|
|
| Pagina 112 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Artikels
Voor die persoon heb je de juist afkorting gekozen SS ( remember 69 jaar geleden)
Ik bazeer me op vaststellingen die ik jaren zelf ondervonden heb in de club. Dat deze mensen een visie hebben is best mogelijk, maar of deze de juiste is daar kan men over discuteren. Alleen niet met hen. Als men als jeugdcordinator bij een jeugdploeg( tijdens de pause) komt zeggen dat er maar een goede speler in de ploeg zit lijkt me dit niet echt iemand die verstand heeft om met kinderen om te gaan. Voorbeelden ten over, maar ja men sluit de ogen omdat de bestuurders niet de tijd of de zin hebben om zich hiermee bezig te houden. |
| 22 Aug 2009, 20:00 |
|
|
Freak
AlostanA schreef: El Corredor schreef: Lambert schreef: Wat het artikel van Luc Limpens betreft, is het toch raar dat hij ook aanhaalt wat hier vorig jaar verscheiden malen aangehaald is omtrent de jeugdopleiding en de heren die de jeugdopleiding organiseren. Zou het dan toch waar zijn dat : Deze heren veel bla bla bla verkopen maar er niets van terecht brengen? Mooie theorieën verkopen maar ze zelf niet volgen. Zelf nooit op niveau gevoetbald hebben( wat duidelijk merkbaar is) Totaal niet kunnen omgaan met kinderen. Een bijzondere grote eigendunk hebben. Enkel uit zijn op eigen belang, wat nogmaals versterkt is door het aantrekken van zoon of stiefzoon. Iedereen die niet akkoord is met hun visie wegwerken. De voorzitters rond hun vingers winden met hun mooie praatjes Zou dit dan toch allemaal waar zijn? onder De Ridder was er geen visie, en die kuiste ook iedereen buiten die nog maar nee durfde te zeggen. Eigenlijk te zot dat ik hier op reageer. Op wat baseer je je om te zeggen dat die mensen niet met kinderen kunnen omgaan? SS zal niet de gemakkelijkste mens zijn, so what? Moet dat dan? Of heb je liever een marionet genre Dillen ? Nee, das waar, de ploeg die in vierde iedereen wegvoetbalde was totaal zonder visie bijeen gerapen Laat die discussie hier alstublieft voor wat het is. tja vierde klasse... ![]() |
| 22 Aug 2009, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: AlostanA schreef: El Corredor schreef: onder De Ridder was er geen visie, en die kuiste ook iedereen buiten die nog maar nee durfde te zeggen. Eigenlijk te zot dat ik hier op reageer. Op wat baseer je je om te zeggen dat die mensen niet met kinderen kunnen omgaan? SS zal niet de gemakkelijkste mens zijn, so what? Moet dat dan? Of heb je liever een marionet genre Dillen ? Nee, das waar, de ploeg die in vierde iedereen wegvoetbalde was totaal zonder visie bijeen gerapen Laat die discussie hier alstublieft voor wat het is. tja vierde klasse... ![]() Wees maar heel content dat we daar snel weggeraakt zijn. |
| 22 Aug 2009, 20:06 |
|
|
Freak
Lambert schreef: Voor die persoon heb je de juist afkorting gekozen SS ( remember 69 jaar geleden) Ik bazeer me op vaststellingen die ik jaren zelf ondervonden heb in de club. Dat deze mensen een visie hebben is best mogelijk, maar of deze de juiste is daar kan men over discuteren. Alleen niet met hen. Als men als jeugdcordinator bij een jeugdploeg( tijdens de pause) komt zeggen dat er maar een goede speler in de ploeg zit lijkt me dit niet echt iemand die verstand heeft om met kinderen om te gaan. Voorbeelden ten over, maar ja men sluit de ogen omdat de bestuurders niet de tijd of de zin hebben om zich hiermee bezig te houden. ze hebben inderdaad een visie, en ik zeg niet dat ik alles even goed vind, maar ja dat gaat nooit. men werkt toch bij aalst met piramidevorm, dus aan het einde blijven de sterkste over, althans das toch de bedoeling. Het is natuurlijk niet leuk als men dit tijdens de rust komt zeggen. Maar op nationaal niveau moet dat toch kunnen. Niettegenstaande dat dat een harde noot om kraken is. Ik heb ooit eens een dvd bekeken van de jeugd van Ajax, 7 jarigen worden daar gewoon te kakken gezet waar iedereen bij staat, dat is pas hard! en wat je opmerking omtrent SS betreft, vind ik die toch ongepast. Probeer objectief te blijven, ook als jouw kind de selectie niet haalde... Of denk je dat het als jeugdcoordinator leuk is om tegen x aantal kinderen te zeggen dat ze kunnen oprotten? Ik zou het niet willen doen. |
| 22 Aug 2009, 20:06 |
|
|
Freak
Lambert schreef: T'ja de waarheid zal pijn doen zeker. Dient men er in een club niet voor te zorgen dat het de goede weg uitgaat i.p.l.v. zijn ogen te sluiten. je klinkt een beetje zoals een gefrustreerd schrijver van HLN wiens zoon nu in tweede klasse zit... ![]() |
| 22 Aug 2009, 21:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Iedere ouder overschat de voetbalkwaliteiten van zijn eigen kind. Dat is menselijk en daar is niets mis mee.
