|
|
| Pagina 32 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
witteken schreef: Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen. Wat mij opvalt, is dat er nu al bakken kritiek komt terwijl we voor het eerst in een jaar weer eens voetbal zien. Verdorie mannekes, onze voorbereiding vorig seizoen niet gezien??? Toen zagen we 1 kans op 90 minuten, meestal door een bal op goed vallen uit... In deze voorbereiding worden er wel kansen gecreërd, bij de vleet zelfs, alleen is de scherpte er nog niet helemaal... Zolang je kansen creeërt, zit je goed... De matchen die ik heb gezien (Anderlecht, Terjoden, Diegem), staat er wel een ploeg op dat veld - startopstelling vanop Diegem was sterk en ik denk dat Galucci de plaats van W. Moreels zal innemen - Wouter deed dat zeker niet slecht, maar van Galucci heb ik tot nu toe minstens evenveel moois gezien dus veel zorgen maak ik me eigenlijk niet. Kritiek op Brecht Moreels is wel zwaar overdreven vind ik. Naast Seminck kuist hij veel op, heeft een goede pass en is redelijk snel...Hij oogt minder imposant, maar zit overal wel goed tussen. En ja, ik zie hem zeker de Arnolds en Bula's uit derde uit de match houden... Kijk eens naar vorig jaar - Dessaer heeft buiten zijn eerste twee wedstrijden na zijn blessure (vooral door inzet toen) nooit meer het niveau gehaald van zijn eerste maanden bij ons en er gingen ook ballen binnen waarbij de wenkbrauwen mochten worden gefronst. Wacht de matchen af waar het er echt om draait. Die vervangers die hier worden voorgesteld: Depoitre won toch op punten van Jacobs hoor zondag dus op basis van die match moet je hem ook niet halen, De Smet is duidelijk al over de top en die Gaye heb ik ook mijn vragen bij... Itt anderen blijkbaar ga ik wel terug met een goed gevoel naar huis deze voorbereiding, ook in de wetenschap dat het nog maar voorbereiding is hé - we moeten toch geen kampioen van de oefenwedstrijden worden zeker? Kortrijk en Westerlo speelden een dijk van een voorbereiding, maar verloren wel kansloos op de eerste speeldag... Ook de kritiek op de youngsters vind ik er zwaar over - plots kunnen een Van Damme, een Podevijn, een Delie niks meer... Niet klaar voor derde... zal blijken hé... 36 matchen dit jaar - meer dan anders zal de beste kern het halen...en dan heb ik liever jong geweld met honger EN progressiemogelijkheden achter de hand dan een paar onbekende Mexicanen of volgevreten vedetten... Delie heeft trouwens nog maar amper zijn kunnen, kunnen laten zien - die zal er wel staan als het nodig is... En itt wat er ook mag gezegd worden, Van Damme en Podevijn hebben hun strepen al eerder verdiend...hen nu al afserveren, is gewoon te belachelijk voor woorden... En kom een Niels Spotbeen eens bij de beloften bekijken...laat die gast rijpen en je gaat er nog veel plezier aan beleven... Wie gaf trouwens dat hakje tegen Lede waaruit Lord scoorde? Kijk eens op de site... Of bekijk de eindrondematch tegen Turnhout twee seizoenen geleden toen hij een twintig minuten voor tijd inviel... Tweevoetig, techniek, op beide flanken inzetbaar en een goeie cross...maar weer niet genoeg voor de heren Eendrachtsupporters blijkbaar... |
| 07 Aug 2009, 8:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
