|
|
| Pagina 30 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
hansken schreef: elfahem schreef: Filipovic pakt zijn derde geel ! De officiële site opent met de maquette van ons nieuw stadion, mooi. wahaha doe een ander verschiete e kwas al direkt gaan zien, vol nieuwsgierigheid! en dan zieje da kutstadion ![]() idd met kilometers voorsprong het lelijkste nationale stadion van ondertussen heel west-europa (en west moogt ge al vrij breed interpreteren!) iets om trots op te zijn! misschien eens pleiten voor een nieuwe naam: "de lege doos", of de "vacuüm-arena" ... |
| 06 Aug 2009, 12:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Onderkroiper schreef: Gilles schreef: En tis ne scheftigen! Es teis beter ![]() ![]() In het Weekend zal ek ek men loezekes nog es losloaten, as ek erop peis hein @ Gilles, ik peis dat ge den ienegen zjet dâ dienen anderen avatar gezien ejt ! Misschien rond Halloween es opnief opzetten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Aug 2009, 13:42 |
|
|
Junior
Ik heb em ook gezien, scheftigaard
|
| 06 Aug 2009, 13:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
quanzar schreef: Ik heb em ook gezien, scheftigaard En nie gereageerd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Aug 2009, 13:56 |
|
|
Freak
elfahem schreef: Was het Baratto die de goal maakte? Ik en enkele anderen dachten aan Depoitre. zetj aa ne kiej nefest deftige mensjen hein... |
| 06 Aug 2009, 14:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: quanzar schreef: Ik heb em ook gezien, scheftigaard En nie gereageerd ![]() Ook gezien en niet gereageerd. Ge moet er trouwens maar eens goed naar kijken en je ziet dat hij niet dezelfde vinger gebruikt. |
| 06 Aug 2009, 15:02 |
|
|
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: quanzar schreef: Ik heb em ook gezien, scheftigaard En nie gereageerd ![]() Ook gezien en niet gereageerd. Ge moet er trouwens maar eens goed naar kijken en je ziet dat hij niet dezelfde vinger gebruikt. Dus het was niet zo scheftig dat er een paar dachten Het was reeds middernacht gepasseerd toen ik gedurend een kwartiertje deze spectaculaire avatar in gebruik nam. Misschien was het abnormale uur er de oorzaak van dat men NIET duidelijk deze avatar bekeek. Het is gezichtsbedrog en NIETS verkeerd aan ! In feite Smetje ben ik je zéér dankbaar met je opmerkzin, alvorens ze mij in een slecht daglicht willen zetten met deze welisware unieke avatar. Was het Andy niet die vroeg eens te stunten met iets anders ? Wel in het Frans zou ik het zo formuleren ; "Honni soit qui mal y pense" Ik zal het maar onmiddellijk vertalen : "Wee hij, die er slecht over denkt Die arg denkt, vaar arg in 't hart" Een bewijs hoe vlug van een mug een olifant wordt gemaakt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Aug 2009, 15:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Onderkroiper schreef: En nie gereageerd ![]() Ook gezien en niet gereageerd. Ge moet er trouwens maar eens goed naar kijken en je ziet dat hij niet dezelfde vinger gebruikt. Dus het was niet zo scheftig dat er een paar dachten Het was reeds middernacht gepasseerd toen ik gedurend een kwartiertje deze spectaculaire avatar in gebruik nam. Misschien was het abnormale uur er de oorzaak van dat men NIET duidelijk deze avatar bekeek. Het is gezichtsbedrog en NIETS verkeerd aan ! Ik was dus toch nog goed wakker en attent dat ik het wel opmerkte. We zijn hier wel serieus aan het gaan. |
| 06 Aug 2009, 15:44 |
|
|
Junior
Tis toch ni omda hij me zijne pink in zijne neus ging en zijnen andere vinger in de mond da het gene scheftigen foto was?! en hier stop het ook ze. Da het maar vlug zondag is...
