|
|
| Pagina 38 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 65 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
Ma allez, da kan toch ni
Kijk al een maand uit naar die match, khoop da ze dinsdagavond zelf toch nog tickets hebben, anders sta ik daar schoon. |
| 28 Jun 2009, 22:00 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Onderkroiper schreef: Wat de tickets betreft mag ik formeel zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk is, dat de staantribune ook UITVERKOCHT zal zijn. Jawadde, dat had ik totaal niet verwacht. Chapeau voor ons clubke! Hopelijk geen 0-11 gelijk in Knokke... _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Jun 2009, 22:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Onderkroiper schreef: Gilles schreef: Staat op de site denk ik. edit: Woensdag 1 juli van 14 uur tot 21 uur. Inderdaad vanaf 14.00 tot 21.00 uur Wat de tickets betreft mag ik formeel zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk is, dat de staantribune ook UITVERKOCHT zal zijn. Er resten nog kaarten voor Tribune K die ook morgen nog op de Expo 90 beschikbaar gesteld zijn door Eendracht Aalst. Als de laatste staantribune kaarten morgen de deur uit zijn, zal dus deze wedstrijd doorgaan met gesloten loketten. Zittrune is wel degelijk uitverkocht. Dat ze maar kaarten overlaten voor den dag zelf eh, da zou anders meer dan dom zijn. Ik heb geen kaarten en ik zal die match zien ze, kan me ni schelen hoe, al kruip ik in de lichtmast ![]() _________________
|
| 28 Jun 2009, 22:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als er hier nog zoveel zonder kaart zijn is het toch vreemd dat het al uitverkocht is. Ze kunnen er anders een jaarlijkse gewoonte van maken, als dat elk jaar een vol huis oplevert zal het wel opbrengen.
|
| 28 Jun 2009, 22:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: Ma allez, da kan toch ni Kijk al een maand uit naar die match, khoop da ze dinsdagavond zelf toch nog tickets hebben, anders sta ik daar schoon. WIE GRAAG NOG EEN TICKET HEEFT VOOR DE K ? DOE MIJ EEN PB voor 16.30 morgenmiddag. Ik reserveer deze VOOR dat expo opengaat. Dus wie later dan 17.00 na de Expo 90 komt zal dus zeker zijn van zijn ticket op tribune K. Wie had dat gedacht dat deze galamatch zo zou aanspreken bij het publiek ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jun 2009, 22:09 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Onderkroiper schreef: WIE GRAAG NOG EEN TICKET HEEFT VOOR DE K ? DOE MIJ EEN PB voor 16.30 morgenmiddag. Maakt maar al wa plek in uwen inbox ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Jun 2009, 22:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: De Jean schreef: Ma allez, da kan toch ni Kijk al een maand uit naar die match, khoop da ze dinsdagavond zelf toch nog tickets hebben, anders sta ik daar schoon. WIE GRAAG NOG EEN TICKET HEEFT VOOR DE K ? DOE MIJ EEN PB voor 16.30 morgenmiddag. Ik reserveer deze VOOR dat expo opengaat. Dus wie later dan 17.00 na de Expo 90 komt zal dus zeker zijn van zijn ticket op tribune K. Wie had dat gedacht dat deze galamatch zo zou aanspreken bij het publiek ? ![]() Dat draait dan natuurlijk ook wel uit op een gans geregel hoor. Ik denk dat we toch beter communicatie van de club afwachten? Als er werkelijk niet zoveel meer beschikbaar zijn, zullen ze daar toch wel iets over op de website plaatsen? |
| 28 Jun 2009, 22:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: De Jean schreef: Ma allez, da kan toch ni Kijk al een maand uit naar die match, khoop da ze dinsdagavond zelf toch nog tickets hebben, anders sta ik daar schoon. WIE GRAAG NOG EEN TICKET HEEFT VOOR DE K ? DOE MIJ EEN PB voor 16.30 morgenmiddag. Ik reserveer deze VOOR dat expo opengaat. Dus wie later dan 17.00 na de Expo 90 komt zal dus zeker zijn van zijn ticket op tribune K. Wie had dat gedacht dat deze galamatch zo zou aanspreken bij het publiek ? ![]() Dat draait dan natuurlijk ook wel uit op een gans geregel hoor. Ik denk dat we toch beter communicatie van de club afwachten? Als er werkelijk niet zoveel meer beschikbaar zijn, zullen ze daar toch wel iets over op de website plaatsen? IEDEREEN WIST DAT ER MEERDERE VOORVERKOOPDAGEN WAREN !!! Dat geregel is niet moeilijk hé. Enkel per persoon opschrijven wie er een bepaald aantal nog wil. Verkocht is verkocht. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jun 2009, 22:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
voor mij is het geen probleem, ik heb mijn kaart in voorverkoop gekocht.