DT schreef: witteken schreef: Die testers mogen ze van mij ook doorsturen.Baratto is niet beter dan een de schutter . Wat we nu nodig hebben zijn versterkingen die een meerwaarde brengen voor derde en geen meelopers zo hebben we al genoeg lopen. Ik hoop dat ons bestuur nu ook heeft gezien dat de jeugd ( de spotbenen, van damme, podevijn en delie) nog niet klaar is voor derde , laat staan om de top te spelen . En wat moreels hier komt doen weet ik ook niet,, is dat een speler die Arnold en andere bula's uit de match gaan houden? Ik denk het niet.we hebben nog altijd hetzelde probleem als vorig jaar , de tegenstrever moet maar naar de goal zien en hij zit er al in. goede verdedigers kopen ,daar moeten ze eens mee beginnen. Wat mij opvalt, is dat er nu al bakken kritiek komt terwijl we voor het eerst in een jaar weer eens voetbal zien. Verdorie mannekes, onze voorbereiding vorig seizoen niet gezien??? Toen zagen we 1 kans op 90 minuten, meestal door een bal op goed vallen uit... In deze voorbereiding worden er wel kansen gecreërd, bij de vleet zelfs, alleen is de scherpte er nog niet helemaal... Zolang je kansen creeërt, zit je goed... De matchen die ik heb gezien (Anderlecht, Terjoden, Diegem), staat er wel een ploeg op dat veld - startopstelling vanop Diegem was sterk en ik denk dat Galucci de plaats van W. Moreels zal innemen - Wouter deed dat zeker niet slecht, maar van Galucci heb ik tot nu toe minstens evenveel moois gezien dus veel zorgen maak ik me eigenlijk niet. Kritiek op Brecht Moreels is wel zwaar overdreven vind ik. Naast Seminck kuist hij veel op, heeft een goede pass en is redelijk snel...Hij oogt minder imposant, maar zit overal wel goed tussen. En ja, ik zie hem zeker de Arnolds en Bula's uit derde uit de match houden... Kijk eens naar vorig jaar - Dessaer heeft buiten zijn eerste twee wedstrijden na zijn blessure (vooral door inzet toen) nooit meer het niveau gehaald van zijn eerste maanden bij ons en er gingen ook ballen binnen waarbij de wenkbrauwen mochten worden gefronst. Wacht de matchen af waar het er echt om draait. Die vervangers die hier worden voorgesteld: Depoitre won toch op punten van Jacobs hoor zondag dus op basis van die match moet je hem ook niet halen, De Smet is duidelijk al over de top en die Gaye heb ik ook mijn vragen bij... Itt anderen blijkbaar ga ik wel terug met een goed gevoel naar huis deze voorbereiding, ook in de wetenschap dat het nog maar voorbereiding is hé - we moeten toch geen kampioen van de oefenwedstrijden worden zeker? Kortrijk en Westerlo speelden een dijk van een voorbereiding, maar verloren wel kansloos op de eerste speeldag... Ook de kritiek op de youngsters vind ik er zwaar over - plots kunnen een Van Damme, een Podevijn, een Delie niks meer... Niet klaar voor derde... zal blijken hé... 36 matchen dit jaar - meer dan anders zal de beste kern het halen...en dan heb ik liever jong geweld met honger EN progressiemogelijkheden achter de hand dan een paar onbekende Mexicanen of volgevreten vedetten... Delie heeft trouwens nog maar amper zijn kunnen, kunnen laten zien - die zal er wel staan als het nodig is... En itt wat er ook mag gezegd worden, Van Damme en Podevijn hebben hun strepen al eerder verdiend...hen nu al afserveren, is gewoon te belachelijk voor woorden... En kom een Niels Spotbeen eens bij de beloften bekijken...laat die gast rijpen en je gaat er nog veel plezier aan beleven... Wie gaf trouwens dat hakje tegen Lede waaruit Lord scoorde? Kijk eens op de site... Of bekijk de eindrondematch tegen Turnhout twee seizoenen geleden toen hij een twintig minuten voor tijd inviel... Tweevoetig, techniek, op beide flanken inzetbaar en een goeie cross...maar weer niet genoeg voor de heren Eendrachtsupporters blijkbaar... ![]() |
| 07 Aug 2009, 8:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
