|
|
| Pagina 8 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
DT schreef: Na de rust met De Schutter rechts van Ewen - en die laatste dus links centraal - draaide het plots veel beter. Eigenlijk zijn we pas op het uur ofzo echt goed beginnen voetballen. Tot daarvoor was het maar slaapwekkende vertoning, met vooral een goed middenveld bij Terjoden. Dat ploegske ziet ge toch jaar per jaar sterker en sterker worden eigenlijk, het eerste jaar dat we daar tegen speelden stelden die 2 keer niets voor. Ondertussen kunnen die mannen al ferm "ballen". Vanachter toch nog regelmatig mankementjes, onze keeper was ook maar bleekjes. En dan de Lio, als ploegmaat zou ge er u dood op vloeken, maar het is toch oh zo bepalend. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Jul 2009, 12:29 |
|
|
forumlegende
Gisteren een aangename pot voetbal gezien.
Terjoden, amper twee trainingen in de benen, liet de bal goed rond gaan en speelde de eerste helft een sterke match. Die nr 20, die ook scoorde, is in mijn ogen een speler om in 't oog te houden. Die speelt in eerste provinciale duidelijk onder zijn niveau. Was de beste man bij de thuisploeg. Verder de eerste helft vastgesteld dat de bal bij Eendracht wel goed en snel rondging maar dat er héél weinig diepgang was. Een paar gevaarlijke vrije trappen van Troch en een aantal fases in een geharrewar voor doel was het enige dat Eendracht kon brengen. De tweede helft zag je Terjoden zo wegzakken, mede door het moordende tempo en het constant druk zetten op de bal van o.a. Troch, Verheyen en Depoitre. Een beetje efficiëntie in de afwerking en er hingen er 8 in het mandje. Wat een verschil met vorig jaar ! Terjoden is in mijn ogen dan ook een goede waardemeter met het oog op komend seizoen, ook al is het maar een eersteprovincialer. Verder vastgesteld dat Depoitre duidelijk een verbeterde versie is van Arnold. Hij is technisch vaardiger en sneller. Hopelijk scoort hij ook makkelijker... Podevijn speelde een zwakke match, kon nauwelijks zijn man voorbij en Troch zoekt toch ook nog naar zijn beste vorm heb ik de indruk. Verder speelde Wouter Moreels verdienstelijk en lijkt het ook goed snor te zitten tussen ons centrale duo Seminck - Brecht Moreels. Deze laatste is nauwelijks op een fout te betrappen en in mijn ogen een zeer goede aanwinst. Volgende week zullen we hoogstwaarschijnlijk beter kunnen inschatten waar we voorlopig staan want met Hamme ontmoeten we toch een sterke tegenstrever. Ik zal er alvast zijn ... |
| 23 Jul 2009, 13:01 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05 Berichten: 84 |
Dani schreef: Gisteren een aangename pot voetbal gezien. Verder speelde Wouter Moreels verdienstelijk en lijkt het ook goed snor te zitten tussen ons centrale duo Seminck - Brecht Moreels. Deze laatste is nauwelijks op een fout te betrappen en in mijn ogen een zeer goede aanwinst. Brecht Moreels zal ook zo goed als nooit een fout maken... _________________ New website: http://www.egmontarmy.be New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/ |
| 23 Jul 2009, 13:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: DT schreef: en de rechterflank in de tweede helft (Coppens - Moreels) een pak beter was dan de rechterflank voor de rust (De Castro - Podevijn). Ik vond ook wel dat onze rechterflank er stond in de tweede helft, met een goed ingevallen Glen Coppens. Ik vind dat alvast een positieve tendens - mensen die inkomen en die het de trainer moeilijk maken. Vorige zaterdag viel De Castro veel beter in voor een bleke Coppens, nu was het omgekeerd. Ook De Schutter bracht iets bij vond ik, zonder dat Van Damme daarvoor slecht was...Die 20 - inderdaad heel opvallend in de eerste helft - raakte amper nog een bal in de tweede helft. Lord die zeker en vast een meerwaarde brengt,... Een hemelsbreed verschil toch met de voorbereiding vorig seizoen - toen werd er ook constant vervangen in de tweede helft, maar het veranderde nooit iets aan het spelbeeld. En waarschijnlijk nog het grootste pluspunt: we creëren opnieuw kansen! En ja, Terjoden zakte volledig weg na een uur maar ze werden er wel toe gedwongen ook. Als een Depoitre twee man bezighoudt door zijn sleuren en beuken, je absoluut een mannetje op Troch wil zetten en je ook Verheyden niet uit het oog wil verliezen... ja dan krijgen uw flanken wel veel ruimte en als je daar dan Lord en ook Moreels lopen hebt, kan je daar van profiteren... Zeker als Lord dan nog eens begint te zwerven over het veld zoals gisteren het geval was... We zijn er nog lang niet, maar het is toch al plezieriger om naar ons VOETBAL te kijken... |
| 23 Jul 2009, 13:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
volgens mij gaan we dit seizoen terug een eendracht zien waar we allemaal een tijdje op moeten wachten hebben... al zijn er nog maar 3 oefenmatchkes gespeeld .
