|
|
| Pagina 19 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
VDH heeft zijn nabeschouwing op de officiële site wat uitgebreid.
Enkel over zijn ingreep om bij een 1-0 voorsprong over te schakelen van een 4-5-1 naar een 4-4-2 vind ik geen valabele verklaring. |
| 27 Aug 2009, 13:20 |
|
|
forumlegende |
De_steve schreef: Fillou schreef: Deef schreef: Ben blij dat je het vernoemt Fillie. Ik stond gereed om mijne zakdoek in haar mond te proppen. ze zat er al tijdens de oefenmatchen, maar gisteren was het er echt over. Ik zit meestal beneden en het kwam van boven, maar als het blijft duren zal ik verplicht zijn om ter plaatse te gaan. Kreeg er ook het schijt van tijdens de oefenmatchen Stadionverbod geven ![]() wegens geluidoverlast! _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 27 Aug 2009, 13:21 |
|
|
forumlegende
Voetbal is toch een raar iets. Vorige zondag oververdiend gewonnen tegen KVSK United met bijwijlen snel en goed combinatiespel. Woensdag compleet door de mand gevallen.
De trainer van Boom had duidelijk zijn huiswerk goed gemaakt: zorg ervoor dat Eendracht van achterenuit niet kan uitvoetballen en dwing hen om de lange bal te hanteren. Uiteraard weet iedereen dat we zonder Depoitre voorin, Kestens in het midden en Seminck of Siereveld achteraan absoluut geen duelkracht hebben. Dat was er ook duidelijk aan te zien. Geen duelkracht in derde klasse, dan ga je niet te veel wedstrijden winnen. De Castro en Verheyden spelen samen een dramatische wedstrijd. Die moeten er aan de rust al uit. Of toch tenminste na een kwartier in de tweede helft. Ik ben het evenwel niet eens met de vervanging van Troch. Akkoord, hij speelt een bleke wedstrijd maar is toch iemand die beslissend kan zijn. Vergeet niet dat hij in voorgaande jaren ook GEEN duelkracht had. En zijn temperament zal hij ook nooit verliezen. Kan tekeer gaan als een gek, dat heet een winnaarsmentaliteit en woordenwisselingen worden na het laatste fluitsignaal vergeten. Sommigen verwijten hem en Verheyden geen inzet maar daar ben ik het ook niet mee eens. Een Verheyden liep de longen uit zijn lijf maar komt gewoon overal twee stappen te kort. Dat een trainer dat niet inziet maar rustig laat begaan, is gewoon onbegrijpelijk. Na een kwartier hadden Verheyden en Podevijn eraf gemoeten voor Depoitre en Van Damme. Depoitre zorgt automatisch voor zuurstof voorin door de bal bij te houden, dat zag je ook. En een Van Damme had voor zuurstof in het midden kunnen zorgen. Er moet dringend duelkracht in de ploeg, dat zag je ook al in de wedstrijd tegen United. Ook al speelde hij nog geen seconde, onzen Hollander(of Seminck uiteraard) moet wel degelijk in de ploeg om ballen weg te koppen, om duels te winnen. Hetzelfde met Kestens en Depoitre. Het is nog niet te laat maar ondertussen lopen we evenwel opnieuw achter de feiten aan met de 1/6. Mijn opstelling voor zaterdag : *************Van Steenberghe*************** Coppens ** Moreels ** 'n Hollander ** Filipovic Van Damme Galucci ** De Schutter ** Troch ** Lord **************Depoitre************************* |
| 27 Aug 2009, 13:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Dani schreef: Na een kwartier hadden Verheyden en Podevijn eraf gemoeten voor Depoitre en Van Damme. Depoitre zorgt automatisch voor zuurstof voorin door de bal bij te houden, dat zag je ook. En een Van Damme had voor zuurstof in het midden kunnen zorgen. Citeer: Mijn opstelling voor zaterdag : *************Van Steenberghe*************** Coppens ** Moreels ** 'n Hollander ** Filipovic Van Damme Galucci ** De Schutter ** Troch ** Lord **************Depoitre************************* Dit wordt het waarschijnlijk, maar dan met Verheyden ipv Van Damme, en misschien ook De Castro ipv Coppens... |
| 27 Aug 2009, 13:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
is depoitre trouwens reeds 100% fit?
