|
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
StanyMTBer schreef: SERRE schreef: espanjol schreef: Ja en omdat troch de bal niet krijgt waar hij wil, is het nodig om te zitte memmen op andere jongens. Over zelf nog iets te forceren ga ik zeker zwijgen.Genen bal heeft hij uitgestoken en daarmee ist gezegd . Als hij den bal wil hebben , dat hij er ook is voor werkt e , kan hem toch zelf is verzetten ook zeker . ![]() Troch en Verheyden zijn twee strijkijzers op het middenveld. Vandaag is erg duidelijk geworden waarom ze respectievelijk bij Roeselare en Hamme samen amper drie wedstrijden gespeeld hebben vorig seizoen... Denk dat jij je banner wel mag verwijderen, als dat de mentaliteit is... ga dan maar naar den OKAPI een "SUPPORTER" van jouw allooi..., PLUS daar is het niet zo moeilijk om volgen en te analyseren wat er fout loopt, het terrein is wa kleiner en ze spelen met minder Te belachelijk voor woorden .... Ben jij misschien de broer van Marc2? of de blonde zus... ![]() _________________
|
| 26 Aug 2009, 23:39 |
|
|
Miniem
eintracht frankfurt schreef: StanyMTBer schreef: SERRE schreef: Troch en Verheyden zijn twee strijkijzers op het middenveld. Vandaag is erg duidelijk geworden waarom ze respectievelijk bij Roeselare en Hamme samen amper drie wedstrijden gespeeld hebben vorig seizoen... Denk dat jij je banner wel mag verwijderen, als dat de mentaliteit is... ga dan maar naar den OKAPI een "SUPPORTER" van jouw allooi..., PLUS daar is het niet zo moeilijk om volgen en te analyseren wat er fout loopt, het terrein is wa kleiner en ze spelen met minder maar wel sneller en in eerste klasse ![]() Misschien ook nog moeilijk voor de SERRE.. is er gene petanque ploeg zijn expertise waardig? Hij kan met een beetje geluk misschien nog meedoen en beseffen dat het leuk is om achter ongrijpbare ballen te blijven lopen? ![]() |
| 26 Aug 2009, 23:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
hola, uit deze escalerende discussie ga ik mij niet mengen, er hangt een gele kaart in de lucht
![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 26 Aug 2009, 23:43 |
|
|
Nationale Ploeg
StanyMTBer schreef: eintracht frankfurt schreef: StanyMTBer schreef: Denk dat jij je banner wel mag verwijderen, als dat de mentaliteit is... ga dan maar naar den OKAPI een "SUPPORTER" van jouw allooi..., PLUS daar is het niet zo moeilijk om volgen en te analyseren wat er fout loopt, het terrein is wa kleiner en ze spelen met minder maar wel sneller en in eerste klasse ![]() Misschien ook nog moeilijk voor de SERRE.. is er gene petanque ploeg zijn expertise waardig? Hij kan met een beetje geluk misschien nog meedoen en beseffen dat het leuk is om achter ongrijpbare ballen te blijven lopen? ![]() OK, heb het begrepen. ![]() _________________
|
| 26 Aug 2009, 23:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Mijn mening over de match van vandaag :
we spelen tegen een bijzonder sterk Boom. Ik verwacht die mannen absoluut bovenin. Veel gestalte, veel beweging, knappe combinaties... dat kunnen er in derde niet veel. Onze prestatie dan : gedurende de hele wedstrijd verliezen we de slag op het middenveld. Steeds kon Boom een middenvelder vlot voetballend laten inschuiven in het aanvallende compartiment om zo kansen te creeeren. Troch gaat niet veel in duel, dat is altijd zo geweest. Dan moeten daar natuurlijk wel twee middenvelders achterstaan die wel eens een bal kunnen recupereren of goed inspelen. De Castro was nogal ongelukkig, en Verheyden... die speelt op een verschrikkelijk laag niveau. De simpelste passes lukken niet, lijkt fysiek helemaal niet top, en komt werkelijk overal een stap te laat. En als je een ganse match de slag op je centrale middenveld verliest... dan is het moeilijk om als ploeg een goeie prestatie af te leveren. Als je dan weet dat een Ken Van Damme nog op de bank zit... |
| 26 Aug 2009, 23:52 |
|
|
Junior
Boom duidelijk beter en frisser. Ze zetten veel druk en wonnen zowat alle duels op het middenveld, maar veel uitgespeelde kansen hebben ze niet gehad. Als Podevijn en Lord de opgelegde kansen afwerken, winnen we hier.