k ben nu zelf niet kunnen gaan kijken maar aan de commentaren te zien zit er duidelijk VEEL meer in dan vorig jaar . troch , lord , verheyden en delpoitre zijn toch enkele gasten die er zeker wel een paar gaan in vlammen van t jaar ... scorend vermogen,leiderschap,en al die zaken die ontbraken zie ik in deze ploeg terug , en daar hangt veel van af om een deftig seizoen te spelen . maar er wachten nog 36 competitiematchen dus ze zullen iedereen in de kern zeker nodig hebben ! |
| 23 Jul 2009, 13:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ge ziet tenminste dat er terug een lijn in zit hé. Der wordt niet meer uitsluitend gerekend op nen individuele flits, maar ge kunt nen tegenstander al eens volledig uittikken. Ge hebt met mensen als Troch en Verheyden erbij terug een centraal middenveld dat diepgang brengt, waar constant gecoacht wordt ook. Na vorig seizoen valt het niet te beschrijven wat een plezier het doet daar gasten als Troch en Verheyden constant te zien roepen en bijsturen. De winnaarsmentaliteit van die mannen hebben we vorig seizoen nooit gezien. Bovendien zit het ook in de breedte wel vrij goed met deze ploeg en kunt ge een elftal opstellen waarin het gevaar van alle kanten kan komen. Dat is allemaal al een hemelsbreed verschil met vorig seizoen, toen ge na KVSK ook in de voorbereiding nooit meer met een echt goed gevoel naar huis ging. Der is zeker nog werk aan, maar der zit ook zeker muziek in en ik heb den indruk dat ze een kwalitatief enorm sterke en vrij goed uitgebalanceerde kern hebben. Het moet altijd nog gebeuren als het om de knikkers gaat, maar tis toch al plezanter van te zien dat er terug voetbal in zit.
|
| 23 Jul 2009, 13:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
supersossis schreef: volgens mij gaan we dit seizoen terug een eendracht zien waar we allemaal een tijdje op moeten wachten hebben... al zijn er nog maar 3 oefenmatchkes gespeeld . k ben nu zelf niet kunnen gaan kijken maar aan de commentaren te zien zit er duidelijk VEEL meer in dan vorig jaar . troch , lord , verheyden en delpoitre zijn toch enkele gasten die er zeker wel een paar gaan in vlammen van t jaar ... scorend vermogen,leiderschap,en al die zaken die ontbraken zie ik in deze ploeg terug , en daar hangt veel van af om een deftig seizoen te spelen . maar er wachten nog 36 competitiematchen dus ze zullen iedereen in de kern zeker nodig hebben ! Broer van? ![]() |
| 23 Jul 2009, 14:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bartos schreef: zwawi schreef: kd'ke schreef: Ik was er ook niet, maar naar 't schijnt werd het 1-4, doelpunten van Troch (2), Verheyden en Lord. Inderdaad 1-4 maar Troch scoorde maar 1 keer. Het was Depoitre die de gelijkmaker voor zijn rekening nam. Werd verkeerd omgeroepen door de speaker en staat ook verkeerd op de site. Kristof Kestens was afwezig maar kweet nie waarom. Ik peis dat gij aan het slapen waart . Volgens mij scoorde wel degelijk Troch de gelijkmaker. Tenzij ik aan het slapen was en Depoitre nog ergens aan dienen bal geweest is, maar ik zou niet kunnen peizen hoe.Heb ik mij dan zo miszien? Kweet nie se, ik blijf er nog altijd van overtuigd da het Depoitre was die de rebound overhoeks via de paal binnenschoot na het schot van Wouter Moreels. De speaker riep wel Troch af maar de mensen naast ons reageerden ook direct van "nee, twas Depoitre" en zo had ik het ook gezien. Nu ja, kweet nie of Pascal de match gefilmd heeft. Anders kunnen de beelden misschien duidelijkheid brengen ![]() |
| 23 Jul 2009, 14:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: Heb ik mij dan zo miszien? Kweet nie se, ik blijf er nog altijd van overtuigd da het Depoitre was die de rebound overhoeks via de paal binnenschoot na het schot van Wouter Moreels. De speaker riep wel Troch af maar de mensen naast ons reageerden ook direct van "nee, twas Depoitre" en zo had ik het ook gezien. Nu ja, kweet nie of Pascal de match gefilmd heeft. Anders kunnen de beelden misschien duidelijkheid brengen ![]() 100% zeker dat het Troch was hoor. |
