de Dendertopic - Pagina 367 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 365 366 367 368 369 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bericht Re: de Dendertopic
Wui schreef:
Gilles schreef:
Is wel even schrikken seg. Hoe komt het?

Onderkroiper schreef:
Effen slikken, ik word er koud van.
Deze namiddag iemand in Okegem onder de trein terecht gekomen. Identiteit was tijdens mijn dienst nog niet geweten doch zou een 22 jarige zijn.
Mijn trein werd afgeschaft en deze was eerste volgende trein die volgde op de trein, waarmee het ongeluk gebeurde.
Zo dus. :(

is hij dan onder een trein terecht gekomen (ongeluk?) of was het een bewuste zet?

allesinds veel sterkte aan familie en vrienden toegewenst!

17 Jul 2009, 12:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
zijn broer heeft de uitleg gedaan op forum van the FCD originals ... heel moedig en mooi afscheidswoord ...veel sterkte allemaal

17 Jul 2009, 13:41
Freak

RIP

17 Jul 2009, 13:52

Leeftijd: 11
RIP

17 Jul 2009, 13:59
forumlegende

Leeftijd: 43
Veel sterkte aan familie en vrienden.

17 Jul 2009, 15:45
Junior

RIP

sterkte aan alle vrienden en familie .

WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!!

17 Jul 2009, 18:27
Rode kaart
Rode kaart

Na het overlijden van ones fan always fan is dit de 2de mokerslag voor onze supportersclub.
Het zal veel tijd vergen om dit bovenop te komen.

Sjneer, jan...ne schat van ne jongen. Ben er kapot van. :cry:

17 Jul 2009, 20:05

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Mijn vrouw kwam daarnet terug van Oostende met de trein en in jabeke had er zich ook een jongeman onder de trein geworpen,wat bezield die jonge mensen toch,om zich op zo een jonge leeftijd zelfmoord te plegen.

17 Jul 2009, 20:50

Leeftijd: 68
the_red_ant69 schreef:
zijn broer heeft de uitleg gedaan op forum van the FCD originals ... heel moedig en mooi afscheidswoord ...veel sterkte allemaal

Hier de uitleg van zijn broer !

Ik zal maar ineens mijn best doen om hier iets te posten. Is het nu niet, het is morgen dat ik het moet doen.

Eerst en vooral: bedankt mannen voor de steun. We moeten erdoor, ook al klinkt dit wel cru maar infeite is het zo...

Ook wil ik gerust vertellen wat er gebeurd is, omdat ik niet graag heb dat er verhalen worden verteld die totaal niet waar zijn.

Mijn broer(sjneer) was een zeer optimistisch man, maar dan vooral over anderen en voor de buitenwereld. De goedlachse sjneer, iedereen in denderleeuw en omstreken kon hem, ook al kon hij niet iedereen Ik zie ons nog altijd naar het stembureau gaan, en iemand horen vragen van ja, en ga je kijken naar de match? We hadden die mens nog nooit van ons leven gezien, maar hij kon hem wel. Zo was hij, vriendelijk en behulpzaam voor iedereen, jammer genoeg iets te weinig voor zichzelf. Hij kon met alles lachen, slechte resultaten? hij moest daar eens mee lachen en ging verder met zijn leven. Zo was mijn broer.

Buiten op 1 moment, gedaan met een vriendinnetje(nee ik wil haar zeker niet de schuld geven!!!!) en mijn broer zag er zeer duidelijk van af. Ik dacht nog van ja, dat is een paar weken en hij pakt em gewoon een nieuwe. Maar hij bleef daarmee in zijn hoofd zitten, om uiteindelijk pilletjes te moeten nemen om er weer wat bovenop te komen. Iedereen dacht dat dit aan het lukken was, hij pakte sinds februari wel anti-depressiva(sorry bro dat ik dat zeg, maar ik wil geen roddels, alleen maar pure waarheid!). En het ging sindsdien duidelijk beter. Het ging beter op zijn school, hij ging meer weg met vrienden, en zoop en dan wel eens goed zat, hij vond de voetbal 1 van zijn uitlaatkleppen na het weekje school + hij had een meisje leren kennen dat hij wel zag zitten. Alles goed en wel, de sjneer, het was een echte geeroms, hij kon met alles lachen en was een eeuwige optimist.

Tot gisterenavond, hij wou nog een paar dagen gaan "feesten" in Gent. Uiteindelijk wou hij alles goed voorbereiden. Toen mijn moeder hem probeerde te bellen, nam hij niet op. Ook op mijn berichten via msn reageerde niet, ook een paar vrienden probeerden te bellen, maar nog
steeds geen reactie.
Tot deze morgen, mijn pa had gebeld, hij klonk goed gezind en zou naar huis komen.

