|
|
| Pagina 5 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Ik weet niet of het al gepost is, maar vandaag staat in Het Nieuwsblad dat Gio nog niet speelgerechtigd is.
|
| 26 Aug 2009, 9:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Toch wel triestig dat dat meer dan 2 weken hoeft te duren...
|
| 26 Aug 2009, 9:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: Toch wel triestig dat dat meer dan 2 weken hoeft te duren... De vraag is echter,is dit wel normaal of zit er ergens een addertje onder het gras??? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Aug 2009, 10:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik lees hier dat we als tittelkandidaat worden bestempeld
Ik denk niet dat we zo hoog kunnen grijpen.Bij boom is een plaatsje bij de eerste 6-7 de ambitie en ik denk dat dit terecht is.Ik zie jullie,hamme;deinze en fcn vooral als de hoogvliegers dus vanavond een punt en we zijn content. Geldhof is langdurig out bij ons en de troetsel hoogst twijfelachtig.Voor de rest compleet |
| 26 Aug 2009, 10:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Rupelboom schreef: ik lees hier dat we als tittelkandidaat worden bestempeld Ik denk niet dat we zo hoog kunnen grijpen.Bij boom is een plaatsje bij de eerste 6-7 de ambitie en ik denk dat dit terecht is.Ik zie jullie,hamme;deinze en fcn vooral als de hoogvliegers dus vanavond een punt en we zijn content. Geldhof is langdurig out bij ons en de troetsel hoogst twijfelachtig.Voor de rest compleet Zeg nooit nooit. Iemand die Wetteren vorig jaar als titelkandidaat bestempelde, werd toen opgenomen in het zothuis van Lee ![]() |
| 26 Aug 2009, 10:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
www.krupelboomfc.be
Citeer: En de volgende wedstrijd komt er al weer aan. We blikken kort vooruit met Urbain Spaenhoven. Zijn er nog spelers met blessures? U.S.: "Door de opeenvolging van wedstrijden heeft Cedric De Troetsel last van een blessure, typisch van overbelasting. Hij zal op Aalst nog een test moeten ondergaan. Ik neem voor zekerheid een zestiende man mee." Hoe ga je de afwezigheid van Matthias Geldof opvangen? U.S.: "Ik zou echt willen opteren om een linkerpoot op die positie te zetten. Het wordt evenwel zoeken naar de meest rendementvolle oplossing. Ik heb twee opties: Nick of Cedric. Elke optie heeft haar eigen gevolgen voor de rest van de opstelling. Ik moet ook met andere factoren rekening houden. Zoals bijvoorbeeld Kenny Laevaert, die zijn gekende niveau nog niet haalt door omstandigheden, logisch." Boezemt deze verplaatsing je angst in? U.S.: "Wie schrik heeft, krijgt ook slaag. Een verplaatsing naar Aalst is nooit een gezondheidswandeling. Dat wordt een cupmatch voor de volle 90 minuten met mannelijk voetbal. Je speelt op verplaatsing tegen een ploeg voor de top 3, reken maar. Aalst zal veel druk ontwikkelen via de vleugelspelers. Ik vergelijk dat met vorig seizoen de wedstrijd op Turnhout, met dezelfde moeilijkheidsgraad. Ook voor onze supporters! Even kort terug over afgelopen zondag: tevreden over het debuut van Joren Dom? U.S.: "Absoluut. Joren zit alvast mee bij de 15. Opletten natuurlijk dat ook hij als jonge snaak geen tol zal moeten betalen voor de korte opeenvolging van wedstrijden." Succes! Wij raden onze supporters zeer sterk aan om binnendoor richting Aalst te rijden via Dendermonde. Door de vele werkzaamheden is de verkeersdrukte op A12, ring rond Brussel en E40 tussen Groot-Bijgaarden en Aalst enorm met lange wachttijden tot gevolg. Voorbeschouwing tegenstrever Frank Magerman en Rupel Boom gaan voor een vier op zes VOETBAL 3de KLASSE Rupel Boom trekt vanavond naar Eendracht Aalst. Voor Frank Magerman wordt het een weerzien met één van zijn ex-clubs. 'Ik speelde er twee jaar', legt Magerman uit. 'Een hele leuke periode was dat. Ik herinner me vooral de ambiance bij de thuismatchen. Aalst heeft, net als Rupel Boom, een zeer trouwe aanhang. Ik keer er straks dan ook met plezier terug.' Staat Rupel Boom na de 0-4 tegen Beveren weer met de voeten op de grond? 'Neen, want we zijn nooit beginnen zweven', is de reactie. 