|
|
| Pagina 31 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Een centrale verdediger moet er in ieder geval bij.
|
| 06 Aug 2009, 18:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witteken schreef: Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen. Misschien kan je er ook rekening meehouden dat de ploeg door de testers wel het grootste deel van zijn rendement verloor.Een middenveld met een man minder maakt goed voetballen zowel voor verdediging als aanval onmogelijk. |
| 06 Aug 2009, 18:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bovendien speelden we tegen een heel sterk Wetteren en was het vooral ons centraal middenveld (tester, Verheyden en Troch) dat slecht was. En dan gaat gans de ploeg het zwaar krijgen he...
|
| 06 Aug 2009, 18:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Bovendien speelden we tegen een heel sterk Wetteren en was het vooral ons centraal middenveld (tester, Verheyden en Troch) dat slecht was. En dan gaat gans de ploeg het zwaar krijgen he... Terechte opmerking.Die tester deed gewoon gans de ploeg verzuipen door zijn statisch spel waardoor Wetteren veel te gemakkelijk de bovenhand kreeg. |
| 06 Aug 2009, 19:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
witteken schreef: Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen. ik vind da nu toch wel ewa overtrokken zenne... een stuk of 6 oefenmatchen gespeeld en de etiketten zijn al goe geplakt precies... ik denk dat in vergelijking met vorig jaar deze ploeg al enorm veel versterkt IS, maar een versterkte ploeg nog eens versterken, ik denk niet dat onze club in de positie zit dat zij dat financieel zomaar aankunnen. Dat je je mening hebt over de jeugd tot daar aan toe, maar dat brecht nu al veroordeeld wordt , dat is toch wel heel erg snel. Bon, het kan allemaal aan mij liggen, dat ik dat inzicht dan nog niet zal hebben om dat nu allemaal al te weten... maar in mijn ogen heeft die gast op dit moment alle krediet, net als alle andere nieuwkomers. we moeten niet te naief zijn, en spelers waarvan geweten is wat hun mogelijkheden zijn, zullen zich straks niet achter excuses moeten verbergen, dan zullen ze'r inderdaad moeten staan. straks gelden er voor deze kern geen excuses ... deze ploeg moet kwalitatief in staat zijn bovenin mee te draaien. maar nu zijn het znog maar oefenmatchen, he mannekes, waarin vanalles wordt uitgeprobeerd, waarin wordt geexperimenteerd, waarbij trainingen niet zijn afgesteld op het matchresultaat ('t zou nogal erg zijn). er is nog tijd genoeg om heel den boel met de grond gelijk te maken, maar mij lijkt het nuttig te wachten tot ge daar redelijke argumenten voor kunt aanhalen.. trouwens vraagje: wie had jij willen aantrekken als verdedigers? |
| 06 Aug 2009, 19:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
dwarskijker schreef: Jeroen schreef: Bovendien speelden we tegen een heel sterk Wetteren en was het vooral ons centraal middenveld (tester, Verheyden en Troch) dat slecht was. En dan gaat gans de ploeg het zwaar krijgen he... Terechte opmerking.Die tester deed gewoon gans de ploeg verzuipen door zijn statisch spel waardoor Wetteren veel te gemakkelijk de bovenhand kreeg. En het is door onze middenvelders dat brecht geen pas van 5 meter kan geven?ik wil die jongen hier niet met de grond gelijk maken , maar op alle matchen dat ik nu al heb gezien ( anderlecht, hamme, diegem en wetteren) gaf hij me geen al te besten indruk.als we willen meedoen ver den titel zal er iets sterkers moeten bijkomen. ook vooraan krijgen we problemen als depoitre moest uitvallen. |
| 06 Aug 2009, 21:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hij heeft anders een paar keer perfect de bal over de Wetterse verdediging gedropt.