Ik ken echter ook een aantal mensen die van iets verder komen, en die hun kaart dinsdag gingen kopen. Voor hen zou via u gaan bijzonder omslachtig zijn. Als er niets op de site komt ga ik er vanuit dat de loketten dinsdag open zijn, en dat ze daar nog tickets kunnen kopen. |
| 28 Jun 2009, 22:19 |
|
|
Stijn schreef: voor mij is het geen probleem, ik heb mijn kaart in voorverkoop gekocht. Ik ken echter ook een aantal mensen die van iets verder komen, en die hun kaart dinsdag gingen kopen. Voor hen zou via u gaan bijzonder omslachtig zijn. Als er niets op de site komt ga ik er vanuit dat de loketten dinsdag open zijn, en dat ze daar nog tickets kunnen kopen. Zie foto van verantwoordlijke van Eendracht Aalst die de tickets bracht deze avond !!!! Mensen wat gaat er gebeuren als alles dat MAG verkocht worden reeds de deur uit is morgenavond ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jun 2009, 22:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Stijn schreef: voor mij is het geen probleem, ik heb mijn kaart in voorverkoop gekocht. Ik ken echter ook een aantal mensen die van iets verder komen, en die hun kaart dinsdag gingen kopen. Voor hen zou via u gaan bijzonder omslachtig zijn. Als er niets op de site komt ga ik er vanuit dat de loketten dinsdag open zijn, en dat ze daar nog tickets kunnen kopen. Zie foto van verantwoordlijke van Eendracht Aalst die de tickets bracht deze avond !!!! Mensen wat gaat er gebeuren als alles dat MAG verkocht worden reeds de deur uit is morgenavond ? Dan gaan er dinsdag mensen zijn die niet content gaan zijn en er alles aan gaan doen om binnen te geraken zonder ticket. |
| 28 Jun 2009, 22:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Boris schreef: Onderkroiper schreef: Wat de tickets betreft mag ik formeel zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk is, dat de staantribune ook UITVERKOCHT zal zijn. Jawadde, dat had ik totaal niet verwacht. Chapeau voor ons clubke! Hopelijk geen 0-11 gelijk in Knokke... ja je ziet wel hé Boris dat oefenmatchken tegen anderlecht dat maar 5 euro mocht kosten is toch is wel degelijk uitverkocht hé man ![]() |
| 28 Jun 2009, 22:32 |
|
|
eendrachter'80 schreef: Boris schreef: Onderkroiper schreef: Wat de tickets betreft mag ik formeel zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk is, dat de staantribune ook UITVERKOCHT zal zijn. Jawadde, dat had ik totaal niet verwacht. Chapeau voor ons clubke! Hopelijk geen 0-11 gelijk in Knokke... ja je ziet wel hé Boris dat oefenmatchken tegen anderlecht dat maar 5 euro mocht kosten is toch is wel degelijk uitverkocht hé man ![]() kunt ge efkes uwe zinsbouw aanpassen... ik begrijp het niet zo goed _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Jun 2009, 22:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Boris schreef: eendrachter'80 schreef: Boris schreef: Jawadde, dat had ik totaal niet verwacht. Chapeau voor ons clubke! Hopelijk geen 0-11 gelijk in Knokke... ja je ziet wel hé Boris dat oefenmatchken tegen anderlecht dat maar 5 euro mocht kosten is toch is wel degelijk uitverkocht hé man ![]() kunt ge efkes uwe zinsbouw aanpassen... ik begrijp het niet zo goed Geregistreerd: mei 2005 Berichten: 4336 Leeftijd: 29 Woonplaats: Atom Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) Misschien de moment om allen eens met de voetjes op de grond terug te komen en te beseffen dat dit maar 1 vd vele oefenmatchkes is voor Anderlecht, dat we niet op Sportweekend gaan komen en dat misschien zelfs de staantribune niet hoeft open te gaan. Allemaal kalm blijven mennekes. Anderlecht zal wel aan al hun tegenstanders beloven dat ze met hun A-ploeg gaan spelen, tot als 't zover is... |
| 28 Jun 2009, 22:40 |
|
|
eendrachter'80 schreef: Boris schreef: eendrachter'80 schreef: ja je ziet wel hé Boris dat oefenmatchken tegen anderlecht dat maar 5 euro mocht kosten is toch is wel degelijk uitverkocht hé man ![]() kunt ge efkes uwe zinsbouw aanpassen... ik begrijp het niet zo goed Geregistreerd: mei 2005 Berichten: 4336 Leeftijd: 29 Woonplaats: Atom Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06) Misschien de moment om allen eens met de voetjes op de grond terug te komen en te beseffen dat dit maar 1 vd vele oefenmatchkes is voor Anderlecht, dat we niet op Sportweekend gaan komen en dat misschien zelfs de staantribune niet hoeft open te gaan. Allemaal kalm blijven mennekes. Anderlecht zal wel aan al hun tegenstanders beloven dat ze met hun A-ploeg gaan spelen, tot als 't zover is... Net daarom dat ik hier zeg dat ik het niet verwacht had en dat dit knap is. Maar toch bedankt voor de knappe research... Trouwens ook knap dat jij dat zo onthouden had om mij er nu op te wijzen. Je moet echt wel een boeiend leven hebben. _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Jun 2009, 22:43 |
|
| Pagina 38 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 65 Volgende |