|
|
| Pagina 18 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef: Ik heb gisteren op Expo 90 van meerdere bezoekers hun ingangsticket gekregen van de galawedstrijd. Deze tickets zal ik koesteren en tentoonstellen op Expo 100 . De exemplaren die ik nu nog zal krijgen, zal ik bezorgen aan de talrijke verzamelaars die mij geholpen hebben de tickettentoonstelling mogelijk te maken. Bekijk eens de verschillende soorten die ik reeds kreeg op de fotosite "Toegangtickets" Bestaat er nog een ander ticket ? Indrukwekkend als je alles samen ziet. Op naar Expo 100 ! ![]() ja de tickets van den verkoop den dag zelf waren zo van die kleine vierkante ticketjes kzal eens vragen aan een paar vrienden of vriendinnen of ze er nog 1 hebben... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 03 Jul 2009, 11:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
tickets van ander ploegen kunnen ze mij ook een plezier mee
doen voor mijn zoon die van de eendracht heb ik ook want ik ga toch bijna altijd zien alvast bedankt |
| 05 Jul 2009, 18:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zie PB. Ik heb er reeds heel wat tickets apart gelegd voor je zoontje
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Jul 2009, 19:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
oke bedankt
|
| 05 Jul 2009, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: 69 schreef: Onderkroiper schreef: Een geluk dat het bier rap op was anders had iedereen zijn ticket opgedronken Ik kreeg reeds zo een 15 tickets. Bedankt voor de medewerking om mijn gemaakte belofte, om een gebruikt ticket te bezorgen aan de ticketverzamelaars. Zij maakten het mogelijk dat er op Expo 90 vele verschillende exemplaren tentoon gesteld kon worden. ![]() het bestuur heeft daar serieus onder uw duiven geschoten e onderkroiper! desondanks heb ik mijn belofte gehouden en heb ik ook nog eentje over...Juist effen op PC in Gent-St-Pieters. Misschien gaan ze mij die gebruikte tickets die ze in de cafetaria's hebben ontvangen mij alsnog schenken ? Dan hebben ze NIET onder mijn duiven geschoten, maar een DUIVENKOT rechtgezet voor mij :D ![]() Awel ik heb deze morgen zeer goed nieuws gekregen toen ik mijn abonnement ging afhalen op het secretariaat. Er staat een zak met gebruikte Galatickets op mij te wachten. Pascal moet ze nog tellen voor de boekhouding. Wie in eerste instantie dacht, ze hebben op Den Onderkroiper " Zen doiven geschoten " is dan toch niet gebeurd. In tegendeel, ik zal degelijk aan al mijn correspondenten nu een exemplaar kunnen toezenden. @ Ajaxboy ik reserveer er ook meedere tickets voor je zoontje om in de toekomst te ruilen. Geduld wordt soms alsnog beloond Nogmaals mijn dank al de supporters die reeds hun ticket aan mij gegeven hebben. Thanks ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jul 2009, 22:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
ik heb nog altijd eentje liggen, is het dan nog nodig dat te houden?
_________________ MCMXIX |
| 26 Jul 2009, 11:01 |
|
|
forumlegende |
ik heb er ook nog eentje moest het nodig zijn
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 26 Jul 2009, 11:14 |
|
|
69 schreef: ik heb nog altijd eentje liggen, is het dan nog nodig dat te houden? Zeker niet weggooien, steek dit ticket in een omslag samen met alle andere ingangtickets van dit nieuw seizoen dat er aankomt. Ik doe een oproep naar alle supporters om hun tickets nooit weg te gooien ,De dubbele tickets kunnen steeds dienen om te ruilen met andere verzamelaars. De dubbele tickets kan ik ruilen voor oudere van vroeger en ik stuur er ook op naar het zoontje van Ajaxboy ! Zeker de tickets op verplaatsing zijn ook interessant. De verschillende soorten van zowel staantribune als zittribune. Soms hebben de thuissupporters op verplaatsing andere tickets dan het Aalsterse publiek. Alle kleine beetjes helpen. Ook is het de bedoeling om verder te verzamelen en deze te tonen op Expo 100. Mijn zoektocht naar de nog ontbrekende tickets zal ik zeker NIET stoppen. Nu ik de smaak te pakken heb zou het zonde zijn de nieuwe tickets te verwaarlozen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Jul 2009, 12:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vermoed dat het ook belangrijk is om te weten van welke match een ticket juist is? Ik heb nu bv. een ticket van de oefenmatch tegen beloften Z-W, maar misschien is dat van donderdag tegen Lede wel (ongeveer) hetzelfde.
