|
|
| Pagina 9 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
We zullen afwachten, normaal gezien versterking voor defensief compartiment,hé.
![]() |
| 23 Jul 2009, 18:59 |
|
|
Freak
marc2 schreef: We zullen afwachten, normaal gezien versterking voor defensief compartiment,hé. ![]() is denk ik toch zever. Er is een maand geleden spraken geweest van Robbe van Ruyskensvelde, maar toen is na een vergadering beslist om niemand meer aan te werven, en dus ook niet die belofte van club brugge. |
| 23 Jul 2009, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Er komt meer dan waarschijnlijk nog versterking in de verdediging.
| 23 Jul 2009, 20:01 |
|
|
Freak
SERRE schreef: Er komt meer dan waarschijnlijk nog versterking in de verdediging. tja, ik versta het toch niet goed als er in het verdedigende compartiment nog iemand bijkomt. Als er met Depoitre iets gebeurd, dan pas heb je een écht probleem... |
| 23 Jul 2009, 20:29 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Delie als vervanger, als die ook uitvalt kan je nog Troch in de spits zetten en Verheyden op den 10, ofzo.
Dan heb je ook nog beloften.. Maar er zijn inderdaad ook veel verdedigers, ik zou de centjes nu nog bijhouden en dan met nieuwjaar eventueel iemand bijhalen. |
| 23 Jul 2009, 20:38 |
|
|
Freak
als ze nu al zien dat er iets in de verdediging mis is moeten ze niet wachten tot nieuwjaar of het is weer te laat.
|
| 23 Jul 2009, 20:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Pai schreef: Delie als vervanger, als die ook uitvalt kan je nog Troch in de spits zetten en Verheyden op den 10, ofzo. Dan heb je ook nog beloften.. Maar er zijn inderdaad ook veel verdedigers, ik zou de centjes nu nog bijhouden en dan met nieuwjaar eventueel iemand bijhalen. Ik denk dat iedereen het verschil toch wel ziet tussen Delie vorig jaar in het 4-5-1 systeem en Depoitre he. Kijk alleen maar naar het gestalte. Tzelfde met Troch, die verliest daar 50 procent van zijn mogelijkheden, net zoals Lord. |
| 23 Jul 2009, 21:03 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
De hele ploeg is anders, ik zou Delie toch niet onmiddelijk afschrijven.
|
| 23 Jul 2009, 21:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Pai schreef: Delie als vervanger, als die ook uitvalt kan je nog Troch in de spits zetten en Verheyden op den 10, ofzo. Dan heb je ook nog beloften.. Maar er zijn inderdaad ook veel verdedigers, ik zou de centjes nu nog bijhouden en dan met nieuwjaar eventueel iemand bijhalen. Ik denk dat iedereen het verschil toch wel ziet tussen Delie vorig jaar in het 4-5-1 systeem en Depoitre he. Kijk alleen maar naar het gestalte. Tzelfde met Troch, die verliest daar 50 procent van zijn mogelijkheden, net zoals Lord. Mja, maar als ge Delie dan toch houdt, kunt ge er maar evengoed op rekenen ook natuurlijk, anders doet het niks uit om nen ongetwijfeld niet goedkope speler in uw kern te houden. Alleszins denk ik dat ge met Delie als back-up voor Depoitre wel degelijk iets kunt doen. Vorig seizoen stond hij daar maar op een eiland, daar zou Depoitre ook verzopen hebben. Dit seizoen zal er veel meer aansluiting zijn rond de diepe spits en dan zal Delie daar volgens mij wel zijne plan trekken. Ge kunt sowieso niet verwachten dat er voor elke bepalende speler meteen een even goeie vervanger klaar staat bij een blessure, dat is zelfs bij de grootste ploegen niet zo. Ze zullen trouwens nu al genoeg spelers moeten teleurstellen als iedereen fit is. |
| 23 Jul 2009, 21:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Mja, maar als ge Delie dan toch houdt, kunt ge er maar evengoed op rekenen ook natuurlijk, anders doet het niks uit om nen ongetwijfeld niet goedkope speler in uw kern te houden. Alleszins denk ik dat ge met Delie als back-up voor Depoitre wel degelijk iets kunt doen. Vorig seizoen stond hij daar maar op een eiland, daar zou Depoitre ook verzopen hebben. Dit seizoen zal er veel meer aansluiting zijn rond de diepe spits en dan zal Delie daar volgens mij wel zijne plan trekken. Ge kunt sowieso niet verwachten dat er voor elke bepalende speler meteen een even goeie vervanger klaar staat bij een blessure, dat is zelfs bij de grootste ploegen niet zo. Ze zullen trouwens nu al genoeg spelers moeten teleurstellen als iedereen fit is. |
| 23 Jul 2009, 22:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Vokomen eens me bartos en jan. Delie is vervanger voor depoitre ..... En gezien hoe spotbeentje zijn plan kan trekken in de spits..... Met troch hebben we al "een halve spits" ,als echte allerlaatste noodoplossing kunnen we hem daar ook zetten , en dan vergeet ik nog lord die daar eveneens kan spelen als der nood is...
Een spits aankopen , wat zou dat bij delie psychologisch teweeg brengen jongens??? Ik peis dat hij een hartaanval zou krijgen per manier van spreken. En spotbeentje blokkeer je daarmee ook.... Een spits kopen zou hetzelfde zijn als je geld in de dender smijten.... |
| 23 Jul 2009, 22:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Volgens mij gaan we gewoon geen vervanger voor Depoitre hebben. Niels Spotbeen en Lord zijn voor mij zuivere flankspelers. Delie kan misschien een goede worden, maar volgens mij nooit alleen in de spits in ons huidige systeem (wel bv. om in te vallen naast Depoitre bij bv. een achterstand).
Ik hoop dat ik mis ben, en dat ten eerste Depoitre een volledig seizoen fit blijft, dan hebben we inderdaad zeker geen extra spits nodig. Als ze een verdediger gaan kopen dan hoop ik dat heet een linksvoetige centrale verdediger is die ook op de back zijn plan trekt. |
| 23 Jul 2009, 23:28 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Vokomen eens me bartos en jan. Delie is vervanger voor depoitre ..... En gezien hoe spotbeentje zijn plan kan trekken in de spits..... Met troch hebben we al "een halve spits" ,als echte allerlaatste noodoplossing kunnen we hem daar ook zetten , en dan vergeet ik nog lord die daar eveneens kan spelen als der nood is... Een spits aankopen , wat zou dat bij delie psychologisch teweeg brengen jongens??? Ik peis dat hij een hartaanval zou krijgen per manier van spreken. En spotbeentje blokkeer je daarmee ook.... Een spits kopen zou hetzelfde zijn als je geld in de dender smijten.... ik herinner mij een post van jou waar je net het tegenovergestelde zegt! ![]() |
| 23 Jul 2009, 23:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
SERRE schreef: Er komt meer dan waarschijnlijk nog versterking in de verdediging. Vanwaar komt dit idee plots? De kern was toch rond? Of zou er nog iemand vertrekken? |
| 23 Jul 2009, 23:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
als je weet dat het seizoen 36 wedstrijden lang zal zijn is een defensieve versterking wel te verklaren.
Beter nu iemand extra binnenhalen met kwaliteiten dan halverwege een afdankertje te moeten kopen. Alles wat je nu koopt kan je ook budgetteren voor de rest van het seizoen. |
| 24 Jul 2009, 0:39 |
|
| Pagina 9 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 53 Volgende |