|
|
| Pagina 7 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Onderkroiper schreef: Jan schreef: Vanavond ook zonder mij... Ik was van plan om te gaan doch met een lekkende band durfde ik niet tot Terjoden rijden. Niet volledig lek doch zo goed als. Ben al blij dat ik er veilig mee thuis geraakt ben na het werk. Zo nie hé Onderkroiper . Geen fotookes van dé jaarlijkse oefenmatch ![]() |
| 22 Jul 2009, 20:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Ik was er ook niet, maar naar 't schijnt werd het 1-4, doelpunten van Troch (2), Verheyden en Lord.
|
| 22 Jul 2009, 21:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Jan schreef: Vanavond ook zonder mij... Ik was van plan om te gaan doch met een lekkende band durfde ik niet tot Terjoden rijden. Niet volledig lek doch zo goed als. Ben al blij dat ik er veilig mee thuis geraakt ben na het werk. Zo nie hé Onderkroiper . Geen fotookes van dé jaarlijkse oefenmatch ![]() Ik heb vorig jaar platten band gehad in Opwijk en zag de geschiedenis zich herhalen Het gezond verstand heeft gezegevierd want ik had mijn kodaksken deze middag al mee naar het werk.Ik zou na mijn shift onmiddellijk naar de match rijden doch een lekkende achterband heeft daar anders over beslist. Ik zou daar schoon gestaan hebben ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jul 2009, 21:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ondertussen is het goed aan het regenen, ik zou niet alleen nat geweest zijn van het zweet om te voet naar huis terug te keren met mijn brommerken, maar ook gespoeld door een frisse regenbui
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jul 2009, 21:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
kd'ke schreef: Ik was er ook niet, maar naar 't schijnt werd het 1-4, doelpunten van Troch (2), Verheyden en Lord. Inderdaad 1-4 maar Troch scoorde maar 1 keer. Het was Depoitre die de gelijkmaker voor zijn rekening nam. Werd verkeerd omgeroepen door de speaker en staat ook verkeerd op de site. Kristof Kestens was afwezig maar kweet nie waarom. |
| 22 Jul 2009, 21:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
zwawi schreef: kd'ke schreef: Kristof Kestens was afwezig maar kweet nie waarom. Verrekking, maar zou niet al te erg zijn. Zo wist hij ons zelf te zeggen , dus de bron is weldegelijk goed ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Jul 2009, 22:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
zwawi schreef: kd'ke schreef: Ik was er ook niet, maar naar 't schijnt werd het 1-4, doelpunten van Troch (2), Verheyden en Lord. Inderdaad 1-4 maar Troch scoorde maar 1 keer. Het was Depoitre die de gelijkmaker voor zijn rekening nam. Werd verkeerd omgeroepen door de speaker en staat ook verkeerd op de site. Kristof Kestens was afwezig maar kweet nie waarom. Volgens mij is Depoitre niet meer aan die bal geweest en was het wel degelijk Troch die scoorde. Zo leek het ook aan de reacties van de spelers. Ik had daar al gehoord dat Kestens 6 weken out zou zijn, maar als hij zelf tegen Casual gezegd heeft dat het niet zo erg is, is dat heel goed nieuws. |
| 22 Jul 2009, 22:49 |
|
|
forumlegende
Aangename match gezien, waarbij we verdiend gewonnen hebben.
