Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Ik heb vanavond van mijn ploeg een goede wedstrijd gezien. Magerman en De Smedt hadden het middenveld onder controle en het openingsdoelpunt kwam eigenlijk helemaal uit de lucht gevallen.
Onze trainer startte eigenlijk met een nog offensievere opstelling dan anders en dat pakte goed uit. Er werd erg vroeg gestoord, waardoor jullie niet makkelijk in jullie spel kwamen. De gelijkmaker was naar mijn aanvoelen verdiend en misschien zat er wel meer in.
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat onze keeper rood had kunnen krijgen in de eerste helft en dat Podevijn in het begin van de tweede helft de kans had om de match te beslissen...

Ik ben wel geschrokken van jullie defensieve opstelling. Depoitre was natuurlijk maar net terug uit blessure en startte waarschijnlijk daarom op de bank, maar met enkel Lord vooraan in de spits (wat dan nog niet zijn beste positie is), hadden jullie wel heel weinig offensieve slagkracht. Bij momenten leek het wel of jullie thuis op de counter speelden en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Op die manier word je in ieder geval geen kampioen lijkt me.
De echte sleutel lag misschien wel op het middenveld. Ik heb wat op Verheyden gelet en die kwam toch vaak een stapje te traag. Magerman speelde vandaag een heel goede wedstrijd en had de zaken goed onder controle. Dat kwam ondermeer omdat er langs jullie kant iets minder snel druk werd gezet. Dan is het altijd net iets makkelijker voetballen.
Al bij al kan ik vrede nemen met een 1-1. Een verlies zou sowieso onverdiend geweest zijn, want ik vind dat we bij momenten echt goed gevoetbald hebben.

Oh ja: Ik wens jullie het allerbeste voor het verdere verloop van de competitie. Ook al was ik vanavond bij de "tegenstanders", ik heb best wel bewondering voor de sfeer in jullie stadion en de emoties die d'n Iendracht bij de mensen opwekt. Zo'n match in Aalst is altijd speciaal én vooral: aartsmoeilijk. 't is trouwens de eerste keer dat ik m'n ploeg bij jullie een punt zie pakken, dus al bij al ben ik toch tevreden met het resultaat.

27 Aug 2009, 0:54
Nationale Ploeg

Stijn schreef:
Mijn mening over de match van vandaag :

we spelen tegen een bijzonder sterk Boom. Ik verwacht die mannen absoluut bovenin. Veel gestalte, veel beweging, knappe combinaties... dat kunnen er in derde niet veel.

Onze prestatie dan :
gedurende de hele wedstrijd verliezen we de slag op het middenveld. Steeds kon Boom een middenvelder vlot voetballend laten inschuiven in het aanvallende compartiment om zo kansen te creeeren.
Troch gaat niet veel in duel, dat is altijd zo geweest. Dan moeten daar natuurlijk wel twee middenvelders achterstaan die wel eens een bal kunnen recupereren of goed inspelen. De Castro was nogal ongelukkig, en Verheyden... die speelt op een verschrikkelijk laag niveau. De simpelste passes lukken niet, lijkt fysiek helemaal niet top, en komt werkelijk overal een stap te laat.

En als je een ganse match de slag op je centrale middenveld verliest... dan is het moeilijk om als ploeg een goeie prestatie af te leveren. Als je dan weet dat een Ken Van Damme nog op de bank zit...

100% achter deze post,
wie beweert dat verheyden beter zal spelen met Kestens, moet eens gaan luisteren in Hamme :hmm:
En dan Ken op de bank houden :?
Troch vandaag was ook niet goed, maar ik geef hem nog wat respijt want je weet dat hij iets kan forceren en nog van belang kan zijn voor de ploeg.
Galucci en Lord worden hier door sommigen afgemaakt, maar neem ze weg en uw voetballend vermogen is compleet foetsjie.
Dikke chance dat we De Schutter (y) (y) (y) en Van Steenberghe hebben of het was nul op zes.

27 Aug 2009, 1:45
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Over vandaag zal ik kort zijn: De Schutter, Van Steenberghe en Galucci waren op niveau. De rest niet goed genoeg vandaag. Op naar zaterdag en hopen op beterschap...

