|
|
| Pagina 3 van 9 |
[ 131 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 9 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Heb nooit beweerd dat brecht moreels niet gaat spelen bij van der haegen, enkel dat het centraal in de defensie te dunnnetjes was om een heel seizoen rond te maken,vandaar dat ze toen al op zoek waren naar nog een bijkomende centrale verdediger. De blessure van seminck heeft daar dus geen invloed op gehad, ze gingen toch immers nog enen binnenhalen hetgeen ze nu gedaan hebben met onze hollander van hoek.
En "elke oen" ziet dat het achteraan nog niet vlot zoals het hoort, wat dwarskijker dan wil beweren met het feit dat brecht moreels zal spelen omdat hij meegebracht is door vander haeghen is een raadsel. Ik beweer verre van dat brecht moreels niet zal spelen.Maar ook daar wanneer seminck terug is zal der concurrentie onstaan met de aankoop van dus onze nederlandse vriend. |
| 16 Aug 2009, 11:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Op de officiele site inderdaad geen Coppens bij de zestien maar Seminck staat er wel bij. Ik veronderstel dan ook da Coppens in de plaats van Seminck bij de selectie zal zitten.
|
| 16 Aug 2009, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
iKeuzes opdringen zal hier nooit pakken, de clan uit Zottegem mag nog zo groot zijn.
Ik geloof er trouwens niet in ook, ik denk dat de persoonlijke ambitie van Kris Van Der Haegen daarvoor veel te groot is. Die wilt er hier iets van maken, hij zal in de spelers die hij meebracht wel geloven natuurlijk. Maar ik denk nu niet dat ze op dit moment een streepje voor zouden hebben op een ander. Dat begin je trouwens al te zien in zijn keuzes qua opstelling en de extra aankoop. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Aug 2009, 11:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Voila,
Als eerbetoon aan de initiatiefnemers van de "Hall of Fame" heb ik gisteren, zoals beloofd, de dodentocht uitgestapt in het T-shirt "90 jaar stamnummer 90". Jullie prestatie was een tegenprestatie waard. En nu op naar de volgende ronde in de beker. |
| 16 Aug 2009, 12:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Prodialoog schreef: Voila, Als eerbetoon aan de initiatiefnemers van de "Hall of Fame" heb ik gisteren, zoals beloofd, de dodentocht uitgestapt in het T-shirt "90 jaar stamnummer 90". Jullie prestatie was een tegenprestatie waard. En nu op naar de volgende ronde in de beker. Proficiat Man |
| 16 Aug 2009, 12:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: iKeuzes opdringen zal hier nooit pakken, de clan uit Zottegem mag nog zo groot zijn. Ik geloof er trouwens niet in ook, ik denk dat de persoonlijke ambitie van Kris Van Der Haegen daarvoor veel te groot is. Die wilt er hier iets van maken, hij zal in de spelers die hij meebracht wel geloven natuurlijk. Maar ik denk nu niet dat ze op dit moment een streepje voor zouden hebben op een ander. Dat begin je trouwens al te zien in zijn keuzes qua opstelling en de extra aankoop. Wees daar maar gerust van dat VDH en hij alleen zal kiezen voor zijn sterkst mogelijke opstelling. En nogmaals een competitie speel je niet met elf man en dit jaar zelf niet met 16 man. |
| 16 Aug 2009, 12:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
eendrachter'80 schreef: Prodialoog schreef: Voila, Als eerbetoon aan de initiatiefnemers van de "Hall of Fame" heb ik gisteren, zoals beloofd, de dodentocht uitgestapt in het T-shirt "90 jaar stamnummer 90". Jullie prestatie was een tegenprestatie waard. En nu op naar de volgende ronde in de beker. Proficiat Man Ook nen dikke proficiat van mij! _________________ Iendracht till i die!! |
| 16 Aug 2009, 12:52 |
|
|
forumlegende |