ik vond dat hij tamelijk veel op 1 been stond te steunen en aan zijn been stond te tasten, telkens na een sprintje getrokken te hebben |
| 27 Aug 2009, 13:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De Jean schreef: Dani schreef: Citeer: Mijn opstelling voor zaterdag : *************Van Steenberghe*************** Coppens ** Moreels ** 'n Hollander ** Filipovic Van Damme Galucci ** De Schutter ** Troch ** Lord **************Depoitre************************* Dit wordt het waarschijnlijk, maar dan met Verheyden ipv Van Damme, en misschien ook De Castro ipv Coppens... Dat is ook hoe ik het zou doen. De opstelling van hierboven, maar met Verheyden voor Van Damme en De Castro voor Coppens. Want het werd hier nog niet echt gezegd, maar het ging voor Coppens in den eerste helft ook wel enkele vitessen te snel zeg, die was echt dramatisch in de eerste helft. Al herstelde hij zich wel in de tweede helft. |
| 27 Aug 2009, 13:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: De Jean schreef: Dani schreef: Dit wordt het waarschijnlijk, maar dan met Verheyden ipv Van Damme, en misschien ook De Castro ipv Coppens... Dat is ook hoe ik het zou doen. De opstelling van hierboven, maar met Verheyden voor Van Damme en De Castro voor Coppens. Want het werd hier nog niet echt gezegd, maar het ging voor Coppens in den eerste helft ook wel enkele vitessen te snel zeg, die was echt dramatisch in de eerste helft. Al herstelde hij zich wel in de tweede helft. De Castro was nochtans even slecht als Coppens hoor. En op basis van wat zou Verheyden in de ploeg moeten ? Zijn goede prestaties van twee jaar geleden ? |
| 27 Aug 2009, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ik geloof sterk in een comeback van Ewen hoor. Vergeet niet dat hij een jaar verloren is en de beste manier om ritme op te doen is nog altijd spelen. Het is trouwens Ewen alleen niet, want we kunnen er gerust nog een stuk of vier opnoemen die relatief weinig renderen. Het is misschien optimistisch, maar ik geloof niet dat die jongen plots niet meer kan voetballen.
|
| 27 Aug 2009, 13:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Bartos schreef: De Jean schreef: Dat is ook hoe ik het zou doen. De opstelling van hierboven, maar met Verheyden voor Van Damme en De Castro voor Coppens. Want het werd hier nog niet echt gezegd, maar het ging voor Coppens in den eerste helft ook wel enkele vitessen te snel zeg, die was echt dramatisch in de eerste helft. Al herstelde hij zich wel in de tweede helft. De Castro was nochtans even slecht als Coppens hoor. En op basis van wat zou Verheyden in de ploeg moeten ? Zijn goede prestaties van twee jaar geleden ? De Castro heeft eventueel nog als excuus dat het niet echt zijn beste positie is op het middenveld, op de back rechts deed die het toch altijd al goed. En Verheyden, tja, het was gisteren inderdaad echt dramatisch slecht. Maar zondag speelde die toch een deftige match en we moeten nu van Van Damme ook nog geen topper gaan maken, die heeft ook nog tijd nodig voor zijn stempel op een ploeg te kunnen drukken. Ik versta dat er veel roepen voor Verheyden op de bank te zetten, maar ik zou hem toch nog wat krediet geven, want een Verheyden die terug zijn oude niveau kan halen, blijft toch gewoon een aanwinst voor deze ploeg. |
| 27 Aug 2009, 13:53 |
|
|
forumlegende
de clerus schreef: De_steve schreef: de clerus schreef: Ja jongens, wat was dat seg. Je mag hier nog tevreden zijn met een punt want je wordt zo goed als overklast. Na de 1-0, die volledig uit de lucht valt, spelen we even wat beter maar daarna terug naar af. Voor mij vandaag absoluut zwak: verheyden, veeeel te traag! Troch, veel goede wil maar het komt er (nog) niet uit! De Castro, zo goed hij zondag was, zo een ramp vandaag! Onze keeper, waarom staat dien daar altijd een half uur met dienen bal in zijn handen. Wachten tot tegenstrever er weer staat zeker. Lord in het punt is 0,0. Da is ne flankspeler maar blijkbaar zien ze dat niet. Kortom, ik gun Boom het punt zeker, die tonen alvast veel inzet en wat een kracht en snelheid! Hun trainer was wel wat zielig... maar goed. De 'kloefkappers' van Zottegem halen wel mooi 6 op 6.... Neen als er zich niemand aanbied wa moet em doen? Steven speelde een goeie match, zonder hem krijgen we er ipv 1, 3 tegen ! Absoluut mee akkoord, maar altijd da wachten en dan sjot em uit en heeft den tegenstrever hem toch weer in de poten. ![]() Van Steenberghe heeft een heel goeie match gespeeld. Toch vind ik, als ge al ne gansen eersten time ziet da ge den bal niet kunt meegeven met uw verdedigers aangezien de tegenstander u geen ruimte laat om uit te voetballen, dan moet ge een andere oplossing zoeken. En die is heel simpel: uittrappen. Wat Van steenberghe voor mij verkeerd deed, is dat hij wachtte tot wanneer iedereen terug zijn plaatske had ingenomen. Dus ook de verdedigers van Boom. Had hij direct uitgetrapt stond Lord keer op keer in een 1 tegen 2 situatie. Wat voor Lord mijn inziens haalbaar is, als hij de bal goed krijgt. Doordat Van Steenberghe wachtte stond je met een 2 (Lord/Galluci, Podevijn of Troch) tegen 5 of 6, doordat alle verdedigers van Boom terug waren. Uiteraard verlies je den bal dan direct als ge uittrapt. Boom wist hoe wij ons spel opbouwen (keeper naar verdediger, verdeiger naar middenveld,...), en heeft daar perfect op ingespeeld door meteen druk uit te oefenen. De inventiviteit om er een antwoord op te vinden was ver zoek. Gisteren was mijn inziens een collectieve offday van nagenoeg de volledige ploeg (op een paar uitzonderingen zoals De Schutter, Van Steenberghe, Galluci,... na), en dit dankzij de sterke van Boom. Laten we deze match zo snel mogelijk vergeten en hopen dat we in Torhout terug den Iendracht zien van de vorige matchen. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Aug 2009, 13:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ben allesinds wel tevreden met de uitleg van VDH. Eindelijk is een trainer die uitleg geeft bij zijn beslissingen, ook al is hij deze niet verschuldigd!
