"Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 65
 "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90" 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
gunther11 schreef:
vanavond de laatste keer mee gaan helpen op de expo want morgen vertreken wij naar de zee(jammer genoeg kan ik onze laatste avond niet mee maken :drank: :drank: na 14 dagen druk in de weer te zijn geweest met de expo ) maar ik moet moet jullie toch eens iets zeggen, mannen wat hebben wij een SCHITERENDE club , die historie is ongeloofelijk,al die ongeloofelijke verhalen die ik heb mogen horen(ik krijg er nog kikevlees van)

ook wil ik de mensen bedanken waar wij de vorige 14 dagen mee gewerkt hebben HUGO,JULIEN(zwawi),DAVE,LUC,MARK,GEERT,HERBERT,YVES,PASCAL (y) :worship: (y) :worship: :EA: :EA:

Ik sluit mezelf hier bij aan, maar ik vervang in je lijstje mijn naam met veel plezier door de jouwe ;-)
Het zal morgen toch wat raar doen als we de deur achter ons dichttrekken. We zitten allemaal stilaan wat op ons tandvlees, maar ik durf wedden dat als we zaterdag opstaan, we al spijt zullen hebben dat het gedaan zal zijn. In ieder geval, ik ben blij dat ik hieraan mocht meewerken!!!!
Op naar 2019 :EA:

groeten,
Geert

02 Jul 2009, 23:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Rimba schreef:
gunther11 schreef:
vanavond de laatste keer mee gaan helpen op de expo want morgen vertreken wij naar de zee(jammer genoeg kan ik onze laatste avond niet mee maken :drank: :drank: na 14 dagen druk in de weer te zijn geweest met de expo ) maar ik moet moet jullie toch eens iets zeggen, mannen wat hebben wij een SCHITERENDE club , die historie is ongeloofelijk,al die ongeloofelijke verhalen die ik heb mogen horen(ik krijg er nog kikevlees van)

ook wil ik de mensen bedanken waar wij de vorige 14 dagen mee gewerkt hebben HUGO,JULIEN(zwawi),DAVE,LUC,MARK,GEERT,HERBERT,YVES,PASCAL (y) :worship: (y) :worship: :EA: :EA:

Ik sluit mezelf hier bij aan, maar ik vervang in je lijstje mijn naam met veel plezier door de jouwe ;-)
Het zal morgen toch wat raar doen als we de deur achter ons dichttrekken. We zitten allemaal stilaan wat op ons tandvlees, maar ik durf wedden dat als we zaterdag opstaan, we al spijt zullen hebben dat het gedaan zal zijn. In ieder geval, ik ben blij dat ik hieraan mocht meewerken!!!!
Op naar 2019 :EA:

groeten,
Geert

Zoals veel clubs: een "Iendracht Museum" in het stadion? ;)

Vond het echt, zoals zovelen, SUPER! Nog is proficiat! Woon een eindje (25 km) van Oilsjt en in mijn buurt massa's RSCA sups... Enkelen van hen waren erbij en waren enorm onder de indruk! en één ding kwam meer als ene keer op bij hen: "Den Iendracht is verre van dood!" ZAL WEL ZIJN!!! :EA:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

03 Jul 2009, 4:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Zoals veel clubs: een "Iendracht Museum" in het stadion?

In het clubrestaurant zal waarschijnlijk een overzicht komen van de belangrijkste foto's die getoond werden op Expo 90.
Deze foto's zullen permanent blijven hangen .
Dus in feite een mini-museum in ons Pierre Cornelistadion. (y)

03 Jul 2009, 8:06

Artikel in het Nieuwsblad vandaag

90 jaar Eendracht

AALST - Prominenten bezochten de opening van de tentoonstelling van de Eendrachtsupporters 90 jaar stamnummer 90. Onder hen ex-trainer Maurice De Schrijver, clubliedschrijver Kamiel Sergant en ex-speler Paul Van Himst. Vandaag nog te zien van 17 tot 21uur. (JLA) hdr

Afbeelding

03 Jul 2009, 8:46
forumlegende

Leeftijd: 43
Hallo hallo, terug van Turkije en sebiet naar expo 90. Kben benieuwd want het schijnt echt indrukwekkend te zijn! Tot sebiet iendrachters!

