SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
depoitre gaat morgen niet van de partij zijn, maar lord wel..
ik weet het van een zeer betrouwbare bron dus ik denk dat we weer zo gaan spelen als tegen namen..

19 Aug 2009, 0:00
nieuw in de eerste ploeg

Voila, zoals gesteld is lord der dus bij. En zoals gezegd en al verschillende keren gehoord uit bepaalde hoeken traint em in begin van week toch dikwijls niet , dus dat maakt weinig verschil. Hopelijk speelt hij morgen zoals zondag.
Maar wat met depoitre? Hoelang is hij dan out ? Of is het toch zandstrooien?

19 Aug 2009, 0:48
Knaap

Website: http://www.ksvsottegem.be
Jeroen schreef:
Hoe zit het met de bezoekers "tribune" in Zottegem ? Is dat nog altijd zo'n ramp ? Ik dacht dat er werken hadden plaatsgevonden aan hun veld deze zomer ?

Dat is idd nog altijd zo'n "ramp". Voorlopig hebben ze weer dat overkappingske gezet van vorig jaar. Na de match tegen Aalst zouden werken beginnen om een overkapping te plaatsen over een lengte van 35 meter.
De hoofdtribune is gelukkig nu wel vernieuwd en vrij comfortabel (maar nog altijd onpraktisch).

Laatst nog gevraagd aan een van de schepenen van Zottegem of de gradins aan de bezoekerskant (nu slechts drie trapkes hoog) dan ook eindelijk kunnen opgehoogd worden, maar hij zou daar naar eigen zeggen eeuwig tegen blijven, omdat - hou u vast - de atletiekclub nu een binnenronde (piste) én een buitenronde (dat stuk staanplaatsen is vrij breed, en loopt door achter de hoofdtribune) kunnen lopen, en dat vormt ongeveer juist één kilometer, "en dat is gemakkelijk"...
Vroeger was dat een argument dat het stadsbestuur gebruikte omdat de piste rampzalig lag, maar sinds ze die volledig heraangelegd hebben, is de piste altijd 'beloopbaar', om het zo uit te drukken. Maar ja, de broer van de schepen in kwestie is voorzitter van de atletiekclub, vandaar...

Enfin, om maar te zeggen dat het voetbalinzicht van de heren in het stadsbestuur zo goed als nihil is...

19 Aug 2009, 1:39
Nationale Ploeg

marc2 schreef:
Voila, zoals gesteld is lord der dus bij. En zoals gezegd en al verschillende keren gehoord uit bepaalde hoeken traint em in begin van week toch dikwijls niet , dus dat maakt weinig verschil. Hopelijk speelt hij morgen zoals zondag.

Uw plaat blijft weer hangen, marc. Wat is eigenlijk de bedoeling? Dat de supporters zich tegen Lord gaan keren?

19 Aug 2009, 7:17

Wedstrijd KSV Sottegem - E Aalst 2002

Ingang E Aalst supporters via hemelrijkstraat ( staanplaatsen ) .
Staanplaatsen kunnen nog aldaar aangekocht worden aan de ingang .
Ingang zittribune ( blok F ) via hoofdingang A kastanjelaan .
Enkel voor supporters E Aalst met zitplaats in voorverkoop ( registratie ) .
Deze kunnen niet meer aangekocht worden .
Ruime parkeergelegenheid aan de parking van het zwembad aan de bevegemse vijvers .

Veiligheidsverantwoordelijke KSVS
De Sutter Filip

19 Aug 2009, 8:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
De Jean schreef:
marc2 schreef:

Uw plaat blijft weer hangen, marc. Wat is eigenlijk de bedoeling? Dat de supporters zich tegen Lord gaan keren?

Was Lord niet zo blessuregevoelig en als die eens zou trainen zoals een "prof", hij zat al lang niet meer bij Aalst hoor, maar diene kon al veel hoger gezeten hebben.
Zijn flitsen zijn dikwijls bepalend voor ons, dus wat kan mij dat schelen dat hij nekeer ne maandag overslaat :-)

19 Aug 2009, 9:28
forumlegende

Leeftijd: 35
tbegint ier al ferm te kriebelen voor vanavond!
COMON IENDRAAAAAAACHT!!!!!!!!!!!! :EA: :iendracht:
alles geven :D

19 Aug 2009, 9:29
Nationale Ploeg

Dries schreef:
tbegint ier al ferm te kriebelen voor vanavond!
COMON IENDRAAAAAAACHT!!!!!!!!!!!! :EA: :iendracht:
alles geven :D

Be mij oek (y)

Alles geven !

Mijn hart is wit en zwart !

