|
|
| Pagina 84 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Champions League
De Jean schreef: Hoeveel moeten supporters van Lyon eigenlijk ophoesten als ze in Anderlecht willen komen kijken? Ik zal het is zeggen wat ik in Lyon heb gezien op het scorebord tijdens de wedstrijd ivm de match op Anderlecht. Omdat het anders te duur is komt de club Lyon tussen. Voor een busreis inclusief ticket moeten de supporters van Lyon 10 euro betalen! Voor een vliegreis inclusief ticket zou het hun 60 euro kosten. Echt belachelijk weining. De prijzen lagen inderdaad al vast voor de heenwedstrijd en de voorrangsperiode voor abonnees liep tot de dag voor de heenmatch. Mensen die dus al een ticket kochten zullen ongetwijfeld serieus gevloekt hebben. _________________
|
| 25 Aug 2009, 12:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Wel sjiek van Lyon, dat zie ik hier in Belgie nog niet direct gebeuren. Langs de andere kant als ge 25 miljoen euro aan een spits geeft kunt ge ook iets voor uw fans doen. Maar zo redeneert niemand in Belgie natuurlijk
|
| 25 Aug 2009, 13:08 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 02 Aug 2009, 14:08 Berichten: 39 Leeftijd: 44 |
Deef schreef: Bartos schreef: Die prijzen zullen toch al vast gelegen hebben voor de heenmatch veronderstel ik. Inderdaad. De abonnees hadden tijd om hun ticket in voorverkoop aan te schaffen tot voor de match in Lyon. Om zeker te zijn dat je op je zelfde plaats zit is dit dan ook aan te raden. Ik snap niet wat daar zo abnormaal aan is? Dat het niet goedkoop is, da weet ik ook, maar ik denk niet dat ze bij Standard 10 € gaan vragen voor een tribuneplaats hoor. Toch leuk om even te vermelden: In Lyon was het 8 € voor een entreekaart... IK heb in voorverkoop 22 euro betaald wel in de spionkop hé |
| 25 Aug 2009, 16:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
't Is toch niet om aan te zien, hé...
Ze zeggen in België altijd dat er geen kleine clubs meer zijn in Europa. Ik weet niet, hoor... ![]() |
| 25 Aug 2009, 21:23 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
0-2.... 2x Lisandro
_________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 25 Aug 2009, 21:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
0-3 intussen... Over de 2 matchen 1-8 en je eigen publiek dat je (terecht) uitfluit...
Amai... |
| 25 Aug 2009, 21:26 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 06 Jul 2009, 18:13 Berichten: 55 Leeftijd: 35 Locatie: Gent |
die Lisandro toch ![]() _________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 25 Aug 2009, 21:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
petit schreef: :banana: die Lisandro toch ![]() geene gewoinen ik zou zeggen, van mij mag het anderlecht wel zijn in den beker En alst nie zou lukken, geven ze zelf de assisten wel _________________ www.spionkoplede.com |
| 25 Aug 2009, 21:36 |
|
|
Mariner schreef: petit schreef: :banana: die Lisandro toch ![]() geene gewoinen ik zou zeggen, van mij mag het anderlecht wel zijn in den beker En alst nie zou lukken, geven ze zelf de assisten wel nie normaal zeg... de fouten die ze opstapelen.... _________________ I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air,They fly so high, Nearly reach the sky,And like my dreams,They fade and die, Fortune's always hiding,I've looked everywhere,I'm forever blowing bubbles,Pretty bubbles in the air. United! United! |
| 25 Aug 2009, 21:48 |
|
|
Ancien
Yes, 1-3, nog 7 maken en ze zijn toch nog geplaatst.
Al was die penalty meer compassie dan wat anders... |
| 25 Aug 2009, 21:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Het enige positieve aan de avond is dat het publiek Bassegio scandeerde.
Voor de rest was het huilen met de pet op. Suarez en Biglia waren enige lichtpunten, maar kunnen uiteraard niks forceren tegen dit Lyon. Europa League is misschien zelfs te hoog gegrepen met dit voetbal. En zeggen dat RSCA er in Belgie momenteel bovenuitsteekt. Dit belooft voor ons Belgisch voetbal... Wordt zeker vervolgd... |
| 26 Aug 2009, 7:32 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
't bewois es gisteren nog ne ker geleiverd da de
zoegezegde belgsche toppers zelffstegen FC Rejkjavik of Jong Boys Bern er mé eir knoppen oit loagen. Vaarwel dikkekoppen ![]() |
| 26 Aug 2009, 11:52 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 26 Aug 2009, 15:13 Berichten: 2 |
@jowwan: marginale kloon,
als ge RSCA loot is dat ongeveer hetzelfde als wij tegen Lyon! denk 2 keer na voor ge iets zegt (als ge dat kunt tenminste..) Lyon is volgens mij wel top 10 van Europa. @mariner: een beetje afgunst?? have fun op hoogstraten en ternat! Wankers, ziet eerst da ge tegen zottegem kunt winnen, voor ge commentaar geeft. |
| 26 Aug 2009, 15:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
mich1908 schreef: @jowwan: marginale kloon, als ge RSCA loot is dat ongeveer hetzelfde als wij tegen Lyon! denk 2 keer na voor ge iets zegt (als ge dat kunt tenminste..) Lyon is volgens mij wel top 10 van Europa. @mariner: een beetje afgunst?? have fun op hoogstraten en ternat! Wankers, ziet eerst da ge tegen zottegem kunt winnen, voor ge commentaar geeft. Allé vooruit, ook een schone aanwinst voor het forum erbij . |
| 26 Aug 2009, 15:26 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 26 Aug 2009, 15:13 Berichten: 2 |
Bartos schreef: mich1908 schreef: @jowwan: marginale kloon, als ge RSCA loot is dat ongeveer hetzelfde als wij tegen Lyon! denk 2 keer na voor ge iets zegt (als ge dat kunt tenminste..) Lyon is volgens mij wel top 10 van Europa. @mariner: een beetje afgunst?? have fun op hoogstraten en ternat! Wankers, ziet eerst da ge tegen zottegem kunt winnen, voor ge commentaar geeft. Allé vooruit, ook een schone aanwinst voor het forum erbij .Nja, da ze commentaar geven op FC Rendac ofzo, of op ploegen uit 3e. |
| 26 Aug 2009, 15:29 |
|
| Pagina 84 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 82 83 84 85 86 … 161 Volgende |