Versta mij niet verkeerd dit is zeker geen excuus voor de lamentabele prestaties van enkele spelers gisteren. Maar we hebben nu eenmaal te maken met een veelvuldig aantal (kleine) blessure's en ook het gebrek aan gestalte in de ploeg doet ons voor de moment geen goed. Aan diegene die hier zit af te geven op Galluchi, koopt u nen bril! _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Aug 2009, 14:08 |
|
|
Titus schreef: Versta mij niet verkeerd dit is zeker geen excuus voor de lamentabele prestaties van enkele spelers gisteren. Maar we hebben nu eenmaal te maken met een veelvuldig aantal (kleine) blessure's en ook het gebrek aan gestalte in de ploeg doet ons voor de moment geen goed. Die blessures zijn inderdaad toch niet te onderschatten hé. Ge kunt wel zeggen dat ge dat moet kunnen opvangen als ge den top wilt spelen, maar tel maar eens op wie er nog gaan bijkomen. Seminck, Siereveld, Kestens, Depoitre (die nu al eens inviel en meteen zijn waarde toonde), Wouter Moreels. Dat zijn toch stuk voor stuk spelers die een enorme meerwaarde moeten kunnen geven. En vooral een pak gestalte en duelkracht dat er nog gaat bijkomen. |
| 27 Aug 2009, 14:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Deef schreef: Ik geloof sterk in een comeback van Ewen hoor. Vergeet niet dat hij een jaar verloren is en de beste manier om ritme op te doen is nog altijd spelen. Het is trouwens Ewen alleen niet, want we kunnen er gerust nog een stuk of vier opnoemen die relatief weinig renderen. Het is misschien optimistisch, maar ik geloof niet dat die jongen plots niet meer kan voetballen. Ik hoop dat je gelijk hebt , maar voor mij was ewen zen laatste seizoen hier ook alles behalve. Enkel het jaar in 4de was hij goed. |
| 27 Aug 2009, 14:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
De ploeg die kan zeggen dat ze probleemloos 5 geblesseerden kunnen opvangen is Real Madrid. Voor de rest schiet er mij geen enkele te binnen. Het seizoen is nog lang he.
|
| 27 Aug 2009, 14:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Timoilsjt schreef: de clerus schreef: De_steve schreef: Neen als er zich niemand aanbied wa moet em doen? Steven speelde een goeie match, zonder hem krijgen we er ipv 1, 3 tegen ! Absoluut mee akkoord, maar altijd da wachten en dan sjot em uit en heeft den tegenstrever hem toch weer in de poten. ![]() Van Steenberghe heeft een heel goeie match gespeeld. Toch vind ik, als ge al ne gansen eersten time ziet da ge den bal niet kunt meegeven met uw verdedigers aangezien de tegenstander u geen ruimte laat om uit te voetballen, dan moet ge een andere oplossing zoeken. En die is heel simpel: uittrappen. Wat Van steenberghe voor mij verkeerd deed, is dat hij wachtte tot wanneer iedereen terug zijn plaatske had ingenomen. Dus ook de verdedigers van Boom. Had hij direct uitgetrapt stond Lord keer op keer in een 1 tegen 2 situatie. Wat voor Lord mijn inziens haalbaar is, als hij de bal goed krijgt. Doordat Van Steenberghe wachtte stond je met een 2 (Lord/Galluci, Podevijn of Troch) tegen 5 of 6, doordat alle verdedigers van Boom terug waren. Uiteraard verlies je den bal dan direct als ge uittrapt. Boom wist hoe wij ons spel opbouwen (keeper naar verdediger, verdeiger naar middenveld,...), en heeft daar perfect op ingespeeld door meteen druk uit te oefenen. De inventiviteit om er een antwoord op te vinden was ver zoek. Gisteren was mijn inziens een collectieve offday van nagenoeg de volledige ploeg (op een paar uitzonderingen zoals De Schutter, Van Steenberghe, Galluci,... na), en dit dankzij de sterke van Boom. Laten we deze match zo snel mogelijk vergeten en hopen dat we in Torhout terug den Iendracht zien van de vorige matchen. ![]() Wanneer Steven de bal aan de verdediger meegaf was dat omdat ofwel de speler zelf de bal vroeg , of omdat troch toonde waar steven de bal moest gooien. |
| 27 Aug 2009, 14:15 |
|
| Pagina 19 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 25 Volgende |