Champions League - Pagina 79 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 161
 Champions League 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Champions League
Er wordt geroepen en geschreeuwd dat er in Europa geen kleine ploegen meer zijn (zie AA Gent) en nu wordt de prestatie van Anderlecht gelinkt aan een ultra zwakke tegenstander.
Ik ben zeker geen Anderlechtfan maar ik heb gisteren beter voetbal gezien dan wat Standard Europees liet zien vorig jaar.

Zo dominant voetballen, snel, technisch en dan nog een karrevracht aan kansen versieren.

Dit Anderlecht maakt in mijn ogen een serieuze kans om door te stoten naar de groepsfase.

29 Jul 2009, 10:25
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Dat is volgens mij toch te veel roem voor de prestatie.
Ze hebben goed gespeeld, maar tegen een zeer zwakke ploeg. A'lecht zal er zijn verdienste wel in gehad hebben, maar maak het ook niet groter dan het is. Zoals die keeper bij dat eerste doelpunt vlot naast de bal zweeft, of hoe die 3 Turkse verdedigers bij het vierde en vijfde doelpunt er gewoon staan op te kijken... veel verdienste heb je daar niet aan. De tegenstander was bijzonder zwak, en bij Anderlecht waren ze voor één keer allemaal gemotiveerd, omdat ze zich voor de Champions League wel nog kunnen opladen.

Om de poules te halen zal het van de loting afhangen... Panathinaikos, Lissabon, .. dat is haalbaar. Lyon zou al een pak moeilijker zijn.

29 Jul 2009, 10:33
Ancien

Leeftijd: 65
Dani schreef:
Er wordt geroepen en geschreeuwd dat er in Europa geen kleine ploegen meer zijn (zie AA Gent) en nu wordt de prestatie van Anderlecht gelinkt aan een ultra zwakke tegenstander.
Ik ben zeker geen Anderlechtfan maar ik heb gisteren beter voetbal gezien dan wat Standard Europees liet zien vorig jaar.

Zo dominant voetballen, snel, technisch en dan nog een karrevracht aan kansen versieren.

Dit Anderlecht maakt in mijn ogen een serieuze kans om door te stoten naar de groepsfase.

Hallo, Standard tegen Everton en Liverpool, dat is wel een ander niveau, hé.
Versta me niet verkeerd: puike prestatie van Anderlecht, ze hebben mooi gespeld en veel meer gedaan wat ze moesten doen, en daar doe ik niks van af. Chapeau... :worship:
Maar om hoog van de toren te blazen moeten ze dit nog eerst bevestigen in de terugmatch (ze gaan wel geen 5 goalen om hun oren krijgen, maar het is nog gebeurd dat grootse prestaties van Anderlecht in de heenmatch gevolgd werden door rampen in de terugmatch) en vooral bevestigen tegen een stevigere tegenstander...! En er zijn voor de Belgen (bijna) geen zwakke ploegen meer in Europa, maar Liverpool-Besiktas 2 jaar geleden was 8-0, hé....

29 Jul 2009, 17:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Anderlecht speelde goed maar vergeet ni dat de turken bijzonder slecht waren e

Mijn hart is wit en zwart !

29 Jul 2009, 20:38
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Voor diegene die de match toch willen zien.

UEFA Champions League: Qualifying Round 3 - First Leg: 28/07/2009

RSC ANDERLECHT - SIVASSPOR 5-0

17' Tom De Sutter 1-0
23' Mbark Boussoufa 2-0
33' Thomas Chatelle 3-0
76' Tom De Sutter 4-0
90' Nicolas Frutos 5-0

Afbeelding

MEGAUPLOAD - PART 1
MEGAUPLOAD - PART 2

.mkv (Matroska) bestanden zijn te bekijken met VLC Media Player
Des fichiers .mkv (Matroska) sont à ouvrir avec VLC Media Player

30 Jul 2009, 17:24
Ancien

Leeftijd: 38
Anderlecht al 3-1 achter.

04 Aug 2009, 21:15
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Ik heb net naar Twente zitten kijken... wat een drama ginds.
In Lissabon 0-0, nu in Twente na 2 minuten 1-0, en in de 94ste minuut valt er nog een corner en kopt de doelman hem binnen (al kan je het ook als een halve owngoal beschouwen).

De wedstrijd riep ginder veel herinneringen op aan AZ - Lissabon uit 2005. Ik dacht wel dat dat toen voor de uefa-cup was, maar ook toen was de tegenstander Lissabon, en ook toen ging Lissabon door na een doelpunt, na een corner, in blessuretijd.