suppo schreef: We hebben inderdaad door toevoeging van Troch de ploeg er weer voor. Maar wat als hij in mindere doen is of geblesseerd? De voorbereiding dient voor mij niet enkel om met spelers te experimenteren. Het systeem dat ze proberen spelen vraagt veel inzicht en inspanning.Uiteindelijk spelen we maar in 3de. In 4de heeft het wel de titel opgebracht maar daar waren we echt superieur in kwaliteit. Dat verdedeging snel onder druk komt te staan, heeft denk ik ook te maken met de meeverdedigende kwaliteiten in het middenveld.(Lord,Troch?) Ik hoop dat de mensen hun ogen eens openen in een match en zien tot waar Troch onder VDH dient mee terug te plooien... Ik zie hem nu verdedigend werk opknappen wat ik er nooit in had gezien - naar mijn bescheiden mening zelfs net iets teveel waardoor hij aanvallend soms net dat tikkeltje frisheid ontbreekt. Tegen Anderlecht en de tweede helft op Terjoden speelde hij echt weer op de positie van in vierde, niet te kort op de diepste spits en niet te ver teruggezakt op het middenveld - geen toeval dat hij daar 2 goals maakt... Ook even aangeven dat Depoitre ondanks gelijkenis in postuur wel een andere speelstijl heeft dan Arnold en eigenlijk niet zo diep staat als Arnold vroeger, vaak diep terugvalt op het middenveld en naar de flanken uitvalt ook... dat zal ook voor Thomas nog ff aanpassen zijn... En dit systeem is met onze huidige kern gewoon het beste - Lord is de gevaarlijkste linkermiddenvelder van derde A, met een driehoek Verheyden - Troch - Kestens (De Schutter) op volle toeren en een degelijk alternatief op rechts staat het - Diegem kwam er niet door hé zondag in de eerste helft. Een Depoitre bewijst zijn nut... Die druk op de verdediging is ook relatief hé... de goal van Diegem was op een lange bal bijvoorbeeld... En gemakkelijk goals tegen? I don't know... |
| 07 Aug 2009, 8:45 |
|
|
Reserve
Hopelijk krijg je gelijk en staan we der vanaf speeldag 1, onze kern is sterk genoeg om los kampioen te spelen.
|
| 07 Aug 2009, 8:56 |
|
|
Freak
suppo schreef: Ik herhaal het tot vervelens toe , waarom in steeds dezelfde opstelling spelen sinds jaren. Er zit weinig verassing in onze ploegopstelling. Iedereen weet intussen al hoe we spelen en waar ze moeten opletten. Enkel de invulling is steeds anders omdat het niet altijd van een leien dakje loopt. Stel de ploeg op in functie van de beschikbare spelers. Voor mij mogen ze er nog ne goeie spits bijhalen en niet voor de bank maar voor naast depoitre! En anders hoop ik dat hun systeem eindelijk eens rendeert! goh ja ik begrijp die kritiek op ons systeem niet goed eigenlijk! een spelsysteem is één ding, de invulling ervan iets anders natuurlijk. Als Depoitre bijvoorbeeld meer centraal voor het doel blijft ipv naar de zijlijn uit te wijken zal hij ook gevaarlijker zijn natuurlijk. Tegen Wetteren pikt hij de bal op aan de middenlijn, tja dan kan hij niet gevaarlijk zijn hé. En dat verrassingseffect van een opstelling, tja een beetje trainer van de tegenstander heeft zelfs net voor de aftrap door hoe we spelen. Dus dat verrassingseffect is volgens mij nihil. Wees blij dat er door de technische staf een lijn is getrokken en dat er in functie daarvan spelers zijn aangetrokken en niet omgekeerd! |
| 07 Aug 2009, 9:09 |
|
|
Reserve
