|
|
| Pagina 22 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Beker van Belgie
Boris schreef: eendrachter'80 schreef: BVW schreef: ![]() Nog iets wat me opviel bij clubinfo: Verantwoordelijke commerciële cel Geert de Ridder Afg. commerciële cel Is dat onze ex manager ? Gij zijt ook weer goe mee... gelijk als gewoonlijk ![]() Mr. Boris Jij bent ook den beleefste t'huis zeker...en als dat uw antwoord is zwijg dan |
| 28 Jul 2009, 18:40 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jep, Geert De Ridder heeft Opwijk geholpen om een nieuwe website te maken. Hij is misschien duidelijk gebaseerd op die van Aalst maar ik ben er heel blij mee.
Voor de rest weet ik er ook niks meer van... _________________
|
| 28 Jul 2009, 18:45 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Sven KSK Opwijk schreef: Jep, Geert De Ridder heeft Opwijk geholpen om een nieuwe website te maken. Hij is misschien duidelijk gebaseerd op die van Aalst maar ik ben er heel blij mee. Voor de rest weet ik er ook niks meer van... gebaseerd? Letterlijk gekopieerd en de kleuren aangepast. Mits er toestemming is, geen enkel probleem. Maar 'k zou toch opletten i.v.m. copyright wetgeving |
| 28 Jul 2009, 18:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Pai schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jep, Geert De Ridder heeft Opwijk geholpen om een nieuwe website te maken. Hij is misschien duidelijk gebaseerd op die van Aalst maar ik ben er heel blij mee. Voor de rest weet ik er ook niks meer van... gebaseerd? Letterlijk gekopieerd en de kleuren aangepast. Mits er toestemming is, geen enkel probleem. Maar 'k zou toch opletten i.v.m. copyright wetgeving Euhm, ik denk dat hij die van Eendracht Aalst ook heeft gemaakt. Ik heb vroeger nog les gehad van zijn vrouw en die zei dat hij webmaster was van Aalst op die moment. _________________
|
| 28 Jul 2009, 18:59 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Geen enkel probleem dan
![]() |
| 28 Jul 2009, 19:01 |
|
|
Pai schreef: Geen enkel probleem dan ![]() Ik ben er niet zeker van ze. Ik denk het gewoon maar _________________
|
| 28 Jul 2009, 19:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Sven KSK Opwijk schreef: Pai schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jep, Geert De Ridder heeft Opwijk geholpen om een nieuwe website te maken. Hij is misschien duidelijk gebaseerd op die van Aalst maar ik ben er heel blij mee. Voor de rest weet ik er ook niks meer van... gebaseerd? Letterlijk gekopieerd en de kleuren aangepast. Mits er toestemming is, geen enkel probleem. Maar 'k zou toch opletten i.v.m. copyright wetgeving Euhm, ik denk dat hij die van Eendracht Aalst ook heeft gemaakt. Ik heb vroeger nog les gehad van zijn vrouw en die zei dat hij webmaster was van Aalst op die moment. Sorry, maar iets wat ge voor een opdrachtgever maakt wordt normaal eigendom van die opdrachtgever, hé... |
| 28 Jul 2009, 21:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
En om het niveau van de discussie even hoog te houden :
en wat als hij zichzelf die opdracht heeft gegeven? |
| 28 Jul 2009, 21:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
bon chance met copyright op een website te claimen
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Jul 2009, 22:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Efkes off topic voortgaan: komt Geert eigenlijk nog naar Eendracht kijken? Het is lang geleden dat ik hem nog heb gezien. Het zou enorm jammer zijn dat je, na jaren supporter te zijn geweest, op zo'n manier afscheid moet pakken.
|
| 29 Jul 2009, 9:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
elfahem schreef: Efkes off topic voortgaan: komt Geert eigenlijk nog naar Eendracht kijken? Het is lang geleden dat ik hem nog heb gezien. Het zou enorm jammer zijn dat je, na jaren supporter te zijn geweest, op zo'n manier afscheid moet pakken. Het is voor Geert momenteel nog enorm pijnlijk om te komen. Maar vanaf het seizoen begint, zal hij er wel weer staan (te beginnen met de uitmatchen). |
| 29 Jul 2009, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Geert komt zeker nog, hij is en blijft nen Iendrachter.
|
| 29 Jul 2009, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Opwijk voorbij Bambrugge met penaltys....
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 02 Aug 2009, 18:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
BVW schreef: Opwijk voorbij Bambrugge met penaltys.... Inderdaad. Opwijk vrij snel 0-2 voor maar net voor de rust werd het 1-2 via Kevin Goossens. Na de rust was Bambrugge naar tschijnt de betere ploeg en kwamen ze verdiend 3-2 voor. In de slotfase lukte Opwijk de gelijkmaker om met de penalties te winnen (6-7). |
| 02 Aug 2009, 20:41 |
|
|
zwawi schreef: BVW schreef: Opwijk voorbij Bambrugge met penaltys.... Inderdaad. Opwijk vrij snel 0-2 voor maar net voor de rust werd het 1-2 via Kevin Goossens. Na de rust was Bambrugge naar tschijnt de betere ploeg en kwamen ze verdiend 3-2 voor. In de slotfase lukte Opwijk de gelijkmaker om met de penalties te winnen (6-7). Opwijk begon heel scherp en stond inderdaad na 16' minuten al 0-2 voor (Vanden Bossche op penalty en Koen Tackaert). De handrem ging echter op met al gevolg dat Bambrugge nog twee kansen kreeg voor de rust. Eentje werd mooi door doelman Sanne De Boeck gered en de volgend ging iets voor rust binnen. Ex Eendracht Aalst speler Kevin Goossens kon de bal binnen trappen. Na de rust werd de laksheid en nonchalance van de bezoekers afgestraft en kon Bambrugge nog twee keer scoren (nog een daarvan door Kevin Goossens trouwens). Opwijk nam het heft weer in handen en begon te drukken met uitgelezen doelkansen (echt GROTE kansen) voor Vanden Bossche, Vermeir, Gheeraert, Bouwmeester en Tackaert waarna er nog eens twee ballen op het doelhout van Bambrugge keerden. Uit deze 7 uitgelezen kansen kon Opwijk niet scoren. Jan Vermeir zette zijn eerdere misser wel recht door in de 93ste minuut de bal voorbij de doelman te schieten. Oververdiend gelijkspel en Opwijk kon de daaropvolgende penaltyreeks het beste eindigen met doelman Sanne De Boeck in een hoofdrol. _________________
|
| 03 Aug 2009, 1:32 |
|
| Pagina 22 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 47 Volgende |