|
| 06 Aug 2009, 21:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Davy schreef: witteken schreef: Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen. ik vind da nu toch wel ewa overtrokken zenne... een stuk of 6 oefenmatchen gespeeld en de etiketten zijn al goe geplakt precies... ik denk dat in vergelijking met vorig jaar deze ploeg al enorm veel versterkt IS, maar een versterkte ploeg nog eens versterken, ik denk niet dat onze club in de positie zit dat zij dat financieel zomaar aankunnen. Dat je je mening hebt over de jeugd tot daar aan toe, maar dat brecht nu al veroordeeld wordt , dat is toch wel heel erg snel. Bon, het kan allemaal aan mij liggen, dat ik dat inzicht dan nog niet zal hebben om dat nu allemaal al te weten... maar in mijn ogen heeft die gast op dit moment alle krediet, net als alle andere nieuwkomers. we moeten niet te naief zijn, en spelers waarvan geweten is wat hun mogelijkheden zijn, zullen zich straks niet achter excuses moeten verbergen, dan zullen ze'r inderdaad moeten staan. straks gelden er voor deze kern geen excuses ... deze ploeg moet kwalitatief in staat zijn bovenin mee te draaien. maar nu zijn het znog maar oefenmatchen, he mannekes, waarin vanalles wordt uitgeprobeerd, waarin wordt geexperimenteerd, waarbij trainingen niet zijn afgesteld op het matchresultaat ('t zou nogal erg zijn). er is nog tijd genoeg om heel den boel met de grond gelijk te maken, maar mij lijkt het nuttig te wachten tot ge daar redelijke argumenten voor kunt aanhalen.. trouwens vraagje: wie had jij willen aantrekken als verdedigers? de namen dat hier een paar maanden geleden circuleerden De smet, gaye en jacobs dat waren toch andere versterkingen hoor. |
| 06 Aug 2009, 21:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
witteken schreef: Davy schreef: witteken schreef: Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen. ik vind da nu toch wel ewa overtrokken zenne... een stuk of 6 oefenmatchen gespeeld en de etiketten zijn al goe geplakt precies... ik denk dat in vergelijking met vorig jaar deze ploeg al enorm veel versterkt IS, maar een versterkte ploeg nog eens versterken, ik denk niet dat onze club in de positie zit dat zij dat financieel zomaar aankunnen. Dat je je mening hebt over de jeugd tot daar aan toe, maar dat brecht nu al veroordeeld wordt , dat is toch wel heel erg snel. Bon, het kan allemaal aan mij liggen, dat ik dat inzicht dan nog niet zal hebben om dat nu allemaal al te weten... maar in mijn ogen heeft die gast op dit moment alle krediet, net als alle andere nieuwkomers. we moeten niet te naief zijn, en spelers waarvan geweten is wat hun mogelijkheden zijn, zullen zich straks niet achter excuses moeten verbergen, dan zullen ze'r inderdaad moeten staan. straks gelden er voor deze kern geen excuses ... deze ploeg moet kwalitatief in staat zijn bovenin mee te draaien. maar nu zijn het znog maar oefenmatchen, he mannekes, waarin vanalles wordt uitgeprobeerd, waarin wordt geexperimenteerd, waarbij trainingen niet zijn afgesteld op het matchresultaat ('t zou nogal erg zijn). er is nog tijd genoeg om heel den boel met de grond gelijk te maken, maar mij lijkt het nuttig te wachten tot ge daar redelijke argumenten voor kunt aanhalen.. trouwens vraagje: wie had jij willen aantrekken als verdedigers? de namen dat hier een paar maanden geleden circuleerden De smet, gaye en jacobs dat waren toch andere versterkingen hoor. Ja, die Gaye, dat zou natuurlijk fantastisch zijn om die domme kloot in ons shirt te zien spelen, nadat hij 2 jaar geleden iedereen doodleuk provoceerde en ei zo na op zijn bakkes kreeg van onze aahang Enkele oefenmatchen ver en bij de andere ploegen is iedereen weer beter, Hoe kunt ge dat nu in godsnaam besluiten zonder er een officiele match is gespeeld. ![]() |
| 06 Aug 2009, 21:21 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
Jeroen schreef: witteken schreef: Davy schreef: ik vind da nu toch wel ewa overtrokken zenne... een stuk of 6 oefenmatchen gespeeld en de etiketten zijn al goe geplakt precies... ik denk dat in vergelijking met vorig jaar deze ploeg al enorm veel versterkt IS, maar een versterkte ploeg nog eens versterken, ik denk niet dat onze club in de positie zit dat zij dat financieel zomaar aankunnen. Dat je je mening hebt over de jeugd tot daar aan toe, maar dat brecht nu al veroordeeld wordt , dat is toch wel heel erg snel. Bon, het kan allemaal aan mij liggen, dat ik dat inzicht dan nog niet zal hebben om dat nu allemaal al te weten... maar in mijn ogen heeft die gast op dit moment alle krediet, net als alle andere nieuwkomers. we moeten niet te naief zijn, en spelers waarvan geweten is wat hun mogelijkheden zijn, zullen zich straks niet achter excuses moeten verbergen, dan zullen ze'r inderdaad moeten staan. straks gelden er voor deze kern geen excuses ... deze ploeg moet kwalitatief in staat zijn bovenin mee te draaien. maar nu zijn het znog maar oefenmatchen, he mannekes, waarin vanalles wordt uitgeprobeerd, waarin wordt geexperimenteerd, waarbij trainingen niet zijn afgesteld op het matchresultaat ('t zou nogal erg