El Corredor schreef: suppo schreef: Ik herhaal het tot vervelens toe , waarom in steeds dezelfde opstelling spelen sinds jaren. Er zit weinig verassing in onze ploegopstelling. Iedereen weet intussen al hoe we spelen en waar ze moeten opletten. Enkel de invulling is steeds anders omdat het niet altijd van een leien dakje loopt. Stel de ploeg op in functie van de beschikbare spelers. Voor mij mogen ze er nog ne goeie spits bijhalen en niet voor de bank maar voor naast depoitre! En anders hoop ik dat hun systeem eindelijk eens rendeert! goh ja ik begrijp die kritiek op ons systeem niet goed eigenlijk! een spelsysteem is één ding, de invulling ervan iets anders natuurlijk. Als Depoitre bijvoorbeeld meer centraal voor het doel blijft ipv naar de zijlijn uit te wijken zal hij ook gevaarlijker zijn natuurlijk. Tegen Wetteren pikt hij de bal op aan de middenlijn, tja dan kan hij niet gevaarlijk zijn hé. En dat verrassingseffect van een opstelling, tja een beetje trainer van de tegenstander heeft zelfs net voor de aftrap door hoe we spelen. Dus dat verrassingseffect is volgens mij nihil. Wees blij dat er door de technische staf een lijn is getrokken en dat er in functie daarvan spelers zijn aangetrokken en niet omgekeerd! is niet om negatief te doen, maar ik vind gewoon dat men het lef moet hebben om iets anders te proberen als ze zien dat het niet lukt. Dit was voor mij de grootste fout vorig seizoen. Men zou alles gedaan hebben om toch hetzelfde systeem te spelen. En de voorbereiding is daar ideaal voor om een plan B ui te testen! |
| 07 Aug 2009, 9:19 |
|
|
Freak
suppo schreef: El Corredor schreef: suppo schreef: Ik herhaal het tot vervelens toe , waarom in steeds dezelfde opstelling spelen sinds jaren. Er zit weinig verassing in onze ploegopstelling. Iedereen weet intussen al hoe we spelen en waar ze moeten opletten. Enkel de invulling is steeds anders omdat het niet altijd van een leien dakje loopt. Stel de ploeg op in functie van de beschikbare spelers. Voor mij mogen ze er nog ne goeie spits bijhalen en niet voor de bank maar voor naast depoitre! En anders hoop ik dat hun systeem eindelijk eens rendeert! goh ja ik begrijp die kritiek op ons systeem niet goed eigenlijk! een spelsysteem is één ding, de invulling ervan iets anders natuurlijk. Als Depoitre bijvoorbeeld meer centraal voor het doel blijft ipv naar de zijlijn uit te wijken zal hij ook gevaarlijker zijn natuurlijk. Tegen Wetteren pikt hij de bal op aan de middenlijn, tja dan kan hij niet gevaarlijk zijn hé. En dat verrassingseffect van een opstelling, tja een beetje trainer van de tegenstander heeft zelfs net voor de aftrap door hoe we spelen. Dus dat verrassingseffect is volgens mij nihil. Wees blij dat er door de technische staf een lijn is getrokken en dat er in functie daarvan spelers zijn aangetrokken en niet omgekeerd! is niet om negatief te doen, maar ik vind gewoon dat men het lef moet hebben om iets anders te proberen als ze zien dat het niet lukt. Dit was voor mij de grootste fout vorig seizoen. Men zou alles gedaan hebben om toch hetzelfde systeem te spelen. En de voorbereiding is daar ideaal voor om een plan B ui te testen! dit seizoen is vorig seizoen niet hé. Er is meer kwaliteit, om te beginnen vooraan al! Volgens jou lukt het niet? ik mag dan hopen dat je refereert naar het ganse seizoen vorig jaar en niet naar de voorbereiding van dit jaar. Het zijn oefenmatchen hé, geen finales van de champions league... |
| 07 Aug 2009, 9:23 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: suppo schreef: Ik herhaal het tot vervelens toe , waarom in steeds dezelfde opstelling spelen sinds jaren. Er zit weinig verassing in onze ploegopstelling. Iedereen weet intussen al hoe we spelen en waar ze moeten opletten. Enkel de invulling is steeds anders omdat het niet altijd van een leien dakje loopt. Stel de ploeg op in functie van de beschikbare spelers. Voor mij mogen ze er nog ne goeie spits bijhalen en niet voor de bank maar voor naast depoitre! En anders hoop ik