|
|
| Pagina 81 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Champions League
Anderlecht.
![]() |
| 19 Aug 2009, 22:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Alez Biglia en co hebben bewezen dat ze tegen Westerlo, Cercle en Kortrijk top zijn ! 5 klasses beter dan Defour, Mbokani en Jova
![]() |
| 20 Aug 2009, 1:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Anderlecht kan niet volgen, en of het nu brugge is of standard, maakt nie uit. Belgie heeft europees én qua nationaal team niks meer te zoeken. We kunnen nie mee, gewoon te weining poen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Aug 2009, 2:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Anderlecht kan niet volgen, en of het nu brugge is of standard, maakt nie uit. Belgie heeft europees én qua nationaal team niks meer te zoeken. We kunnen nie mee, gewoon te weining poen Ik vrees dat dit de perfecte conclusie is. Ik ga naar elke thuismatch kijken en hetgeen ik dit jaar al gezien heb is "champagnevoetbal" naar Belgisch niveau. Momenteel speelt Anderlecht beter dan Brugge, Standard, Genk... dus stel je voor dat een ploeg die minder in vorm is tegen dit Lyon speelt... Dit is voor mij geen kater zoals vorig jaar tegen Bate, maar ik dacht dat ze Europees verder stonden. Jammer. Hopelijk hebben alle contra's van de Sporting nu hun plezier nu het Belgisch coëfficient weer wat gedaald is... |
| 20 Aug 2009, 9:19 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Voetjes op de grond. In België ben je top als Suarez, Boussoufa en Biglia in vorm zijn. Als dan Europees de rest geen superdag heeft en Boussoufa niks uitsteekt dan krijg je dit. Soit, geen excuses te zoeken, Lyon was veeeeeeeeeel beter en daar kan geen enkele scheidsrechterlijke beslissing (heb de beelden trouwens nog niet gezien) tegen op.
Los van het voetbal: Lyon is echt wel een absolute kutstad seg. Het stadion was schitterend, de stad was saaaaaaaaaaai... _________________
|
| 20 Aug 2009, 10:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Sven KSK Opwijk schreef: Voetjes op de grond. In België ben je top als Suarez, Boussoufa en Biglia in vorm zijn. Als dan Europees de rest geen superdag heeft en Boussoufa niks uitsteekt dan krijg je dit. Soit, geen excuses te zoeken, Lyon was veeeeeeeeeel beter en daar kan geen enkele scheidsrechterlijke beslissing (heb de beelden trouwens nog niet gezien) tegen op. Los van het voetbal: Lyon is echt wel een absolute kutstad seg. Het stadion was schitterend, de stad was saaaaaaaaaaai... Ale zemmen dor oek een eiremonne ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Aug 2009, 10:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Voetjes op de grond. In België ben je top als Suarez, Boussoufa en Biglia in vorm zijn. Als dan Europees de rest geen superdag heeft en Boussoufa niks uitsteekt dan krijg je dit. Soit, geen excuses te zoeken, Lyon was veeeeeeeeeel beter en daar kan geen enkele scheidsrechterlijke beslissing (heb de beelden trouwens nog niet gezien) tegen op. Los van het voetbal: Lyon is echt wel een absolute kutstad seg. Het stadion was schitterend, de stad was saaaaaaaaaaai... Ist just dat ge praktisch nergens binnen mocht om nekeer te drinken? |
| 20 Aug 2009, 10:57 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voetjes op de grond. In België ben je top als Suarez, Boussoufa en Biglia in vorm zijn. Als dan Europees de rest geen superdag heeft en Boussoufa niks uitsteekt dan krijg je dit. Soit, geen excuses te zoeken, Lyon was veeeeeeeeeel beter en daar kan geen enkele scheidsrechterlijke beslissing (heb de beelden trouwens nog niet gezien) tegen op. Los van het voetbal: Lyon is echt wel een absolute kutstad seg. Het stadion was schitterend, de stad was saaaaaaaaaaai... Ist just dat ge praktisch nergens binnen mocht om nekeer te drinken? In de stad? Wij zijn overal losjes binnen gegaan. Er was zelfs een charmante en knappe dame die ons in de ruimte met airco liet zitten (die normaal alleen 's avonds open ging, raar maar waar) en waar we konden doen en laten wat we wilden. _________________
|
