|
|
| Pagina 14 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: lopershoekje
El Corredor, je uitleg is gewoon omschrijving van mijn probleem.
Omdat mijn rechterbeen iets langer is dan mijn linker door gekanteld bekken denk ik ook dat dit mijn probleem is. Ik heb wel soms het gevoel dat ik op één been fors zet .... Is er een speciale stretching nodig om dit tegen te gaan ? Of moet ik nog eens moeten passeren bij de kiné .... Ik train momenteel op duurloop en het doel is toch een uurtje te lopen tegen 13/u gemiddeld. Ik ondervind wel dat na een half uur mijn hartslag boven 180 slagen per minuut gaat.. |
| 10 Jun 2009, 11:47 |
|
|
Freak
Dani schreef: El Corredor, je uitleg is gewoon omschrijving van mijn probleem. Omdat mijn rechterbeen iets langer is dan mijn linker door gekanteld bekken denk ik ook dat dit mijn probleem is. Ik heb wel soms het gevoel dat ik op één been fors zet .... Is er een speciale stretching nodig om dit tegen te gaan ? Of moet ik nog eens moeten passeren bij de kiné .... Ik train momenteel op duurloop en het doel is toch een uurtje te lopen tegen 13/u gemiddeld. Ik ondervind wel dat na een half uur mijn hartslag boven 180 slagen per minuut gaat.. ![]() |
| 10 Jun 2009, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Dani schreef: El Corredor, je uitleg is gewoon omschrijving van mijn probleem. Omdat mijn rechterbeen iets langer is dan mijn linker door gekanteld bekken denk ik ook dat dit mijn probleem is. Ik heb wel soms het gevoel dat ik op één been fors zet .... Is er een speciale stretching nodig om dit tegen te gaan ? Of moet ik nog eens moeten passeren bij de kiné .... Ik train momenteel op duurloop en het doel is toch een uurtje te lopen tegen 13/u gemiddeld. Ik ondervind wel dat na een half uur mijn hartslag boven 180 slagen per minuut gaat.. ![]() |
| 10 Jun 2009, 20:59 |
|
|
Freak
Dani schreef: El Corredor, je uitleg is gewoon omschrijving van mijn probleem. Omdat mijn rechterbeen iets langer is dan mijn linker door gekanteld bekken denk ik ook dat dit mijn probleem is. Ik heb wel soms het gevoel dat ik op één been fors zet .... Is er een speciale stretching nodig om dit tegen te gaan ? Of moet ik nog eens moeten passeren bij de kiné .... Ik train momenteel op duurloop en het doel is toch een uurtje te lopen tegen 13/u gemiddeld. Ik ondervind wel dat na een half uur mijn hartslag boven 180 slagen per minuut gaat.. ik zei dat je te veel kracht zet op één been als uitleg. ik omschreef dus niet enkel jouw probleem. Maar je traint veel te hard. ofwel is uwen hartslagmeter kapot... Sneller lopen door trager te trainen!! |
| 10 Jun 2009, 21:27 |
|
|
forumlegende
Het is wel niet zo dat ik kapot zit na een half uur, absoluut niet, maar met hartslag van meer dan 180 hou je het ook niet lang meer vol hé...