chunga schreef: Is de staantribune terug open VC Eendracht Aalst neemt het vanmiddag op tegen UR Namur in het kader van de vierde ronde van de Cofidis-cup. Coach kris Van Der Haegen kan nog steeds geen beroep doen op de langdurig gekwetsten Wouter Moreels, Michael Seminck en Kristof Kestens. Voorts is ook Laurent Depoitre die zich donderdag tijdens de opwarming in Zele blesseerde is er niet bij vanmiddag. Coach Kris vAn Der Haegen selecteerde volgende spelers: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro, B. Moreels, Filipovic, T. Spotbeen, De Schutter, Van Damme, Verheyden, Gallucci, Podevijn, N Spotbeen, Troch,Lord en Delie. Indien Eendracht zich plaatst voor de volgende ronde speelt het volgende zondag thuis tegen tweedeklasser KVSK United. United nam gisteren immers de maat van derdeklasser Mol Wezel na verlengingen (1-0). Voor de wedstrijd van vanmiddag zijn zowel staan als zittribune geopend net als vorige week. bron is de officiële site _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Aug 2009, 13:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Juist eens gaan piepen op het forum van UR Namur
Ze hebben daar snel een bus volgekregen met 62 plaatsen. Eerst was er sprake van 2e bus maar denk niet dat ze die vol gekregen hebben. In hun prono wie er wint, hebben er 47 supporters gestemd waarvan er slechts 21 UR Namur als winnaar zagen. De bekercampagnes van UR Namur zijn steeds vlug voorbij. Ik zag daar een mooie avatar doch niet geschikt voor op onze site zeker ? Je ziet URN op de Hulk staan, nu nog aanpassen in EA ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Aug 2009, 14:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Dries schreef: chunga schreef: Is de staantribune terug open VC Eendracht Aalst neemt het vanmiddag op tegen UR Namur in het kader van de vierde ronde van de Cofidis-cup. Coach kris Van Der Haegen kan nog steeds geen beroep doen op de langdurig gekwetsten Wouter Moreels, Michael Seminck en Kristof Kestens. Voorts is ook Laurent Depoitre die zich donderdag tijdens de opwarming in Zele blesseerde is er niet bij vanmiddag. Coach Kris vAn Der Haegen selecteerde volgende spelers: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro, B. Moreels, Filipovic, T. Spotbeen, De Schutter, Van Damme, Verheyden, Gallucci, Podevijn, N Spotbeen, Troch,Lord en Delie. Indien Eendracht zich plaatst voor de volgende ronde speelt het volgende zondag thuis tegen tweedeklasser KVSK United. United nam gisteren immers de maat van derdeklasser Mol Wezel na verlengingen (1-0). Voor de wedstrijd van vanmiddag zijn zowel staan als zittribune geopend net als vorige week. bron is de officiële site |
| 16 Aug 2009, 14:19 |
|
|
forumlegende |
chunga schreef: Dries schreef: chunga schreef: Is de staantribune terug open VC Eendracht Aalst neemt het vanmiddag op tegen UR Namur in het kader van de vierde ronde van de Cofidis-cup. Coach kris Van Der Haegen kan nog steeds geen beroep doen op de langdurig gekwetsten Wouter Moreels, Michael Seminck en Kristof Kestens. Voorts is ook Laurent Depoitre die zich donderdag tijdens de opwarming in Zele blesseerde is er niet bij vanmiddag. Coach Kris vAn Der Haegen selecteerde volgende spelers: Van Steenberghe, Van Den Noortgaete, De Castro, B. Moreels, Filipovic, T. Spotbeen, De Schutter, Van Damme, Verheyden, Gallucci, Podevijn, N Spotbeen, Troch,Lord en Delie. Indien Eendracht zich plaatst voor de volgende ronde speelt het volgende zondag thuis tegen tweedeklasser KVSK United. United nam gisteren immers de maat van derdeklasser Mol Wezel na verlengingen (1-0). Voor de wedstrijd van vanmiddag zijn zowel staan als zittribune geopend net als vorige week. bron is de officiële site tis graa gedaan en hopelijk blijft dat in de toekomst ook zo bij die eerste rondes van den beker ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Aug 2009, 14:23 |
|
|
Junior
iemand al ne tussenstand ?
|
| 16 Aug 2009, 15:48 |
|
|
Junior
iendrachter schreef: De match begint maar om 16h. fuckerdefuck loop al nen tijd nerveus voor (nog) nikske dan merde ! |
| 16 Aug 2009, 15:58 |
|
|
Miniem
1-0
|
| 16 Aug 2009, 16:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
1e minuut al, de potjes
![]() |
| 16 Aug 2009, 16:40 |
|
| Pagina 3 van 9 |
[ 131 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 9 Volgende |