Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
En dan zwijgen we nog over wie hier vorig seizoen allemaal rondliep :D

26 Aug 2009, 15:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
De Jean schreef:

toen liep hier zelfs eenen van Real madrid :-)

26 Aug 2009, 15:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Trouwens, als ge zuiver op de namen afgaat, dan vind ik dat in onze reeks geen enkele ploeg een op papier sterkere kern heeft dan wij. Zelfs in de verste verte niet. Ik wil daarmee niet zeggen dat we der zomaar gaan overlopen, maar als ge dan toch wilt kwijlen op de namen bij den tegenstander, dan vind ik dat wij daar allesbehalve voor moeten onderdoen.

26 Aug 2009, 15:38
forumlegende

Als je op eigen veld met 0-4 verliest en durft beweren dat je de evenknie bent, daar frons ik wel even mijn wenkbrauwen voor..

Een maatje te klein heet dat.

26 Aug 2009, 15:39
Junior

Leeftijd: 62
Bartos schreef:
Trouwens, als ge zuiver op de namen afgaat, dan vind ik dat in onze reeks geen enkele ploeg een op papier sterkere kern heeft dan wij. Zelfs in de verste verte niet. Ik wil daarmee niet zeggen dat we der zomaar gaan overlopen, maar als ge dan toch wilt kwijlen op de namen bij den tegenstander, dan vind ik dat wij daar allesbehalve voor moeten onderdoen.

Namen zeggen inderdaad niet altijd alles, Dacht ook na al die berichten hier wat voor een ploeg moet Boom wel niet zijn, maar na het bekijken van hun kern ben ik ook niet bepaald onder de indruk.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Boom een slechte of mindere ploeg zou zijn. We zullen sterk moeten spelen, maar enkel op namen afgaan is niet echt correct. Denk ook maar eens aan welke 'namen' Oudenaarde de laatste jaren allemaal gekocht heeft en ze spelen toch ook nog altijd in 3de....

Duurt nu toch wel lang voor de spelerskern voor vanavond on-line staat... zal toch nog afwachten wie er fit is?

26 Aug 2009, 16:08
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
De Jean schreef:

Idd, dat toont aan dat spelersnamen juist WEL kunnen liegen :-)

26 Aug 2009, 16:11
nieuw in de eerste ploeg

Dat vond ik ook bizar dat ge dan evenknie zijt. Maar blijkbaar was het geen waardemeter omdat er maar 5 basisspelers meededen.
Ik blijf in ieder geval bij mijn stelling dat rupel-boom als een eerste grote test geldt hoe sterk we eigenlijk zijn.

26 Aug 2009, 16:11
Junior

Mja, je kunt nu eenmaal een ploeg niet beoordelen op basis van een hoop namen. Spelers evolueren met de jaren én bovendien: je moet ze ook eens in team zien hebben gespeeld. Ik "ken" bij Aalst zowat alle spelers van naam of van al eens te zien spelen, maar geen idee hoe ze vanavond als individu en als ploeg voor de dag zullen komen. Tot vanavond in ieder geval!

26 Aug 2009, 16:13
Junior

marc2 schreef:
Dat vond ik ook bizar dat ge dan evenknie zijt. Maar blijkbaar was het geen waardemeter omdat er maar 5 basisspelers meededen.
Ik blijf in ieder geval bij mijn stelling dat rupel-boom als een eerste grote test geldt hoe sterk we eigenlijk zijn.

Evenknie vind ik zelf ook wat overdreven, maar het is wel zo dat de score geen juiste weergave is van het spelverloop. Als we wat beter omspringen met de kansen, had het in ieder geval tot het einde spannend kunnen zijn.

26 Aug 2009, 16:14
Freak

Leeftijd: 45
Jeroen schreef:
De spelersnamen liegen niet ? Nu niet overdrijven he... Jerry Poorters, Magerman, Persoons en Glouftsis zijn de enige die iet of wat bekend zijn, en kzou geen 1 ervan in mijn ploeg willen.

