|
|
| Pagina 15 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Kwam niet direct in het stuk voor. Hij heeft enkel de volledige tweede helft gespeeld maar speelde dus een onopvallende match.
|
| 29 Jul 2009, 16:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: marc2 schreef: Vanop de tribune zag ik spotbeen verdienstelijk spelen, castro leverde een fletse prestatie, van damme was dan weer heel behoorlijk aan het spelen. Podevijn lijkt te blijven hangen na zijn knieblessure.... Ook ewen vond ik niet te super qua prestatie..... Troch heeft weer zijn visitiekaartje afgeleverd en niet alleen door zijn vrije trap. Hoe snel hij het spel ziet en hoe snel hij daarbij het spel kan verleggen met prachtige passes, echt klasse. Het is nu al duidelijk dat schorsingen of kwetsuur van hem weeral nekeer een echte ramp zullen betekenen.Flippo was positioneel (verdedigend) beter spelend dan tegen terjoden-welle.Brecht moreels was alweer niet overtuigend .....centraal is er nog steeds een probleem ook al krijgt hij (voorlopig ?) nog krediet...Galluci is vinnig en snel en weegt wel degelijk op een verdediging . Depoitre kende niet zijn beste dag ook al wis je zijn werkkracht niet uit.Coppens is nietmeer dan een versterking in breedte.... kan zijn plan trekken maar voegt niet direct iets suplementairs bij.Wouter moreels speelde verdienstelijk maar lijkt me toch het pleit te verliezen tov galluci.De schutter speelde sterk en lijkt me voorlopig de beste man om centraal naast seminck te spelen, zeker omdat er voorlopig nog geen centrale verdediger gekocht . De keeper was ook oké,ook uitvoetballend goed. Lord liet weer zijn intrinsiek talent zien maar liep ook weeral nekeer in zijn hof....Ik heb er me allang bij neergelegd dat geen enkele trainer daar vat zal op hebben. Als de ploeg draait zal of kan hij een geweldig surplus geven maar in een match dat we onderliggen of dus geen dominantie aan de dag kunnen leggen vervangen we hem beter per manier van spreken vanaf minuut 1. brecht moreels niet overtuigend? Galucci speelde enkel het laatste kwartier. En weegt op een verdediging? De twee Moreelsjes zijn aanwinsten! ik ben met 90% van je post niet akkoord... De kwaliteiten van Lord zijn gekend, indien we zijn flitsen vorig jaar niet hadden, mocht je je nu opmaken voor duels tegen vierdeklassers!!! Sommigen hebben toch een rare kijk op voetbal. B Moreels niet overtuigend,jawadde. Ik denk dat Seminck heel content is met zo iemand naast zich.Door zijn snelheid en wendbaarheid is hij veel complementairder dan Dessaer. W Moreels is de enige van de 4 mogelijke flankspelers die naast zijn aanvallende kwaliteiten ook nog in staat is van een bal te recupereren.Mede door het feit dat hij perfekt tweevoetig is heeft hij veel kans op een basisplaats. Vergeet bovendien ook niet dat er soms tot 3 maal op 8 dagen gespeeld wordt zodat iedereen nodig zal zijn . |
| 29 Jul 2009, 17:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
er wordt nu plots wel zeer laagdunkend gedaan over Dessaer toch. Dat was een klassespeler waarvan ik het nog altijd jammer vind dat hij weg is.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jul 2009, 17:57 |
|
|
Freak
Bram schreef: er wordt nu plots wel zeer laagdunkend gedaan over Dessaer toch. Dat was een klassespeler waarvan ik het nog altijd jammer vind dat hij weg is. dessaer was qua mentaliteit top, maar een echt goeie voetballer was hij nu ook niet. Ik zag hem wel graag spelen om inzet, met zo iemand kon je wel naar de oorlog. Maar daarom vond/vind ik hem nog geen goeie voetballer. Brecht Moreels en Dessaer vergelijken gaat niet echt op vind ik. Brecht heeft meer snelheid en voetballend vermogen, maar dan minder die onverzettelijkheid. Tis vooral wie past het best bij Seminck, en ik denk dat dat Moreels is eerlijk gezegd. |
| 29 Jul 2009, 18:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bram schreef: er wordt nu plots wel zeer laagdunkend gedaan over Dessaer toch. Dat was een klassespeler waarvan ik het nog altijd jammer vind dat hij weg is. Dat vind ik nu toch ook wel... |
| 29 Jul 2009, 18:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: Tis vooral wie past het best bij Seminck, en ik denk dat dat Moreels is eerlijk gezegd. Integenstelling tot Marc2 gaat het mij enkel over het oneer dat Dessaer hier wat in de laatste posts werd aangedaan. Maar vergeet niet dat er in het eerste half jaar Seminck-Dessaer ook een fort stond achterin waar ge zomaar niet doorheen beukte, dat fort is pas na STVV scheuren beginnen vertonen. En of dat nu persé aan het centraal duo zelf lag, zoals er ons op dat moment veel wouden doen geloven weet ik nog zo niet. Op dat vlak denk ik wel dat we op de backs nu meer mogelijkheden hebben waardoor ge als verdediging als geheel veel sterker staat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jul 2009, 18:16 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: Wedstrijdverlag site Hamme http://www.vwhamme.be/index.php?option= ... 5&Itemid=1 in dat wedstrijdverslag staat er toch nederlands waar ik de wenkbrauwen van moet fronsen ze: "...Ewen Verheyden zette zich achter de bal voor..." ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Jul 2009, 18:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Dries schreef: in dat wedstrijdverslag staat er toch nederlands waar ik de wenkbrauwen van moet fronsen ze: "...Ewen Verheyden zette zich achter de bal voor..." ![]() Allez, gij verstaat dat niet ofwa? ![]() |