dat hun systeem eindelijk eens rendeert! goh ja ik begrijp die kritiek op ons systeem niet goed eigenlijk! een spelsysteem is één ding, de invulling ervan iets anders natuurlijk. Als Depoitre bijvoorbeeld meer centraal voor het doel blijft ipv naar de zijlijn uit te wijken zal hij ook gevaarlijker zijn natuurlijk. Tegen Wetteren pikt hij de bal op aan de middenlijn, tja dan kan hij niet gevaarlijk zijn hé. En dat verrassingseffect van een opstelling, tja een beetje trainer van de tegenstander heeft zelfs net voor de aftrap door hoe we spelen. Dus dat verrassingseffect is volgens mij nihil. Wees blij dat er door de technische staf een lijn is getrokken en dat er in functie daarvan spelers zijn aangetrokken en niet omgekeerd! idd! trouwens wat bedoelt men eigenlijk met een verrassingseffect? iedere ploeg heeft zijn manier van spelen... maar verassingseffect? ge kunt natuurlijk idd om de zoveel minuten uwen boel omgooien, zodat niemand weet waar hij moet lopen...chaos en gaten verzekerd! tof is dat, ook om naar te kijken ok we hanteren een duidelijk spelstijl met ene diepe spits en ne vrije speler in steun, en versterkte flanken... en dan? als we dat goed doen, veel sneller spelen, meer ééntijds voetbal, en af en toe eens van flank wisselen? wat is dan het probleem? trouwens er wordt veel en veel meer met crossballen gewerkt die tot op de meter aankomen omdat we daar nu wél het materiaal voor hebben...dus we zijn veel sneller aan de goal dan de jaren voordien. ok, op papier is het ne 4-5-1... maar diegene die geen verschillen ziet met voorgaande jaren qua manier van spelen... die heeft toch niet goed opgelet vrees ik. mits een beetje scherpte, zie ik het alleszins WEL zitten met deze ploeg. en kritiek op onze verdediging en jeugd is absoluut veeeeel te voorbarig. vandamme en podevijn: ook al niet meer goe genoeg.. jawatte, voorbije 2 jaar vaak bij de besten van ons ploeg geweest als -20, en delie ook tekort voor derde (vergeten dat die bij ronse echt goed was, vrij vlot scoorde, en mee aan de kop in tweede speelde?) toegegeven wat niels spotbeen betreft: ik hoor altijd maar veel goeds over het spelen bij de beloften, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het voorlopig toch nog net iets te snel gaat voor die jongen. maar bon... we zien wel |
| 07 Aug 2009, 9:34 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: suppo schreef: Ik herhaal het tot vervelens toe , waarom in steeds dezelfde opstelling spelen sinds jaren. Er zit weinig verassing in onze ploegopstelling. Iedereen weet intussen al hoe we spelen en waar ze moeten opletten. Enkel de invulling is steeds anders omdat het niet altijd van een leien dakje loopt. Stel de ploeg op in functie van de beschikbare spelers. Voor mij mogen ze er nog ne goeie spits bijhalen en niet voor de bank maar voor naast depoitre! En anders hoop ik dat hun systeem eindelijk eens rendeert! goh ja ik begrijp die kritiek op ons systeem niet goed eigenlijk! een spelsysteem is één ding, de invulling ervan iets anders natuurlijk. Als Depoitre bijvoorbeeld meer centraal voor het doel blijft ipv naar de zijlijn uit te wijken zal hij ook gevaarlijker zijn natuurlijk. Tegen Wetteren pikt hij de bal op aan de middenlijn, tja dan kan hij niet gevaarlijk zijn hé. En dat verrassingseffect van een opstelling, tja een beetje trainer van de tegenstander heeft zelfs net voor de aftrap door hoe we spelen. Dus dat verrassingseffect is volgens mij nihil. Wees blij dat er door de technische staf een lijn is getrokken en dat er in functie daarvan spelers zijn aangetrokken en niet