|
|
| Pagina 14 van 23 |
[ 336 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Voila, toch nog mensen die het begrijpen. In het geval van Franck en LDV, die hebben hier kansen genoeg gekregen en hebben een onvoldoende. Dat is gewoon het punt. |
| 19 Aug 2009, 23:52 |
|
|
Junior
erg spijtig en eigenlijk niet verdiend, maar misschien wel goed om een paar 'namen' (ik ga op die namen geen namen kleven
) te doen beseffen dat de mouwen omhoog gaan moeten. ik had het voorheen op gepost: ik gun het Limpens en den Boto (die ik door dik en dun ben blijven steunen) van harte, maar voetballend heeft Sottegem gewoon een pak minder inhoud dan wij. op het einde vd competitie eindigen wij boven hen... tenzij sommige spelers die die mouwen omhoog gaan stropen. Verheyden komt er wel, maar dat Boto weg moest, blijf ik spijtig vinden, die jongen was hier graag en als hij fit was was hij 3de meer dan waard. laat ze der in Zottegem plezier van hebben, Limpens heeft dat weer héél goed gezien. en wij: op naar de volgende match, we gaan ze niet allemaal zo verliezen ! dat kan gewoon niet ! |
| 19 Aug 2009, 23:52 |
|
|
Iendrachter90 schreef: freddy34 schreef: Gilles schreef: Ik zei gewoon dat deze keeper een verademing is tov vorig seizoen, niet meer, niet minder. Ik ben benieuwd voor hoe lang de kritiek zal uitblijven. Ik begrijp best dat sommige ex spelers op Aalst de match van hun leven spelen. Als je ziet hoe sommigen behandeld werden (Claessens, De Veirman, Franck,...) Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Dus...kritiek en uitjoelen helpt de spelers vooruit? Vele van die spelers hebben eerder al bewezen dat ze goed zijn. Hoe komt het dan dat ze bij ons vaak falen? Achja zinloze discussie...als supporter vind ik dit echt jammer! |
| 19 Aug 2009, 23:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Niet meer op reageren zal het beste zijn denk ik.
![]() |
| 19 Aug 2009, 23:54 |
|
|
Junior
El Corredor schreef: De Schutter, De Castro en Filipovic waren goed. Vooral De Schutter, die gast moet ALTIJD spelen. Verheyden, Potjes, Troch, ronduit zwak. De wissel Galucci-Coppens vond ik logisch. En waarom Lord hier zoveel kritiek krijgt is onbegrijpelijk! De enige mét een actie, neem hem weg en wat heb je dan nog vooraan? Er moet dringend werk gemaakt worden van een goede backup spits. zonder depoitre, is het toch nie alles!! Mijns inziens speel je vandaag tegen een kandidaat-daler. Die maakten de eerste helft niets klaar, één bal tussen de palen, maar hij zat er wel in natuurlijk!! Filipovic heeft wat mij betreft wel veel schuld aan het eerste doelpunt. Eén minuut voor de rust maakt hij een onnodige fout op een gevaarlijke plaats. => vrije trap en binnen. Een man met zijn ervaring moet beter weten. |
| 19 Aug 2009, 23:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
freddy34 schreef: Iendrachter90 schreef: freddy34 schreef: Ik ben benieuwd voor hoe lang de kritiek zal uitblijven. Ik begrijp best dat sommige ex spelers op Aalst de match van hun leven spelen. Als je ziet hoe sommigen behandeld werden (Claessens, De Veirman, Franck,...) Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Dus...kritiek en uitjoelen helpt de spelers vooruit? Vele van die spelers hebben eerder al bewezen dat ze goed zijn. Hoe komt het dan dat ze bij ons vaak falen? Achja zinloze discussie...als supporter vind ik dit echt jammer! Omdat er bij aalst nu eenmaal veel meer druk is dan bij pakweg ksv sottegem.Maar,idd zinloze discussie. |
| 19 Aug 2009, 23:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Iendrachter90 schreef: Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Straf dat gij na 1 speeldag al weet wie de slechtste ploeg van onze reeks heeft. Chapeau! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Aug 2009, 23:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Boris schreef: Iendrachter90 schreef: Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Straf dat gij na 1 speeldag al weet wie de slechtste ploeg van onze reeks heeft. Chapeau! ![]() Dat was idd wat overdreven. ![]() |