Het is aan een jeugdcoördinator om die zwevende ouders weer met de voetjes op de grond te zetten. En als de boodschap aankomt en de pijnpunten worden blood gelecht kan de voetballer in kwestie hier aan werken. Moraal van het verhaal: luister naar kritiek en steek energie in het verbeteren van de minpunten i.p.v. op andere manieren je gelijk proberen te halen. PS ik heb niets met de jeugd van EA te maken. |
| 22 Aug 2009, 22:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: Iedere ouder overschat de voetbalkwaliteiten van zijn eigen kind. Dat is menselijk en daar is niets mis mee. Het is aan een jeugdcoördinator om die zwevende ouders weer met de voetjes op de grond te zetten. En als de boodschap aankomt en de pijnpunten worden blood gelecht kan de voetballer in kwestie hier aan werken. Moraal van het verhaal: luister naar kritiek en steek energie in het verbeteren van de minpunten i.p.v. op andere manieren je gelijk proberen te halen. PS ik heb niets met de jeugd van EA te maken. Ik kon het mij niet laten Sorry makker tot morgen in de tribune Bedankt voor de foto's die ik straks zal posten _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Aug 2009, 22:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Tsja, op momenten dat het sportief eventjes tegen valt zal er op EA altijd wel ergens iemand zijn die met zulke praatjes afkomt....
Ik kan mis zijn, maar ik denk dat ons huidig bestuur dat zelf maar al te goed zal beseffen zeker ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Aug 2009, 11:19 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
VDH noemt zijn ex ploeg in HLN. De kloefkappers van zottegem..
![]() |
| 24 Aug 2009, 9:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Vandaag in HLN schrijft VLJA: met het heengaan van Delie is de kans groot dat er nog spits bijkomt. Na het "heengaan" asjeblieft, is die jongen dan overleden?
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Aug 2009, 20:26 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
DavidSeal schreef: Vandaag in HLN schrijft VLJA: met het heengaan van Delie is de kans groot dat er nog spits bijkomt. Na het "heengaan" asjeblieft, is die jongen dan overleden? ![]() Het het ook gelezen. Net iets overdreven. ![]() |
| 25 Aug 2009, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Simon Vervoort en Rupel Boom balen: 'Ik aarzelde'
3de KLASSE Rupel Boom pakte ruim verdiend een punt in Aalst. De Steenbakkers kregen zelfs de betere kansen. Om het doelpunt van de thuisploeg was na afloop behoorlijk wat te doen. 'Zuiver buitenspel,' zegt doelman Simon Vervoort overtuigd. 'Ik geef toe dat ik aarzelde en ik zo mee schuld heb aan die treffer, maar dat neemt niet weg dat het buitenspel was. Als de grensrechter zijn werk deed, bleef het 0-0. Ik vond ons écht de betere ploeg. Daarom heb ik ook moeite met dat gelijkspel.' 'Het is geen slecht resultaat, vooraf hadden we er zelfs voor willen tekenen. Maar nu zit ik met een wrang gevoel. Gelukkig spelen we zondag opnieuw.' (pni) |
| 28 Aug 2009, 18:56 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
elfahem schreef: Simon Vervoort en Rupel Boom balen: 'Ik aarzelde' 3de KLASSE Rupel Boom pakte ruim verdiend een punt in Aalst. De Steenbakkers kregen zelfs de betere kansen. Om het doelpunt van de thuisploeg was na afloop behoorlijk wat te doen. 'Zuiver buitenspel,' zegt doelman Simon Vervoort overtuigd. 'Ik geef toe dat ik aarzelde en ik zo mee schuld heb aan die treffer, maar dat neemt niet weg dat het buitenspel was. Als de grensrechter zijn werk deed, bleef het 0-0. Ik vond ons écht de betere ploeg. Daarom heb ik ook moeite met dat gelijkspel.' 'Het is geen slecht resultaat, vooraf hadden we er zelfs voor willen tekenen. Maar nu zit ik met een wrang gevoel. Gelukkig spelen we zondag opnieuw.' (pni) Dan vergeet hij er wel bij te zeggen dat hij normaal een rode kaart moest krijgen. ![]() |
| 28 Aug 2009, 19:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
elfahem schreef: Simon Vervoort en Rupel Boom balen: 'Ik aarzelde' 3de KLASSE Rupel Boom pakte ruim verdiend een punt in Aalst. De Steenbakkers kregen zelfs de betere kansen. Om het doelpunt van de thuisploeg was na afloop behoorlijk wat te doen. 'Zuiver buitenspel,' zegt doelman Simon Vervoort overtuigd. 'Ik geef toe dat ik aarzelde en ik zo mee schuld heb aan die treffer, maar dat neemt niet weg dat het buitenspel was. Als de grensrechter zijn werk deed, bleef het 0-0. Ik vond ons écht de betere ploeg. Daarom heb ik ook moeite met dat gelijkspel.' 'Het is geen slecht resultaat, vooraf hadden we er zelfs voor willen tekenen. Maar nu zit ik met een wrang gevoel. Gelukkig spelen we zondag opnieuw.' (pni) Vervoort mag overigens content zijn dat hij geen rood kreeg.Want ook al paste de scheids de voordeelregel toe niets belette hem om achteraf de rode kaart aan hem te geven. Bovendien heeft een lijnrechter een veel beter zicht om een buitenspelfase te beoordelen dan een doelman. Laatst gewijzigd door dwarskijker op 28 Aug 2009, 19:18, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Aug 2009, 19:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Nu vraag ik mij wel af op wie ze het hebben ? Gallucci ? of Lord ?
die eerste lijkt mij onwaarschijnlijk, want daar stonden de backs nog te ver voor naar achter geplooid. Lord, lijkt mij mogelijk... MAAR enkel positiebuitenspel dan toch. zou graag de beelden keer zien. Nuja, die keeper gaat zijn eigen ruiten niet in smijten natuurlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Aug 2009, 19:05 |
|
| Pagina 112 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 497 Volgende |