27 Aug 2009, 2:46
nieuw in de eerste ploeg

Ik heb vandaag genoeg klanken gehoord om weeral eens te weten dat in de voetbalwereld de beste elf niet lijken te spelen en het er heel bizar aan toegaat.
Ik weet nu ook wel dat elke supporter bij manier van spreken een andere ploeg kan opstellen maar vandaag is de opstelling idem dito wedstrijdomstandigheden zo frapant ingevuld dat elke nuchtere toeschouwer serieuze bedenkingen kan maken.
Ik blijf nog altijd achter mijn standpunt staan dat van der haeghen een prima trainer is. Daarmee heeft hij me al op zijn trainingen overtuigd. Maar ! .... ik begin me meer en meer (alweer !) te overtuigen dat er blijkbaar belangrijke randfactoren , zijnde financiele , een rol spelen in de opstelling.
Een blinde kon vandaag zien dat ewen verheyden zoals een schotelvod speelde.... Ik heb hem tot voor de match nog altijd verdedigd( bij velen was zijn krediet allang opgebruikt) maar vandaag stond hij nergens....
In een temporijke match en waarin de wedstrijdomstandigheden (teruggedrukt op eigen helft) in zijn nadeel speelden gelinkt aan een heel magere prestatie bleef van der haeghen toch maar volharden om van damme op de bank te houden.
Ik heb zowel na de match met van damme en met de trainer gesproken ......laatste genoemde had ik laatst een gesprek mee en die zegde dat van damme niet bracht wat van hem verlang werd.... Een uitleg als een andere natuurlijk.... bracht verheyden dan wedstrijd omstandigheid gericht vandaag wel wat van hem verlang werd? Daarvoor had ik gesprek met van damme en uit respect ga ik niks hierover verklaren maar het is nog maar eens duidelijk hoe de voetbalwereld in mekander zit.....
De beste elf spelen dus niet maar om zo te volharden in de boosheid moet je wel karakter hebben..... ook al spelen andere factoren blijkbaar een rol..... Contradictorischer kan niet voor een heel goeie trainer overigens....
Ondanks dat ik verheyden graag zag en hopelijk nog zie spelen vraag ik me af hoelang trainer VDH dit nog kan maken....
Het gaat hem trouwens alleen om die positie niet;....... castro als rechtsback wegtrekken naar verdedigende mid waar jawel, voorlopig weer vandamme als enige alternatief staat was dus voor mij terug een open vraag.
Naar een gewone supporter als ik of iemand anders is dit rap beklonken maar der roerden toch wat andere invloedrijke personen ook hun zegje deze avond met dezelfde bedenking waarover hij toch eens zal nadenken.....
In ieder geval,..... net zoals zoveel supporters is het voor mij ook duidelijk.... het middenveld was gewoon veel te weinig qua belopen...... castro is natuurlijk een rechtsback en coppens speelde heel goed in de tweede helft maar zwom in de eerste helft.....
Als verheyden al krediet kreeg ( het laatste dat hij vandaag ook van mij nog kreeg voor match)dan is het onbegrijpelijk dat van damme op bank zit te verkommeren.... Let wel, voor mij is van damme geen wondergod , een fitte kestens zal waarschijnlijk wel op verdedigende mid het pleit winnen maar vandaag was het gewoonweg belachelijk dat een vandamme in zo een wedstrijd niet mocht inkomen.Frapant was dat werkelijk iedereen dezelfde mening had. Ik hoop dan ook dat als der over titelambities wordt gesproken de spelers worden gekozen met de op dat moment beste vorm ......
Kortom dat financiele kwesties achterhollen op 100 percent rendement die broodnodig is om een zo groot mogelijke kans op titel te maken.......
Deze laatste stelling deed me nog veel meer stilstaan bij de nuchtere realiteit van het hedendaagse voetbal dan het feit dat we daar nu staan met een magere 1 op 6.
In ieder geval kijk ik tegen torhout uit naar een elftal met spelers die momenteel het beste in vorm zijn gelinkt aan hun respectievelijke positie in de ploeg.... en die dus het meeste rendement gaan brengen ..... Of mijn stelling naief gaat zijn zal ik bevestigd krijgen in torhout...........