19 Aug 2009, 9:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
marc2 schreef:

En dat Lord een ganse verlenging geblesseerd is hebt ge weer niet gezien zeker ? Dat hij mankte en continu naar zijn lies tastte. Het kan misschien wel zijn dat hij niet echt een trainingsbeest is, maar wie niet zag dat Lord zondag geblesseerd het plein verliet, moet een brilleke kopen :D

19 Aug 2009, 10:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Deef schreef:
De Jean schreef:
marc2 schreef:

Was Lord niet zo blessuregevoelig en als die eens zou trainen zoals een "prof", hij zat al lang niet meer bij Aalst hoor, maar diene kon al veel hoger gezeten hebben.
Zijn flitsen zijn dikwijls bepalend voor ons, dus wat kan mij dat schelen dat hij nekeer ne maandag overslaat :-)

Inderdaad, en als hij elke keer op de juiste moment zijn bal afgaf of een afwerker was, dan kan die gerust bij een hoop ploegen in eerste mee... Spelers met een techniek zoals Lord, het moet van Masina geleden zijn op E.Aalst.

19 Aug 2009, 10:49
forumlegende

In het Nieuwsblad staat Depoitre bij de selectie en staat eveneens vermeld dat coach VDH in de loop van deze dag beslist of hij speelt ..

Iemand meer info?

19 Aug 2009, 11:08
forumlegende

anders kunnen we een wedstrijd instellen: speelt depoitre of speelt hij niet?
uit de mensen met het juiste antwoord wordt er enen uitgeloot en die wint ne prijs
we zien wel of hij speelt he. op het plein zelf zal het natuurlijk een verschil maken maar als hij niet speelt meoten we roeien met de riemen die we hebben he :EA:

19 Aug 2009, 11:12
nieuw in de eerste ploeg

Wie zegt er dat ik lord niet wil zien spelen ?? HIJ MOET SPELEN !!! Gewoon omdat hij zondag een knappe match gespeeld heeft .... en ook dat je een winnende elf die organisatorisch het knap heeft gedaan gewoon laat staan. Hopelijk is depoitre niet gekwetst maar om die reden kun je hem vandaag nog als supersub gebruiken, immers podevijn en galluci kun je er toch ook niet naast zetten na hun knappe prestatie? Als depoitre dus terugkomt vind ik het al moeilijk om er iemand van zondag naast te zetten.
Maargoed, de context gaat weeral verloren en der worden weer negatieve dingen gezocht achter mijn tekst. Het feit dat er velen twijfelen over lords inzetbaarheid naar vandaag toe wou ik even illustreren dat er wat betreft hem niet in paniek moet geslaan worden. Hij voelt dikwijls kleine dingen maar als het match is staat hij der. En inderdaad, dat weet ik ook, den dag dat hij alle trainingen meedoet en een serieuze ijver daar aan de dag legt of elke match speelt zoals tijdens de eindronde het geval is, dan zijn we hem inderdaad kwijt. Lord is lord en zal nietmeer veranderen en we moeten er de positieve dingen van zien: in een ploeg die iets of wat draait voegt hij veel aanvallende finesse toe en kan hij een match openbreken.
Tjonge, tjonge, is nu de context van mijn betoog begrepen? :-) :-)

19 Aug 2009, 11:25
Knaap

Ik ken VDH ondertussen sinds lange lange tijd persoonlijk en wees gerust, hij is een meester in het misleiden van de tegenstander. Ik verwacht en Lord en Depoitre aan de aftrap, don't be afraid...

19 Aug 2009, 11:30
Ancien

Leeftijd: 65
marc2 schreef:
Wie zegt er dat ik lord niet wil zien spelen ?? HIJ MOET SPELEN !!! Gewoon omdat hij zondag een knappe match gespeeld heeft .... en ook dat je een winnende elf die organisatorisch het knap heeft gedaan gewoon laat staan. Hopelijk is depoitre niet gekwetst maar om die reden kun je hem vandaag nog als supersub gebruiken, immers podevijn en galluci kun je er toch ook niet naast zetten na hun knappe prestatie? Als depoitre dus terugkomt vind ik het al moeilijk om er iemand van zondag naast te zetten.
Maargoed, de context gaat weeral verloren en der worden weer negatieve dingen gezocht achter mijn tekst. Het feit dat er velen twijfelen over lords inzetbaarheid naar vandaag toe wou ik even illustreren dat er wat betreft hem niet in paniek moet geslaan worden. Hij voelt dikwijls kleine dingen maar als het match is staat hij der. En inderdaad, dat weet ik ook, den dag dat hij alle trainingen meedoet en een serieuze ijver daar aan de dag legt of elke match speelt zoals tijdens de eindronde het geval is, dan zijn we hem inderdaad kwijt. Lord is lord en zal nietmeer veranderen en we moeten er de positieve dingen van zien: in een ploeg die iets of wat draait voegt hij veel aanvallende finesse toe en kan hij een match openbreken.
Tjonge, tjonge, is nu de context van mijn betoog begrepen? :-) :-)

En zijn we nu allemaal weer goede vriendjes en gaan we eens voor één keer "ééndrachtig" achter onze ploeg staan aub... :x
:EA: :EA: :EA:

19 Aug 2009, 11:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 23