Op het middenveld liep het voor geen meter. Verheyden won geen duels en als hij dan toch de bal in de voeten kreeg, verspeelde hij hem snel. Overduidelijk de minste bij ons vandaag en hij zal dat ook wel beseffen. Dat de andere middenvelders dan minder uit de verf komen is logisch. Ok, Troch won ook bijna geen duel, maar hij moet er vanuit zijn positie sowieso al minder aangaan ook hé. |
| 26 Aug 2009, 23:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Mijn mening over de match van vandaag : we spelen tegen een bijzonder sterk Boom. Ik verwacht die mannen absoluut bovenin. Veel gestalte, veel beweging, knappe combinaties... dat kunnen er in derde niet veel. Onze prestatie dan : gedurende de hele wedstrijd verliezen we de slag op het middenveld. Steeds kon Boom een middenvelder vlot voetballend laten inschuiven in het aanvallende compartiment om zo kansen te creeeren. Troch gaat niet veel in duel, dat is altijd zo geweest. Dan moeten daar natuurlijk wel twee middenvelders achterstaan die wel eens een bal kunnen recupereren of goed inspelen. De Castro was nogal ongelukkig, en Verheyden... die speelt op een verschrikkelijk laag niveau. De simpelste passes lukken niet, lijkt fysiek helemaal niet top, en komt werkelijk overal een stap te laat. En als je een ganse match de slag op je centrale middenveld verliest... dan is het moeilijk om als ploeg een goeie prestatie af te leveren. Als je dan weet dat een Ken Van Damme nog op de bank zit... Inderdaad, dat haalde ik al aan in een vorige post. De Schutter en Kestens bvb.. _________________
|
| 26 Aug 2009, 23:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
allé, de excuses van het drukke programma komen weer boven... bullshit dus hé !
Ik had vooraf nog gedacht en gehoopt op een plannetje van VDH , het was er eentje van den Urbain dus. Knappe zette van die trainer. Vanachter moest er niet opgebouwd worden, dat werd onmogelijk gemaakt door 3 spitsen die er hun kop wouden voor smijten. Dan maar een bal droppen op het middenveld.... maar daar ga ik het niet meer over hebben dat "probleem" is hier al genoeg aangekaart. Uiteindelijk versier je dan eens een kans, en scoor je... dik tegen de gang van het spel in. Hoewel dat op zich een opluchting was had ik liever gezien dat die scheids penalty en rood gaf, zoals het had gemoeten. Gerechtigheid geschiedde dan toch een beetje, toen Boom de 1-1 mocht maken. Oja: de ref was op niveau van de match: eveneens willen maar niet kunnen. Voor de rest zag ik maar 1 speler op niveau van een kampioenenploeg en dat is De Schutter. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Aug 2009, 0:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Naast het abominabele spel vind ik vandaag vooral de tactische ingreep van VDH het vermelden waard:
Op de 66e minuut staan we 1-0 voor, ons middenveld (Troch en Verheyden met name) verzuipen dat het geen naam heeft. Mijn boerenverstand zegt dan: doe een ingreep centraal op dat middenveld om de aanvoer bij Boom hoger af te stoppen. Mannen met een Heizeldiplom zeggen echter: pak iemand weg uit dat middenveld en gooi er een extra spits bij! Verheyden zwom niet meer in het stedelijk zwembad maar in de Atlantische Oceaan! Baf, 5 minuten later, pot tegen. Kan iemand me zeggen op welke pagina van de Heizelcursus ik meer info over deze ingreep vind? En trouwens, als VDH inderdaad een trainer is die niet naar namen kijkt, verwacht ik dat hij Verheyden zaterdag uit z'n lijden verlost. Ik vrees echter dat dat niet zal gebeuren. VDH zegt immers (in HLN dacht ik) dat Verheyden beter uit de verf moet komen met Kestens naast zich. Dat zal dus betekenen dat Verheyden met (1) Van Damme, (2) De Castro en vervolgens (3) Kestens zal hebben samengespeeld alvorens Verheyden zelf 's in vraag zal worden gesteld. En dan is het kalf uiteraard al lang verdronken. De Schutter: wat een klasse! Laatst gewijzigd door elfahem op 27 Aug 2009, 0:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Aug 