenuwen begint te werken , zodat da er geen ongelukken van komen ... ![]() |
| 27 Jun 2009, 9:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
supersossis schreef: Bakkie schreef: marc2 schreef: Ik heb vroeger ook gestaan. Nu zit ik en wil ik nietmeer staan. Op een zitplaats zie je honderd keren beter en meer dan op een staanplaats. Langs andere kant is der meer sfeer of wordt er iets meer sfeer gecreerd op een staanplaats tov een zitplaats. Ook heb je op een zitplaats je vaste companie van mensen in de omgeving van je zitje en dat creert toch ook een aparte sfeer. Het is zeker niet zo dat iedereen daar apathisch toekijkt ! Het is ook sfeer maar op andere manier. Als er iemand bij jou zit elke week,die alles beter weet dan heb je inderdaad veel sfeer ![]() op de staantribune hebt ge da ook maar daar kunt ge u nog wa tacktisch verzetten als de persoon naast of achter u op uw zenuwen begint te werken , zodat da er geen ongelukken van komen ... ![]() Een ongelukske is rap gebeurd ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Jun 2009, 12:24 |
|
|
Junior
RSCA wint met 0-11 in Knokke. De tweede helft een heel andere ploeg.
Dit terwijl VDH dinsdag met moeite aan een ploeg zal geraken. Maar is dit wel nodig ? Neen laat de afwezigen maar van een goeie vakantie genieten. De euros zijn binnen en dat is het voornaamste bij eendracht. |
| 27 Jun 2009, 18:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Komende dinsdag trapt VC Eendracht Aalst het 90e seizoen uit de clubgeschiedenis af met een galawedstrijd tegen RSC Anderlecht. De aftrap vindt plaats om 19u30 maar vanaf 19u vindt de voorstelling van onze nieuwe A-kern reeds plaats.
Coach Kris Van Der Haegen kan nog geen beroep doen op Ken Van Damme, die nog terug komt uit blessure. Verder zijn er ook nog enkele spelers die dinsdag niet aanwezig kunnen zijn of nog met vakantie zijn. Ook Lionel Lord is twijfelachtig voor dinsdag maar maakt wel deel uit van de selectie die er als volgt uit ziet. Kris Van Der Haegen selecteerde volgende spelers: Van Steenberghe,Van Den Noortgaete, Brecht Moreels,Seminck, De Castro, Filipovic, De Schutter, Kestens, Galucci, Troch, Podevijn, Depoitre, Lord (?). Verder worden ook de jongeren Ahmed Gacem, Lothar Devidts en Jeremy Van Gelder aan de selectie toegevoegd. RSC Anderlecht toonde gisteren alvast in goede doen te zijn want het versloeg in zijn eerste oefenwedstrijd Knokke met zware 0-11 cijfers. Eendracht speelt dinsdag trouwens voor het eerst in zijn nieuwe uitrusting. De werd reeds voorgesteld op de "Hall of Fame". Foto's van de nieuwe truitjes zijn te bekijken via onderstaande link. Bron: eendracht-aalst.be _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Jun 2009, 8:53 |
|
|
nonkel august schreef: RSCA wint met 0-11 in Knokke. De tweede helft een heel andere ploeg. Dit terwijl VDH dinsdag met moeite aan een ploeg zal geraken. Maar is dit wel nodig ? Neen laat de afwezigen maar van een goeie vakantie genieten. De euros zijn binnen en dat is het voornaamste bij eendracht. als anderlecht da wil kunnen ze om de 10 minuten een volledig andere ploeg opstellen gelijk da die daar me spelers zitten ... of da ea nu wint , verliest of gelijk speelt , maakt mij eigenlijk nie zo veel uit . gewoon de ploeg eens aan het werk zien en hopelijk HEEL VEEL SFEER voor , tijdens en na de match is voor mij al meer dan voldoende ... |
| 28 Jun 2009, 9:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Volgens de site van Anderlecht spelen ze dinsdag tegen KSC Eendracht Aalst
![]() |
| 28 Jun 2009, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Jan schreef: Volgens de site van Anderlecht spelen ze dinsdag tegen KSC Eendracht Aalst ![]() ![]() _________________ MCMXIX |
| 28 Jun 2009, 11:44 |
|
|
69 schreef: Jan schreef: Volgens de site van Anderlecht spelen ze dinsdag tegen KSC Eendracht Aalst ![]() ![]() nog 43 jaar geduld en we mogen ons terug zo gaan noemen .... k hoop dak er dan nog bij mag zijn ... ![]() |
| 28 Jun 2009, 11:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
supersossis schreef: 69 schreef: Jan schreef: Volgens de site van Anderlecht spelen ze dinsdag tegen KSC Eendracht Aalst ![]() ![]() nog 43 jaar geduld en we mogen ons terug zo gaan noemen .... k hoop dak er dan nog bij mag zijn ... ![]() dan zal het KVC Eendracht Aalst zijn ![]() _________________ MCMXIX |
| 28 Jun 2009, 11:48 |
|
| Pagina 23 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 34 Volgende |