03 Jul 2009, 9:23

Deze avond zal het Iendrachteam met een klein hartje rond 21.00 de Expodeuren sluiten.
Ere wie ere toekomt want dank zij héél vele supporters werd deze Expo 90 een groot succes.
Ik wil dan ook iedereen bedanken ( Oud-spelers - spelers - supporters & bestuur EA ) om dit mogelijk te maken. Een jaar geleden had NIEMAND gedacht dat dit op poten ging gezet worden.
Als ik mij goed herinner, begon het met een schuchtere poging om tickets van vroeger te verzamelen
( zie topic gestart op 24 juli 2008 ) later in augustus poste ik een foto van 1934/1935 . In september kwam er hier plots een zekere HUGO aangemeld. Hij stak er uren werk in om het boek van De vloek van Blavier in te scannen.
Vermits hij er niet in slaagde deze op de fotosite te krijgen, hielp ik hem hiermee. Onmiddellijk werden we dikke maatjes en ging Hugo op jacht naar meer foto's van vervlogen tijden. Uren verbleef hij in het stadsarchief om opzoekingen te doen. Ondertussen was onze mascotte Zwawi ook in de weer mee te helpen attributen samen te brengen. Stap per stap groeide project 90 jaar stamnummer 90. Later kregen we contact met Rimba die over Eendrachttruitjes beschikte. Via het forum kregen we zoveel hulp van ontelbare supporters om mee te helpen. Daarom is deze expo een project van en door de supporters geworden, want zonder al deze schakels konden we de ketting niet compleet maken. Na een geslaagde expoweek wil ik nogmaals iedereen bedanken die meegeholpen heeft. Het is onbelangrijk of het een ticketje was, klein fotootje of zelfs een paar sletsen van Den Iendracht. Nogmaals een bewijs dat we een Eendrachtfamilie zijn die allemaal het hart op de juiste plaats dragen.
Hierdoor doe ik een laatste oproep naar de supporters om deze namiddag (nog) eens langs te komen .
Leve Den Iendracht ! :EA:

03 Jul 2009, 11:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
just weer van een heet dagske werchter :drank:
misschien sebiet isj go zien :EA:

03 Jul 2009, 11:28

Er zijn nog enkele pins beschikbaar die op beperkte oplage werden gemaakt en dit ter gelegenheid
90 jaar stamnummer 90
Vandaag nog verkrijgbaar op Expo 90 aan de prijs van 5 Euro. :love:

Diameter 25 mm

Afbeelding

03 Jul 2009, 11:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
de foto's die getrokken zijn tijdens de hall of fame ,staan die al ergens?

03 Jul 2009, 16:21

witteken schreef:

Euch, deze worden tijdens het weekend gepost.
Er zijn foto's van iedere dag dat Expo 90 open was en zal met vandaag erbij, de kaap van 500 foto's bereiken.
Zeer interessant op welke manier de supporters naar de foto's kijken.
Ik moet ze allemaal nog stuk per stuk verkleinen en dan posten.
Je geduld zal beloond worden. Deze avond nadat de Expo 90 definitief de deuren sluit, gaan we nog een stapken in de wereld zetten, dus zeker wachten tot morgenavond. :whistle:

03 Jul 2009, 16:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Onderkroiper schreef:
witteken schreef:

Euch, deze worden tijdens het weekend gepost.
Er zijn foto's van iedere dag dat Expo 90 open was en zal met vandaag erbij, de kaap van 500 foto's bereiken.
Zeer interessant op welke manier de supporters naar de foto's kijken.
Ik moet ze allemaal nog stuk per stuk verkleinen en dan posten.
Je geduld zal beloond worden. Deze avond nadat de Expo 90 definitief de deuren sluit, gaan we nog een stapken in de wereld zetten, dus zeker wachten tot morgenavond. :whistle:

ok, bedankt

03 Jul 2009, 16:34

Wat de foto's betreft van de galamatch, :banana: na iets meer dan 15 uur na het posten reeds meer dan 100 keer bekeken. (y)

Afbeelding

03 Jul 2009, 17:08
Vaste Waarde

Onderkroiper schreef:
Wat de foto's betreft van de galamatch, :banana: na iets meer dan 15 uur na het posten reeds meer dan 100 keer bekeken. (y)

Afbeelding

Ben je niet een beetje jaloers van de fotograaf zijn kodaksken :lol:

03 Jul 2009, 18:24
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
In fotoland heet dat: hoe groter de telelens hoe kleiner de ..... :D

03 Jul 2009, 19:22

Prodialoog schreef:
In fotoland heet dat: hoe groter de telelens hoe kleiner de ..... :D

Just zo is het :plat: :lol: :D

04 Jul 2009, 0:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 964 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 65