Om 4 uur heeft hij zichzelf van het leven beroofd op een plaats die "bekend" staat om zo een daad te plegen. Om 1 voor 4 stuurde hij naar mijn moeder: kzien u graag moeke. Om 3 of 4 na 4 moet de trein langsgekomen zijn en mijn broer meegenomen hebben naar zijn meter.

Geeroms, sjneer, broeder, we gon a missen en kzal a nooit vergeten als ik in den H sta, of in de shake zit, of gewoon maar thuis op mijn pc'ke kruip.

"WIJ ZIJN BELISSIMA..[/color]

Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 17 Jul 2009, 20:53, 2 keer totaal gewijzigd.

17 Jul 2009, 20:51

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bakkie schreef:
Mijn vrouw kwam daarnet terug van Oostende met de trein en in jabeke had er zich ook een jongeman onder de trein geworpen,wat bezield die jonge mensen toch,om op zo een jonge leeftijd zelfmoord te plegen.

17 Jul 2009, 20:51

Leeftijd: 68
Bakkie schreef:
Mijn vrouw kwam daarnet terug van Oostende met de trein en in jabeke had er zich ook een jongeman onder de trein geworpen,wat bezield die jonge mensen toch,om zich op zo een jonge leeftijd zelfmoord te plegen.

Zelfmoord komt nog veel voor, zeker de manier om zich onder een trein te werpen.
Bewust worden de meeste zelfmoorden op het spoorwegnet NIET vermeld in de krant of media.

Ik heb ook een schoonbroer gehad die ook hetzelfde deed reeds 17 jaar geleden.
Amper 35 jaar en de familie bleef achter met raadsels.
Het is toch altijd iemand kind of familielid.

17 Jul 2009, 20:58
Ancien

Leeftijd: 45
Na het lezen van de reactie van zijn broer deze middag, loop ik der al ganse dag aan te peizen... echt verschrikkelijk voor vrienden en familie.

Spijtig dat het tot zulke drama's moet duren eer we beseffen hoe relatief die onnozele discussie's in deze topic wel zijn.

Sterkte aan iedereen die sjneer kende.

17 Jul 2009, 21:20
Rode kaart
Rode kaart

[quote="Boris"]Na het lezen van de reactie van zijn broer deze middag, loop ik der al ganse dag aan te peizen... echt verschrikkelijk voor vrienden en familie.

Spijtig dat het tot zulke drama's moet duren eer we beseffen hoe relatief die onnozele discussie's in deze topic wel zijn.

eindelijk hebben jullie het begrepen!!ik heb hier al heel lang niet meer gepost,maar als ik dit hier soms allemaal lees,van de twee kanten hoor,dan denk ik vaak : waar zijn jullie mee bezig,er is zoveel miserie in de wereld,zo dicht bij ons,en al bedoelen jullie het volgens sommigen wel"voor de grap",de meesten menen hier wel wat ze zeggen.Ik ben vrijdag in beervelde ook naar een begrafenis geweest van een vrouw van 50 jaar,ook zichzelf van het leven ontnomen....
sorry dak hier nog eens zomaar kom binnen vallen,maar mensen,rivaliteit is normaal,maar hou het proper,wat hier soms niet kan gezegd worden.

19 Jul 2009, 19:03
Rode kaart
Rode kaart

Oefenmatch Hamme-Dender 1-3

Hamme gaf maar een zwakke indruk tegen een experimenteel elftal van Dender (veel testers, beloften).

19 Jul 2009, 20:16
forumlegende

twiejken schreef:
Boris schreef:
Na het lezen van de reactie van zijn broer deze middag, loop ik der al ganse dag aan te peizen... echt verschrikkelijk voor vrienden en familie.

eindelijk hebben jullie het begrepen!!ik heb hier al heel lang niet meer gepost,maar als ik dit hier soms allemaal lees,van de twee kanten hoor,dan denk ik vaak : waar zijn jullie mee bezig,er is zoveel miserie in de wereld,zo dicht bij ons,en al bedoelen jullie het volgens sommigen wel"voor de grap",de meesten menen hier wel wat ze zeggen.Ik ben vrijdag in beervelde ook naar een begrafenis geweest van een vrouw van 50 jaar,ook zichzelf van het leven ontnomen....
sorry dak hier nog eens zomaar kom binnen vallen,maar mensen,rivaliteit is normaal,maar hou het proper,wat hier soms niet kan gezegd worden.

Wat heeft voetbalrivaliteit nu te maken met 't feit dat sommigen zelfmoord plegen?
Ik heb er ook al twee in mijn directe omgeving zo zien wegvallen, 24 en 31 jaar, en ja dat is zeer triest maar wat heeft dat met fanatiek zijn te maken???

19 Jul 2009, 20:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 365 366 367 368 369 711