|
|
| Pagina 72 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 70 71 72 73 74 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Rode Duivels
Bram schreef: Gilles schreef: Ik snap dus echt niet waarom iederen Stijnen zo een goeie keeper vindt. Die 1e goal moet hij toch altijd hebben. Dat lobje waar VDB zijn vel redt en die laatste goal slaat hij er ook schitterend naast. Schiet mij niet af e, maar heb jij eens niet gezegd dat we geen 'betere' hebben? No offence e. ![]() |
| 13 Aug 2009, 15:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ja, en dat vind ik nog altijd
Ik vind hem absoluut niet waardig om in doel te staan bij de RD, maar een betere hebben we niet. Dat zijn toch 2 meningen die perfect verzoenbaar zijn ? Hetzelfde in de spits, Sonck en Mpenza komen ruimschoots te kort om daar te spelen maar we hebben er niemand anders voor. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Aug 2009, 16:20 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: Ja, en dat vind ik nog altijd Ik vind hem absoluut niet waardig om in doel te staan bij de RD, maar een betere hebben we niet. Dat zijn toch 2 meningen die perfect verzoenbaar zijn ? Hetzelfde in de spits, Sonck en Mpenza komen ruimschoots te kort om daar te spelen maar we hebben er niemand anders voor. De Sutter, De Camargo? Nog niet genoeg maar ik vind die voor de moment wel beter als Sonck en Mpenza. _________________
|
| 13 Aug 2009, 16:58 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: De Sutter, De Camargo? Nog niet genoeg maar ik vind die voor de moment wel beter als Sonck en Mpenza. Vind ik ook. Zeker De Camargo. Dat die jongen op de tribune moest zitten voor een Mpenza ochot. Triestig. |
| 13 Aug 2009, 17:34 |
|
|
Bram schreef: Ja, en dat vind ik nog altijd Ik vind hem absoluut niet waardig om in doel te staan bij de RD, maar een betere hebben we niet. Dat zijn toch 2 meningen die perfect verzoenbaar zijn ? Ja natuurlijk. Maar ik zou Bailly is zijn kans geven. Keept op hoog niveau bij Gladbach. (Voor zijn blessure) |
| 13 Aug 2009, 17:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Gilles schreef: Bram schreef: Ja, en dat vind ik nog altijd Ik vind hem absoluut niet waardig om in doel te staan bij de RD, maar een betere hebben we niet. Dat zijn toch 2 meningen die perfect verzoenbaar zijn ? Ja natuurlijk. Maar ik zou Bailly is zijn kans geven. Keept op hoog niveau bij Gladbach. (Voor zijn blessure) Ik vind ook Bailly sterker op dit ongeblik als Stijnen en dat ze Mpenza oproepen en De Camargo niet??? Dat Advocaat ma rap komt om den boel recht te zetten _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 16 Aug 2009, 10:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bailly is op dit ogenblik wel geblesseerd.
En Mpenza, dat is inderdaad de grap. Telkens zijn carriere in het slop zit is hij weer beschikbaar voor de Duivels. Hoe tipisch. Hij kan fysiek nog geen volledige match aan in de laag aangeschreven Zwitserse competitie, en dat roepen ze op voor een nationaal elftal. |
| 16 Aug 2009, 12:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Bailly is op dit ogenblik wel geblesseerd. En Mpenza, dat is inderdaad de grap. Telkens zijn carriere in het slop zit is hij weer beschikbaar voor de Duivels. Hoe tipisch. Hij kan fysiek nog geen volledige match aan in de laag aangeschreven Zwitserse competitie, en dat roepen ze op voor een nationaal elftal. Idd, hij maakt daar 3 goals in 4 wedstrijden bij het "grote" FC Sion en dat wordt direct weer opgeroepen voor de Duivels. Hoe belachelijk kan je zijn als bondscoach.... |
