|
|
| Pagina 5 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: 3e Klasse A ( Seizoen 2009 - 2010 )
Opnieuw shiften ruilen met collega's...bende amateurs op den bond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 18 Jul 2009, 15:15 |
|
|
forumlegende
dwarskijker schreef: K.M.S.K. Deinze moet niet rouwig zijn met die bijkomende club, want op amper een tiental kilometer gelegen… alleen zal de kalender (weeral) door elkaar gehusseld worden en zullen er gèèn periodekampioenschappen zijn … maar wie maalt daarom ? Waarom zouden er geen periodekampioenschappen meer zijn als er 1 ploeg bij komt? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Jul 2009, 15:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Zonder periodekampioenschap zou het allemaal wat simpelder zijn en minder geld kosten.
Vb voor 3e klasse :Gewoon de kampioenen laten doorgaan en twee testwedstrijden (heen en terug) tussen de ploegen die tweede eindigen in het klassement. En de drie laatste van 2e klasse degraderen (gebuist is gebuist.). |
| 18 Jul 2009, 15:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Prodialoog schreef: Zonder periodekampioenschap zou het allemaal wat simpelder zijn en minder geld kosten. Vb voor 3e klasse :Gewoon de kampioenen laten doorgaan en twee testwedstrijden (heen en terug) tussen de ploegen die tweede eindigen in het klassement. En de drie laatste van 2e klasse degraderen (gebuist is gebuist.). knappe taalgrap |
| 18 Jul 2009, 15:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Onderkroiper schreef: Moet er nu een supplement betaald worden op ons abonnement ? Als Wielsbeke erbij komt is er een thuismatch meer ! Nog eens de kalender opnieuw opstellen. ![]() Schonen avatar. ![]() Merci toch iemand die het gezien heeft ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Jul 2009, 18:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Davy schreef: Prodialoog schreef: Zonder periodekampioenschap zou het allemaal wat simpelder zijn en minder geld kosten. Vb voor 3e klasse :Gewoon de kampioenen laten doorgaan en twee testwedstrijden (heen en terug) tussen de ploegen die tweede eindigen in het klassement. En de drie laatste van 2e klasse degraderen (gebuist is gebuist.). knappe taalgrap ![]() |
| 18 Jul 2009, 18:41 |
|
|
Vaste Waarde
voor mijn part boycotten alle ploegen in de reeks de competitie, maar dit zal uiteraard geen haalbare kaart zijn. Ze moesten gewoon allemaal forfait geven op Wielsbeke. Dan hebben die sukkels al 54 punten en
zijn ze verzekerd dat ze volgend jaar terug in..... 3de nationale kunnen spelen. Zielige west-vlamingen. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 19 Jul 2009, 11:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Bwa, zielige West-Vlamingen... Als je de uitleg leest die op de site van Deinze is geschreven, kan ik hun redenering toch wel een beetje volgen. Ok, uiteindelijk moet het sportieve doorwegen op alle politiek errond. Maar als je in een spelletje moet meedraaien waar elke week nieuwe regels voor gemaakt worden (allez, wat is daar allemaal gebeurd met Wielsbeke-Péruwelz-La Louviere), dan zou ik mij toch ook niet neerleggen bij 'onrechtvaardige' degradatie.
