|
|
| Pagina 19 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Wielrennen
Jeroen schreef: En Tom Boonen mag de tour rijden ! Terecht |
| 03 Jul 2009, 12:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Er zullen wel andere "zondaars" meerijden in de tour zeker ?
Voor ons als Belg is het toch fijn dat Tom kan meerijden ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Jul 2009, 13:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Iemand een megabike ploeg?
Ik was 4de in de 2 de rit in lijn.Ik heb dus een cheque van 200 euro gewonnnen OLE |
| 07 Jul 2009, 18:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
oilsjt schreef: Iemand een megabike ploeg? Ik was 4de in de 2 de rit in lijn.Ik heb dus een cheque van 200 euro gewonnnen OLE Een jaarabonnement en alle uitwedstrijden gewonnen dus ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Jul 2009, 19:18 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: oilsjt schreef: Iemand een megabike ploeg? Ik was 4de in de 2 de rit in lijn.Ik heb dus een cheque van 200 euro gewonnnen OLE Een jaarabonnement en alle uitwedstrijden gewonnen dus ![]() nog niet alle uitwedstrijden e dan... abonnement kost al 105 euro + dan nog eens 170 euro rekenen voor de uitmatchen e... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 07 Jul 2009, 20:15 |
|
|
Dries schreef: Onderkroiper schreef: oilsjt schreef: Iemand een megabike ploeg? Ik was 4de in de 2 de rit in lijn.Ik heb dus een cheque van 200 euro gewonnnen OLE Een jaarabonnement en alle uitwedstrijden gewonnen dus ![]() nog niet alle uitwedstrijden e dan... abonnement kost al 105 euro + dan nog eens 170 euro rekenen voor de uitmatchen e... Toch bijna dus ... Is beter dan niets, hoe zeggen dat in Oilsjt ? Ge moejt nie schoein zen om te winnen ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Jul 2009, 20:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
tis wel nen bon voor karcher dus zal dat eerst nog moeten verkopen!
ikke |
| 08 Jul 2009, 18:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ga dit weekend nog eens van dicipline veranderen, zaterdag eens een kijkje nemen bij het EK mountainbiken in het Nederlandse Zoetermeer.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 09 Jul 2009, 21:48 |
|
|
oilsjt schreef: tis wel nen bon voor karcher dus zal dat eerst nog moeten verkopen! ikke Zet hem op e-bay ! NOOIT gebruikt ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2009, 23:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Gruunwit schreef: Ik ga dit weekend nog eens van dicipline veranderen, zaterdag eens een kijkje nemen bij het EK mountainbiken in het Nederlandse Zoetermeer. Mijn eerste kennismaking met het wedstrijdmountainbiken is me gisteren goed meegevallen. Er zijn echt wel wat grappige anecdotes over te vertellen. 's Morgens was er eerst de wedstrijd van de dames beloften, hierbij was een Poolse de beste. Voor het podium hadden zich een 20-tal Poolse fans verzameld voor de huldiging van de winnares. Medailles en bloemen worden uitgedeeld en dan zou het Poolse volkslied gespeeld worden, inderdaad zou ... want er werd een verkeerd volkslied gespeeld. Al snel wordt de organisatie hier vanop de hoogte gebracht, de nodige excuses volgen en men zou dit rechtzetten door het juiste volkslied te spelen. Blijkt dat echter niet voor handen te zijn , die Poolse fans laten het echter niet aan hun hart komen en beginnen met volle overtuiging zelf hun volkslied te zingen. Gevolgd door een daverend applaus.Na de middag was het dan de beurt aan de heren beloften, maar hier was weinig spanning te bespeuren, want al na 1 ronde hadden zich 5 Zwitsers afgescheiden van de rest, waardoor aan het einde ook de top 3 enkel uit Zwitsers bestond. Eén opmerkelijk feit was er wel, één van die Zwitsers die in het begin voorop zat, werd later in de wedstrijd bijgehaald door een achtervolgende groep en daar ging het er soms wel pittig aan toe. Toen die Zwitser op een nogal gevaarlijke plaats een Slovaak inhaalde, deelde deze laatste een felle duw uit, waarna die Zwitser reageerde met een kopstoot. Geen sport voor softies zou ik zeggen._________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Jul 2009, 10:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Goed dat Tom Boonen mee is naar den Tour.
Dat levert nogal publiciteit op, hé... |
| 14 Jul 2009, 20:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
salvador schreef: Goed dat Tom Boonen mee is naar den Tour. Dat levert nogal publiciteit op, hé... de tour is nog maar halfweg. |
| 14 Jul 2009, 20:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Tis inderdaad voorlopig pijnlijk hoe hij zelfs nog genen enkele keer meegespurt heeft, maar ik herinner me nog hoe vorig jaar Steegmans ook elke keer weggeblazen werd, maar op het einde won hij wel op de Champs Elysées. Dan is uwen Tour wel geslaagd hé. Ook voor Boonen volstaat 1 ritzege om op ne geslaagden Tour te kunnen terugblikken en zolang den Tour nie gedaan is, kunt ge blijven hopen op die ritzege.
|
| 15 Jul 2009, 8:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Saaie tour,Astana heeft alles goed in de hand,als de andere klassementsrijders nog iets willen ondernemen dan zullen ze moeten samen werken,anders zal er niets aan te doen zijn.
Wat Boonen betreft veel te zwak,zal waarschijnlijk geen enkele rit winnen,al hoop ik dat hij dit wel nog zal doen maar ik vrees ervoor. Diene Jurgen van den broeck,die zou van mij gerust eens een rit mogen winnen,wat een klasse renner daar gaan we nog veel van horen Ik zie dienen Armstrong nog den tour winnen hij en de Johan zijn twee handen op een buik,ik hoop dat Contador de tour wint,als hij mag natuurlijk van Bruyneel,hij zou zijn kloten moeten vegen aan het ploeg belang en zijn kans gaan en volgend jaar naar een andere ploeg gaan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Jul 2009, 11:37 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: Saaie tour,Astana heeft alles goed in de hand,als de andere klassementsrijders nog iets willen ondernemen dan zullen ze moeten samen werken,anders zal er niets aan te doen zijn. Wat Boonen betreft veel te zwak,zal waarschijnlijk geen enkele rit winnen,al hoop ik dat hij dit wel nog zal doen maar ik vrees ervoor. Diene Jurgen van den broeck,die zou van mij gerust eens een rit mogen winnen,wat een klasse renner daar gaan we nog veel van horenIk zie dienen Armstrong nog den tour winnen hij en de Johan zijn twee handen op een buik,ik hoop dat Contador de tour wint,als hij mag natuurlijk van Bruyneel,hij zou zijn kloten moeten vegen aan het ploeg belang en zijn kans gaan en volgend jaar naar een andere ploeg gaan. Monfort doet da ook anders ni slecht e wel spijtig van Van den Broeck zijne val, anders ging het tussen Monfort en Van den Broeck gaan om de beste Belg te zijn _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Jul 2009, 13:23 |
|
| Pagina 19 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 113 Volgende |