2009, 0:07 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: Naast het abominabele spel vind ik vandaag vooral de tactische ingreep van VDH het vermelden waard: Op de 66e minuut staan we 1-0 voor, ons middenveld (Troch en Verheyden met name) verzuipen dat het geen naam heeft. Mijn boerenverstand zegt dan: doe een ingreep centraal op dat middenveld om de aanvoer bij Boom hoger af te stoppen. Mannen met een Heizeldiplom zeggen echter: pak iemand weg uit dat middenveld en gooi er een extra spits bij! Verheyden zwom niet meer in het stedelijk zwembad maar in de Atlantische Oceaan! Baf, 5 minuten later, pot tegen. Kan iemand me zeggen op welke pagina van de Heizelcursus ik meer info over deze ingreep vind? En trouwens, als VDH inderdaad een trainer is die niet naar namen kijkt, verwacht ik dat hij Verheyden zaterdag uit z'n lijden verlost. De Schutter: wat een klasse! _________________
|
| 27 Aug 2009, 0:13 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Ja jongens, er zijn er in deze ploeg veel te veel die (nog altijd) niet geleerd hebben dat ge in het modern voetbal niet alles kunt oplossen door te wachten tot ge den bal in uw voeten gespeeld krijgt, om vervolgens pas rustig te proberen om een actie op te zetten. Als dat "idee" bij sommigen niet rap doordringt, zullen we vooral moeten wachten tot mannen als Kestens, Seminck ... terugkeren, alvorens we eens écht punten zullen halen, vrees ik. ...
En aan de mensen (en vooral de spelers) van Boom: jullie verdienden zeker meer vandaag, maar er zijn er blijkbaar ook niet veel die doorhebben dat die scheids bij de 1-0 twee keuzes had, namelijk de 1-0 toekennen òf buitenspel geven van Lord en vervolgens strafschop en (donker)rood geven voor de keeper, wegens overduidelijke fout op Galucci. Die scheids gaf immers balvoordeel bij de fout en indien het buitenspel was van Lord, was er helemaal geen sprake van balvoordeel en restte hem eigenlijk maar één andere keuze ... Met een 1 op 6 is natuurlijk niemand tevreden en dan is kritiek op de trainer het eerste ... Om het nu zo te draien alsof die wissel van Troch de aanleiding was tot de 1-1, is wel vergezocht. De 1-1 (en 1-2) had er op het moment van de wissel al héél lang kunnen zijn en Troch mag wel een keer wakker geschud worden, zodat hij het misschien ooit toch één keer zal begrijpen. Verheyden is niet in vorm, speelt slecht, recupereert weinig ballen ... maar die gaat er wel voor. Met Troch ben je niks als er moet geknokt worden, omdat hij gewoon te weinig moeite doet om in duel te gaan. Niemand kan trouwens zeggen dat het spel verslechterd is door het inkomen van Depoitre. De verdediging van Boom heeft het op dat kwartier met hem lastiger gehad dan met de rest van onze "voorlinie" over de hele match ... |
| 27 Aug 2009, 0:14 |
|
|
Troch en Verheyden werden binnengehaald met de grote trom. Vandaag werd duidelijk dat dit niet het centrale duo is als je de kop wil spelen. Geen enkel duel werd gewonnen door beide vedetten. Beiden veel te traag tegen een ploeg met kwaliteiten zoals Ruppel-Boom. Ook de irritante bewegingen en verwijten naar de ploegmaten is ongehoord. Als je de man bent op het veld heb je reden om de patron te spelen, maar vandaag waren ze een schim van twee jaar terug. Ik vrees ook dat de rest van de ploeg deze houding van Troch niet lang gaan aanvaarden. Spelers terughalen die bij andere ploegen zwaar gebuisd zijn loopt meestal verkeerd af. Niels De Schutter zou ik op de plaats van Verheyden uitspelen. Hij heeft veel meer duelkracht, snelheid en inzet. Ook Kestens gaan we op het middenveld goed kunnen gebruiken. Veel ervaring (en niet gebuisd bij Hamme) en werkkracht. Hij kan ook de lijnen uitzetten. Deze twee wissels gaan de ploeg heel wat sneller en beter doen spelen. Jammer voor de Verheyden en Trochfans. Met deze twee spelers in de basis gaan we niet ver komen. Het is aan de trainer om snel te reageren en de toestand niet te laten verzieken voor het te laat is.
