|
|
| Pagina 14 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Zal de eerste ploeg aantreden in de oefenwedstrijd tegen Lede van komende donderdag ?
Staat er komend weekend ook een wedstrjd geprogrammeerd ? |
| 29 Jul 2009, 10:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Staat er komend weekend ook een wedstrjd geprogrammeerd ? Yep, zondagnamiddag op toekomstig tweedeklasser Diegem... |
| 29 Jul 2009, 10:33 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
niet mee eens eigenlijk, vondt dat Van de Noortgaete niet echt zeker in doel stond,
tegen anderlecht, heb'k paar keer m'n hart vastgehouden, remember die terugspeel bal da hem tegen opkomende aanvaller van anderlecht trapt?? och ja de beste zal wel spelen en me die keuze stel ik me wel tevreden _________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 29 Jul 2009, 10:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: witzwet schreef: En? Durft er al iemand een type ploeg zetten?? depoitre troch lord verheyden kestens w moreels filipovic b moreels seminck de schutter v steenberghe ² De Castro / De Schutter hangt nog wat af van de volgende oefenmatchen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jul 2009, 10:50 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
petit schreef: niet mee eens eigenlijk, vondt dat Van de Noortgaete niet echt zeker in doel stond, tegen anderlecht, heb'k paar keer m'n hart vastgehouden, remember die terugspeel bal da hem tegen opkomende aanvaller van anderlecht trapt?? och ja de beste zal wel spelen en me die keuze stel ik me wel tevreden _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jul 2009, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Wat ik van gisteren heb onthouden is dat als het spel een beetje versneld een Vandamme volledig verzuipt op het midden .hij heeft heel wat (vuile) overtredingen nodig om mee te kunnen, had de eerste helft al rood moeten krijgen.Een coppens veel te traag is op den back, het uit voetballen gaat goed ,maar verdedigend kwam hij tekort. Een beetje het zelfde probleem als met Vandamme ,bal aan de voet zijn ze goed maar verdedigend wat op hun positie toch het belangrijkste is moet veel beter.Iemand die weet hoelang kestens nog uit is? voor de rest bij momenten een heel sterk
gezien. |
| 29 Jul 2009, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
witteken schreef: Wat ik van gisteren heb onthouden is dat als het spel een beetje versneld een Vandamme volledig verzuipt op het midden .hij heeft heel wat (vuile) overtredingen nodig om mee te kunnen, had de eerste helft al rood moeten krijgen.Een coppens veel te traag is op den back, het uit voetballen gaat goed ,maar verdedigend kwam hij tekort. Een beetje het zelfde probleem als met Vandamme ,bal aan de voet zijn ze goed maar verdedigend wat op hun positie toch het belangrijkste is moet veel beter.Iemand die weet hoelang kestens nog uit is? voor de rest bij momenten een heel sterk gezien.Daar ben ik het echt niet met eens, in de eerste helft geeft Vandamme een speler die door is een lichte tik, net genoeg om de speler uit evenwicht te brengen en de aanval af te breken. Slimme speler, die bovendien een reeks uitstekende passes verstuurde gisteren. Ik denk dat 'het probleem' eerder op de backs zit. |
| 29 Jul 2009, 11:27 |
|
|
een lichte tik
dat was een zeer vuile fout voor een oefenmatch. Al was rood wel zwaar overdreven geweest. Ook Hamme maakte trouwens wel een aantal van zulke vuile fouten, daarmee ook dat ik durf zeggen dat het wel een waardemeter was gisteren. Wel grappig dat het Verheyden was die "tackle" keelde, waarop Van Damme dan ook die opdracht uitvoerde ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jul 2009, 12:04 |
|
|
Ik heb een positief Aalst gezien, over de beide helften.
Lord een verdienstelijke wedstrijd, enkel jammer dat hij iets te vaak een stapje te veel deed,met bal verlies als gevolg, maar wel gespeeld met veel inzet.Ook De Castro in de rug deed zijn deel zodat Lord vaak de nodige ruimte kreeg.Troch die weer eens heeft laten zien,wat we vorig jaar misten en niet te vergeten zijn gouden trap techniek.Seminck die weer zeer veel heeft tegen gehouden, en ook de keeper heeft het in mijn ogen niet slecht gedaan. Na de versnellig van Hamme in het begin de 2de helft,had ik ook wel de indruk dat Van Damme niet kon volgen waardoor Verheyden moest terug plooien, gelukkig was het evenwicht snel hersteld, waardoor we nog maar weining van Hamme hebben gezien.Gallucci heeft een goede invalsbeurt gemaakt en had weer enkele pittige versnellingen in huis. Ik benieuwd of we ook zo zullen spelen tegen Diegem _________________ Er is maar een weg, recht op doel (en liefst tegen de netten) |
| 29 Jul 2009, 12:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kestens heeft een scheurtje van 1 cm. Dus dat komt wel goed tegen de competitie, alleen zou hij misschien dan nog wat matchritme ontberen.Ik merk hier dat iedereen brecht moreels in de ploeg zet maar hij heeft me verre van overtuigd in al de matchen die ik al gezien heb... Voor mij heeft hij dus centraal nog niet zijn plaats maar krijgt hij wel nog het nodige krediet.
|
| 29 Jul 2009, 12:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bram schreef: een lichte tik dat was een zeer vuile fout voor een oefenmatch. Al was rood wel zwaar overdreven geweest. Ook Hamme maakte trouwens wel een aantal van zulke vuile fouten, daarmee ook dat ik durf zeggen dat het wel een waardemeter was gisteren. Wel grappig dat het Verheyden was die "tackle" keelde, waarop Van Damme dan ook die opdracht uitvoerde ![]() Dat was één van de andere fouten he |
| 29 Jul 2009, 12:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: petit schreef: niet mee eens eigenlijk, vondt dat Van de Noortgaete niet echt zeker in doel stond, tegen anderlecht, heb'k paar keer m'n hart vastgehouden, remember die terugspeel bal da hem tegen opkomende aanvaller van anderlecht trapt?? och ja de beste zal wel spelen en me die keuze stel ik me wel tevreden Op Terjoden heeft Van Den Noortgaete niet meegespeeld. |
| 29 Jul 2009, 13:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bart Van den Neste schreef: Blijkbaar zou Van Steenberghe gekwetst zijn? Weet iemand hier meer van of staat dat hier al ergens gepost? een ontsteking aan de schouder. |
| 29 Jul 2009, 13:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Wedstrijdverlag site Hamme http://www.vwhamme.be/index.php?option= ... 5&Itemid=1
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Jul 2009, 14:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Hoe was onze ex superspeler Steurs?
|
| 29 Jul 2009, 15:53 |
|
| Pagina 14 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 53 Volgende |