|
|
| Pagina 15 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht lopershoekje
Ik doe mijn hoed af voor al wie de moed heeft dit te doen.
3 Jaar geleden toen de collega's wandeltochten organiseerden, was ik er als de kippen bij om ook eens mee te gaan. Slechts 25 km en op mijn Adidasslofkes dacht ik dat te klaren. Onvoorbereid, ging alles goed tot +- 15 km. De eerste last, was het te malse schoeisel en spierpijnen wegens verkeerde houding. Als kers op de taart 2 grote blaren op beide voeten en 3 dagen last om de trappen te doen. Maandelijks is er wandeling en ik mis er weinig of géén. ( Vorig jaar wel wegens oogoperaties) Morgen is er weer een wandeling, ergens in de omgeving van Kortrijk richting Ronse +- 30 km. Dit geeft geen probleem meer daar ik nu het juiste schoeisel draag en .......heel belangrijk is het 's middags wisselen van de kousen. Indien je te lang met kousen verder wandelt die reeds vochtig zijn door regen of zweet krijg je zeker blaren. 100 km zie ik echter niet zitten, dus ik heb echt bewondering voor diegenen die er zelfs maar aan beginnen. Onvoorbereid zou ik toch AFRADEN. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jul 2009, 21:27 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: lopershoekje
Stijn schreef: Davy schreef: vorig jaar eerste keer 'geprobeerd': gestrand op 75km en stikkapot... moeten stoppen aan serieus stekende pijn in de heup...weinig aan te doen, tenzij misschien verkeerde keuze lange broek voor 's nachts (tegen de koude/vocht) dag erna wel al mankend naar nen oefenmatch van den iendracht. voetbal is voetbal me dunkt wel een toffe uitdaging, en een knappe organisatie! Probeer je dan dit jaar opnieuw? 75 kilometer biedt toch wel perspectieven om het eens uit te stappen. allicht wel: eerste eens de kustlijn afstappen, ter voorbereiding: 't is écht het best om wat getraind te zijn zenne, want als ge achter 25km al dood zit, ist ni meer plezant vrees ik |
| 09 Jul 2009, 8:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Drie keer gestapt, één keer tot het einde. De eerste keer totaal onvoorbereid in ik wist absoluut niet waar ik me kon aan verwachten. Gevolg: halfweg een mentale klop van de hamer, geen "goesting" meer en de fiollet gebeld om te komen halen.
Ze hebben met dan een gans jaar uitgelachen dat ik niet verder geraakt ben, waardoor ik het jaar nadien liever doodviel dan te moeten opgeven. Resultaat: netjes uitgestapt in twintig uur. Overal pijn, vijf kilometer met krampen in mijn kuit gestapt, afgezien, maar het dus toch gehaald. Vorig jaar opnieuw gestart, overtuigd dat het wel zou lukken, maar door gigantisch veel pijn in mijn rug, gestopt op 85 km. Misschien kon ik nog wel verder, maar ik was niet sterk genoeg. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik dit jaar meestap. De beslissing zal op conge vallen. mijn vrouw wil per sé meedoen en 't zou kunnen dat ik haar probeer te coachen onderweg. We zien nog wel. |
| 09 Jul 2009, 8:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Mijn peter heeft de tocht meerdere malen uitgestapt. Hij zou ook enorm trots zijn als ik het nog maar probeer.
Samen met ne maat van mij praten we er al heel lang over om het te doen, hij heeft ze vorig jaar gedaan. Zonder voorbereiding haalde hij 65km. Hopelijk lukt het nu eindelijk eens om samen te beginnen. ALS ik het doe zal ik hier ook posten hoe ver ik gekomen ben. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Jul 2009, 16:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Casual1919 schreef: Mijn peter heeft de tocht meerdere malen uitgestapt. Hij zou ook enorm trots zijn als ik het nog maar probeer. Samen met ne maat van mij praten we er al heel lang over om het te doen, hij heeft ze vorig jaar gedaan. Zonder voorbereiding haalde hij 65km. Hopelijk lukt het nu eindelijk eens om samen te beginnen. ALS ik het doe zal ik hier ook posten hoe ver ik gekomen ben. als ik ook vertrek, kan je gerust in mijn pelotonnetje starten hoor ![]() Op voorhand netjes regelen dat je thuis geraakt, je zorgt dat je een paar mensen hebt die af en toe eens komen goeiendag zeggen en dan lukt het met véél karakter wel. Vorig jaar heb ik, denk ik, Mariner en Hansken in Merchtem gezien. |
| 09 Jul 2009, 17:27 |
|
|
We kunnen misschien de OPC-bache meedragen
Dat is misschien wat overdreven maar een sjaaltje doe ik me toch mee. Binnen 2weken is mijne maat terug van vakantie en dan bekijken we of het dit jaar eindelijk zal lukken. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Jul 2009, 18:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Fillou schreef: Casual1919 schreef: Mijn peter heeft de tocht meerdere malen uitgestapt. Hij zou ook enorm trots zijn als ik het nog maar probeer. Samen met ne maat van mij praten we er al heel lang over om het te doen, hij heeft ze vorig jaar gedaan. Zonder voorbereiding haalde hij 65km. Hopelijk lukt het nu eindelijk eens om samen te beginnen. ALS ik het doe zal ik hier ook posten hoe ver ik gekomen ben. als ik ook vertrek, kan je gerust in mijn pelotonnetje starten hoor ![]() Op voorhand netjes regelen dat je thuis geraakt, je zorgt dat je een paar mensen hebt die af en toe eens komen goeiendag zeggen en dan lukt het met véél karakter wel. Vorig jaar heb ik, denk ik, Mariner en Hansken in Merchtem gezien. Ik kwam enkel supporteren voor Goofy, dienen dodentocht gaan ik mij nie aan begeven. Ik kom langs het parcours wel wat potten pakken. Elk zijn specialiteit _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Jul 2009, 9:49 |
|
|
Nationale Ploeg
't is hier een beetje stilgevallen over die dodentocht ....
