Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
chunga schreef:
Jeroen schreef:
Rupelboom schreef:
zoals ik voorspeld had zijn we volop voor de 3 punten gekomen en hadden we ze naar mij mening verdiend ook. De goal van jullie(buitenspel of niet)was een flater van onze keeper.Als hij van, in het begin doorzet heeft hij een zee van tijd om deze bal te ontzetten.En buiten die kans in de tweede helft heb ik bitter weinig voetbal van aalsterse kant gezien.Ik meen toch te mogen zeggen dat we 4-5 mooie doelkansen gekregen hebben.Voor de match had ik voor dit punt getekend...na de match was ik zwaar ontgoocheld.
Nog veel succes in de komende maanden en denk eraan....ge speelt nie elke week tegen zo'n sterke tegenstander he. :p

Die goal was zeker en vast buitenspel, maar de enige correcte beslissing van de ref zou dus rood en strafschop moeten zijn. Iets wat ik veel liever had gezien eigelijk...
Die goal was zeker en vast GEEN buitenspel.

Dan nog, als hij balvoordeel geeft moet hij eigenlijk altijd rood trekken voor die keeper hoor. Alleen wordt dat door geen 1 arbiter toegepast...

27 Aug 2009, 11:01
forumlegende

Leeftijd: 45
1)proficiat aan Boom,als er 1 ploeg verdiende te winnen waren zij het wel
2)Verheyden bevestigd al het slechte wat hij in zijn laatste seizoen bij ons heeft laten zien,snapte al nie dat er sommige zo euforisch waren als hij terug kwam
3)Siereveld heeft er zin in zei hij gisteren,en het ziet er gene normalen uit :-)

Laatst gewijzigd door acrid op 27 Aug 2009, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Aug 2009, 11:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Zeker geen buitenspel die goal, dat kan ook niet. Lord stond op het moment dat Galucci op die keeper afgaat toch een eindje achter die 2 nog.

Wat wel kan, is dat Lord positiebuitenspel staat op het moment van de 1e pas, en dan daaruit nog voordeel haalt.... maar dat is wel al ver gezocht. En ik denk niet dat de lijnrechter daarmee nog in zijn hoofd zal gezeten hebben (die fout van de keeper indachtig).

In ieder geval, rood en penalty had ons beter uitgekomen.

Aja, nog een laatste ding; ik lees hier dat Boom geen uitgespeelde kansen meer heeft gehad zoals wij dat wel hadden met Podevijn ???
Ja, als wij met 7 man voor onze goal liggen te waken, ga je inderdaad geen enkele speler van Boom nog hebben die alleen op de keeper kan afgaan. Maar dat wilt niet zeggen dat ze geen huizenhoge kansen meer hebben gehad hé. Denk nog maar aan die retro, halve volley en een aantal kopballen in de 2de helft

27 Aug 2009, 11:17
Miniem

Jeroen schreef:

Wa zit gij toch te zeveren man... Hij maakt een actie, maar als je niemand hebt om hem aan af te spelen kan het moeilijk lukken. Wat moest hij trouwens doen, de bal "in de ploeg houden" en afspelen naar Troch, De Castro of Verheyden die ongetwijfeld het spel volledig verlegd hadden en een schitterende doorsteekpass hadden gegeven ? :crazy: :crazy:

Voor als ge het nog niet door hebt, flankspelers staan er om een actie te maken en voor diepgang te zorgen. Niet om het balleke rond te spelen, daar hebben we genoeg spelers voor (en zelf dat konden ze gisteren niet).

Wat ik maar wil aangeven is dat de efficiëntie bijzonder ver te zoeken is bij Galucci(dit geldt evenveel voor de rest van de middenvelders), iedereen hemelt die zo op maar het is maar wat je er in balbezit mee aanvangt wat telt. Voor mij telt maar één ding en das als team beter tikken, want nu kwam alles en iedereen een stap te laat of te kort. OF te vroeg, dan sta je daar alleen diep op het terrein te tsjolen tot wanneer iemand meekomt OF je loopt je dood in de dribbel, zo had je er gisteren 3: Lord, Podevijn & Galucci.

Simple as that!

27 Aug 2009, 11:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
StanyMTBer schreef:
Jeroen schreef:

Wa zit gij toch te zeveren man... Hij maakt een actie, maar als je niemand hebt om hem aan af te spelen kan het moeilijk lukken. Wat moest hij trouwens doen, de bal "in de ploeg houden" en afspelen naar Troch, De Castro of Verheyden die ongetwijfeld het spel volledig verlegd hadden en een schitterende doorsteekpass hadden gegeven ? :crazy: :crazy:

Voor als ge het nog niet door hebt, flankspelers staan er om een actie te maken en voor diepgang te zorgen. Niet om het balleke rond te spelen, daar hebben we genoeg spelers voor (en zelf dat konden ze gisteren niet).

Wat ik maar wil aangeven is dat de efficiëntie bijzonder ver te zoeken is bij Galucci(dit geldt evenveel voor de rest van de middenvelders), iedereen hemelt die zo op maar het is maar wat je er in balbezit mee aanvangt wat telt. Voor mij telt maar één ding en das als team beter tikken, want nu kwam alles en iedereen een stap te laat of te kort. OF te vroeg, dan sta je daar alleen diep op het terrein te tsjolen tot wanneer iemand meekomt OF je loopt je dood in de dribbel, zo had je er gisteren 3: Lord, Podevijn & Galucci.