| 16 Aug 2009, 12:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Citeer: Dick Advocaat neemt telefoon wel op De voetbalbond probeert Dick Advocaat al dagen te bereiken, zonder succes. Het Laatste Nieuws had meer succes. De krant kreeg de toekomstige bondscoach meteen aan de lijn. Sinds vorige week bekendraakte dat Dick Advocaat ontslagen is bij de Russische club Zenit Sint-Petersburg, probeert de bond hem al tevergeefs te bereiken. Het lukt Philippe Collin, de voorzitter van de Technische Commissie, maar niet. Belga Toen Het Laatste Nieuws de Nederlander belde, nam hij meteen op. "Het is toch vreemd dat het hen niet lukt en u wel", antwoordde Advocaat. "Ik heb bovendien ook een e-mailadres. Op een of andere manier zou het dan toch moeten lukken." "Voorts ga ik geen commentaar geven. Misschien moet ik de mensen van de bond zelf maar eens bellen, zodat we in de tweede helft van september iets kunnen organiseren met de Belgische pers." Meer wou Advocaat niet kwijt. Zouden ze op de bond wel het goede nummer van Advocaat hebben? Bron: sporza.be Dat zou me niet verwonderen. Typisch iets voor onze voetbalbond ![]() |
| 19 Aug 2009, 8:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Citeer: Dick Advocaat neemt telefoon wel op De voetbalbond probeert Dick Advocaat al dagen te bereiken, zonder succes. Het Laatste Nieuws had meer succes. De krant kreeg de toekomstige bondscoach meteen aan de lijn. Sinds vorige week bekendraakte dat Dick Advocaat ontslagen is bij de Russische club Zenit Sint-Petersburg, probeert de bond hem al tevergeefs te bereiken. Het lukt Philippe Collin, de voorzitter van de Technische Commissie, maar niet. Belga Toen Het Laatste Nieuws de Nederlander belde, nam hij meteen op. "Het is toch vreemd dat het hen niet lukt en u wel", antwoordde Advocaat. "Ik heb bovendien ook een e-mailadres. Op een of andere manier zou het dan toch moeten lukken." "Voorts ga ik geen commentaar geven. Misschien moet ik de mensen van de bond zelf maar eens bellen, zodat we in de tweede helft van september iets kunnen organiseren met de Belgische pers." Meer wou Advocaat niet kwijt. Zouden ze op de bond wel het goede nummer van Advocaat hebben? Bron: sporza.be Dat zou me niet verwonderen. Typisch iets voor onze voetbalbond ![]() Losers... ![]() |
| 19 Aug 2009, 8:50 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Altijd smullen, zo'n lekker platte roddel:
Logan Bailly heeft naast de pot gepist, zo staat te lezen in TV Familie. De doelman van Borussia Mönchengladbach, momenteel out met een gebroken voet, had de voorbije drie maanden een relatie met Sandy, een blonde verleidster uit Temptation Island. De Rode Duivel loog Sandy voor dat hij gebroken had met zijn ex Jessica, met wie hij nochtans getrouwd is en een dochtertje, Destiny, heeft van vier jaar oud. "Toen ik te weten kwam dat hij getrouwd was, is onze relatie doodgebloed. Ik voelde me bedrogen en diep vernederd. Het had sowieso niet lang kunnen duren. Ik zou niet met hem en zijn verschrikkelijk groot ego kunnen leven", is Sandy hard. Bailly had vorig jaar een aanzienlijk aandeel in de redding van Gladbach in de Duitse Bundesliga. (dea) ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Aug 2009, 17:44 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
is de wedstrijd van vanavond in spanje (22u) ergens te bekijken?
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Sep 2009, 12:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
rené1919 schreef: is de wedstrijd van vanavond in spanje (22u) ergens te bekijken? Niet op de Vlaamse zenders. Op RTL TVI is het wel te bekijken. Toch wel schandalig eigenlijk dat ze hier tegenwoordig geen enkele deftige match meer uitzenden op de Vlaamse zenders. Tis vantiennegen om ons ginder belachelijk te maken, maar kom, tis toch eindelijk nog eens een schone affiche die ze spelen. |
| 05 Sep 2009, 12:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
RTL
rené1919 schreef: is de wedstrijd van vanavond in spanje (22u) ergens te bekijken? |
| 05 Sep 2009, 12:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
thanks
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Sep 2009, 12:39 |
|
| Pagina 72 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 70 71 72 73 74 … 242 Volgende |