omgekeerd! idd! trouwens wat bedoelt men eigenlijk met een verrassingseffect? iedere ploeg heeft zijn manier van spelen... maar verassingseffect? ge kunt natuurlijk idd om de zoveel minuten uwen boel omgooien, zodat niemand weet waar hij moet lopen...chaos en gaten verzekerd! tof is dat, ook om naar te kijken ok we hanteren een duidelijk spelstijl met ene diepe spits en ne vrije speler in steun, en versterkte flanken... en dan? als we dat goed doen, veel sneller spelen, meer ééntijds voetbal, en af en toe eens van flank wisselen? wat is dan het probleem? trouwens er wordt veel en veel meer met crossballen gewerkt die tot op de meter aankomen omdat we daar nu wél het materiaal voor hebben...dus we zijn veel sneller aan de goal dan de jaren voordien. ok, op papier is het ne 4-5-1... maar diegene die geen verschillen ziet met voorgaande jaren qua manier van spelen... die heeft toch niet goed opgelet vrees ik. mits een beetje scherpte, zie ik het alleszins WEL zitten met deze ploeg. en kritiek op onze verdediging en jeugd is absoluut veeeeel te voorbarig. vandamme en podevijn: ook al niet meer goe genoeg.. jawatte, voorbije 2 jaar vaak bij de besten van ons ploeg geweest als -20, en delie ook tekort voor derde (vergeten dat die bij ronse echt goed was, vrij vlot scoorde, en mee aan de kop in tweede speelde?) toegegeven wat niels spotbeen betreft: ik hoor altijd maar veel goeds over het spelen bij de beloften, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het voorlopig toch nog net iets te snel gaat voor die jongen. maar bon... we zien wel |
| 07 Aug 2009, 9:34 |
|
|
Ancien
suppo schreef: is niet om negatief te doen, maar ik vind gewoon dat men het lef moet hebben om iets anders te proberen als ze zien dat het niet lukt. Dit was voor mij de grootste fout vorig seizoen. Men zou alles gedaan hebben om toch hetzelfde systeem te spelen. En de voorbereiding is daar ideaal voor om een plan B ui te testen! Begrijp dat standpunt ook - zeker vorig seizoen toen je in de voorbereidingswedstrijden zelf zag dat het van geen meter liep, had ik ook andere systemen, accenten of invullingen willen zien... Ik denk dat VDH nu eerder meteen automatismen wil slijpen in een ploeg die in een vast systeem speelt ongeacht wie de spelers zijn... Een Galucci zal bijvoorbeeld voor 90% dezelfde taken meekrijgen als een Podevijn, een De Schutter die van een Kestens, etc. zodat je niet alleen automatismen kweekt tussen individuele spelers, maar ook tussen posities ongeacht hun invulling... Bovendien blijkt het systeem in balbezit toch wel te werken naar mijn bescheiden mening en schort het voorlopig - na het uitvallen van Kestens - een beetje in de balrecuperatie / duelkracht centraal op het middenveld (hoewel De Schutter het daar op die positie weer voortreffelijk doet) waardoor er net iets teveel ruimte komt soms voor de tegenstander... Er zijn dus redelijk wat positieve punten en ik denk eerder dat die eerst helemaal op punt zullen worden gezet om dan meer energie te kunnen steken in de tekortkomingen (een centrale verdediger mag niet alleen beoordeeld worden op de ene keer dat hij zijn interceptie mist als hij gedurende 90 minuten wel positioneel de ploeg de nodige stabiliteit geeft bijvoorbeeld)... Bovenal moet je een totaal nieuwe centrale as ingespeeld krijgen - B. Moreels - Verheyden - Kestens (De Schutter/Van Damme) - Troch - Depoitre en dan laat je die het best zo veel mogelijk samenspelen binnen hetzelfde systeem om er te staan wanneer het nodig is -> 19 augustus namelijk... |
| 07 Aug 2009, 9:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
