|
|
| Pagina 50 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Premier League
Het probleem is dat de huidige eigenaar de club van de hand wil doen. Mogelijk gevolg is dat hij van al zijn investeringen graag nog zoveel mogelijk centjes recupereert... bijgevolg is het helemaal niet zo onlogisch dat dat geld gewoonweg niet wordt geherinvesteerd.
Al zullen zulke zaken ook afhankelijk zijn van financiële structuren, contractuele bepalingen, ... waar je als supporter geen zicht op hebt. |
| 31 Jul 2009, 23:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stijn schreef: Het probleem is dat de huidige eigenaar de club van de hand wil doen. Mogelijk gevolg is dat hij van al zijn investeringen graag nog zoveel mogelijk centjes recupereert... bijgevolg is het helemaal niet zo onlogisch dat dat geld gewoonweg niet wordt geherinvesteerd. Al zullen zulke zaken ook afhankelijk zijn van financiële structuren, contractuele bepalingen, ... waar je als supporter geen zicht op hebt. Ja das juist. Shearer deed zijn beklag ook dacht ik over de aanslepende onzekerheid ivm de managerpost. Het is nog niet geweten zeker of Joe Kinnear -denk ik- terugkomt als manager? |
| 31 Jul 2009, 23:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik denk dat het Shearer blijft.
|
| 01 Aug 2009, 0:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Stijn schreef: Het probleem is dat de huidige eigenaar de club van de hand wil doen. Mogelijk gevolg is dat hij van al zijn investeringen graag nog zoveel mogelijk centjes recupereert... bijgevolg is het helemaal niet zo onlogisch dat dat geld gewoonweg niet wordt geherinvesteerd. Al zullen zulke zaken ook afhankelijk zijn van financiële structuren, contractuele bepalingen, ... waar je als supporter geen zicht op hebt. Ja das juist. Shearer deed zijn beklag ook dacht ik over de aanslepende onzekerheid ivm de managerpost. Het is nog niet geweten zeker of Joe Kinnear -denk ik- terugkomt als manager? Laten we hopen van niet alleszins. Tis echt niet Kinnear die ons terug naar de Premier League zal brengen. Soit, al gelijk wie, ze moeten eerst een ploeg hebben natuurlijk. Binnen twee weken begint de competitie en voorlopig nog steeds geen enkele inkomende transfer. We kunnen enkel hopen dat de club rap - zeer rap - overgenomen wordt en dat het door iemand is met goede bedoelingen en die de juiste mensen op de juiste plaatsen aanstelt. Ik blijf hopen dat ze toch Shearer als manager nog kunnen aanstellen. Maar met Hughton voortdoen, zou echt wel een grap zijn. Als deze situatie nog lang blijft aanslepen, wordt het alleszins een nieuw gevecht tegen degradatie. Voorlopig kunnen ze nog een beetje teren op de zogezegde grote namen (al laten die zich belachelijk maken in de voorbereiding), maar mannen als Duff, Bassong, Coloccini, Nolan, José Enrique, Jonas Gutierrez, Joey Barton, Alan Smith, ... zie ik toch allemaal niet in tweede aan de slag gaan hoor. Daar zullen er wel nog redelijk wa van vertrekken. |
| 01 Aug 2009, 0:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Ik denk dat het Shearer blijft. Ik denk dat hij wel zal willen, maar ten eerste moet er daarvoor een bestuur zijn voor hem een contract aan te bieden en ten tweede als er een nieuw bestuur komt, blijft het afwachten welke plannen die hebben natuurlijk. |
| 01 Aug 2009, 0:02 |
|
|
Eigenlijk heeft Shearer als manager ook nog niet zoveel bewezen e (buiten zijn werk als analist). Hij heeft ook nog veel duels verloren --dacht ik- als manager van Newcastle.
|
| 01 Aug 2009, 1:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Hij heeft niet echt in de meest dankbare omstandigheden overgenomen hé.
Zelfs Mourinho, Ferguson, Wenger en andere hadden daar niet veel punten meer mee gehaald. _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Aug 2009, 1:48 |
|
|
Boris schreef: Hij heeft niet echt in de meest dankbare omstandigheden overgenomen hé. Zelfs Mourinho, Ferguson, Wenger en andere hadden daar niet veel punten meer mee gehaald. Da was inderdaad geen zinkend schip meer, maar een schip dat al op den bodem van den oceaan lag dat Shearer daar overnam. Ik vind niet dat hij daar mag op afgerekend worden. Ik geloof er wel in en niet omdat hij de held was als speler, maar omdat ik echt geloof dat hij de kwaliteiten heeft om het te maken als trainer. Zijn analyses zijn altijd nuchter en correct, hij is iemand die voor elke groep (en zeker in Newcastle) respect afdwingt, alleen al door zijn staat van dienst, en natuurlijk zou hij een grenzeloos krediet krijgen van de Toon Army. Plus het is iemand die dezelfde passie voor de club heeft dan de mensen in de tribune. |
| 01 Aug 2009, 2:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Zaterdag start de Premier League 2009-2010. Ben benieuwd naar de strijd tussen Liverpool, Arsenal, Man U en Chelsea. Of mengt er zich nog een ander team tussen de "grote 4"?
|
| 12 Aug 2009, 19:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bomber schreef: Jan schreef: Zaterdag start de Premier League 2009-2010. Ben benieuwd naar de strijd tussen Liverpool, Arsenal, Man U en Chelsea. Of mengt er zich nog een ander team tussen de "grote 4"? Villa (alhoewel ze ni te veel gekocht hebben Liverpool heeft ook niet te veel gekocht. Aquilani en Johnson. Arbeloa en Alonso verkocht. |
| 12 Aug 2009, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Thomas Vermaelen heeft in zijn eerste match voor Arsenal al een hattrick gescoord (en de match is nog bezig dus er kan nog eentje bij
)._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Aug 2009, 20:15 |
|
|
Ancien
Titus schreef: Thomas Vermaelen heeft in zijn eerste match voor Arsenal al een hattrick gescoord (en de match is nog bezig dus er kan nog eentje bij ).1 goal zal je bedoelen? De 0-2. |
| 15 Aug 2009, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Jan schreef: Titus schreef: Thomas Vermaelen heeft in zijn eerste match voor Arsenal al een hattrick gescoord (en de match is nog bezig dus er kan nog eentje bij ).1 goal zal je bedoelen? De 0-2. Is blijkbaar een fout op de site waar ik volg, volgens voetbalkrant heeft Vermaelen al vier doelpunten achter zijn naam ._________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 15 Aug 2009, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Aug 2009, 20:19 |
|
|
Ancien
In elk geval haalt Arsenal al direct zwaar uit. Chelsea met gelukje voorbij Hull. Man U en Liverpool weten dus wat ze moeten doen morgen: winnen.
|
| 15 Aug 2009, 20:27 |
|
|
Liverpool al meteen op hun doos gekregen tegen Tottenham.
Chelsea wint dankzij 2 schitterende goals van Droga. ![]() |
| 16 Aug 2009, 19:26 |
|
| Pagina 50 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 87 Volgende |