| 19 Aug 2009, 23:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Boris schreef: Iendrachter90 schreef: Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Straf dat gij na 1 speeldag al weet wie de slechtste ploeg van onze reeks heeft. Chapeau! ![]() Zullen we pas kunnen weten na meerdere gespeelde matchen ! Hou er wel rekening mee Boris, dat er sommige supporters zijn, die een glazen bol hebben. Hierdoor zien ze reeds dingen die jij nog niet ziet ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Aug 2009, 0:00 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Onderkroiper schreef: Boris schreef: Iendrachter90 schreef: Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Straf dat gij na 1 speeldag al weet wie de slechtste ploeg van onze reeks heeft. Chapeau! ![]() Zullen we pas kunnen weten na meerdere gespeelde matchen ! Hou er wel rekening mee Boris, dat er sommige supporters zijn, die een glazen bol hebben. Hierdoor zien ze reeds dingen die jij nog niet ziet ! ![]() Weir zen al content mè e kodaksken hé onderkroiper... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Aug 2009, 0:02 |
|
|
Onderkroiper schreef: Boris schreef: Iendrachter90 schreef: Alsge kampioen wilt spelen en ge verliest tegen de slechtste ploeg van derde A,dan moet ge er tegen kunnen dat er kritiek komt é.Trouwens,elke speler die hier komt spelen,weet perfect dat aalst moeilijke supporters heeft,maar wel supporters die voor diezelfde spelers door het vuur kunnen gaan.Maar dan moeten die spelers het ook maar bewijzen dat ze het waard zijn. Straf dat gij na 1 speeldag al weet wie de slechtste ploeg van onze reeks heeft. Chapeau! ![]() Zullen we pas kunnen weten na meerdere gespeelde matchen ! Hou er wel rekening mee Boris, dat er sommige supporters zijn, die een glazen bol hebben. Hierdoor zien ze reeds dingen die jij nog niet ziet ! ![]() Ik had ne glazen bol,maar hij is kapot. ![]() |
| 20 Aug 2009, 0:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Dat je op de eerste speeldag verliest is altijd ambetant maar daarom niet rampzalig. Wat ik vandaag wel erg vond is dat we welgeteld één bal tussen de palen kregen (goal van Troch) en voor de rest bijna altijd op de helft van Zottegem hebben gespeeld zonder één keer een bal in het kader te krijgen. Zottegem heeft amper kansen gekregen maar die trappen wel vanuit alle hoeken op doel, resultaat : 2 doelpunten uit een handvol aanvallen. Wij van onze kant willen met de bal in doel lopen. Veel dreiging maar geen enkel schot tussen de doelpalen. Onze technische staf heeft nog veel werk! Niels De Schutter verdient vandaag andermaal een dikke pluim, hij speelde erg sterk. Verheyden was andermaal superzwak. Hoeveel krediet gaat die nog krijgen? Als diene Siereveld en/of Seminck er bij zijn zou ik zeker Niels op de plaats van Ewen zetten. Diene Ahmed Gacem is vandaag trouwens vrij goed ingevallen en toonde alvast heel wat talent in huis te hebben. We zijn opnieuw met een valse noot gestart maar dat hoeft nog geen ramp te zijn!
| 20 Aug 2009, 0:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Boris schreef: Onderkroiper schreef: Boris schreef: Straf dat gij na 1 speeldag al weet wie de slechtste ploeg van onze reeks heeft. Chapeau! ![]() Zullen we pas kunnen weten na meerdere gespeelde matchen ! Hou er wel rekening mee Boris, dat er sommige supporters zijn, die een glazen bol hebben. Hierdoor zien ze reeds dingen die jij nog niet ziet ! ![]() Weir zen al content mè e kodaksken hé onderkroiper... ![]() De fotokes zullen voor morgen zijn, maar het zal gene vetten zijn want tegenlicht in de eerste helft en te donker om vanaf die afstand iets deftig te trekken in de tweede helft. Gelukkig zijn er nog wat sfeerfoto's naast het plein ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Aug 2009, 0:06 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Boris schreef: Straf dat gij na 1 speeldag al weet wie de slechtste ploeg van onze reeks heeft. Chapeau! ![]() Zullen we pas kunnen weten na meerdere gespeelde matchen ! Hou er wel rekening mee Boris, dat er sommige supporters zijn, die een glazen bol hebben. Hierdoor zien ze reeds dingen die jij nog niet ziet ! ![]() Ik had ne glazen bol,maar hij is kapot. ![]() Het es bakanst Sinte Merten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Aug 2009, 0:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben toch ook teleurgesteld door onze valse start. Sottegem is toch verre van de sterkste ploeg in onze reeks en toch winnen ze (wel onverdiend, een gelijkspel ware terecht).
De eerste goal is eigenlijk om dom pisballeke. Van Steenberghe denkt dat Boto de bal nog gaat raken en verkijkt zich daardoor (goal was noch van Boto, noch van Seminck, maar van de flankspeler met nr. 8). Vlak voor de 2-0 komt Lord voor de keeper en moet hij altijd scoren. Hij twijfelt te lang, verliest de bal en sottegem scoort uit de counter. Coppens komt ook nog alleen voor de keeper en moet daar altijd de 2-2 scoren. |
| 20 Aug 2009, 0:21 |
|
| Pagina 14 van 23 |
[ 336 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 23 Volgende |