suppo schreef: Hopelijk krijg je gelijk en staan we der vanaf speeldag 1, onze kern is sterk genoeg om los kampioen te spelen. ik hoop dat dat niet de algemene verwachting is bij alle supporters. We hebben een goeie ploeg, één waarmee je zeker bovenin moet meedraaien, en mischien kampioen kan worden, maar om nu te zeggen dat je er los kan kampioen mee spelen? Er zijn nog x aantal andere ploegen die hetzelfde gaan proberen hoor. (Deinze enzovoort) En om nu te denken dat je zoveel beter zal zijn dan die ploegen, dan zou je wel eens voor verrassingen kunnen komen te staan. |
| 07 Aug 2009, 9:55 |
|
|
forumlegende
Stijn schreef: suppo schreef: Hopelijk krijg je gelijk en staan we der vanaf speeldag 1, onze kern is sterk genoeg om los kampioen te spelen. ik hoop dat dat niet de algemene verwachting is bij alle supporters. We hebben een goeie ploeg, één waarmee je zeker bovenin moet meedraaien, en mischien kampioen kan worden, maar om nu te zeggen dat je er los kan kampioen mee spelen? Er zijn nog x aantal andere ploegen die hetzelfde gaan proberen hoor. (Deinze enzovoort) En om nu te denken dat je zoveel beter zal zijn dan die ploegen, dan zou je wel eens voor verrassingen kunnen komen te staan. 't elk jaar het zelfde he, altijd nen helen deel die zich laten vangen door hunne wishfull thinking. Meestrijden bovenin zou al heel erg mooi zijn, en dan zien waar het schip strandt! realistisch bekeken: tussen die 18 ander ploegen waar we moeten mee afrekenen dit jaar zullen er ook heel goei zitten... |
| 07 Aug 2009, 10:12 |
|
|
Reserve
Davy schreef: Stijn schreef: suppo schreef: Hopelijk krijg je gelijk en staan we der vanaf speeldag 1, onze kern is sterk genoeg om los kampioen te spelen. ik hoop dat dat niet de algemene verwachting is bij alle supporters. We hebben een goeie ploeg, één waarmee je zeker bovenin moet meedraaien, en mischien kampioen kan worden, maar om nu te zeggen dat je er los kan kampioen mee spelen? Er zijn nog x aantal andere ploegen die hetzelfde gaan proberen hoor. (Deinze enzovoort) En om nu te denken dat je zoveel beter zal zijn dan die ploegen, dan zou je wel eens voor verrassingen kunnen komen te staan. 't elk jaar het zelfde he, altijd nen helen deel die zich laten vangen door hunne wishfull thinking. Meestrijden bovenin zou al heel erg mooi zijn, en dan zien waar het schip strandt! realistisch bekeken: tussen die 18 ander ploegen waar we moeten mee afrekenen dit jaar zullen er ook heel goei zitten... Sorry hoor maar met een budget zoals het onze kan je niet anders dan zeggen dat je voor de titel gaat en niet voor de troostprijzen. Dan kunt ge niet minimaliseren; En ik denk eerlijk gezegd,( ze willen het niet gezegd hebben en ze hebben gelijk ook), dat het bestuur dit ook wil. Anders zullen de MEESTE wel ontgoocheld zijn! Eindronde is een loterij waar ge niet moet op rekenen. |
| 07 Aug 2009, 10:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Laat ons toch positief blijven jongens,er zit een pak méér kwaliteit in dan vorig jaar.
En voor diegene die nu al in een depressie zitten of aan het doemdenken zijn wens ik jullie toch van harte véél beterschap!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 07 Aug 2009, 10:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Laat ons toch positief blijven jongens,er zit een pak méér kwaliteit in dan vorig jaar.En voor diegene die nu al in een depressie zitten of aan het doemdenken zijn wens ik jullie toch van harte véél beterschap!!!! ![]() |
| 07 Aug 2009, 11:13 |
|
| Pagina 32 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 53 Volgende |