|
|
| Pagina 12 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
De_steve schreef: Ik denk dat hij wacht op een extra spits voor 4-4-2 te spelen ja zeg, na 2,5 jaar zou het toch al duidelijk mogen geweest zijn. We hadden ons gerief lopen, doen het weg en nu gaan we weer wachten op een spits. ik word hier zo moe van... en van derde klasse nog meer ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 26 Aug 2009, 23:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
StanyMTBer schreef: Galucci OK, dat is een wroeterken maar brengt aanvallend NIETS bij(let daar eens op in't vervolg), enkel balverlies Wie ontsnapte aan de buitenspelval en lag zo aan de basis van de 1-0. Juist, Galucci. Als Lord die bal niet meer raakt, is het een goal van Galucci. |
| 26 Aug 2009, 23:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Fillou schreef: Gilles schreef: witteken schreef: we spelen met 2 verdedigende middenvelders en dan verwachten jullie nog dat troch meer moet verdedigen. ewan is de zwakke schakel .Onnozelaar, ten eerste is het Ewen en ten tweede Troch is momenteel niks maar dan ook niks waard. absoluut waar! Als troch (met kleine t) voor de ene na de andere vlijmscherpe aanvallende actie zou zorgen, mag hij inderdaad zijn voeten vegen aan verdedigen. maar nu doet hij niet. Behalve verontwaardigd reageren op foutjes van zijn ploegmakkers. Hij en Verheyden denken enkele niveau's boven hun collega's te staan. Op basis van de wedstrijden die ik dit jaar al zag, is niets minder waar. Volgens mij zijn ze de twee zwakste schakels. Erg als je Verheyden ziet knoeien en intussen warmt Van Damme zich voor je neus een ganse tweede helft op. Maar volgens sommige fans mogen die twee zich alles veroorloven. op de zittribune zit een gast achter mij die de twee helft Lord begint te verwijten om dat hij niet ingaat op een pass van Verheyden. Een rotpas, na een goeie actie van Lord zelf die perfect diep gaat op de flank. Verheyden speelt'm centraal in en Lord zou te plat zijn. Man, man ... Na een kleine woordenwisseling met mijn buurman-boom-supporter zat het er al zo goed als tegen met een eigen supporter. Nu ja, ze moeten maar geen zever verkopen. Net zoals de teppens die vonden dat die coach van Boom niet achter de dug out in de tribune mocht zitten. Kan iemand eens uitleggen waarom dat niet zou mogen? Tribune is tribune he. precies een toffe match gehad? maar 100% gelijk !! _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 26 Aug 2009, 23:06 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Smetje schreef: StanyMTBer schreef: Galucci OK, dat is een wroeterken maar brengt aanvallend NIETS bij(let daar eens op in't vervolg), enkel balverlies Wie ontsnapte aan de buitenspelval en lag zo aan de basis van de 1-0. Juist, Galucci. Als Lord die bal niet meer raakt, is het een goal van Galucci. ik vind galucci een zalige speler. jammer dat hij zo klein is (al wint hij veel duels) maar ik zie die graag bezig! _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 26 Aug 2009, 23:06 |
|
|
Miniem
de clerus schreef: Smetje schreef: StanyMTBer schreef: Galucci OK, dat is een wroeterken maar brengt aanvallend NIETS bij(let daar eens op in't vervolg), enkel balverlies Wie ontsnapte aan de buitenspelval en lag zo aan de basis van de 1-0. Juist, Galucci. Als Lord die bal niet meer raakt, is het een goal van Galucci. ik vind galucci een zalige speler. jammer dat hij zo klein is (al wint hij veel duels) maar ik zie die graag bezig! Goed, en wat brengt hij aanvallend bij??? Lees eens mijn post op pagina 11... het probleem ligt bij de toevoer van de ballen naar een spits die gene poot verzet. Laatst gewijzigd door StanyMTBer op 26 Aug 2009, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Aug 2009, 23:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik geraakte nog eens in het P. Cornelisstadion en zag een beter Boom: sterker, meer duelkracht, afvallende ballen winnen, meer uitgespeelde kansen.
