Cofidis Cup - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 25
 Cofidis Cup 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Cofidis Cup
Liefst niet naar KV Mechelen of GBA. Daar krijgen we nooit genoeg bezoekende tickets.

23 Aug 2009, 23:45
Freak

Leeftijd: 35
Smetje schreef:
Liefst niet naar KV Mechelen of GBA. Daar krijgen we nooit genoeg bezoekende tickets.

Tja,alsge tegen een andere ploeg speelt waar ge wel voldoende tickets krijgt zijn er ook problemen hoor.Bv.dat er veel mensen zijn van buiten en binnen aalst die ineens gaan kijken om de hooligan uit te hangen.Die geraken dan aan kaarten via mensen met een abonnement die voorrang krijgen (terecht natuurlijk).Terwijl mensen zonder abonnement ,maar die wel elke match gaan kijken naast een kaart dreigen te grijpen.Ik zelf heb geen abonnement,mss wel dom omdat ik elke match ga maar toch.

23 Aug 2009, 23:51
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Of uitkomen tegen Dender en revanche pakken voor 2 jaar terug, dan kan mijn jaar al niet meer stuk :)

24 Aug 2009, 0:17
Duivelke

das just tony, da zou wel ne mooien droom zijn :boks:

24 Aug 2009, 0:24
Freak

T.Fratelli schreef:
Of uitkomen tegen Dender en revanche pakken voor 2 jaar terug, dan kan mijn jaar al niet meer stuk :)

We kunnen niet tegen dender spelen de eerstvolgende ronde.De ene pot bestaat uit 15eersteklassers aangevuld met sint truiden of woluwe-zaventem die match wordt op 7oktober gespeeld.De tweede pot bestaat dan uit de 14ploegen die gistere gewonnen hebben ,aangevuld met dender en bergen.

24 Aug 2009, 9:06
forumlegende

T.Fratelli schreef:

Aha, eindelijk ook op 't forum beland :-) . Alé, begint deze keer ewa vroeger met blokken, dan kunt ge woensdag nor de match komen zien!

24 Aug 2009, 9:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Iendrachter90 schreef:
T.Fratelli schreef:

We kunnen niet tegen dender spelen de eerstvolgende ronde.De ene pot bestaat uit 15eersteklassers aangevuld met sint truiden of woluwe-zaventem die match wordt op 7oktober gespeeld.De tweede pot bestaat dan uit de 14ploegen die gistere gewonnen hebben ,aangevuld met dender en bergen.
Ahzo, dan toch.

24 Aug 2009, 10:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Inderdaad, al hebben ze het zich op den bond wel moeilijk gemaakt door Sint-Truiden dan weer wel voorronde te laten spelen. Stel dat die er uitgaan tegen Woluwe Zaventem dan hebt ge de aardige situatie dat Woluwe Zaventem samen met de 15 ploegen uit eerste klasse reekshoofd is in de volgende ronde en dus zeker een eerste klasser ontloopt. Maar dus ook hun kansen op een financiële klepper ontnomen ziet natuurlijk.

24 Aug 2009, 10:07
Nationale Ploeg

Ik hoop toch dat we Woluwe Zaventem ontlopen in de loting, als ze al zouden doorstoten. Zou echt voor niks goed zijn dat we die trekken.

24 Aug 2009, 11:27
Rode kaart
Rode kaart

Ik heb daar nog geen enkel duidelijk antwoord over gelezen, al hoop ik wel dat het een geleide loting is, zoniet spelen we toch maar weer tegen elkaar (of tegen Lierse).

24 Aug 2009, 12:02
Freak

Bartos schreef:
Inderdaad, al hebben ze het zich op den bond wel moeilijk gemaakt door Sint-Truiden dan weer wel voorronde te laten spelen. Stel dat die er uitgaan tegen Woluwe Zaventem dan hebt ge de aardige situatie dat Woluwe Zaventem samen met de 15 ploegen uit eerste klasse reekshoofd is in de volgende ronde en dus zeker een eerste klasser ontloopt. Maar dus ook hun kansen op een financiële klepper ontnomen ziet natuurlijk.

Ik was dus mis ,stvv wordt niet als eersteklasser beschouwd en beland in de pot van aalst,dan zitten we wel met 18ploegen(eersteklassers en dender +bergen) en 16ploegen hoe ze dat gaan oplossen weet ik ook niet.Volgens den bond zelf gaan er gewoon 2 eersteklassers uitgeloot worden die dan als 2-deklassers gaan tellen.Begrijpen wie begrijpen kan.Dan vind ik het scenario van hierboven toch beter en veel gemakkelijker.

24 Aug 2009, 14:55
nieuw in de eerste ploeg

Op welke datum wordt de volgende bekerronde gespeeld ?

24 Aug 2009, 15:33
forumlegende

WLM: [email protected]
28 oktober is hier al enkele keren gezegd en staat op de site van de voetbalbond zo dus ik veronderstel dan...

24 Aug 2009, 15:51
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:
T.Fratelli schreef:

We kunnen niet tegen dender spelen de eerstvolgende ronde.De ene pot bestaat uit 15eersteklassers aangevuld met sint truiden of woluwe-zaventem die match wordt op 7oktober gespeeld.De tweede pot bestaat dan uit de 14ploegen die gisteren gewonnen hebben ,aangevuld met dender en bergen.

Volgens mij wonnen er gisteren maar 13 ploegen en moet STVV of Woluwe-Zaventem daar nog bijkomen.
Hierdoor kunnen er slechts 15 ploegen in pot 2 komen(13 van gisteren +Dender en Bergen).
Bijgevolg zou één eersteklasser automatisch bye zijn wat ook niet correct is tgo de ploegen van pot 2.
De bond heeft er duidelijk een knoeiboel van gemaakt.

24 Aug 2009, 18:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
dwarskijker schreef:
Iendrachter90 schreef:
T.Fratelli schreef:

We kunnen niet tegen dender spelen de eerstvolgende ronde.De ene pot bestaat uit 15eersteklassers aangevuld met sint truiden of woluwe-zaventem die match wordt op 7oktober gespeeld.De tweede pot bestaat dan uit de 14ploegen die gisteren gewonnen hebben ,aangevuld met dender en bergen.

Volgens mij wonnen er gisteren maar 13 ploegen en moet STVV of Woluwe-Zaventem daar nog bijkomen.
Hierdoor kunnen er slechts 15 ploegen in pot 2 komen(13 van gisteren +Dender en Bergen).
Bijgevolg zou één eersteklasser automatisch bye zijn wat ook niet correct is tgo de ploegen van pot 2.
De bond heeft er duidelijk een knoeiboel van gemaakt.

Voor de meeste ploegen van pot 2 tellen enkel de inkomsten die een match tegen een eersteklasser gaat opbrengen, denk dus niet dat die het erg gaan vinden dat ze niet bye kunnen zijn.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

24 Aug 2009, 18:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 368 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 25