zijn). er is nog tijd genoeg om heel den boel met de grond gelijk te maken, maar mij lijkt het nuttig te wachten tot ge daar redelijke argumenten voor kunt aanhalen.. trouwens vraagje: wie had jij willen aantrekken als verdedigers? de namen dat hier een paar maanden geleden circuleerden De smet, gaye en jacobs dat waren toch andere versterkingen hoor. Ja, die Gaye, dat zou natuurlijk fantastisch zijn om die domme kloot in ons shirt te zien spelen, nadat hij 2 jaar geleden iedereen doodleuk provoceerde en ei zo na op zijn bakkes kreeg van onze aahang Enkele oefenmatchen ver en bij de andere ploegen is iedereen weer beter, Hoe kunt ge dat nu in godsnaam besluiten zonder er een officiele match is gespeeld. ![]() amen Jeroengeef die jongens nu toch eens wat krediet, gisteren stonden er naast mij ook weer van die oude zageventen op Van Steenberghe bezig, tot de moment hij een paar knappe reddingen deed en toen was hij de beste keeper ter wereld ineens... och ja sommigen zullen altijd zo blijven... _________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 06 Aug 2009, 21:36 |
|
|
Freak
Davy schreef: witteken schreef: Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen. ik vind da nu toch wel ewa overtrokken zenne... een stuk of 6 oefenmatchen gespeeld en de etiketten zijn al goe geplakt precies... ik denk dat in vergelijking met vorig jaar deze ploeg al enorm veel versterkt IS, maar een versterkte ploeg nog eens versterken, ik denk niet dat onze club in de positie zit dat zij dat financieel zomaar aankunnen. Dat je je mening hebt over de jeugd tot daar aan toe, maar dat brecht nu al veroordeeld wordt , dat is toch wel heel erg snel. Bon, het kan allemaal aan mij liggen, dat ik dat inzicht dan nog niet zal hebben om dat nu allemaal al te weten... maar in mijn ogen heeft die gast op dit moment alle krediet, net als alle andere nieuwkomers. we moeten niet te naief zijn, en spelers waarvan geweten is wat hun mogelijkheden zijn, zullen zich straks niet achter excuses moeten verbergen, dan zullen ze'r inderdaad moeten staan. straks gelden er voor deze kern geen excuses ... deze ploeg moet kwalitatief in staat zijn bovenin mee te draaien. maar nu zijn het znog maar oefenmatchen, he mannekes, waarin vanalles wordt uitgeprobeerd, waarin wordt geexperimenteerd, waarbij trainingen niet zijn afgesteld op het matchresultaat ('t zou nogal erg zijn). er is nog tijd genoeg om heel den boel met de grond gelijk te maken, maar mij lijkt het nuttig te wachten tot ge daar redelijke argumenten voor kunt aanhalen.. trouwens vraagje: wie had jij willen aantrekken als verdedigers? ene van woluwe zaventem... ![]() |
| 06 Aug 2009, 21:50 |
|
|
Reserve
Ik herhaal het tot vervelens toe , waarom in steeds dezelfde opstelling spelen sinds jaren. Er zit weinig verassing in onze ploegopstelling. Iedereen weet intussen al hoe we spelen en waar ze moeten opletten. Enkel de invulling is steeds anders omdat het niet altijd van een leien dakje loopt. Stel de ploeg op in functie van de beschikbare spelers. Voor mij mogen ze er nog ne goeie spits bijhalen en niet voor de bank maar voor naast depoitre! En anders hoop ik dat hun systeem eindelijk eens rendeert!
|
| 06 Aug 2009, 22:14 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
suppo schreef: Ik herhaal het tot vervelens toe , waarom in steeds dezelfde opstelling spelen sinds jaren. Er zit weinig verassing in onze ploegopstelling. Iedereen weet intussen al hoe we spelen en waar ze moeten opletten. Enkel de invulling is steeds anders omdat het niet altijd van een leien dakje loopt. Stel de ploeg op in functie van de beschikbare spelers. Voor mij mogen ze er nog ne goeie spits bijhalen en niet voor de bank maar voor naast depoitre! En anders hoop ik dat hun systeem eindelijk eens rendeert! Dat we altijd in dezelfde opstelling spelen is zeker waar, er zit geen enkel verrassingseffect meer in. Mij hoor je niet klagen natuurlijk indien we er los kampioen mee spelen. Het systeem heeft in 4e ook zijn vruchten afgeworpen maar ik vraag me ook wel af waarom we altijd hetzelfde systeem blijven spelen. (Ik refereer naar vorig jaar, nu hebben we er terug meer de spelers voor). |
| 06 Aug 2009, 23:16 |
|
|
Freak
met 5 middenvelders en 4 verdedigers spelen en nog zo gemakkelijk doelpunten tegen krijgen,dan is er toch ergens iets mis ?of niet?
|
| 07 Aug 2009, 8:25 |
|
|
Reserve
We hebben inderdaad door toevoeging van Troch de ploeg er weer voor. Maar wat als hij in mindere doen is of geblesseerd? De voorbereiding dient voor mij niet enkel om met spelers te experimenteren. Het systeem dat ze proberen spelen vraagt veel inzicht en inspanning.Uiteindelijk spelen we maar in 3de. In 4de heeft het wel de titel opgebracht maar daar waren we echt superieur in kwaliteit. Dat verdedeging snel onder druk komt te staan, heeft denk ik ook te maken met de meeverdedigende kwaliteiten in het middenveld.(Lord,Troch?)
Laatst gewijzigd door suppo op 07 Aug 2009, 8:32, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Aug 2009, 8:31 |
|
| Pagina 31 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 53 Volgende |