| 23 Jul 2009, 14:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Gilles schreef: supersossis schreef: volgens mij gaan we dit seizoen terug een eendracht zien waar we allemaal een tijdje op moeten wachten hebben... al zijn er nog maar 3 oefenmatchkes gespeeld . k ben nu zelf niet kunnen gaan kijken maar aan de commentaren te zien zit er duidelijk VEEL meer in dan vorig jaar . troch , lord , verheyden en delpoitre zijn toch enkele gasten die er zeker wel een paar gaan in vlammen van t jaar ... scorend vermogen,leiderschap,en al die zaken die ontbraken zie ik in deze ploeg terug , en daar hangt veel van af om een deftig seizoen te spelen . maar er wachten nog 36 competitiematchen dus ze zullen iedereen in de kern zeker nodig hebben ! Broer van? ![]() just,DEPOITRE moet het zijn .... 't is hier de laatste jaren ook ieder jaar een serieus examen voor ons om elke nieuweling zijne naam juist te leren uitspreken en te onthouden he.... vb: van diene akanamanakanimanadingskes die hier enkele seizoenen geleden ronddwaalde weet nog altijd 99% van de supporters de juiste schrijfwijze of uitspraak niet .... al goe da zijn ouders hem patrick hebben genoemt of t was volledig om zeep ![]() |
| 23 Jul 2009, 15:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bartos schreef: DT schreef: en de rechterflank in de tweede helft (Coppens - Moreels) een pak beter was dan de rechterflank voor de rust (De Castro - Podevijn). Ik vond ook wel dat onze rechterflank er stond in de tweede helft, met een goed ingevallen Glen Coppens. Maar er moet wel gezegd worden dat ik nog nooit een ploeg zo in mekaar zien stuiken heb als Terjoden Welle dat laatste half uur zeg. Wat was dat? Die mannen konden geen bal meer controleren, geen pas meer geven, gene meter meer lopen. Zo is het sowieso gemakkelijk spelen natuurlijk. Mits iets minder nonchalance bij de afwerking (o.a. Lord enkele hele goeie kansen, maar vooral Wouter Moreels miste er van dichtbij wel één heel knullig) moesten er vandaag toch zeker 7 of 8 inhangen. Dat ze bij Terjoden Welle zo in mekaar stuikten, was dan wel weer gedeeltelijk onze verdienste, want het was wel indrukwekkend hoe we tot de laatste seconde enorme druk op de bal bleven zetten. Met vooral Ewen van goudwaarde als de aanstoker die iedereen bleef oppeppen om op elke bal door te jagen. tja Bartos, dat is het verschil tussen een middenmotor in 1ste provinciale en een potentiele 2de-klasser. Zo een spectaculaire terugval herinner ik mij ook nog in ons gouden seizoen 94-95 in de beker tegen Rita Berlaar. Die mannen volle bak jagen, zelfs 0-1 voorkomen, en na een halfuur was hun bobijntje uit en bij de rust stond het zelfs al 4-1. Achter mij zat een supporter van Berlaar en bij 0-1 zei die "jaja, Aalst moet toch al 2x scoren". Ik zei tegen hem dat het op een goalke niet zou aankomen omdat Berlaar zich doodliep en hij maar lachen met mij. Aan de rust lachte hij nog enkel groen het moet een goed seizoen worden, heb enkel wat schrik op defensief vlak. Ik vermoed dat we veel doelpunten gaan zien in onze matchen, zowel voor als tegen. Hoop natuurlijk meer voor dan tegen ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 23 Jul 2009, 15:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Der zal wel nog defensieve versterking bijkomen...
![]() |
| 23 Jul 2009, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg
marc2 schreef: Der zal wel nog defensieve versterking bijkomen... ![]() Zou het dan toch waar zijn dat ze bezig zijn met Robbe van Ruyskensvelde? Ik geloofde er niet veel van aangezien de transferactiviteiten normaal gezien zijn afgesloten. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Jul 2009, 17:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Titus schreef: marc2 schreef: Der zal wel nog defensieve versterking bijkomen... ![]() Zou het dan toch waar zijn dat ze bezig zijn met Robbe van Ruyskensvelde? Ik geloofde er niet veel van aangezien de transferactiviteiten normaal gezien zijn afgesloten. Op training de dag voor de match tegen zulte waregem trainde er een tester mee, ik weet wel niet wie het was... _________________ Iendracht till i die!! |
| 23 Jul 2009, 18:06 |
|
|
Nationale Ploeg
josken schreef: Titus schreef: marc2 schreef: Der zal wel nog defensieve versterking bijkomen... ![]() Zou het dan toch waar zijn dat ze bezig zijn met Robbe van Ruyskensvelde? Ik geloofde er niet veel van aangezien de transferactiviteiten normaal gezien zijn afgesloten. Op training de dag voor de match tegen zulte waregem trainde er een tester mee, ik weet wel niet wie het was... Als ze diene gaan halen denk ik niet dat ze hem gaan laten testen _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Jul 2009, 18:27 |
|
| Pagina 8 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 53 Volgende |