Casual ... al beslist? |
| 04 Aug 2009, 11:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Fillou schreef: 't is hier een beetje stilgevallen over die dodentocht .... Casual ... al beslist? ik ben serieus aant twijfelen aangezien 15/08 ik een driedubbel verjaardagsfeesje heb ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 04 Aug 2009, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg
hansken schreef: Fillou schreef: 't is hier een beetje stilgevallen over die dodentocht .... Casual ... al beslist? ik ben serieus aant twijfelen aangezien 15/08 ik een driedubbel verjaardagsfeesje heb ![]() da's dan 's avonds. Laat je voeren, laat je daar afkappen aan de toog en hijsen maar! |
| 04 Aug 2009, 13:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Fillou schreef: 't is hier een beetje stilgevallen over die dodentocht .... Casual ... al beslist? Mijn collega gaat deze 100 km stappen : Blootvoets in sandalen ! astemblief ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Aug 2009, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Onderkroiper schreef: Fillou schreef: 't is hier een beetje stilgevallen over die dodentocht .... Casual ... al beslist? Mijn collega gaat deze 100 km stappen : Blootvoets in sandalen ! astemblief ! Heeft hij zijn haar en baard laten groeien en gaat hij een soort van prikkeldraad rond zijne kop wikkelen? ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 04 Aug 2009, 15:16 |
|
|
Jep, beslist. Alles is in orde voor vrijdag! Vervoer, verlof, ...
We hebben ons enkel nog niet ingeschreven, stel dat ze deze week nog enorm onweer geven voor vrijdag doen we het toch niet. Normaal vertrekken we vrijdag dus rond 18u naar Bornem en is er nog tijd om ons daar in te schrijven. Zijn er hier nog ervaringsdeskundigen met goeie tips ? Wat moet ik zeker doen, wat mag ik zeker niet doen. Wat neem ik best mee en wat niet ... Heb alles van de website al eens nagelezen, maar misschien zijn er mensen met extra tips. Sjaaltje van EA is ook reeds gewassen om proper te kunnen vertrekken. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Aug 2009, 17:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: Jep, beslist. Alles is in orde voor vrijdag! Vervoer, verlof, ... We hebben ons enkel nog niet ingeschreven, stel dat ze deze week nog enorm onweer geven voor vrijdag doen we het toch niet. Normaal vertrekken we vrijdag dus rond 18u naar Bornem en is er nog tijd om ons daar in te schrijven. Zijn er hier nog ervaringsdeskundigen met goeie tips ? Wat moet ik zeker doen, wat mag ik zeker niet doen. Wat neem ik best mee en wat niet ... Heb alles van de website al eens nagelezen, maar misschien zijn er mensen met extra tips. Sjaaltje van EA is ook reeds gewassen om proper te kunnen vertrekken. Goofy doet ook weer mee, vorig jaar ist hem gelukt uit te stappen zonder training _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Aug 2009, 18:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Casual1919 schreef: Jep, beslist. Alles is in orde voor vrijdag! Vervoer, verlof, ... We hebben ons enkel nog niet ingeschreven, stel dat ze deze week nog enorm onweer geven voor vrijdag doen we het toch niet. Normaal vertrekken we vrijdag dus rond 18u naar Bornem en is er nog tijd om ons daar in te schrijven. Zijn er hier nog ervaringsdeskundigen met goeie tips ? Wat moet ik zeker doen, wat mag ik zeker niet doen. Wat neem ik best mee en wat niet ... Heb alles van de website al eens nagelezen, maar misschien zijn er mensen met extra tips. Sjaaltje van EA is ook reeds gewassen om proper te kunnen vertrekken. niet overladen, zo weinig mogelijk mee nemen dus. Eten en drinken krijg je normaalgezien genoeg onderweg. Probeer dus ook op de bevoorradingen altijd zeker te eten en te drinken. Je hebt dat nodig .... En voor de rest ... ni pluujen. |
| 11 Aug 2009, 10:09 |
|
| Pagina 15 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 41 Volgende |