"Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 65
 "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
Aan al diegene die nog niet geweest zijn ... maak er werk van.

De expo is ronduit schitterend, eenmaal je bent rondgegaan weet je waarom je niet voor pakweg Anderlecht of Brugge bent zoals elk ander 'voetballiefhebber' die het zichzelf gemakkelijk wil maken. Eendracht Aalst is een volkse club met een ongeziene geschiedenis, zelfs zonder echt grote prijzen ben ik echt fier supporter te zijn. Geen enkele andere club kan ik me voor de geest halen die mij dit kan bieden.

Magisch ! :EA:

27 Jun 2009, 21:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Onderkroiper schreef:
De Expo 90 kreeg een belangrijke primeur van het bestuur, want er werd een uitrusting ter beschikking gesteld van de outfit van zowel de thuis- als de uitwedstrijden. "Come and see" op de Expo 90. :EA: :banana: :EA:

Ik kan waarschijnlijk pas maandag naar de expo komen, maar ik ben al benieuwd naar het truitje. Is het nu een wit met twee zwarte strepen zoals hier op het forum stond? En hoe ziet het uit truitje eruit?

27 Jun 2009, 22:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Smetje schreef:
Onderkroiper schreef:
De Expo 90 kreeg een belangrijke primeur van het bestuur, want er werd een uitrusting ter beschikking gesteld van de outfit van zowel de thuis- als de uitwedstrijden. "Come and see" op de Expo 90. :EA: :banana: :EA:

Ik kan waarschijnlijk pas maandag naar de expo komen, maar ik ben al benieuwd naar het truitje. Is het nu een wit met twee zwarte strepen zoals hier op het forum stond? En hoe ziet het uit truitje eruit?

Awel Smetje nog effen geduld ! Ik zal dit nog niet posten om de honger wat aan te wakkeren van de nieuwsgierigen. Dinsdag zie je zowieso de nieuwe outfit van de ploeg.

Ik zit hier aan mijn Pc in feite wat uit te rusten want zo een ganse dag rondlopen, kruipt in de benen.
Het doet aan alle medewerkers deugt aan ons hartje dat deze Expo 90 zo onthaald wordt door de personen die dit reeds bezochten. :worship:
Daarom hadden wij allen zo een inzet om dit te doen voor de spelers en supporters ! :banana: :EA:

27 Jun 2009, 23:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Smetje schreef:
Onderkroiper schreef:

heeeeel knappe expo gezien over de turbulente geschiedenis van onze club, en een video (of wast nen dvd) die menig keer kippenvel bezorgde. Ben alvast blij en fier nen iendrachter te zijn...

27 Jun 2009, 23:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Fantastisch mooi werk, mannen! Ik had vandaag niet echt zoveel tijd, maar kon mijn nieuwsgierigheid hoe dan ook niet langer bedwingen en ben al eens komen kijken. Ik kom echter zeker nog eens terug maandag of donderdag, want wil die film zeker nogmaals zien en ook nog wat verder rondneuzen tussen de vele foto's, tickets, attributen ...

Mooie herinneringen, kippenvelmomenten en vele redenen om U ne fiere en onvoorwaardelijk overtuigden Iendrachter te voelen ... dat is wat de supporters op deze Expo kunnen vinden! Ik kijk uit naar de match van dinsdag. Dat we daar een groot (verjaardags)feest kunnen van maken, als start van een mooi seizoen met misschien ...

(y)

28 Jun 2009, 0:53
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
De expo was dik in orde! Proficiat aan al diegenen die dit mogelijk hebben gemaakt! :worship:

28 Jun 2009, 1:50
Ancien

Het is fijn om al de lofbetuigingen te mogen lezen aan het adres van al onze medewerkers.
Maar onze fantastische supporters hebben dit cadeau dubbel en dik verdiend.
Ikzelf heb de foto's en filmkes reeds meermaals gezien en toch beleef ik steeds opnieuw kippevelmomenten.
Wat hebben we toch een schitterende club mannen, zoals ik reeds meermaals gelezen heb ben ik eveneens fier en trots om nen Iendrachter te zijn. :EA: :worship:
Iendrachters onze club krijgen ze nooit kapot!
Ik zou zeggen kom nog eens terug en geniet nog een keer, want deze unieke verzameling krijg je niet elke dag te zien.
Bedankt in ieder geval voor je komst naar jullie "Hall of Fame" en geniet aanstaande dinsdag van de galawedstrijd.
Wat ook de uitslag is dit moet een feest worden met de typisch Oilsjsterse sfeer. :banana: :EA: :worship:
Ons Eendrachtteam heeft nog enkele zware dagen voor de boeg, maandagavond moeten we alles afbreken :cry: om woensdagmorgen alles weer op te bouwen. :banana:
Vanaf woensdagnamiddag om 14 uur kunnen onze fans opnieuw hun "Hall of Fame" komen bewonderen.
Ik ga nu slapen, want morgen om 10 uur gaat de expo weer open tot 20 uur.