In de eerste plaats chapeau voor de keeper. Heel secuur, veel gered. Hem dan verwijten maken zijn uitgooien of uittrappen vind ik goedkoop: het was kiezen tussen de pest en de cholera, ofwel risico's lopen dat de verdedigers de bal dicht bij de eigen goal verloren door de druk van de tegenstander, ofwel hem gegarandeerd inleveren aan de grotere spelers bij uittrap Troch brengt de ploeg helaas niet veel bij momenteel, vond ik erger dan Verheyden in deze wedstrijd. Ik vraag me af wat er scheelt, als hij denkt dat hij de vedette is dan is hij er in elk geval ver naast. In het algemeen was de duelkracht bij Boom veel groter, waren er te veel onzuiverheden, zeker in het begin voor de goal van Lord die inderdaad zomaar uit de lucht viel, en woog de aanval wat te licht tegen de stoere Bomen achterin (Jens, Lionel, Galucci doen hun best, daar niet van). De meeste spelers zien het ook niet wanneer ze best passen of zelf doorgaan of schieten. Paar schoten van Jens bij voorbeeld van veel te ver. Maar misschien is dat nu eenmaal derde klasse. Er is nog veel werk om van deze ploeg een topper te maken en toch geloof ik dat ze kunnen groeien, mits meer druk door de breedte van de kern, mensen die moeten vechten voor hun plaatsje. Delpoitre niet gelukkig, maar toch stevig ingevallen. Grootste pluim voor de keeper, en voor de supporters die 90 minuten achter de ploeg bleven staan, in goede, maar vandaag toch minder goede dagen... Zo hoort het! |
| 26 Aug 2009, 23:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
de clerus schreef: Smetje schreef: StanyMTBer schreef: Galucci OK, dat is een wroeterken maar brengt aanvallend NIETS bij(let daar eens op in't vervolg), enkel balverlies Wie ontsnapte aan de buitenspelval en lag zo aan de basis van de 1-0. Juist, Galucci. Als Lord die bal niet meer raakt, is het een goal van Galucci. ik vind galucci een zalige speler. jammer dat hij zo klein is (al wint hij veel duels) maar ik zie die graag bezig! Voor mij is Gallucci de beste aanwinst dit seizoen. Gaat er voor 1000% voor, is klein maar wint veel kopduels _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 26 Aug 2009, 23:09 |
|
|
Freak
vandaag mag je in je handen wrijven dat je één punt hebt, want we verdienden er eigenlijk geen. Aan de verdediging lag het niet, enkel coppens die verkeerd dekt bij het tegendoelpunt, maar soit.
het probleem ligt in ons middenveld. fysisch kunnen ze maximaal 60 minuten aan. Podevijn, galucci, troch, verheyden... heel zwak. Al was galucci de minst slechte, maar die zit er dus altijd door na 60 minuten. Naast een voetballend probleem is het gebrek aan fysiek en duelkracht schrijnend!!! voorts dikke pluim richting ploeg Boom, veel loopvermogen en gingen vrank en vrij hun kans. Dat zou ons volgens VDH beter moeten liggen... Wijzigde zijn veldbezetting met vervanging troch. waarom podevijn en ewen wel mochten blijven staan, is voor mij een compleet raadsel. En aja beste mensen van het bestuur, haal DRINGEND een extra spits, want lord is een FLANKspeler en geen CENTRALE spits... ![]() Laatst gewijzigd door El Corredor op 26 Aug 2009, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Aug 2009, 23:09 |
|
|
Reserve
eintracht frankfurt schreef: De_steve schreef: Ik denk dat hij wacht op een extra spits voor 4-4-2 te spelen ja zeg, na 2,5 jaar zou het toch al duidelijk mogen geweest zijn. We hadden ons gerief lopen, doen het weg en nu gaan we weer wachten op een spits. ik word hier zo moe van... en van derde klasse nog meer [/quote]nog een geluk dat het nieuwe systeem er nog niet doorkomt ![]() |
| 26 Aug 2009, 23:10 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: vandaag mag je in je handen wrijven dat je één punt, want we verdienden er eigenlijk geen. Aan de verdediging lag het niet, enkel coppens die verkeerd dekt bij het tegendoelpunt, maar soit. het probleem ligt in ons middenveld. fysisch kunnen ze maximaal 60 minuten aan. Podevijn, galucci, troch, verheyden... heel zwak. Al was galucci de minst slechte, maar die zit er dus altijd door na 60 minuten. Naast een voetballend probleem is het gebrek aan fysiek en duelkracht schrijnend!!! KROKET, we spreken wel over derde klasse voetballers he, niet over Anderlecht of Standard die 2 matchen per week een goed ritme vinden. |
| 26 Aug 2009, 23:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