|
| 27 Aug 2009, 0:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendracht02 schreef: .. En aan de mensen (en vooral de spelers) van Boom... geen probleem mee dat die mannen na de match zoals iedereen anders een pint komen pakken in de cantines. Maar als er zo nog veel ploegen na de match in onze cantines gaan binnen vallen, zal het niet lang of er vallen gewonden vrees ik. Wat zijn voetballers meer dan gewone supporters eens de match gedaan is ? (en zelfs tijdens ? ). Daar mag ook eens werk van gemaakt worden. Oja ook weer enorm slim om de supporters over het veld te sturen, EA - RCM al zo snel vergeten ? Enorm veiligheidsverhogend die maatregel. 't zal weer allemaal moeten duren tot er iet gebeurt ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Aug 2009, 0:22 |
|
|
Nationale Ploeg
tompierken schreef: Troch en Verheyden werden binnengehaald met de grote trom. Vandaag werd duidelijk dat dit niet het centrale duo is als je de kop wil spelen. Geen enkel duel werd gewonnen door beide vedetten. Beiden veel te traag tegen een ploeg met kwaliteiten zoals Ruppel-Boom. Ook de irritante bewegingen en verwijten naar de ploegmaten is ongehoord. Als je de man bent op het veld heb je reden om de patron te spelen, maar vandaag waren ze een schim van twee jaar terug. Ik vrees ook dat de rest van de ploeg deze houding van Troch niet lang gaan aanvaarden. Spelers terughalen die bij andere ploegen zwaar gebuisd zijn loopt meestal verkeerd af. Niels De Schutter zou ik op de plaats van Verheyden uitspelen. Hij heeft veel meer duelkracht, snelheid en inzet. Ook Kestens gaan we op het middenveld goed kunnen gebruiken. Veel ervaring (en niet gebuisd bij Hamme) en werkkracht. Hij kan ook de lijnen uitzetten. Deze twee wissels gaan de ploeg heel wat sneller en beter doen spelen. Jammer voor de Verheyden en Trochfans. Met deze twee spelers in de basis gaan we niet ver komen. Het is aan de trainer om snel te reageren en de toestand niet te laten verzieken voor het te laat is. Ik zou het niet beter kunnen formuleren. _________________
|
| 27 Aug 2009, 0:24 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
op de officiele site zien ze het blijkbaar goed zitten
"VC EA 2002 is er in geslaagd 1-1 gelijk te spelen tegen Rupel Boom. Het kwam op het half uur op voorsprong via Lionel Lord. Een kwartier voor tijd scoorde Rupel Boom via Jens Verroken echter de 1-1 eindstand. Zo heeft VC EA 2002 zijn eerste punt van het seizoen binnengehaald" en dan de dooddoener van het jaar in de nabeschouwing van de trainer : "De rust aan het einde van de week zal welgekomen zijn. Met twee midweekwedstrijden achter de rug trainen we immers op het ritme van een profclub de laatste tijd." en dit telde dan niet voor Boom of zo?? eigenlijk is mijn reactie eerder : ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Aug 2009, 0:45 |
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |