|
|
| Pagina 517 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 515 516 517 518 519 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Nooit Off-topic
hansken schreef: ongeschreven wet in de off-topic sprint: nooit 2posts na elkaar zetten, dan is de leute er af trouwens, ge moet zoveel moeite ni doen, opt einde is er toch maar ene die wint, namelijk, IKKE zie eerst dat ge de nieuwdonk rondgeraakt (inside joke) _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Jul 2009, 12:18 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
aangezien het temp toch zo laag ligt
even afstappen voor plaspauze _________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 16 Jul 2009, 12:35 |
|
|
forumlegende |
hansken schreef: ongeschreven wet in de off-topic sprint: nooit 2posts na elkaar zetten, dan is de leute er af trouwens, ge moet zoveel moeite ni doen, opt einde is er toch maar ene die wint, namelijk, IKKE alle tis goe kzallet nimeer doen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jul 2009, 12:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Smetje schreef: Ik ben tijdens het koersen nog wat Football Manager aan het spelen. Ik lijk Steaua Boekarest eindelijk op het goeie spoor te krijgen. T loopt momenteel zo goed bij Steaua dat ik voor een positief dilemma sta. Ik ben in december 2010 toegekomen bij een Steaua in crisis: ongelukkige spelers, slechte moraal, te weinig goeie spelers en weinig jeugdtalenten. We zijn nu bijna een jaar later en de kern is serieus opgekuist en er is een pak talent (zowel direct inzetbaar als voor de toekomst) bijgekomen. Na een slechte start van het seizoen zijn we nu aan een mooie reeks bezig. En net nu krijg ik een voorstel van Zenit om direct over te pakken. Ze zijn kampioen, maar Advocaat (die zat er nog) is naar Tottenham vertrokken. Dat betekent dus direct Champions League. Ook een mooi transferbudget, maar de kern is wat verouderd. Zwaar aan het twijfelen of ik in Roemenië blijf of naar Rusland ga... |
| 16 Jul 2009, 15:25 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Smetje schreef: Zwaar aan het twijfelen of ik in Roemenië blijf of naar Rusland ga... Waar zijn de mokkes 't schoonst? _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Jul 2009, 15:33 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
http://www.youtube.com/watch?v=tP6oRo9_flk
dees blijft echt prachtig _________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 16 Jul 2009, 15:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Gaskonijn schreef: Jonges toch... is dat koersen in de "nooit off-topic"? Dat is hier een beetje tegen ulle eigen zeveren. Vroeger, dat was pas koersen. Geen 2 posts na elkaar (tenzij mss het laatste blad) en altijd goeie zever... Maar nu... pheuh amateurs ![]() Ik was ook just aan het peizen dat het niveau hier precies ook ne redelijk dramatischen duik genomen heeft zeg . Da gelijkt hier eerder op een kermiskoers dan op den Tour .met alle respect voor de dappere krijgers die het met een ontsnapping proberen, maar de manier waarop hier gesprint wordt doet mij denken aan het behangen van een wc. |
| 16 Jul 2009, 18:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bomber schreef: Smetje schreef: . Mijne collega verbetert mij ook constant als ik zeg "k ga gaan...". haha, ik zie het al voor mij, smetjen komt toe op zijn werk: "alle, kga gaan slapen" collega, die ook al met zijn hoofd op den bureau ligt richt zich op: 't is ik ga slapen" en legt zich weer neer. Ambtenaren toevallig? ![]() |
| 16 Jul 2009, 22:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bomber schreef: Smetje schreef: . Mijne collega verbetert mij ook constant als ik zeg "k ga gaan...". haha, ik zie het al voor mij, smetjen komt toe op zijn werk: "alle, kga gaan slapen" collega, die ook al met zijn hoofd op den bureau ligt richt zich op: 't is ik ga slapen" en legt zich weer neer. Ambtenaren toevallig? Neen, geen ambtenaren. T is niet "k ga gaan slapen", t is "k ga gaan eten". |
| 17 Jul 2009, 10:11 |
|
|
forumlegende |
Bomber schreef: http://www.dumpert.nl/mediabase/280381/9cb81d4b/comedian_vs._dom_wijf.html zou bij mij ook direct de zaal uit mogen... als ge dan toch me da soort grappen ni kunt lachen, kom dan niet naar de show? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Jul 2009, 11:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef: Bomber schreef: http://www.dumpert.nl/mediabase/280381/9cb81d4b/comedian_vs._dom_wijf.html zou bij mij ook direct de zaal uit mogen... als ge dan toch me da soort grappen ni kunt lachen, kom dan niet naar de show? ![]() Als je het goed bekijkt is alle in scene gezet en fake. Maar de kern van de zaak is dat de andere toeschouwers dat niet kunnen zien dat het opgezet spel is ! Prachtig staaltje humor _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jul 2009, 12:54 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: Dries schreef: Bomber schreef: http://www.dumpert.nl/mediabase/280381/9cb81d4b/comedian_vs._dom_wijf.html zou bij mij ook direct de zaal uit mogen... als ge dan toch me da soort grappen ni kunt lachen, kom dan niet naar de show? ![]() Als je het goed bekijkt is alle in scene gezet en fake. Maar de kern van de zaak is dat de andere toeschouwers dat niet kunnen zien dat het opgezet spel is ! Prachtig staaltje humor weet ik wel maar toch... kbedoelde MOEST het echt zijn ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Jul 2009, 14:49 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Is er nog iets Dries dat wij vrouwen het alleenrecht mogen op hebben?
Ik dacht nu echt wel dat enkel vrouwen niet konden toegeven dat ze fout waren en dat wij ons dan in zo idiote bochten wringen. |
| 19 Jul 2009, 18:11 |
|
|
forumlegende |
lot schreef: Is er nog iets Dries dat wij vrouwen het alleenrecht mogen op hebben? Ik dacht nu echt wel dat enkel vrouwen niet konden toegeven dat ze fout waren en dat wij ons dan in zo idiote bochten wringen. kijk ik druk mij nu eenmaal geregeld eens verkeerd uit en kprobeer te tonen wa ik echt bedoel dan enzo maar ik kan wel begrijpen da het verkeerd overkomt als ge bij deze u vrouwelijk alleenrecht (terug)wilt, zal ik het u met veel plezier laten ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Jul 2009, 18:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
en nu ook nog het laatste woord moeten hebben
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jul 2009, 19:03 |
|
| Pagina 517 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 515 516 517 518 519 … 885 Volgende |