|
| 19 Jul 2009, 11:28 |
|
|
Vaste Waarde
malder schreef: Bwa, zielige West-Vlamingen... Als je de uitleg leest die op de site van Deinze is geschreven, kan ik hun redenering toch wel een beetje volgen. Ok, uiteindelijk moet het sportieve doorwegen op alle politiek errond. Maar als je in een spelletje moet meedraaien waar elke week nieuwe regels voor gemaakt worden (allez, wat is daar allemaal gebeurd met Wielsbeke-Péruwelz-La Louviere), dan zou ik mij toch ook niet neerleggen bij 'onrechtvaardige' degradatie. da ploegsken is lid van de Kbvb en alle leden dienen zich te houden aan de voorziene reglementering binnen het orgaan. Ze zijn trouwens enkel en alleen op sportieve wijze naar 4de nationale gevoetbald. Sportieve mensen leggen zich neer bij verlies, in west-vlaanderen blijken andere normen te gelden. De amateurs van de Kbvb laten zich blijkbaar keer op keer in een hoekje drummen, remember Geel en Namen. Wordt het niet zo'n beetje stilaan tijd dat de amateurs bij de Kbvb het afbollen, vergezeld van meerdere 'provincieploegskes' die te pas en te pas de Kbvb buitenspel zetten. En wat met de bergen extra werk die een aanpassing van de kalender teweeg zou brengen ? Woensdag kunnen we ons abonnement afhalen en 't spel begint al : er staat een match te weinig op, gezellig niet ? zo aan een competitie moeten beginnen ? Welke ploeg zal komend seizoen zijn thuismatch tegen den Iendracht niet kunnen spelen enzoverder enzoverder. Ik begin da spelleken langzaam maar zeker beu te worden en ik zal voorwaar niet de enige zijn ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 19 Jul 2009, 17:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ge hebt zo als ploeg maar une kalender al beginnen opmaken voor eetestijnen, fuifkes etc... of voor uw zaal te verhuren...
_________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jul 2009, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
nonkeltje schreef: malder schreef: Bwa, zielige West-Vlamingen... Als je de uitleg leest die op de site van Deinze is geschreven, kan ik hun redenering toch wel een beetje volgen. Ok, uiteindelijk moet het sportieve doorwegen op alle politiek errond. Maar als je in een spelletje moet meedraaien waar elke week nieuwe regels voor gemaakt worden (allez, wat is daar allemaal gebeurd met Wielsbeke-Péruwelz-La Louviere), dan zou ik mij toch ook niet neerleggen bij 'onrechtvaardige' degradatie. da ploegsken is lid van de Kbvb en alle leden dienen zich te houden aan de voorziene reglementering binnen het orgaan. Ze zijn trouwens enkel en alleen op sportieve wijze naar 4de nationale gevoetbald. Sportieve mensen leggen zich neer bij verlies, in west-vlaanderen blijken andere normen te gelden. De amateurs van de Kbvb laten zich blijkbaar keer op keer in een hoekje drummen, remember Geel en Namen. Wordt het niet zo'n beetje stilaan tijd dat de amateurs bij de Kbvb het afbollen, vergezeld van meerdere 'provincieploegskes' die te pas en te pas de Kbvb buitenspel zetten. En wat met de bergen extra werk die een aanpassing van de kalender teweeg zou brengen ? Woensdag kunnen we ons abonnement afhalen en 't spel begint al : er staat een match te weinig op, gezellig niet ? zo aan een competitie moeten beginnen ? Welke ploeg zal komend seizoen zijn thuismatch tegen den Iendracht niet kunnen spelen enzoverder enzoverder. Ik begin da spelleken langzaam maar zeker beu te worden en ik zal voorwaar niet de enige zijn ? Ik dacht dat we toch tegen IEDERE ploeg spelen zowel thuis als uit ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jul 2009, 17:47 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: ge hebt zo als ploeg maar une kalender al beginnen opmaken voor eetestijnen, fuifkes etc... of voor uw zaal te verhuren... voila Bram, da's precies wat ik bedoel, doch er zullen blijkbaar altijd klotenploegskes zijn die spelbreker komen spelen. Zielige clubkes vind ik ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 19 Jul 2009, 18:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
he christiano en walli, groeten uit duitsland . we hebben hier eindelijk een pc gevonden in het hotel .
we gon der hier sebiet nen goeie pakken ![]() |
| 19 Jul 2009, 20:23 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
jawoel herr witteken
![]() |
| 19 Jul 2009, 21:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
En ik die dacht dat alle problemen bij de voetbalbond verholpen waren met het binnenhalen van een extra
"Advocaat"..... |
| 19 Jul 2009, 21:35 |
|
| Pagina 5 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 133 Volgende |