27 Aug 2009, 3:15
nieuw in de eerste ploeg

Het brengt niks op om op spelers te gaan "kappen".... zoals steeds zit ik op verplaatsing op zittribune bij de uitbezoekers.
Toen ik en mijn maten vroegen(tijdens oefenmatch in hamme ) waarom verheyden niet mocht meespelen bij hamme was iedere hamme supporter het er daar roerend over eens...
Verheyden kon het tempo niet aan , het ging voor hem te snel.....
Ondanks deze uitspraak blijf ik nog altijd op een goeie verheyden rekenen, op een verheyden van indertijd mee aalst....Trouwens 1 slecht seizoen bij een andere ploeg slaat heel je voetbalcarriere niet aan diggelen.
Een creatieve speler krijgt ook nog meer krediet dan een werkpaard.
Maar grenzen zijn grenzen..... trouwens spelers met mindere vorm help je totaal niet door hen te blijven opstellen.....
Nogmaals, ik kijk hoopvol uit naar een zaterdagopstelling die logisch is en waarin er een ploeg gevormd wordt waarin de spelers ingevuld worden naar taktiek van trainer maar ook van de vorm van ............ het moment.....

27 Aug 2009, 3:26
forumlegende

tompierken schreef:
Troch en Verheyden werden binnengehaald met de grote trom. Vandaag werd duidelijk dat dit niet het centrale duo is als je de kop wil spelen. Geen enkel duel werd gewonnen door beide vedetten. Beiden veel te traag tegen een ploeg met kwaliteiten zoals Ruppel-Boom. Ook de irritante bewegingen en verwijten naar de ploegmaten is ongehoord. Als je de man bent op het veld heb je reden om de patron te spelen, maar vandaag waren ze een schim van twee jaar terug. Ik vrees ook dat de rest van de ploeg deze houding van Troch niet lang gaan aanvaarden. Spelers terughalen die bij andere ploegen zwaar gebuisd zijn loopt meestal verkeerd af. Niels De Schutter zou ik op de plaats van Verheyden uitspelen. Hij heeft veel meer duelkracht, snelheid en inzet. Ook Kestens gaan we op het middenveld goed kunnen gebruiken. Veel ervaring (en niet gebuisd bij Hamme) en werkkracht. Hij kan ook de lijnen uitzetten. Deze twee wissels gaan de ploeg heel wat sneller en beter doen spelen. Jammer voor de Verheyden en Trochfans. Met deze twee spelers in de basis gaan we niet ver komen. Het is aan de trainer om snel te reageren en de toestand niet te laten verzieken voor het te laat is.

Blijf toch eens kalm, Verheyden en Troch kunnen enkel hun goeie vorm krijgen door te spelen.
Ik zou ook liever gehad hebben dat ze nu al de pannen van het dak speelden maar dat is nu niet zo, spijtig.

De gekwetste spelers zullen ook een aantal weken nodig hebben om terug op niveau te zijn dus voor november gaan we geen topniveau halen. Nu moeten we vooral georganiseerd spelen en beginnen met proberen de nul te houden, en te counteren. Vandaaruit kunnen we als de gekwetsten terug komen en anderen de vorm te pâkken krijgen kijken hoe we terug zelf het spel kunnen maken.
Vooral niet panikeren en zeker niemand met de grond gelijk maken na ocharme twee matchen.

27 Aug 2009, 7:48
Nationale Ploeg

Jean schreef:
tompierken schreef:
Troch en Verheyden werden binnengehaald met de grote trom. Vandaag werd duidelijk dat dit niet het centrale duo is als je de kop wil spelen. Geen enkel duel werd gewonnen door beide vedetten. Beiden veel te traag tegen een ploeg met kwaliteiten zoals Ruppel-Boom. Ook de irritante bewegingen en verwijten naar de ploegmaten is ongehoord. Als je de man bent op het veld heb je reden om de patron te spelen, maar vandaag waren ze een schim van twee jaar terug. Ik vrees ook dat de rest van de ploeg deze houding van Troch niet lang gaan aanvaarden. Spelers terughalen die bij andere ploegen zwaar gebuisd zijn loopt meestal verkeerd af. Niels De Schutter zou ik op de plaats van Verheyden uitspelen. Hij heeft veel meer duelkracht, snelheid en inzet. Ook Kestens gaan we op het middenveld goed kunnen gebruiken. Veel ervaring (en niet gebuisd bij Hamme) en werkkracht. Hij kan ook de lijnen uitzetten. Deze twee wissels gaan de ploeg heel wat sneller en beter doen spelen. Jammer voor de Verheyden en Trochfans. Met deze twee spelers in de basis gaan we niet ver komen. Het is aan de trainer om snel te reageren en de toestand niet te laten verzieken voor het te laat is.