| 20 Aug 2009, 10:58 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voetjes op de grond. In België ben je top als Suarez, Boussoufa en Biglia in vorm zijn. Als dan Europees de rest geen superdag heeft en Boussoufa niks uitsteekt dan krijg je dit. Soit, geen excuses te zoeken, Lyon was veeeeeeeeeel beter en daar kan geen enkele scheidsrechterlijke beslissing (heb de beelden trouwens nog niet gezien) tegen op. Los van het voetbal: Lyon is echt wel een absolute kutstad seg. Het stadion was schitterend, de stad was saaaaaaaaaaai... Ist just dat ge praktisch nergens binnen mocht om nekeer te drinken? In de stad? Wij zijn overal losjes binnen gegaan. Er was zelfs een charmante en knappe dame die ons in de ruimte met airco liet zitten (die normaal alleen 's avonds open ging, raar maar waar) en waar we konden doen en laten wat we wilden. Mijn broer is ook geweest en naar het schijnt liepen ze daar in een straat à la de rue des bouchers, waar overal mensen buiten zaten te drinken, maar als ze hun wilden neerzetten, zegden die garcons dat het just voor te eten was |
| 20 Aug 2009, 11:00 |
|
|
Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Deef schreef: Ist just dat ge praktisch nergens binnen mocht om nekeer te drinken? In de stad? Wij zijn overal losjes binnen gegaan. Er was zelfs een charmante en knappe dame die ons in de ruimte met airco liet zitten (die normaal alleen 's avonds open ging, raar maar waar) en waar we konden doen en laten wat we wilden. Mijn broer is ook geweest en naar het schijnt liepen ze daar in een straat à la de rue des bouchers, waar overal mensen buiten zaten te drinken, maar als ze hun wilden neerzetten, zegden die garcons dat het just voor te eten was Ja, dat is wel maar normaal. Dat waren restaurants ook. Dat moede hier ook ni proberen _________________
|
| 20 Aug 2009, 11:05 |
|
|
forumlegende
De eerste helft was ronduit dramatisch.
Dat heeft niks meer met voetbal te maken. Er werden geen duels gewonnen, dat deed Standard tegen Liverpool wel vorig jaar. Polak, Boussoufa, Gillet (wat een jeannet jongens, precies Jimmy van Get Ready), De Sutter, Van Damme en Wasyl speelden als een natte dweil en niet met het spreekwoordelijke mes tussen de tanden ! Van honger naar een kwalifiactie was absoluut geen sprake. Dus mijn conclusie = niet genoeg geknokt. |
| 20 Aug 2009, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Er is uiteraard een serieus kwaliteitsverschil tussen beide ploegen maar bij anderlecht was er toch ook een gebrek aan inzet vind ik. De spelers van Lyon zouden volgens de uefa computer in totaal zelfs 4 km meer gelopen hebben. Dat had omgekeerd moeten zijn zeker als je dan als ploeg voetballend al minder bent. Ok 't zijn maar cijfertjes maar ze zeggen toch veel me dunkt.
|
| 20 Aug 2009, 11:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ja, Sven het zijn dan nu ook de 2 weken waarop geen enkele Fransman in het "binnenland" blijft hé, en zeker niet in een stad gelijk Lyon. Die locals weten wel beter en liggen op deze moment ergens aan één van hun stranden.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Aug 2009, 13:57 |
|
|
Ancien
Sven KSK Opwijk schreef: Voetjes op de grond. In België ben je top als Suarez, Boussoufa en Biglia in vorm zijn. Als dan Europees de rest geen superdag heeft en Boussoufa niks uitsteekt dan krijg je dit. Soit, geen excuses te zoeken, Lyon was veeeeeeeeeel beter en daar kan geen enkele scheidsrechterlijke beslissing (heb de beelden trouwens nog niet gezien) tegen op. Los van het voetbal: Lyon is echt wel een absolute kutstad seg. Het stadion was schitterend, de stad was saaaaaaaaaaai... Was jij niet rechtstreeks op de radio deze voormiddag? Het was een hevige fan van Anderlecht en Opwijk vandaar mijn vraag. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Aug 2009, 15:19 |
|
|
Hugo schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voetjes op de grond. In België ben je top als Suarez, Boussoufa en Biglia in vorm zijn. Als dan Europees de rest geen superdag heeft en Boussoufa niks uitsteekt dan krijg je dit. Soit, geen excuses te zoeken, Lyon was veeeeeeeeeel beter en daar kan geen enkele scheidsrechterlijke beslissing (heb de beelden trouwens nog niet gezien) tegen op. Los van het voetbal: Lyon is echt wel een absolute kutstad seg. Het stadion was schitterend, de stad was saaaaaaaaaaai... Was jij niet rechtstreeks op de radio deze voormiddag? Het was een hevige fan van Anderlecht en Opwijk vandaar mijn vraag. Inderdaad, Radio 2 had mij opgebeld... Is al de tweede keer zelfs _________________
|
| 20 Aug 2009, 17:18 |
|
| Pagina 81 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 161 Volgende |