04 Aug 2009, 23:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Stijn schreef:
De wedstrijd riep ginder veel herinneringen op aan AZ - Lissabon uit 2005. Ik dacht wel dat dat toen voor de uefa-cup was, maar ook toen was de tegenstander Lissabon, en ook toen ging Lissabon door na een doelpunt, na een corner, in blessuretijd.

Dat is nog altijd één van de grootste drama's die ik ooit op een voetbalveld gezien heb. Dat was inderdaad UEFA Cup, maar wel de halve finale, de inzet was dus een Europese finale, toch een kans die een relatief kleine club als AZ niet elke dag krijgt. AZ had op Sporting Lissabon met 2-1 verloren en in een zinderende terugmatch bracht Huysegems in de slotfase Az op 2-1 en verlengingen. Toen ze daar 3-1 voorkwamen, stond de toenmalige Alkmaarderhout daar gans op zijne kop zeg, echt schitterend om zien. En dan in den 123ste minuut of zo krijgt Sporting nog ne corner en die wordt binnengekopt. Weg finale voor AZ. Echt hartverscheurende taferelen. Ge hebt zo van die matchen die ge niet rap vergeet, ook al hebt ge genen band met één van beide clubs. Maar ik had in die match echt wel veel sympathie voor het kleine AZ.

05 Aug 2009, 0:00
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Stijn schreef:

Dat is nog altijd één van de grootste drama's die ik ooit op een voetbalveld gezien heb. Dat was inderdaad UEFA Cup, maar wel de halve finale, de inzet was dus een Europese finale, toch een kans die een relatief kleine club als AZ niet elke dag krijgt. AZ had op Sporting Lissabon met 2-1 verloren en in een zinderende terugmatch bracht Huysegems in de slotfase Az op 2-1 en verlengingen. Toen ze daar 3-1 voorkwamen, stond de toenmalige Alkmaarderhout daar gans op zijne kop zeg, echt schitterend om zien. En dan in den 123ste minuut of zo krijgt Sporting nog ne corner en die wordt binnengekopt. Weg finale voor AZ. Echt hartverscheurende taferelen. Ge hebt zo van die matchen die ge niet rap vergeet, ook al hebt ge genen band met één van beide clubs. Maar ik had in die match echt wel veel sympathie voor het kleine AZ.

Niet zo lang geleden heb ik in de staad cornelis ook zo eens een verloren hoekschop in de eindfase zien binnenwaaien.

Ook met dramatische gevolgen.

05 Aug 2009, 10:10
forumlegende

Leeftijd: 35
Bartos schreef:
Stijn schreef:

inderdaad, die match was echt ongelooflijk(zeker en vast met die sfeer in een echt kolkend stadion tot kort voor het einde)
kvond het echt verschrikkelijk da sporting toen door is gegaan en de finale mocht spelen tegen cska moskou

05 Aug 2009, 17:26
Freak

Leeftijd: 42
Tis dus Lyon geworden voor Anderlecht. (eerst uit). Da zal ook weer einde rit worden zeker :D

07 Aug 2009, 12:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Verbechio schreef:
Tis dus Lyon geworden voor Anderlecht. (eerst uit). Da zal ook weer einde rit worden zeker :D
Da weet ik nog nie, ze konden het ook nog slechter getroffen hebben,(Arsenal bv.)
Toch ook een pluspunt dat ze eerst uit spelen, enfin 't zal zwaar worden maar ik geef ze toch een kans

07 Aug 2009, 12:23
Freak

Leeftijd: 45
chunga schreef:
Verbechio schreef:
Da weet ik nog nie, ze konden het ook nog slechter getroffen hebben,(Arsenal bv.)
Toch ook een pluspunt dat ze eerst uit spelen, enfin 't zal zwaar worden maar ik geef ze toch een kans

chunga, ge moetj minder gon lopen want ge begintj roze olifanten te zien... :duh:

07 Aug 2009, 12:51
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Verbechio schreef:

We zullen wel zien. Het leuke aan deze reacties is om ze te lezen als je dan tegen Lyon hebt gewonnen...

07 Aug 2009, 14:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
Sven KSK Opwijk schreef:
Verbechio schreef:

We zullen wel zien. Het leuke aan deze reacties is om ze te lezen als je dan tegen Lyon hebt gewonnen...

Het moet altijd gespeeld worden he. Lyon was vorig seizoen toch ook al niet meer oppermachtig in Frankrijk. Dit seizoen heb ik er eigenlijk nog geen zicht op.

Genk zal het volgens mij ook niet gemakkelijk hebben tegen Lille.
Brugge mag normaal gezien geen probleem zijn.

07 Aug 2009, 14:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 161