|
|
| Pagina 83 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Champions League
Sven KSK Opwijk schreef: zambiot schreef: morgen RSCA-Lyon gaat er nog iemand gaan zien ? khoop dat ik noch iets tezien krijg voor mijn geld en woendsdag zal ik zkr wel waar krijgen voor mijn geld zkr tegen Rupel Boom ![]() Ik ging wachten op de heenmatch. Ik heb er geen spijt van (behalve als we morgen met 4-0 winnen maar dat is wel uitgesloten), het was weer is duur genoeg...Mijn gedacht, 17 € tegen Sivasspor en dan tegen Lyon 41 €. |
| 25 Aug 2009, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: zambiot schreef: morgen RSCA-Lyon gaat er nog iemand gaan zien ? khoop dat ik noch iets tezien krijg voor mijn geld en woendsdag zal ik zkr wel waar krijgen voor mijn geld zkr tegen Rupel Boom ![]() Ik ging wachten op de heenmatch. Ik heb er geen spijt van (behalve als we morgen met 4-0 winnen maar dat is wel uitgesloten), het was weer is duur genoeg...Mijn gedacht, 17 € tegen Sivasspor en dan tegen Lyon 41 €. Amaai 41 euro voor een match die al lang verloren is Welke 'gewone' mens betaalt er nu 41 euro om naar een wedstrijd te kijken? Volgens mij word het hoog tijd dat de bond een maximum ticketbedrag vastlegt, het blijft maar stijgen en stijgen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 25 Aug 2009, 10:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
De_steve schreef: Deef schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik ging wachten op de heenmatch. Ik heb er geen spijt van (behalve als we morgen met 4-0 winnen maar dat is wel uitgesloten), het was weer is duur genoeg...Mijn gedacht, 17 € tegen Sivasspor en dan tegen Lyon 41 €. Amaai 41 euro voor een match die al lang verloren is Welke 'gewone' mens betaalt er nu 41 euro om naar een wedstrijd te kijken? Volgens mij word het hoog tijd dat de bond een maximum ticketbedrag vastlegt, het blijft maar stijgen en stijgen zolang dat de supporters dit blijven betalen, is er voor die omhoog gevallen clubs geen vuiltje aan de lucht. |
| 25 Aug 2009, 10:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Tja, ze weten dat ze eruit liggen, dus ze proberen nog het onderste uit de kan te halen.
|
| 25 Aug 2009, 10:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Die prijzen zullen toch al vast gelegen hebben voor de heenmatch veronderstel ik.
|
| 25 Aug 2009, 10:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Die prijzen zullen toch al vast gelegen hebben voor de heenmatch veronderstel ik. In dat geval: "Tja, ze wisten dat ze eruit gingen liggen, dus ze proberen nog het onderste uit de kan te halen. ![]() |
| 25 Aug 2009, 10:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Die prijzen zullen toch al vast gelegen hebben voor de heenmatch veronderstel ik. Inderdaad. De abonnees hadden tijd om hun ticket in voorverkoop aan te schaffen tot voor de match in Lyon. Om zeker te zijn dat je op je zelfde plaats zit is dit dan ook aan te raden. Ik snap niet wat daar zo abnormaal aan is? Dat het niet goedkoop is, da weet ik ook, maar ik denk niet dat ze bij Standard 10 € gaan vragen voor een tribuneplaats hoor. Toch leuk om even te vermelden: In Lyon was het 8 € voor een entreekaart... |
| 25 Aug 2009, 10:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Hoeveel moeten supporters van Lyon eigenlijk ophoesten als ze in Anderlecht willen komen kijken?
|
| 25 Aug 2009, 10:53 |
|
|
De Jean schreef: Hoeveel moeten supporters van Lyon eigenlijk ophoesten als ze in Anderlecht willen komen kijken? Ik denk rond de 50 €, maar ben daar nie zeker van. Ik betaal 41 €, omdat ik abonnee ben en een kaart in de voorrangsperiode gekocht heb. Voor een prikje noemen ze da |
| 25 Aug 2009, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg
![]() |
| 25 Aug 2009, 11:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Deef schreef: De Jean schreef: Hoeveel moeten supporters van Lyon eigenlijk ophoesten als ze in Anderlecht willen komen kijken? Ik denk rond de 50 €, maar ben daar nie zeker van. Ik betaal 41 €, omdat ik abonnee ben en een kaart in de voorrangsperiode gekocht heb. Voor een prikje noemen ze da Goed zot noem ik dat ![]() |
| 25 Aug 2009, 11:36 |
|
|
Nationale Ploeg
voetbalkrant schreef: België is dit jaar afgezakt naar de 17e plaats op de UEFA-ranking, terwijl een plek bij de eerste vijftien nodig is om het huidige aantal tickets (twee voor de Champions League, drie voor de Europa League) te behouden. Als België zeventiende blijft, verliest ons land dus één Champions League – ticket. Enkel de kampioen mag dan vanaf het seizoen 2011-2012 nog naar het kampioenenbal, en moet dan bovendien drie (!) voorrondes overleven. De bekerwinnaars en de nummers 2 en 3 uit de competitie zullen vrede moeten nemen met de Europa League. Bon, ik zal vanavond dan toch maar eens supporteren voor Anderlecht zeker? ![]() |
| 25 Aug 2009, 11:37 |
|
|
Jeroen schreef: Deef schreef: De Jean schreef: Hoeveel moeten supporters van Lyon eigenlijk ophoesten als ze in Anderlecht willen komen kijken? Ik denk rond de 50 €, maar ben daar nie zeker van. Ik betaal 41 €, omdat ik abonnee ben en een kaart in de voorrangsperiode gekocht heb. Voor een prikje noemen ze da Goed zot noem ik dat ![]() Ja jong das just. Maar als supporter wil je wel de wedstrijd zien. En tegewoordig met die TV rechten is het ook niet alles niemeer. Ik kon ook niet voorspellen dat ze ginder met 5-1 gingen afdruipen (ongetwijfeld anderen hier wel). We zullen wij maar naar Brussel afzakken voor den 3den time he. |
| 25 Aug 2009, 11:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Deef schreef: Ik kon ook niet voorspellen dat ze ginder met 5-1 gingen afdruipen (ongetwijfeld anderen hier wel). Ik had gegokt op 7-0, ik vond het dus allemaal wel nog meevallen . |
| 25 Aug 2009, 12:04 |
|
|
Bartos schreef: Deef schreef: Ik kon ook niet voorspellen dat ze ginder met 5-1 gingen afdruipen (ongetwijfeld anderen hier wel). Ik had gegokt op 7-0, ik vond het dus allemaal wel nog meevallen .Uw pronostiekskes zijn altijd gene vetten |
| 25 Aug 2009, 12:07 |
|
| Pagina 83 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 161 Volgende |