| 29 Jul 2009, 18:21 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: Tis vooral wie past het best bij Seminck, en ik denk dat dat Moreels is eerlijk gezegd. Integenstelling tot Marc2 gaat het mij enkel over het oneer dat Dessaer hier wat in de laatste posts werd aangedaan. Maar vergeet niet dat er in het eerste half jaar Seminck-Dessaer ook een fort stond achterin waar ge zomaar niet doorheen beukte, dat fort is pas na STVV scheuren beginnen vertonen. En of dat nu persé aan het centraal duo zelf lag, zoals er ons op dat moment veel wouden doen geloven weet ik nog zo niet. Op dat vlak denk ik wel dat we op de backs nu meer mogelijkheden hebben waardoor ge als verdediging als geheel veel sterker staat. er zijn hier grote sukkelaars gepasseerd dan dessaer hé... Dessaer ging er steeds voor, dus daar kan je moeilijk over discussiëren. In mijn ogen is in de ploeg die we nu hebben iedereen vervangbaar, er zijn genoeg wisselmogelijkheden. Alleen Depoitre vervangen zou een huzarenstukje kunnen worden. Hopelijk stelt dat probleem zich niet. Ik heb er wel een goed oog in. |
| 29 Jul 2009, 18:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: er wordt nu plots wel zeer laagdunkend gedaan over Dessaer toch. Dat was een klassespeler waarvan ik het nog altijd jammer vind dat hij weg is. Ik doe helemaal niet laagdunkend over Dessaer.Ik zeg alleen dat Moreels complementairder is met Seminck.Net zoals Dessaer complementair zou zijn met Moreels. |
| 29 Jul 2009, 18:23 |
|
|
Freak
Gilles schreef: Hoe was onze ex superspeler Steurs? http://www.vwhamme.be/index.php?option= ... 6&Itemid=1 |
| 29 Jul 2009, 18:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
dwarskijker schreef: Bram schreef: er wordt nu plots wel zeer laagdunkend gedaan over Dessaer toch. Dat was een klassespeler waarvan ik het nog altijd jammer vind dat hij weg is. Ik doe helemaal niet laagdunkend over Dessaer.Ik zeg alleen dat Moreels complementairder is met Seminck.Net zoals Dessaer complementair zou zijn met Moreels. ja U hebt gelijk met moreels in de ploeg hebben wij achteraan veel meer snelheid, dit wil niet zegen dat zowel Seminck als Dessaer slechte spelers zijn in tegendeel het zijn beiden hele goeie spelers. |
| 29 Jul 2009, 18:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bram schreef: El Corredor schreef: Tis vooral wie past het best bij Seminck, en ik denk dat dat Moreels is eerlijk gezegd. Integenstelling tot Marc2 gaat het mij enkel over het oneer dat Dessaer hier wat in de laatste posts werd aangedaan. Maar vergeet niet dat er in het eerste half jaar Seminck-Dessaer ook een fort stond achterin waar ge zomaar niet doorheen beukte, dat fort is pas na STVV scheuren beginnen vertonen. En of dat nu persé aan het centraal duo zelf lag, zoals er ons op dat moment veel wouden doen geloven weet ik nog zo niet. Op dat vlak denk ik wel dat we op de backs nu meer mogelijkheden hebben waardoor ge als verdediging als geheel veel sterker staat. Centraal zit het wel goed met Seminck/Moreels/De Schutter en daarvoor nog Van Damme of Kestens, maar ik weet het toch niet hoor met de backs. Glenn Coppens lijkt me niet echt een rechtsachter, De Schutter vind ik een heel degelijke speler maar hij wil liever zelf centraal spelen, op links De Castro en ook Flippo die me wat over zijn hoogtepunt lijkt. Nuja, als de ploeg echt goed draait komt dat ook wel goed. |
| 29 Jul 2009, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Rezzekes op de site van hamme wedstrijd verslag gaan lezen
De thuisploeg begon met een gemengde ploeg waaronder volgende spelers: Vleminckx, Maldrie, Moing, Caslo, Quintelier, De Schepper, Schuddinck, Lafaut, Karamanis, Ozen en doelman Vercauteren. De bezoekers traden aan met De Batselier, Lord, De Schutter, Seminck, Moreels, Spotbeen, Van Damme, Podevijn, Coppens, Decastro en ex-Hamme Verheyden. Wie is da ? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Jul 2009, 20:36 |
|
|
Freak
De_steve schreef: Rezzekes op de site van hamme wedstrijd verslag gaan lezen De thuisploeg begon met een gemengde ploeg waaronder volgende spelers: Vleminckx, Maldrie, Moing, Caslo, Quintelier, De Schepper, Schuddinck, Lafaut, Karamanis, Ozen en doelman Vercauteren. De bezoekers traden aan met De Batselier, Lord, De Schutter, Seminck, Moreels, Spotbeen, Van Damme, Podevijn, Coppens, Decastro en ex-Hamme Verheyden. Wie is da ? jorben de batselier speelde niet, das een foutje. dat is onze derde doelman... |
| 29 Jul 2009, 20:39 |
|
| Pagina 15 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 53 Volgende |