Blijf toch eens kalm, Verheyden en Troch kunnen enkel hun goeie vorm krijgen door te spelen.
Ik zou ook liever gehad hebben dat ze nu al de pannen van het dak speelden maar dat is nu niet zo, spijtig.

De gekwetste spelers zullen ook een aantal weken nodig hebben om terug op niveau te zijn dus voor november gaan we geen topniveau halen. Nu moeten we vooral georganiseerd spelen en beginnen met proberen de nul te houden, en te counteren. Vandaaruit kunnen we als de gekwetsten terug komen en anderen de vorm te pâkken krijgen kijken hoe we terug zelf het spel kunnen maken.
Vooral niet panikeren en zeker niemand met de grond gelijk maken na ocharme twee matchen.

Ook Troch en Verheyden zijn van in juli aan het trainen, net zo lang als de rest. Die andere lopen wél, die andere gaan wél in duel en die andere geven wél drie passen van vier meter tijdens een match. Bovendien lopen die andere niet op het veld met de pretentie de grote vedette te zijn en schelden zij niet al hun collega's de huid vol een ganse match.

Het gaat niet over de vorm van de dag hoor. Het gaat om gedrevenheid en knokken voor de ploeg en voor de fans. En dat zit er bij Thomas en Ewen op dit moment niet in.

Als je moet wachten tot november om full force aan de competitie te beginnen, is het te laat hoor. Het was gisteren eigenlijk al "van moetens" als je droomt kampioen te spelen. Maar helaas. We zijn gestart met één spits en een wandelend middenveld.

27 Aug 2009, 8:11
Freak

Leeftijd: 45
als VDH ballen aan zijn lijf heeft, speelt van damme ipv verheyden zaterdag, en podevijn er ook uit voor lord links. en depoitre in t punt!

27 Aug 2009, 8:18
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik vind dat het gisteren toch vooral is misgelopen met Verheyden: zowel De Castro als Troch moesten hem constant bijspringen in het recupereren van verdwaalde ballen. Zeker bij het uittrappen was dat triestig om zien: nooit hebben we de bal in de ploeg kunnen houden. Voeg daar de zeer hoge druk van Boom aan toe en het zat muurvast.

Troch staat daar niet om de bal te recupereren he: daar dienen Verheyden en De Castro voor. De flanken werden ook goed opgevangen door Boom zodat je op het middenveld eigenlijk op één lijn staat te spelen met Verheyden als zwakke schakel. Deze ploeg schreeuwt eigenlijk om een simpele 4-4-2 maar daar is geen tweede spits voor. Ik zie wel dat Depoitre veel spelers naar zich zal toetrekken en dan komt er misschien wat meer ademruimte voor Verheyden (en Troch) die nu gewoon fysiek niet meekunnen.

Maar daarnaast heeft Boom ook een fantastische wedstrijd gespeeld en verdienden ze altijd te winnen.

27 Aug 2009, 8:20
Ancien

Leeftijd: 46
elfahem schreef:
Naast het abominabele spel vind ik vandaag vooral de tactische ingreep van VDH het vermelden waard:

Op de 66e minuut staan we 1-0 voor, ons middenveld (Troch en Verheyden met name) verzuipen dat het geen naam heeft. Mijn boerenverstand zegt dan: doe een ingreep centraal op dat middenveld om de aanvoer bij Boom hoger af te stoppen. Mannen met een Heizeldiplom zeggen echter: pak iemand weg uit dat middenveld en gooi er een extra spits bij! Verheyden zwom niet meer in het stedelijk zwembad maar in de Atlantische Oceaan! Baf, 5 minuten later, pot tegen.