In de duels gingen we totaal niet door. Waarschijnlijk schrik om kwetsures op te doen. Begrijpelijk uiteraard in een oefenmatch waarbij niks te winnen of te verliezen valt. 'k Vond vooral Van Damme sterk spelen. Laurent Depoitre ook, maar dat weet iedereen naderhand wel zekers ?!Conclusie na de 3 matchen (Anderlecht ZW, terj-Welle): er zit toekomst in deze ploeg, we gaan een mooi seizoen tegemoet! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 23 Jul 2009, 0:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Timoilsjt schreef: 'k Vond vooral Van Damme sterk spelen. Laurent Depoitre ook, maar dat weet iedereen naderhand wel zekers ?!Individueel gezien deed Van Damme het zeker niet slecht (vaak goede intercepties en bikkelen), maar Ewen komt naast Van Damme doordat hij rechts centraal moet uitvallen, heel wat minder uit de verf waardoor de motor niet echt op toeren kwam in de eerste helft. Hetzelfde euvel zagen we ook al toen Coulibaly en Ewen samen dienden te spelen. Na de rust met De Schutter rechts van Ewen - en die laatste dus links centraal - draaide het plots veel beter. Het dient gezegd dat Lord weer eens sterk inviel (hopelijk komt hij eens op tijd aan en mag hij eens starten - gaat altijd dreiging van uit), Troch in de tweede helft ook veel dieper kon spelen en dus ook veel gevaarlijker was en de rechterflank in de tweede helft (Coppens - Moreels) een pak beter was dan de rechterflank voor de rust (De Castro - Podevijn). Ik zie die Moreels sowieso liever op rechts want voor de rust op links kon hij me niet overtuigen. Spotbeentjes zaten bij hun invalbeurt ook meteen goed in de wedstrijd en Seminck en de andere Moreels waren ook secuur. Filipovic iets minder vond ik persoonlijk. Score had ook nog hoger kunnen oplopen in de tweede helft met kansen voor Troch en vooral Lord. |
| 23 Jul 2009, 6:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: kd'ke schreef: Ik was er ook niet, maar naar 't schijnt werd het 1-4, doelpunten van Troch (2), Verheyden en Lord. Inderdaad 1-4 maar Troch scoorde maar 1 keer. Het was Depoitre die de gelijkmaker voor zijn rekening nam. Werd verkeerd omgeroepen door de speaker en staat ook verkeerd op de site. Kristof Kestens was afwezig maar kweet nie waarom. Ik peis dat gij aan het slapen waart . Volgens mij scoorde wel degelijk Troch de gelijkmaker. Tenzij ik aan het slapen was en Depoitre nog ergens aan dienen bal geweest is, maar ik zou niet kunnen peizen hoe. |
| 23 Jul 2009, 8:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Volgens mij was het toch ook Troch die de eerste scoorde.
Depoitre trapt op doel, zijn bal wordt gepareerd, waarna Troch in de herneming vanuit een schuine hoek binnentrapt. Zo iets ? |
| 23 Jul 2009, 8:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
elfahem schreef: Volgens mij was het toch ook Troch die de eerste scoorde. Depoitre trapt op doel, zijn bal wordt gepareerd, waarna Troch in de herneming vanuit een schuine hoek binnentrapt. Zo iets ? Correct, behalve dan dat het niet Depoitre maar wel Wouter Moreels was die op doel trapte. |
| 23 Jul 2009, 8:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Troch scoorde de gelijkmaker. Vanuit een scherpe hoek paal-binnen.
|
| 23 Jul 2009, 8:42 |
|
|
DT schreef: en de rechterflank in de tweede helft (Coppens - Moreels) een pak beter was dan de rechterflank voor de rust (De Castro - Podevijn). Ik vond ook wel dat onze rechterflank er stond in de tweede helft, met een goed ingevallen Glen Coppens. Maar er moet wel gezegd worden dat ik nog nooit een ploeg zo in mekaar zien stuiken heb als Terjoden Welle dat laatste half uur zeg. Wat was dat? Die mannen konden geen bal meer controleren, geen pas meer geven, gene meter meer lopen. Zo is het sowieso gemakkelijk spelen natuurlijk. Mits iets minder nonchalance bij de afwerking (o.a. Lord enkele hele goeie kansen, maar vooral Wouter Moreels miste er van dichtbij wel één heel knullig) moesten er vandaag toch zeker 7 of 8 inhangen. Dat ze bij Terjoden Welle zo in mekaar stuikten, was dan wel weer gedeeltelijk onze verdienste, want het was wel indrukwekkend hoe we tot de laatste seconde enorme druk op de bal bleven zetten. Met vooral Ewen van goudwaarde als de aanstoker die iedereen bleef oppeppen om op elke bal door te jagen. |
| 23 Jul 2009, 9:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Vond Wouter Moreels en Glen Coppens veel beter spelen dan vorige match !!! Vooral een paar knappe voorzetten.
Ook Lord deed het weer, hij zal de druk voelen om te moeten presteren match na match met een sterke Depoitre in de ploeg ! Goeie zaak voor Lord, op die manier speelt hij weer op zijn beste niveau binnen de kortste keren ! Depoitre voor mij terug één van de beste spelers op het veld, ongelooflijk wat voor een vechter hij is ! (telkens die bal gaan recupereren, zelfs al is hij hem zelf niet kwijtgeraakt!) De eindstand (1-4) zegt veel over het dag en nacht verschil van de ploeg tegenover vorig seizoen !!! (goe ploegsken) Hopelijk kunnen ze dit in de competitie verder zetten !!! ![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 23 Jul 2009, 11:48 |
|
| Pagina 7 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 53 Volgende |