|
| 26 Jul 2009, 22:13 |
|
|
Smetje schreef: Ik vermoed dat het ook belangrijk is om te weten van welke match een ticket juist is? Ik heb nu bv. een ticket van de oefenmatch tegen beloften Z-W, maar misschien is dat van donderdag tegen Lede wel (ongeveer) hetzelfde. Het betreft hier de gewone roltickets ! Met deze tickets kan je moeilijk bewijzen van welke wedstrijd ze komen. Soms als ze in voorverkoop werden aangeboden staat er een stempel op met de datum en tegenstrever. Wat interessant is zijn de uitnodigingstickets, hierop staan alle gegevens van de wedstrijd. Deze worden aan het bestuur gegeven van de tegenstrever en enkele lokale uitgenodigden ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Jul 2009, 22:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Ik vermoed dat het ook belangrijk is om te weten van welke match een ticket juist is? Ik heb nu bv. een ticket van de oefenmatch tegen beloften Z-W, maar misschien is dat van donderdag tegen Lede wel (ongeveer) hetzelfde. Het betreft hier de gewone roltickets ! Met deze tickets kan je moeilijk bewijzen van welke wedstrijd ze komen. Soms als ze in voorverkoop werden aangeboden staat er een stempel op met de datum en tegenstrever. Wat interessant is zijn de uitnodigingstickets, hierop staan alle gegevens van de wedstrijd. Deze worden aan het bestuur gegeven van de tegenstrever en enkele lokale uitgenodigden ! Kan je met die roltickets dan iets doen of is het nutteloos om deze bij te houden? |
| 27 Jul 2009, 0:17 |
|
|
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Ik vermoed dat het ook belangrijk is om te weten van welke match een ticket juist is? Ik heb nu bv. een ticket van de oefenmatch tegen beloften Z-W, maar misschien is dat van donderdag tegen Lede wel (ongeveer) hetzelfde. Het betreft hier de gewone roltickets ! Met deze tickets kan je moeilijk bewijzen van welke wedstrijd ze komen. Soms als ze in voorverkoop werden aangeboden staat er een stempel op met de datum en tegenstrever. Wat interessant is zijn de uitnodigingstickets, hierop staan alle gegevens van de wedstrijd. Deze worden aan het bestuur gegeven van de tegenstrever en enkele lokale uitgenodigden ! Kan je met die roltickets dan iets doen of is het nutteloos om deze bij te houden? Deze zijn steeds welkom want worden ook verzameld. En ook goed ruil materiaal voor roltickets van vroeger ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jul 2009, 3:45 |
|
|
Met het nieuwe seizoen voor de deur, wil ik de supporters opnieuw vragen hun gebruikte tickets NIET weg te gooien. Vermits ik er deze avond niet bij ben, zoek ik zeker eentje van deze wedstrijd.
Eventueel eentje van de staan & zittribune Dubbele tickets kan géén kwaad vermits ik er nodig heb om te ruilen en ook tickets opzij hou voor het zoontje van Ajaxboy. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Aug 2009, 15:27 |
|
|
Wie is de goed ziel, die zaterdag een ticket heeft bijgehouden voor mij ? Doe me een PB om af te spreken ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Aug 2009, 12:22 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: :wadde: Wie is de goed ziel, die zaterdag een ticket heeft bijgehouden voor mij ? Doe me een PB om af te spreken ! ik heb het mijne nog (staanplaats), ge weet mij staan e zondag. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 31 Aug 2009, 14:04 |
|
| Pagina 18 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 35 Volgende |