Oefenwedstrijden '09-'10 - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 53
 Oefenwedstrijden '09-'10 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
2-0

doelpunten van Lord (beauty) en Van Gelder (eveneens knap)

nog een strafschop gemist in laatste minuut.

veel beloften laten meedoen, en de rest laten roteren.

30 Jul 2009, 21:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Deze oefenmatch was niet echt een waardemeter mede door de vele beloften die meededen. Lede was niet echt gevaarlijk en voetbalde gewoon mee aan een gezapig tempo. Lede heeft blijkbaar wel een goede doelman in huis.

Bij ons vond ik Lord goed, deed een paar geslaagde acties, legde da bal in de 2de minuut al panklaar voor Troch. Nadien was er wat gekreft op hem na twee ongelukkige controles, maar dat deed hij al snel verstommen door een prachtig doelpunt te scoren. Lord heeft er blijkbaar zin in en ik snap dan ook niet hoe je rond hem kan als je een basisploeg moet samenstellen. Achteraan nog wat slordigheden die er toch echt wel uitmoeten.

Voor de rest speelde Galucchi terug mee (bijna een ganse match nu). Deze heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen, maar hij is nog maar net terug uit blessure natuurlijk. Ook Delie deed mee, werkte hard waardoor hij niet veel voor doel verscheen. Van de beloften moeten we vooral Gacem in het oog houden, deed een paar geslaagde acties en liet zich ook qua kracht niet wegdrummen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 30 Jul 2009, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jul 2009, 22:27

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Is ook wat ik gezien heb.

30 Jul 2009, 22:39
Freak

Leeftijd: 45
Titus schreef:
Deze oefenmatch was niet echt een waardemeter mede door de vele beloften die meededen. Lede was niet echt gevaarlijk en voetbalde gewoon mee aan een gezapig tempo. Lede heeft blijkbaar wel een goede doelman in huis.

Bij ons vond ik Lord goed, deed een paar geslaagde acties, legde da bal in de 2de minuut al panklaar voor Troch. Nadien was er wat gekreft op hem na twee ongelukkige controles, maar dat deed hij al snel verstommen door een prachtig doelpunt te scoren. Lord heeft er blijkbaar zin in en ik snap dan ook niet hoe je rond hem kan als je een basisploeg moet samenstellen. Achteraan nog wat slordigheden die er toch echt wel uitmoeten.

Voor de rest speelde Galucchi terug mee (bijna een ganse match nu). Deze heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen, maar hij is nog maar net terug uit blessure natuurlijk. Ook Delie deed mee, werkte hard waardoor hij niet veel voor doel verscheen. Van de beloften moeten we vooral Gacem in het oog houden, deed een paar geslaagde acties en liet zich ook qua kracht niet wegdrummen.

ik heb die gacem vorig jaar een vijftal matchen bij de reserven zien spelen, en ik liet die naam toen hier al vallen om hem in t oog te houden...

30 Jul 2009, 22:49
Junior

In den tweeden helft toch redelijk wa kansen gehad. Jens gemotiveerd ingevallen, ne keer of drie naar de goal gesjot. Lelie is gelijk Depoitre ne wroeter en ne vechter. En gelijk verleden jaar stond hij weer twee keer op de goei plaats, ma twee keer te zwak. Verder nog is op de paal en goe door op rechts, ma op de keeper.
Diene Gacem heeft ne goeien dribbel in huis, is precies redelijk snel en heeft hem toch paar keer goed vrijgelopen. Van Gelder, neig sjieke goal ma voor de rest wa onzichtbaar. De Vidts vond ek wel ne goeien traptechniek hebben; is gesjot ma wa weinig power achter.

30 Jul 2009, 22:52
Freak

quanzar schreef:
In den tweeden helft toch redelijk wa kansen gehad. Jens gemotiveerd ingevallen, ne keer of drie naar de goal gesjot. Lelie is gelijk Depoitre ne wroeter en ne vechter. En gelijk verleden jaar stond hij weer twee keer op de goei plaats, ma twee keer te zwak. Verder nog is op de paal en goe door op rechts, ma op de keeper.
Diene Gacem heeft ne goeien dribbel in huis, is precies redelijk snel en heeft hem toch paar keer goed vrijgelopen. Van Gelder, neig sjieke goal ma voor de rest wa onzichtbaar. De Vidts vond ek wel ne goeien traptechniek hebben; is gesjot ma wa weinig power achter.

:D alleen is depoitre de "verbeterde" versie van delie... wa een vergelijking zeg...