'Dit is een zeer nuchtere groep. We hadden die nederlaag niet nodig om onze beperkingen te leren kennen. Uiteraard verliest niemand graag met 0-4. Maar je moet ook zien hoe die er gekomen is. Bovendien speelden we niet met onze basiself. De trainer liet drie basisspelers op de bank beginnen in het vooruitzicht van de topper op Aalst. De beker is voor Boom geen prioriteit, de competitie wél. En de matchen volgen elkaar écht in sneltempo op.' 'Vanavond is het onze vierde match met inzet in amper tien dagen en zondag is er alweer een competitiematch tegen Oudenaarde. Daarom is het niet slecht dat er meer dan elf spelers gebezigd worden. We gaan nu voor vier op zes. De voorbereiding was heel goed, maar dat telt allemaal niet eens de competitie op gang gefloten is. Nu moeten we er écht staan.' Voorbeschouwing voetbalkrant Cappellen neemt het in zijn eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen op tegen FCN Sint-Niklaas. Temse en Oudenaarde krijgen met Hamme en Sottegem beiden hun buren op bezoek. Aalst gaat tegen Boom op zoek naar de eerste punten, net zoals Ternat dat op bezoek mag bij Deinze. Wielsbeke is te gast bij Ieper, terwijl Torhout een reisje maakt naar Hoogstraten. RC Waregem krijgt het bezoek van het Mexicaans getinte RC Mechelen en Willebroek ontvangt in eigen huis Coxyde. Willebroek-Meerhof - Coxyde (18.30u.) RC Waregem - RC Mechelen (18.30u.) SV Oudenaarde - KSV Sottegem (20u.) Hoogstraten - KM Torhout (20u.) Cappellen FC - FCN Sint-Niklaas (20u.) Ieper - Wielsbeke (20u.) SV Temse - Hamme VW (20u.) SK Deinze - KSKL Ternat (20u.) Eendracht Aalst - Rupel Boom (20u.) Selectie K.Rupel Boom FC Vervoort, Van Den Bosch, Laevaert, De Troetsel, Snoeys, Poorters, Van Der Linden, Van Der Westerlaken, Magerman, De Smedt, Dom, Persoons, Ventose, Verroken, Glouftsis en De Groodt. |
| 26 Aug 2009, 10:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Kem er al goesting in voor vanavond!
![]() _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 26 Aug 2009, 12:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Twan schreef: Kem er al goesting in voor vanavond! ![]() ik ook, tzal ver men laatste match zijn voor een hele poos, dus tzal een serieus goe sfeertje zijn vanavond als het van mij afhangt! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Aug 2009, 12:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
hansken schreef: Twan schreef: Kem er al goesting in voor vanavond! ![]() ik ook, tzal ver men laatste match zijn voor een hele poos, dus tzal een serieus goe sfeertje zijn vanavond als het van mij afhangt! ![]() Hoe komt het? |
| 26 Aug 2009, 12:31 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kdenk da veel van onze supporters sympathie hebben voor Boom. Wij zijn ze ook enkele keren gaan steunen bij belangrijke matchen maar vanavond zie ik toch ook liever de punten thuisblijven
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Aug 2009, 12:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Jan schreef: hansken schreef: Twan schreef: Kem er al goesting in voor vanavond! ![]() ik ook, tzal ver men laatste match zijn voor een hele poos, dus tzal een serieus goe sfeertje zijn vanavond als het van mij afhangt! ![]() Hoe komt het? ja hoe komt het? ![]() |
| 26 Aug 2009, 12:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gelbe_wand schreef: ja hoe komt het? ![]() Awel, ik dacht het wel, maar ik wil de mensen niet op voorhand veroordelen hé ![]() |
| 26 Aug 2009, 13:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Ik heb daarstraks een flik gezien die deze avond moet werken en hij verklapte mij dat Boom 750 supporters mee brengt met bussen dus er zal ambiance in de keet zijn.
![]() |
| 26 Aug 2009, 13:28 |
|
|
forumlegende |
eendrachter'80 schreef: Ik heb daarstraks een flik gezien die deze avond moet werken en hij verklapte mij dat Boom 750 supporters mee brengt met bussen dus er zal ambiance in de keet zijn. ![]() ik ben benieuwd wat daarvan waar is al hoop ik da het gewoon zuiver de waarheid is ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 26 Aug 2009, 13:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
dan moede eens zien op het forum van boom, denk niet dat er 750 komen. +Het is ze van harte gegund maar blijkbaar houdt de midweekspeeldag veel mensen tegen om te komen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Aug 2009, 13:38 |
|
| Pagina 5 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 25 Volgende |