Iendrachter voor het leven! :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

28 Jun 2009, 3:32
Ancien

Leeftijd: 45
Onderkroiper schreef:
Awel Smetje nog effen geduld ! Ik zal dit nog niet posten om de honger wat aan te wakkeren van de nieuwsgierigen. Dinsdag zie je zowieso de nieuwe outfit van de ploeg.

Ge hebt pech, want op de officiële site hebben ze wel al de foto's gezet van den expo, waaronder die van de nieuwe truitjes.

Eerlijk gezegd, ik vind het veruit het lelijkste dat we in jaren gehad hebben. Ge ziet gewoon aan diene Jartazi dat het een flutmerk is...

Afbeelding

Afbeelding

28 Jun 2009, 8:51
forumlegende

Op toid eiren rest respecteren (Hugo)
want zoe te zien krepte gier te loat in eir berre.
Men petjen zoie : "elk ier veer den 12-en teldj dobbel"
:whistle:

28 Jun 2009, 8:51

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Hugo schreef:
Het is fijn om al de lofbetuigingen te mogen lezen aan het adres van al onze medewerkers.
Maar onze fantastische supporters hebben dit cadeau dubbel en dik verdiend.
Ikzelf heb de foto's en filmkes reeds meermaals gezien en toch beleef ik steeds opnieuw kippevelmomenten.
Wat hebben we toch een schitterende club mannen, zoals ik reeds meermaals gelezen heb ben ik eveneens fier en trots om nen Iendrachter te zijn. :EA: :worship:
Iendrachters onze club krijgen ze nooit kapot!
Ik zou zeggen kom nog eens terug en geniet nog een keer, want deze unieke verzameling krijg je niet elke dag te zien.
Bedankt in ieder geval voor je komst naar jullie "Hall of Fame" en geniet aanstaande dinsdag van de galawedstrijd.
Wat ook de uitslag is dit moet een feest worden met de typisch Oilsjsterse sfeer. :banana: :EA: :worship:
Ons Eendrachtteam heeft nog enkele zware dagen voor de boeg, maandagavond moeten we alles afbreken :cry: om woensdagmorgen alles weer op te bouwen. :banana:
Vanaf woensdagnamiddag om 14 uur kunnen onze fans opnieuw hun "Hall of Fame" komen bewonderen.
Ik ga nu slapen, want morgen om 10 uur gaat de expo weer open tot 20 uur.

Iendrachter voor het leven! :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

edit

28 Jun 2009, 8:59

jowwan schreef:
Op toid eiren rest respecteren (Hugo)
want zoe te zien krepte gier te loat in eir berre.
Men petjen zoie : "elk ier veer den 12-en teldj dobbel"
:whistle:

Ja Jowman, moar as de gebeiten zejt van Den Iendracht, eje giene voak.
Ik heb ook tot deze nacht nog foto's ingescand die nog niet op de expo te zien waren.
Nu deze voor de expo terug dragen.
Er zullen nog wel foto's te voorschijn komen in de loop van de jaren die nu volgen na 90 X 90.
Op naar de 100 met nog meer materiaal :D Wij zoeken verder :EA: :EA:

28 Jun 2009, 9:05

@Boris, pech :wadde:
Naar de expo komt ge niet om de nieuwe truitjes te bekijken !
Diegenen die nog niet geweest zijn steeds welkom.
Misschien iets waar we later gaan over vertellen zoals een belangrijk gewonnen match ! :D

28 Jun 2009, 9:08
Ancien

Leeftijd: 45
Uiteraard, er zijn vele andere dingen te zien, maar 't is toch een leuke primeur, die truitjes...

28 Jun 2009, 9:14
Nationale Ploeg

Boris schreef:

Ge hebt pech, want op de officiële site hebben ze wel al de foto's gezet van den expo, waaronder die van de nieuwe truitjes.

Hehe, op die tweede foto zit die pop precies met zijn hand in zijn broek :plat:

28 Jun 2009, 9:15
Nationale Ploeg

Gisteren bezoek gebracht aan Expo90, 't is zeker eens de moeite, enkele sfeerbeelden te vinden op de nieuwe site van SC De Spionkop: http://verenigingen.nieuwsblad.be/veren ... nkop-aalst
:EA: :EA:

28 Jun 2009, 10:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 65