Kan iemand me zeggen op welke pagina van de Heizelcursus ik meer info over deze ingreep vind?

Ik kon de wissel eigenlijk wel begrijpen, maar had tegelijkertijd ook Van Damme erin gebracht voor Verheyden. Ook al lag het probleem centraal op het middenveld gisteren, in de tweede helft kwamen we niet meer onder de druk uit omdat Lord helemaal werd opgegeten door die n 33 waardoor de tweede centrale verdediger (Poorters) ook telkens mee naar voor kwam. Aangezien die ook sterk is met zowel kop als voet, was dat een extra wapen voor Boom. VDH heeft daar op gereageerd door Depoitre in te brengen zodat Poorters zich weer puur met verdedigen moest bezighouden. En de inbreng lukte aardig vond ik... Dat Troch eraf gehaald werd, gaf duidelijk een signaal naar de spelers dat iedereen kan worden vervangen en dat was er ook aan te zien plots. Alleen jammer dat eigenlijk Boom's laatste kans uit de partij tot de gelijkmaker leidde want daar was de kracht echt wel weg.

Voetbaltechnisch speelden ze ons compleet zoek, maar echte open kansen zoals Jens en Lord er in de tweede helft nog kregen, hadden ze niet... Alleen zie je dat de details het verschil maken - als je er vol voor gaat om de 1-0 te verdedigen, moet je die kans, die er altijd komt, ook afmaken - Racing Waregem of Wetteren style eigenlijk - en dat doen we dus niet waardoor het bibberen blijft.

Naast Verheyden en Troch, toch ook een immens zwakke De Castro vandaag. Als die drie je centrale middenveld vormen en ze geen van de drie in de match zitten, dan weet je het wel zeker...

Dat gezeik over andere motieven die meespelen om mensen te laten staan, laat dat hier aub achterwege hé. Op basis van de wedstrijd van afgelopen zondag was het niet meer dan logisch dat er in dezelfde veldbezetting werd gespeeld en met dezelfde spelers aangezien dat de beste match van het seizoen was.

Boom was gewoon veel atletischer, met power en gestalte in elke linie en dan vooral waar het telt: CENTRAAL!

Van Steenberghe moet voor 1 ding wel eens in de leer gaan bij Van den Noortgaete als je tegen een atletische ploeg speelt -> de manier van uittrappen. Zondag waren de uittrappen gericht op ons spel, op het feit dat het niet zozeer grote mannen zijn bij ons en werden de ballen strak uitgetrapt - niet overdreven hoog maar wel met snelheid en precisie. Die hoge tempoloze ballen die Steven geeft, vallen als het ware dood op het hoofd van de grootste speler die in duel gaat... Aangezien die bij Boom minstens 10 cm groter waren, wist je al wel wie die zou winnen zeker...

Tenslotte over Boom - ik had er al veel goeds over gelezen, maar heb het nu ook met eigen ogen kunnen aanschouwen -> chapeau, absoluut het beste wat ik de laatste jaren op de mat heb zien leggen in het Pierre Cornelisstadion...en toch zie je dat je ze, ondanks hun dominantie, zomaar puntenloos huiswaarts had kunnen sturen - ook dat is voetbal...

27 Aug 2009, 8:30
Nationale Ploeg

Zondag wisselt VDH veel te snel, gisteren heeft hij blijkbaar schrik om te wisselen? :wadde:

Goed signaal dat hij Troch van het veld 'durfde' halen, maar ik begreep toch even niet meer wat de posities waren na de wwissel. Lord op positie van Troch? Een 4-4-2 met Lord en Depoitre? Jens op positie van Troch en Lord op de flank? Ergens denk ik dat de spelers het zelf ook niet goed wisten.

Begrijp mij niet verkeerd, Depoitre moest erop, maar dan moest Jens er misschien ook best af voor een Van Damme, om terug het evenwicht in de ploeg te hebben met Lord op Links, Galucci op rechts en De Castro en Van Damme als kuitenbijters op verdedigende mid. Want voor mij (en voor vele anderen) is het duidelijk, het probleem lag gisteren op het middenveld.