30 Jul 2009, 22:58
Junior

Ja, ik vermoed da da voor iedereen wel duidelijk is zeker. Achtte het dan ook ni echt nodig om te vernoemen, ma soit. Kwil dus bedoelen da ge ni gans uw systeem moet omsmijten als Depoitre is ni kan meedoen. Da het dus wa hetzelfde type is! Tot zover de vergelijking.

30 Jul 2009, 23:06
Freak

ik vond deze oefenmatch nogal slappe koffie. Enkel twee hele mooie doelpunten, voor de rest weinig te beleven. Een aantal youngsters vielen goed in, al was dat van de vidts en gacem geen verrassing.

voorts hier nog iemand een idee over de toestand van Van Steenberghe? Ik vond podevijn overigens terug bleekjes, net als galucci.

30 Jul 2009, 23:07
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
ik vond deze oefenmatch nogal slappe koffie. Enkel twee hele mooie doelpunten, voor de rest weinig te beleven. Een aantal youngsters vielen goed in, al was dat van de vidts en gacem geen verrassing.

voorts hier nog iemand een idee over de toestand van Van Steenberghe? Ik vond podevijn overigens terug bleekjes, net als galucci.

Ik vond Podevijn juist wel sterk. Brengt wat snelheid en beweging in het spel, een paar knappe passes, bijvoorbeeld de assist voor het tweede doelpunt.

30 Jul 2009, 23:40
forumlegende

Stijn schreef:
El Corredor schreef:

Ik vond Podevijn juist wel sterk. Brengt wat snelheid en beweging in het spel, een paar knappe passes, bijvoorbeeld de assist voor het tweede doelpunt.

In tegenstelling tot de vorige oefenmatchen vond ik Podevijn vandaag ook sterk ingevallen. Van de youngsters blijven mij vooral Gacem en Meersman bij. Knappe goal van zowel Lord (na mooi hakje van Niels Spotbeen) als van Van Gelder (na perfecte pas van Podevijn).

Tenslotte vond ik Seminck weer een zeer goede match spelen, net zoals op Hamme trouwens.

Spijtig genoeg was deze match geen echte waardemeter om ons voor te berieden op de competitie, maar het was een aangename voetbalavond.

31 Jul 2009, 0:25

Leeftijd: 37
ik vond de schutter een hele goeie match spelen! (y)

31 Jul 2009, 8:34
nieuw in de eerste ploeg

Voor de eerst maal de nul gehouden voor de mannen die dat belangrijk vinden.
Erg moeilijk was dat overigens niet.Onze keeper moest enkel wat ballen vangen en oprapen.
Voor de rest kan je in dergelijke matchen moeilijk iemand beoordelen wegens het gebrek aan echte tegenstand.In de tweede helft ging men bij Lede zowat de helft van zijn ploeg vervangen.En met alle respect voor die spelers maar tegen wie speel je dan nog:een veredeld reserve-elftal van eerste provinciale.

31 Jul 2009, 8:39

Leeftijd: 68
El Corredor schreef:

Om cowboy-verhalen te vermijden, wist Van Steenberghe mij te vertellen ( voor de wedstrijd) dat zijn blessure een ontsteking in de schouder betreft en niet zo erg is !

31 Jul 2009, 8:51
Freak

Er zit toch muziek in die beloftes hoor.
Na Podevijn en Vamdamme de vorige jaren zouden wel weer eens een nieuwe lading sterke jongere in de ploeg kunnen krijgen. Beste is zelfs dat we de laatste jaren nog geen van die gasten zagen vertrekken, integendeel, we zagen ze telkens openbloeien in de eerste ploeg.

Diene Gacem kan wel een stukje voetballen. Gezien hoe hij met een subliem hakje Ewen voor doel bracht ?
Proper !

31 Jul 2009, 9:37
Freak

Casual1919 schreef:
Er zit toch muziek in die beloftes hoor.
Na Podevijn en Vamdamme de vorige jaren zouden wel weer eens een nieuwe lading sterke jongere in de ploeg kunnen krijgen. Beste is zelfs dat we de laatste jaren nog geen van die gasten zagen vertrekken, integendeel, we zagen ze telkens openbloeien in de eerste ploeg.

Diene Gacem kan wel een stukje voetballen. Gezien hoe hij met een subliem hakje Ewen voor doel bracht ?
Proper !

dan zijn die mannen van de jeugd (SS, GDS) precies toch zo slecht nog niet hé... Als het van twee mannen zal moeten komen, dan zullen zij het zijn! :banana: :EA:

31 Jul 2009, 9:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 53