El Corredor schreef: vandaag mag je in je handen wrijven dat je één punt, want we verdienden er eigenlijk geen. Aan de verdediging lag het niet, enkel coppens die verkeerd dekt bij het tegendoelpunt, maar soit. het probleem ligt in ons middenveld. fysisch kunnen ze maximaal 60 minuten aan. Podevijn, galucci, troch, verheyden... heel zwak. Al was galucci de minst slechte, maar die zit er dus altijd door na 60 minuten. Naast een voetballend probleem is het gebrek aan fysiek en duelkracht schrijnend!!! Gallucci brengt ons op 1-0, en heeft een goeie match gespeeld, Podevijn speelde niet goed maar om te zeggen Heel zwak? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
De_steve schreef: Gilles schreef: witteken schreef: we spelen met 2 verdedigende middenvelders en dan verwachten jullie nog dat troch meer moet verdedigen. ewan is de zwakke schakel .Onnozelaar, ten eerste is het Ewen en ten tweede Troch is momenteel niks maar dan ook niks waard. Inderdaad Ewan, trach en Lard zijn momenteel de zwakke schakels van de ploegga naar den okapi zien , want van voetbal hebben jullie toch geen verstand. |
|
|
Nationale Ploeg
eintracht frankfurt schreef: Fillou schreef: Gilles schreef: Onnozelaar, ten eerste is het Ewen en ten tweede Troch is momenteel niks maar dan ook niks waard. absoluut waar! Als troch (met kleine t) voor de ene na de andere vlijmscherpe aanvallende actie zou zorgen, mag hij inderdaad zijn voeten vegen aan verdedigen. maar nu doet hij niet. Behalve verontwaardigd reageren op foutjes van zijn ploegmakkers. Hij en Verheyden denken enkele niveau's boven hun collega's te staan. Op basis van de wedstrijden die ik dit jaar al zag, is niets minder waar. Volgens mij zijn ze de twee zwakste schakels. Erg als je Verheyden ziet knoeien en intussen warmt Van Damme zich voor je neus een ganse tweede helft op. Maar volgens sommige fans mogen die twee zich alles veroorloven. op de zittribune zit een gast achter mij die de twee helft Lord begint te verwijten om dat hij niet ingaat op een pass van Verheyden. Een rotpas, na een goeie actie van Lord zelf die perfect diep gaat op de flank. Verheyden speelt'm centraal in en Lord zou te plat zijn. Man, man ... Na een kleine woordenwisseling met mijn buurman-boom-supporter zat het er al zo goed als tegen met een eigen supporter. Nu ja, ze moeten maar geen zever verkopen. Net zoals de teppens die vonden dat die coach van Boom niet achter de dug out in de tribune mocht zitten. Kan iemand eens uitleggen waarom dat niet zou mogen? Tribune is tribune he. precies een toffe match gehad? maar 100% gelijk !! het werd nog beter. Delpoitre staat letterlijk twee minuten op het veld. En ze waren al vertrokken "jaaaaaaaan, depotros, goi zetj aa majauken oeik ni nat mauken zelle, loierik! Die maanen moet'n hij proeper alles in eer voeten geleid kroigen". En dat is dan aan het adres van de vervanger van een troch die er net een zeventigtal minuutjes wandelen in het pierre cornelisstadion op zitten heeft. Het ging ineens twintig per uur sneller, van zodra heilige thomas er af was. |
| 26 Aug 2009, 23:12 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
StanyMTBer schreef: de clerus schreef: Smetje schreef: Wie ontsnapte aan de buitenspelval en lag zo aan de basis van de 1-0. Juist, Galucci. Als Lord die bal niet meer raakt, is het een goal van Galucci. ik vind galucci een zalige speler. jammer dat hij zo klein is (al wint hij veel duels) maar ik zie die graag bezig! Goed, en wat brengt hij aanvallend bij??? Lees eens mijn post op pagina 11... het probleem ligt bij de toevoer van de ballen naar een spits die gene poot verzet. uwe spits zat vandaag 60minuten op de bank. Ik zeg het, Lord in het punt is te licht. Zet Lord op de flank met een gestalte in uw punt en tzal beter gaan. En depoitre is nu gelukkig terug en we wachten nog op nen tweede centrumspits. Let us pray _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 26 Aug 2009, 23:13 |
|
|
Junior
StanyMTBer schreef: de clerus schreef: Smetje schreef: Wie ontsnapte aan de buitenspelval en lag zo aan de basis van de 1-0. Juist, Galucci. Als Lord die bal niet meer raakt, is het een goal van Galucci. ik vind galucci een zalige speler. jammer dat hij zo klein is (al wint hij veel duels) maar ik zie die graag bezig! Goed, en wat brengt hij aanvallend bij??? Lees eens mijn post op pagina 11... het probleem ligt bij de toevoer van de ballen naar een spits die gene poot verzet. ik kan je gewoon niet meer ongelijk geven dan dit: zonder Galucci geen goal. ook geen 2 0 tegen United bvb. dovemansoren hier zenne ! |
| 26 Aug 2009, 23:13 |
|
| Pagina 12 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 25 Volgende |