Simple as that!

Ben toch niet akkoord met uw post hoor. De personen waar we rendement van verwachten, laten het tot hiertoe volledig afweten en een transfer die misschien een gokje was, valt nog het beste mee van allemaal. Gezien hoe snel Galucci voor de keeper stond met die eerste goal? Ik zie diene jongen dus heel graag bezig en da rendement komt wel vanzelf. Zet hem eens in een goed draaiende ploeg...

27 Aug 2009, 12:28
toevallige voorbijganger

Depoitre inbrengen als 2e spits vond ik geen slecht idee. Ons middenveld werd toch overspeeld, beter proberen vooraan de bal wat langer vast te houden. Maar VDH had er Verheyden moeten afnemen. Troch kan er eventueel nog een vrije trap inschieten.

27 Aug 2009, 12:33
toevallige voorbijganger

Jeroen schreef:

Dan nog, als hij balvoordeel geeft moet hij eigenlijk altijd rood trekken voor die keeper hoor. Alleen wordt dat door geen 1 arbiter toegepast...

Ik denk dat, als hij balvoordeel geeft en het alsnog goal is, hij maar geel moet geven. Ik heb er nu niet op gelet of hij dat gisteren effectief gedaan heeft.

27 Aug 2009, 12:45

Bomber schreef:
Ajoinenfan schreef:
en de verschrikkelijke negativiteit van een paar mensen die al van in het eerste kwartier aan het boe-en waren. please: ga naar DENDER !!!

kem dor azu nen teppen die achter 5 min al boe ont roepen was nen trok in zen gat gegeven, een persoon van op het forum die ik niet nader ga noemen vroeg zelfs of ik hem niet wou ophangen aan 1 van die oranje koorden :D

Spijtig dat dienen teppen na 90 min wel gelijk heeft gekregen.

Laatst gewijzigd door Stevi op 27 Aug 2009, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Aug 2009, 12:50
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
StanyMTBer schreef:
Jeroen schreef:

Simple as that!

dat gij "dé beste voetballer én in vorm" momenteel bij aalst, efkes viseert dat gaat mijn (allicht te kleine?) verstand te boven. iedereen ziet, en schrijft, hoeveel die galluci, ondanks zijn gestalte, de tegenstander in de problemen brengt, behalve jij... ik vind dat raar...

ik vraag me af wat ge eigenlijk van galluci (en ik neem dus meteen ook aan van Lord) verwacht. Dat zij den bal recupereren uit de verdediging, zélf 3 man dribbelen, en dan nog eens fris voor de goal komen en scoren? laat dat belerend toontje maar achterwege, want in mijn ogen maakt ge u straal belachelijk

27 Aug 2009, 12:51
Nationale Ploeg

Stevi schreef:
Bomber schreef:
Ajoinenfan schreef:
en de verschrikkelijke negativiteit van een paar mensen die al van in het eerste kwartier aan het boe-en waren. please: ga naar DENDER !!!

kem dor azu nen teppen die achter 5 min al boe ont roepen was nen trok in zen gat gegeven, een persoon van op het forum die ik niet nader ga noemen vroeg zelfs of ik hem niet wou ophangen aan 1 van die oranje koorden :D

Spijtig dat dienen teppen na 90 min wel gelijk heeft gekregen.

doet uw poep nog pijn?

27 Aug 2009, 12:55
Nationale Ploeg

nog een vaststelling: de zittribune heeft een geweldige aanwinst. Eén of andere vrouw, de moeder van een speler of zo waarschijnlijk, die bij het minste gevaar, zit te brullen. "Wiiiiieeeeeeeee", ik word daar dus ontzettend zenuwachtig van.

Als iemand die persoon kent, probeer daar eens iets aan te doen. Er komen ongelukken van!

27 Aug 2009, 13:01
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
Fillou schreef:
nog een vaststelling: de zittribune heeft een geweldige aanwinst. Eén of andere vrouw, de moeder van een speler of zo waarschijnlijk, die bij het minste gevaar, zit te brullen. "Wiiiiieeeeeeeee", ik word daar dus ontzettend zenuwachtig van.

Als iemand die persoon kent, probeer daar eens iets aan te doen. Er komen ongelukken van!

Ben blij dat je het vernoemt Fillie.
Ik stond gereed om mijne zakdoek in haar mond te proppen.

27 Aug 2009, 13:10
Nationale Ploeg

Deef schreef:
Fillou schreef:

ze zat er al tijdens de oefenmatchen, maar gisteren was het er echt over. Ik zit meestal beneden en het kwam van boven, maar als het blijft duren zal ik verplicht zijn om ter plaatse te gaan.

27 Aug 2009, 13:16
Ancien

Leeftijd: 42
Fillou schreef:

:plat:

27 Aug 2009, 13:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Fillou schreef:
Deef schreef:
Fillou schreef:

ze zat er al tijdens de oefenmatchen, maar gisteren was het er echt over. Ik zit meestal beneden en het kwam van boven, maar als het blijft duren zal ik verplicht zijn om ter plaatse te gaan.

Kreeg er ook het schijt van tijdens de oefenmatchen
Stadionverbod geven :lol:

Mijn hart is wit en zwart !

27 Aug 2009, 13:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 25