|
|
| Pagina 5 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Mariner schreef: zwawi schreef: the_red_ant69 schreef: Zulte Waregem geeft vanavond al forfait voor zijn oefenwedstrijd tegen STVV wegens teveel geblesseerden ... komen ze tegen ons met hun junioren of zo? Da was toch van in het begin al gezegd da het tegen hun beloften was. Da hun eerste ploeg veel gekwetsten heeft, heeft niks te zien met de match die wij spelen he. was idd al lang aangekondigd Kkijk er al naar uit om ons nieuwe ploeg te zien spelen: er zijn een paar nieuwkomers waar ik enorm veel van verwacht (altijd gevaarlijk), maar ik denk dat het geleden is van dat ene jaar in vierde dat we zo veel spelers hebben die een goalke kunnen maken: (de castro, gallucci, depoitre, verheyden, wouter moreels, lord, delie, troch,podevijn )..., ik ben overtuigd van de capaciteiten van de nieuwe trainer, en dan hebben we ook nog gasten als seminck, filipovic, b moreels, kestens achter de hand! ik kijk enorm uit naar de eerste "niets zeggende" oefenpot... |
| 18 Jul 2009, 15:19 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
zo'n matchke is altijd goed om automatismen op te doen,
mss bepaalde spelers op andere positie's laten spelen ik kijk vooral uit om na paar weken toch weer nr den Iendracht te kunnen gaan ![]() _________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 18 Jul 2009, 15:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Uitslag3-3doelpunten van depoitre ,kestens en lord.
Aalst begon met:vandernoortgaete in doel coppens,seminck(c),moreels,filipovic,kestens,verheyden,troch,podevijn,moreels en depoitre. Vansteenberghe,Lord,vandamme,spotbeen,de castre en de schutter vielen in in de 2de helft. |
| 18 Jul 2009, 20:32 |
|
|
Freak
goeie oefenmatch met dank aan een hele goeie beloftenploeg, die moses en die nummer 10 en 9, jawadde. Hele goeie spelers.
De moreelskes bevielen mij wel, samen met depoitre. Seminck staat nog ewa vettekes precies... Van steenberghe staat bij de eerste goal van moses te slapen en bij de tweede is hij te laat, maar tzijn maar oefenmatchen. kestens kuiste veel op, en podevijn zat nie echt in de match. |
| 18 Jul 2009, 21:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ploeg is serieus versterkt ten opzichte van vorig seizoen.Ik hoop dat Van Damme in de basisploeg geraakt want das gene speler om op de bank te plaatsen.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 18 Jul 2009, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
voor mij waren er een paar zaken opvallend ...
een middenveld Troch-Verheyden- Kestens draaide degelijk, met VanDamme op de plaats van Ewen gaapte er plots weer een kloof van 30m tussen Troch en de overige 2. Verheyden loopt tss Troch en Kestens, VanDamme loopt naast Kestens (en zo'n veldbezetting hebben we vorig seizoen gezien waar die toe leidt (lijdt?) En t waren maar 45m, maar Coppens zal volgens mij nog vel bokes mogen eten eer dat en rechtsback is. Voor de rest degelijke match met 2 keepers voor wie 18u precies ewa vroeg was om te beginnen, want beide schoten moeilijk wakker ![]() |
| 18 Jul 2009, 22:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Als Van Damme speelt, moet hij achter Ewen en Troch spelen, waar nu Kestens stond.Kestens is beter in de luchtduels, Van Damme beter in de duels man tegen man, tja geen makkelijke keuze.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 18 Jul 2009, 22:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iemand een idee waarom Jelle Delie nie van de partij was?
|
| 18 Jul 2009, 22:34 |
|
|
Freak
zwawi schreef: Iemand een idee waarom Jelle Delie nie van de partij was? op kamp met de chiro? |
| 18 Jul 2009, 23:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: zwawi schreef: Iemand een idee waarom Jelle Delie nie van de partij was? op kamp met de chiro? Net niet,want tijdens het loslopen na de wedstrijd was hij er wel bij. |
| 18 Jul 2009, 23:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: zwawi schreef: Iemand een idee waarom Jelle Delie nie van de partij was? op kamp met de chiro? Net niet,want tijdens het loslopen na de wedstrijd was hij er wel bij. Geblesseerd blijkbaar... |
| 19 Jul 2009, 0:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Eerste echte oefenpot na een galamatch tegen Anderlecht.
Niet echt super te noemen maar zeker ook niet slecht. Depoitre en Troch, als die elkaar gaan vinden gaan we echt plezier beleven. Die kerel doet kwa gestalte aan Arnold denken maar werkt heel wat meer. Werken en vechten, dat zie ik graag. Daarnaast is Kestens echt een geweldige aankoop! Fysiek enorm sterk, sterk in de duels, inzicht zowel aanvallend als verdedigend ... top. De broertjes Moreels doen het ook verre van slecht! Lord is nog steeds geniaal maar nonchalant. Podevijn en Vandamme vechten nog steeds voor elke bal en dat zie ik ook graag gebeuren. Ik denk dat we dit seizoen een heel sterke ploeg hebben. We hebben eigenlijk nog maar 1 echte oefenmatch gezien, ik blijf het zeker volgen. Hopelijk kunnen we eens meedoen voor de prijzen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Jul 2009, 1:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De kwaliteiten van Troch,Kestens en Verheyden kenden we al.De broertjes Moreels en Depoitre zijn zeker een versterking.De jongste zal een waardige opvolger voor Dessaer worden en heeft het voordeel van sneller te zijn wat toch wel nodig is met Seminck die soms nog een stapje te laat kwam.De oudste was sterk in de combinatie,maakt het zijn tegenstander voortdurend lastig en gaf bij wijlen goede voorzetten.
Depoitre dan is voor mij een fantastische spits:sterk in de duels,een goede versnelling en ook zeer goed in de combinatie.Bovendien nam hij weer zijn doelpuntje mee. Op corners zou er eigenlijk elke wedstrijd moeten gescoord worden met de kopkacht van Kestens,Seminck,Depoitre en B.Moreels. Met zo 'n ploeg moeten we in de top meedraaien. |
| 19 Jul 2009, 7:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gisteren genoten van eerste oefenmatchke. Een middenveld Kestens, Verheyden, Troch zal zeker vonken geven. Als je ziet hoe Ewen en Thomas coachen en motiveren op het veld
Depoitre is zoals reeds veel gezegd een topspits voor derde klasse. Echt sterk wat die kerel laat zien! En het samenspel tussen hem en Troch verloopt bij momenten toch ook al heel goed. Verdedigend was nog niet echt alles ok vond ik, maar dat is natuurlijk heel normaal na nog maar 2 matchkes hé. Dat komt zeker en vast allemaal goed. Ik zie het, zoals elk jaar op dit tijdstip, heel goed zitten |
| 19 Jul 2009, 10:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Waardekens,
Kestens en Depoitre waren volgens mij de meest in het oog springende spelers. Beiden zeer gretig en veel loop-en werkvermogen. Voor de rest zeer veel wisselmogelijkheden en veel bredere kern, wat het beste laat verhopen Groetjes en tot de volgende, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 19 Jul 2009, 12:01 |
|
| Pagina 5 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 53 Volgende |