Ik heb de gezegende leeftijd van 27 dus ik vermoed dat trainen aan een hartslag van gemiddeld 165 dé ideale oplossing is ? Of heb ik het verkeerd voor ? |
| 11 Jun 2009, 9:28 |
|
|
Freak
Dani schreef: Het is wel niet zo dat ik kapot zit na een half uur, absoluut niet, maar met hartslag van meer dan 180 hou je het ook niet lang meer vol hé... Ik heb de gezegende leeftijd van 27 dus ik vermoed dat trainen aan een hartslag van gemiddeld 165 dé ideale oplossing is ? Of heb ik het verkeerd voor ? de stelregel is 220-27 is 193 je maximum hartslag. maar das maar een vuistregel hoor. het beste is om een sportmedische test te doen om je exacte maximum hartslag te bepalen. je hebt hartslag zones hé, gaande van 50%, tot 90% van je maximumhartslag. |
| 11 Jun 2009, 20:28 |
|
|
Freak
edit
|
| 11 Jun 2009, 20:39 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
El Corredor schreef: Boris schreef: Heeft Steven meegelopen? die stond in de uitslag maar ik heb die niet gezien, ik vermoed dat iemand anders met zijn startnummer heeft gelopen... Was goed getraind tot de week ervoor. Had er enorm veel voor gedaan. Was er klaar voor maar owv privé-redenen moeten afhaken en lig reeds hierdoor 1 maand stil. Er heeft inderdaad iemand anders met mijn nr gelopen. Thanks en proficiat aan diegenen die meegedaan hebben! |
| 14 Jun 2009, 11:29 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
StevenRunnerken schreef: El Corredor schreef: Boris schreef: Heeft Steven meegelopen? die stond in de uitslag maar ik heb die niet gezien, ik vermoed dat iemand anders met zijn startnummer heeft gelopen... Was goed getraind tot de week ervoor. Had er enorm veel voor gedaan. Was er klaar voor maar owv privé-redenen moeten afhaken en lig reeds hierdoor 1 maand stil. Er heeft inderdaad iemand anders met mijn nr gelopen. Thanks en proficiat aan diegenen die meegedaan hebben! Op de site van de 20km kan je van iedere deelnemer de finish op video bekijken en ik dacht al, de Steven heeft zijn haar zwart laten verven... Hopelijk komt alles goe en staat ge der volgend jaar minstens even sterk als de voorbije jaren, Steven! _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Jun 2009, 21:36 |
|
|
Freak
@chunga:
verteerde de trainingen ewa goe? hoeveel moet je al lopen? |
| 24 Jun 2009, 21:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Niet echt 'lopen', maar doet er iemand hier de dodentocht.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Jul 2009, 18:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Niet echt 'lopen', maar doet er iemand hier de dodentocht. ik was van plan om dit jaar deel te nemen maar door een reis zal het niet lukken. Ik ben pas de dag na de dodentocht terug in België. Ik was wel van plan om het volledig onvoorbereid aan te pakken, gewoon om eens te weten wat het is, en zien waar we zouden geraken. De plannen zijn uitgesteld naar volgend jaar. Bereid jij je voor? |
| 08 Jul 2009, 19:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ik ga meedoen dit jaar, ook onvoorbereid, zien waar we stranden...
kheb een gevoel da ALS ik tot in merchtem geraak (km57 ofzoiets dacht ik?) ik wel eens zou kunnen breken ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Jul 2009, 19:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
vorig jaar eerste keer 'geprobeerd': gestrand op 75km en stikkapot... moeten stoppen aan serieus stekende pijn in de heup...weinig aan te doen, tenzij misschien verkeerde keuze lange broek voor 's nachts (tegen de koude/vocht)
dag erna wel al mankend naar nen oefenmatch van den iendracht. voetbal is voetbal me dunkt wel een toffe uitdaging, en een knappe organisatie! |
| 08 Jul 2009, 20:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Davy schreef: vorig jaar eerste keer 'geprobeerd': gestrand op 75km en stikkapot... moeten stoppen aan serieus stekende pijn in de heup...weinig aan te doen, tenzij misschien verkeerde keuze lange broek voor 's nachts (tegen de koude/vocht) dag erna wel al mankend naar nen oefenmatch van den iendracht. voetbal is voetbal me dunkt wel een toffe uitdaging, en een knappe organisatie! Probeer je dan dit jaar opnieuw? 75 kilometer biedt toch wel perspectieven om het eens uit te stappen. |
| 08 Jul 2009, 21:10 |
|
| Pagina 14 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 41 Volgende |