En eigenlijk moest Verheyden er ook al lang af, nog liever Ewen eraf dan Troch, uiteindelijk.

Opstelling voor Torhout:

------------------------keeper (liggen in balans wat mij betreft)
Coppens---Moreels--De Schutter---Filipovic
-------------------De Castro---Van Damme
Galucci---------------------Troch---------------Lord
-------------------------Depoitre

Opstelling zonder blessures
---------------------keeper
De Castro------Moreels--XXXX-----Filipovic
-------------------De Schutter---XXX
Galucci-------------Troch----------------Lord
-------------------Depoitre

Centraal vanachter kan/wil ik nog niet oordelen over Seminck/Siereveld, Centraal op het midden liggen Kestens,Van Damme en Verheyden voorlopig in de balans. Eventueel kan De Schutter ook een rijtje naar achter (die doet dat goed seg!), maar daarover kan je je nu echt nog geen beeld vormen.
Podevijn kan Lord of Galucci vervangen na 60', want dan is minstens 1 van die twee al half dood.

27 Aug 2009, 8:47
Nationale Ploeg

Het verschil tussen ons en de andere derdeklassers is in 1 woord samen te vatten: duelkracht.
Ook vorige week op Zottegem heb ik reeds verschillende keren aangehaald dat we de duels verliezen (en dit dan voornamelijk op het middenveld zoals door velen aangehaald hier), op deze manier kan je gewoon je wil niet opdringen aan de tegenstander en enkel met veel geluk punt(en) pakken (zoals gisteren dus).

Conclusie: Depoitre, Kestens, Seminck, Wouter Moreels en de nieuwe verdediger mogen van mij in de ploeg gezet worden: mensen met gestalte en kracht (en hopelijk ook veel inzet) !

De eerste veldslagen zijn verloren, de oorlog nog lang niet !

:EA: :EA:

27 Aug 2009, 8:50
Reserve

Smetje schreef:
Ik vond de invalbeurt van Depoitre wel hoopgevend. Je ziet toch direct dat die een toegevoegde waarde is. We moeten wel zeker nog een backup (hetzelfde type) hebben.

Backup? Dat ze maar ne goeie zoeken. Zodat ze ook ne keer op een andere manier kunnen spelen.(misschien zijn 2 goeie spitsen om kampioen te spelen geen overbodige luxe.) Als Troch op deze manier blijft acteren, is ne 4-5-1 waardeloos!

27 Aug 2009, 8:52
forumlegende

Leeftijd: 69
Iedereen ziet dat het niet goed is maar verbeteren kan het zeker.
Maar iedereen heeft een andere mening,en ofwel,andere spelers of een andere veldbezetting in het hoofd.
Dit mag zeker en vast verkondigd worden op een forum en daarvoor dient het ook.
Maar als ik zie hoe ze elkaar hier verwijten maken stel ik mij toch een aantal vragen.
Jongens en meiskes wij zijn allen supporter van onzen iendracht en ik hoop dat we dat nog jaren kunnen blijven maar op elkaar schelden is niet de doelstelling van dit forum.
Laat iedereen zijn mening schrijven en respecteer dit zelfs al ben je niet akkoord.
:EA: :EA: :EA:

27 Aug 2009, 9:21
Vaste Waarde

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Iedereen ziet dat het niet goed is maar verbeteren kan het zeker.
Maar iedereen heeft een andere mening,en ofwel,andere spelers of een andere veldbezetting in het hoofd.
Dit mag zeker en vast verkondigd worden op een forum en daarvoor dient het ook.
Maar als ik zie hoe ze elkaar hier verwijten maken stel ik mij toch een aantal vragen.
Jongens en meiskes wij zijn allen supporter van onzen iendracht en ik hoop dat we dat nog jaren kunnen blijven maar op elkaar schelden is niet de doelstelling van dit forum.
Laat iedereen zijn mening schrijven en respecteer dit zelfs al ben je niet akkoord.
:EA: :EA: :EA:

(y) :EA: :banana: :EA: :banana: :EA: :banana:

27 Aug 2009, 9:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 25