Namen zeggen trouwens NIKS...

Boom zal wel een goeie ploeg hebben, afgaande op hun resultaten in de voorbereiding, maar om te zeggen dat dat een absolute titelkandidaat is, dan ga je toch wel heel kort door de bocht..

ze mogen gloufsis altijd brengen anders zé... :whistle:

26 Aug 2009, 16:52
Miniem

eendrachter'80 schreef:
Dries schreef:
eendrachter'80 schreef:
Ik heb daarstraks een flik gezien die deze avond moet werken en hij verklapte mij dat Boom 750 supporters mee brengt met bussen dus er zal ambiance in de keet zijn. :iendracht: :jepla :iendracht: :jepla :iendracht: :jepla

ik ben benieuwd wat daarvan waar is :?
al hoop ik da het gewoon zuiver de waarheid is :banana:

Ik kan maar zeggen wat die flik zei dat er met de bussen 750 man meekomen, want ik heb hem ook nog gezegd daar geloof ik geen snars van, waarop hij mij geantwoord heeft en toch is het zo.
wij zullen zien :? En als hij liegt dan lieg ik ook. ;)

Ik ben verantwoordelijk voor een van de Fanclubs. In totaal rijden er drie supportersbussen dus als we daar 750 man op moeten verdelen...

De meesten rijden wel met de wagen. We bregen meestal een 350 a 400 man mee. Voor wedstrijden als Aalst en Racing zijn dat er meestal rond de 600. Nu moet je daar zeker niet op hopen want ik hoorde al van heel veel mensen dat ze er niet op tijd geraken. Reken maar op de gewone 350 a 400 man, dat zal al goed zijn vandaag vrees ik. Ik heb eerder al gevloekt dat we op deze dag spelen...dit is de reden. Ipv met een volle bus rijden wij ook met een halfvolle bus dus financieel is dat niet zo best voor ons!

26 Aug 2009, 17:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Dani schreef:
Als je op eigen veld met 0-4 verliest en durft beweren dat je de evenknie bent, daar frons ik wel even mijn wenkbrauwen voor..

Een maatje te klein heet dat.

niet akkoord. Kan gebeuren dat je beter bent, de goal niet maakt, en dan doodgecountert wordt. Bij 2-0 nog meer risico's en voor je het weet hangen er 4 in de goal.

Herinner me een match op Boom, trouwens, in 90-91. We speelden Boom in de eerste helft van het kastje naar de muur, komen zelfs verdiend op 0-1 (door gouwe ouwe Chunga) en aan de rust staat het 1-1 ipv 0-3 :x
in de 2de helft zelfde beeld, 1 counter en 2-1 voor Boom. Nog meer risico's en op het einde 4-1, wat een aanfluiting.

Ander voorbeeld : Beveren-Aalst 3-0 in 94-95... in de krant was de titel van het verslag : Geert De Vlieger-E. Aalst 3-0...
daar moesten wij gewoon met 0-3 of zo gewonnen hebben. Ballen op de paal, lat, de Vlieger met mirakels. En dan Goots op de counter en prijs.

Het sorebord zegt niet alles...

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

26 Aug 2009, 17:08
nieuw in de eerste ploeg

Ik denk dat die veroken ook al wat bewezen heeft in de spits.....
Maargoed, met een de schutter die op een wolk voetbalt heb ik toch wel wat vertrouwen achteraan....

26 Aug 2009, 17:11
nieuw in de eerste ploeg

Het scorebord zegt inderdaad niet alles .........verleden week zottegem - aalst : 2-1
Laat ons hopen dat het scorebord nekeer de realiteit weergeeft !!!

26 Aug 2009, 17:13
Freak

Leeftijd: 45
marc2 schreef:

pfff, gij kunt toch een stukje lullen zé. Je spreekt jezelf constant tegen...

Ge zijt precies zo nen DT-look à like, maar die heeft wel verstand van voetbal... :D

26 Aug 2009, 17:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 25