|
| 06 Aug 2009, 17:11 |
|
|
quanzar schreef: Tis toch ni omda hij me zijne pink in zijne neus ging en zijnen andere vinger in de mond da het gene scheftigen foto was?! en hier stop het ook ze. Da het maar vlug zondag is... Misschien (?) had ge gelijk want dienen gast had een bakkes om stoofhaat op te kappen ![]() Wie bepaalt wat scheftig is of niet ? Voor de ene is zoiets de MAX en voor de ander ja ......... Sorry voor het effen off-topic te gaan. Voorlopig heeft mijn baas mij volgende dinsdag & woensdag thuis gezet,en kan ik naar de oefenmatch naar Denderhoutem gaan. Hopelijk zijn er géén nieuwe zieke collega's want dan valt alles in het water ![]() Wie saboteert mijn brommerken want deze namiddag weeral lekke achterband ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Aug 2009, 18:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Markel schreef: Gisteren positief verrast door Wetteren. Da's niet meer die bruuske counterploeg uit het verleden. Legden mooi, verzorgd voetbal op de mat. Moet wel gezegd worden dat Aalst hen toeliet te voetballen. Troch kan maar bepalend zijn als hij veel aan de bal is, en niet als hij diep in de spits moet spelen. Dus, ik zou zeggen, Troch iets minder diep uitspelen. De Castro kon mij zeker bekoren. Er waren er gisteren teveel die onder hun niveau presteerden, namen noemen heeft echter geen zin. Voorts nog eens bevestiging gezien van wat ik al vreesde, Aalst zit met een groot probleem en dat is centraal in de verdediging. Gisteren ook weer té veel kansen weggegeven. Nog een geluk dat Van de Noortgate sterk stond te keepen of de score was een stuk hoger opgelopen. Er zal toch iemand moeten bijkomen die de boel daar gesloten houdt centraal achterin of het zal heel moeilijk worden om voor de titel te gaan. Het is gaten met kaas en niet omgekeerd. Ik ga er toch vanuit dat de trainer dit nu ondertussen na 6 oefenmatchen ook wel doorheeft zeker. Misschien vandaar die tester, die ik trouwens niet overtuigend vond. To be continued... Als seminck en moreels samen spelen valt dat nog mee ,maar vanaf dat seminck weg is is het wel omzeep.Degene die op diegem waren kunnen dit ook bevestigen.De eerste helft met seminck en de 2dehelft zonder hem ,was toch een groot verschil.Het is te hopen dat seminck niet lang uit is,is dit wel het geval gaat ge wel een goede vervanger moeten vinden. |
| 06 Aug 2009, 18:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Aaft da gezever is voor in andere topic jonges... uwen avatar intressert mij geen z*k
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 06 Aug 2009, 18:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: De eerste helft was maar slappe koffie van onze kant, veel spelers onder hun normale niveau. Een Verheyden kon mij tot op heden nog niet overtuigen desondanks het wel een goeie voetballer is, troch idem. Ik vind trouwens dat je Troch verbaal weinig hoort. Wat de bedoeling van de testers was, ontgaat mij wel een beetje. Achteraan wil men blijkbaar persé nog versterking, maar hopelijk halen ze dan wel een linksvoetige centrale verdediger en geen rechtsvoetige. Die Baratto deed het degelijk, maar ook niet meer dan dat. Aanwerven voor mij geen optie, net als Makhloufi, voor die positie heb je vier mensen, waaronder twee eigen jeugd (Van Damme, De Schutter). Het inspelen van Brecht Moreels was vandaag ronduit dramatisch.. Het is duidelijk dat er nog werk aan de winkel is, achteraan lijkt het mij verre van safe en het middenveld kan ook nog te weinig hun stempel drukken. Depoitre is binnen dit en twee jaar een eersteklasserspeler... Voorts goeie invalbeurt van Podevijn en een prima De Castro, voor mij vandaag onze beste man. Makloufi was zeer zwak.Loopvermogen nul zodat de constant met tien gespeeld werd en de verdediging moeilijk da bal kwijt kon.De tweede helft met De Schutter was het stukken beter. Baratto goede verdediger maar probeerde nooit uit te voetballen.Ik weet toch niet of dat de man is die gezocht wordt.Voor mij bracht hij alleszins niet genoeg. |
| 06 Aug 2009, 18:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen.
|
| 06 Aug 2009, 18:44 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
gaje al beginne melken of oe zintj ?
|
| 06 Aug 2009, 18:46 |
|
| Pagina 30 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 53 Volgende |